asaf742 פורסם ספטמבר 4, 2005 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2005 חם חם חם חם חם מהתנור: 2 תמונות מתוך הסימולטור הבא. FS10. יש גם כתבה, אבל היא בגרמנית. עבור מי שמבין יותר ומי שמבין פחות או מי שלא מבין בכלל. וזה בסריקה בתקריב: לקוח מתוך המגזין הגרמני פלייט אקספרס - FlightExpress.
Erez Savir פורסם ספטמבר 4, 2005 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2005 נראה נחמד... ההבדל היחיד שכרגע אני רואה זה שיש השתקפויות במים ועל המסלול... אבל נחכה לעוד פרטים אני מקווה...
Ido Rosenthal פורסם ספטמבר 4, 2005 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2005 נראה נחמד...ההבדל היחיד שכרגע אני רואה זה שיש השתקפויות במים ועל המסלול... אבל נחכה לעוד פרטים אני מקווה... על המסלול לדעתי גם היום אפשר לעשות...
Shai B פורסם ספטמבר 4, 2005 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2005 הבנתי שם משהו!! FS 10!!!!!!!!!!!!!!! המ חמוד אבל כמו יניב אני לא אעבור לזה כ"כ מהר ><"
Aeroflot פורסם ספטמבר 4, 2005 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2005 אני חושב שהשתקפות של המים במסלול זה משהו גדול ומזמן היו צריכים להוסיף את זה כתוספת . יש עוד דברים שצריך להוסיף אבל מבחינתי תנו לי את זה וזהו :wink:
Nir Portal פורסם ספטמבר 4, 2005 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2005 זה נראה טוב, ההשתקפויות של העננים במים זה דבר נחמד מאוד, בטח גם את האפקטי מים שצריכים לשלם בעבורם היום, הם הכניסו פנימה... מעניין אם אפשר למצוא את אותן תמונות גם ב NET באיכות יותר טובה... מעניין מה נצטרך כדי להחזיק את זה כמו שצריך.... (אני מקווה שאני לא הולך להשקיע סתם ב 7800GTX :?)
e_dor פורסם ספטמבר 4, 2005 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2005 לא מבין בשביל מה צריך השתקפות... בשביל מה יש לנו את ארז ? נ.ב שימו לב לסוגי הבניינים היפים - עבודה יפה של מייקרוסופט בינתיים. נקווה שנמשיך להנות ממידע ותמונות שישחקו לטובתנו, ולא תמונה שכוללת נתוני FPS :shock:
rubi פורסם ספטמבר 4, 2005 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2005 חברים זה רק תמונות ראשונות אני בטוח שהרבה דברים "מענינים" יהיו שם והשתקפות זה דבר גדול ...נראה שגם הסינרי הפך להיות משהו אחר בכל מקרה הכיוון נכון ויש למה לצפות נקווה לעוד תמונות ומידע בקרוב.... :mrgreen: [/i]
ha5mvo פורסם ספטמבר 4, 2005 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2005 חברים זה רק תמונות ראשונות אני בטוח שהרבה דברים "מענינים" יהיו שם והשתקפות זה דבר גדול ...נראה שגם הסינרי הפך להיות משהו אחר בכל מקרה הכיוון נכון ויש למה לצפות נקווה לעוד תמונות ומידע בקרוב.... :mrgreen: [/i] if you can scan the actual text, I might be able to tell you what it says
zmatan פורסם ספטמבר 4, 2005 דיווח פורסם ספטמבר 4, 2005 טוב חוץ מגרפיקה (טוב החלק המעניין) צריך לדעת איך הכול מתפקד כקומלפקס...התנהגות מטוסים וכו'...ביתניים נראה מעניין...צריך לחכות להתפתחויות נוספות...
Moshico Biller פורסם ספטמבר 5, 2005 דיווח פורסם ספטמבר 5, 2005 בסך הכל נתנו לכם פה 2 תמונות מתוך הסימולטור החדש לא אמרו שזה 2 תמונות שמתארות את כל השינויים בסימולטור החדש ישר לרוץ ולהגיד לא בזה שאתם רואים את הנוף ואת התמונה שלמה? חכו תראו דברים יותר רצינים וחדישים ואז תחליטו :wink: אני חושב שזה יהיה דווקא משהו טוב!
matan פורסם ספטמבר 5, 2005 דיווח פורסם ספטמבר 5, 2005 מה שאני רואה זה שכולם צריכים להחליף מחשבים.. אני דווקא לא חושב ככה אורן......... למי שיש לפחות מעבד 3.0,עם זיכרון של ג'גיה,וכמובן DDR 400,לא צריך להחליף מחשב,הדבר היחידי שבא בחשבון זה להחליף לגיפורס 7800/RADEON X850.ולדעתי זה מספיק מאוד!כמובן שלמי שיש עוד לוחות ישנים ללא HT וDDR 533,מומלץ שיחליף,אבל לדעתי הדבר העיקרי הוא הכרטיס מסך.
