eA פורסם אוגוסט 31, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 31, 2005 מה מטוסים של BA עושים בדרום אפריקה? אני מדבר עלה 737-300/200 הכי הם לא יכולים להגיע לאנגליה הם עוצרים בדרך או שהם שייכים בכלל לאפריקה? לא ברור לי העניין תודה
asaf742 פורסם אוגוסט 31, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 31, 2005 אז זהו, זה לא בדיוק בריטיש. זה כומאייר. חברת בת של ברישיט (חטיבה דרום אפריקאית) והיא מפעילה B733 וB732.
moti פורסם אוגוסט 31, 2005 דיווח פורסם אוגוסט 31, 2005 אני מעתיק את מה שכתבתי לא מזמן בשרשור התמונות של ארז בספוטינג ביוהנסבורג, מקווה שזה יעזור לך :wink: לקוח מפה: http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=9397 "בתמונות ארז הראה את Comair, SAA ו Nationwide. בנוסף לשלושת החברות הללו קיימות עוד 2 חברות: 1TIME ו Kulula- שאיתה טסתי השנה חמש פעמים. עד שנת 2000 היו שם רק SAA ו Nationwide ומחירי הכרטיסים היו מאוד יקרים. ב2001 נוספו לעסק Comair, 1Time ו Kulula. כששתי האחרונות פועלות בשיתוף פעולה. מחירי הכרטיסים ירדו בעקבות התחרות לרמות מצחיקות (דרבן-קייפטאון 3 שעות טיסה ב 250-300 שקל). Comair זאת למעשה בריטיש אירוויז- הטייסים, המטוסים והמנהלים הם של החברה והיא מחזיקה בComair במאה אחוז. Kulula קנתה מ-Comair את ה 737-436 (שעליו טסתי פעמיים השנה ), והטייסים שם טייסים של בריטיש אירוויז. לComair יש 737 מהדגמים: 200,300,400,500. ענף התעופה בדרום אפריקה בפריחה ורק להדגים לכם: פעם אנשי עסקים היו עושים נסיעות של 4-5 שעות בבוקר של יום שני לעבודה (למשל מדרבן ליוהנסבורג) וחוזרים רק לסופשבוע ברכב. היום הם טסים בבוקר וחוזרים בערב.תחשבו מה זה שתי טיסות כל יום 6 פעמים בשבוע במשך שנה שלמה. כיף, הא? זה היה הסיכום שלי על מצב התעופה המסחרית בדרום אפריקה, שאלות ותגובות יתקבלו בברכה. שוב תודה לארז על הסט המדהים."