אורח פורסם ספטמבר 5, 2005 דיווח פורסם ספטמבר 5, 2005 מתן, מי שיש לו מחשב כזה יוכל להריץ את הגירסה הבאה בלי השתקפויות אולי..
Yoav פורסם ספטמבר 5, 2005 דיווח פורסם ספטמבר 5, 2005 מתן, מי שיש לו מחשב כזה יוכל להריץ את הגירסה הבאה בלי השתקפויות אולי.. נראה לי גם בלי AA על כ. המסך. או במקרה שלי בלי שום אפקטים ^^
asaf742 פורסם ספטמבר 5, 2005 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 5, 2005 למה אנחנו שופטים בצורה כזאת? בו נראה את הPRVW הבא שלו. אז נדבר.
lalex פורסם ספטמבר 6, 2005 דיווח פורסם ספטמבר 6, 2005 Guys, Reflection = double rendering. That means that the scenery is rendered twice - once for the "real" scenery and once for the reflection. This MAY be done more efficiently if MS would apply some sort of scenery rendering buffer and simply flip and cut the reflected view accordingly. In any case, this has serius performance impact and I can guarantee you that it will run well only on high-performance machines. Sorry - the days of teh Celeron are gone. Only P IV 3GHZ and AMD 64 4000 should apply. I hope that by the time FS10 is out, Nvidia and ATI will be able to implement Hardware Reflection, and MS will support it with DirectX 10 .
matan פורסם ספטמבר 6, 2005 דיווח פורסם ספטמבר 6, 2005 אורן....... לא ממש הבנתי אותך בתגובה שלך.אני מדבר איתך על מעבד 3.0 שהמקסימוםן כיום הוא 4.0,וזיכרון של ג'יגה או 2ג'יגה של DDR2,שהוא הכי חדיש.+הכרטיס מסך הכי טוב בעולם שכרגע הוא הגיפורס 7800.אז למה שהוא לא יריץ בצורה סבירה לחלוטין את הFS2006?
אורח פורסם ספטמבר 6, 2005 דיווח פורסם ספטמבר 6, 2005 אורן....... לא ממש הבנתי אותך בתגובה שלך.אני מדבר איתך על מעבד 3.0 שהמקסימוםן כיום הוא 4.0,וזיכרון של ג'יגה או 2ג'יגה של DDR2,שהוא הכי חדיש.+הכרטיס מסך הכי טוב בעולם שכרגע הוא הגיפורס 7800.אז למה שהוא לא יריץ בצורה סבירה לחלוטין את הFS2006? מה זאת אומרת? למה שהוא כן יוכל להריץ את הסימולטור טוב? הנסיון מלמד שבכל גירסא של FS שיצאה, מחשב שהוא הכי HIGH END שיש באותה תקופה מסוגל איכשהו בקושי להריץ סימולטור על הגדרות בינוניות באופן חלק. במקסימום הביצועים ירודים, ועל מחשב שהוא פחות מהטופ שבטופ זה פשוט לא מעשי. להזכירך, FS10 עוד לא יצא. עד שהוא ייצא יהיו כבר מחשבים חזקים יותר. שנה אחרי כן מחשב ממוצע יוכל אולי להריץ אותו באופן סביר.
lalex פורסם ספטמבר 6, 2005 דיווח פורסם ספטמבר 6, 2005 אורן....... לא ממש הבנתי אותך בתגובה שלך.אני מדבר איתך על מעבד 3.0 שהמקסימוםן כיום הוא 4.0,וזיכרון של ג'יגה או 2ג'יגה של DDR2,שהוא הכי חדיש.+הכרטיס מסך הכי טוב בעולם שכרגע הוא הגיפורס 7800.אז למה שהוא לא יריץ בצורה סבירה לחלוטין את הFS2006? ;-) I know that it is frustrating to discover that even the "greatest and latest" hardware can be brought to its knees by suitable software. It happens that the FS generation is one of the most CPU/GPU demanding application. PCs which can run databases and support huge networks at blazing speed will fail miserably under the code of MSFS. Based on the question, I am not sure that you have the right tools or training to fully understand why this can happen, but believe me, the people in this forum have spent tens of thousands of dollars over the years just to get acceptable frame-rates and graphics. Real life teaches us that only at the end of a particular MSFS generation, you can find the suitable (and affordable) hardware that can run it as it was intended to be run. There are MSFS users who refuse to buy the latest MSFS version and instead invest in hardware that can run their previous version at acceptable frame rates. I know people who still use FS2002 because of this reason. It is hard to accept but this is the truth. Many games cannot run acceptably even on high end machines. BTW, Pentium 3GHz is NOT the king of the hill anymore. Pentium Extreme and P 3.2GHZ or Dual Core or the new AMD 64Bit line (dual or single core) are. We are talking about many $$ down the line on the CPU and GPU alone, and I can guarantee you that FS2006 won't run acceptably with all the options cranked up on the best hardware which exists at launch time. After all, that's why you have all those sliders and options. You will need again and again to decide which features and/or eye candy you are willing to give up for acceptable frame rates.