עבור לתוכן
alonace

צריך עזרה

Recommended Posts

פורסם

ערב טוב לכולם

קוראים לי אלון אני טס די הרבה זמן אבל החלטתי שאני רוצה להתחיל לטוס בואטסים יש לי את כל התוכנות שאני צריך וגם ID אבל אני לא יודע איך להפעיל את התוכנות קראתי מדריכים באתר ISRAELAIRLINES אבל מסבירים שם על התוכנות הקודמות ככה שלא הבנתי ממש מה אני צריך לעשות.

אשמח אם יש מישהו יוכל להסביר לי במסנגר\TS איך לסדר את כל הענינים תודה רבה רבה רבה :wink:

פורסם

ברוך הבא לרשת אלון, האם נרשמת לרשת ואטסים? אם לא הרישם דרך האתר:www.vatsim.net אל תשכח לבחור את איזור אפריקה והמזרח התיכון ושם להקליק על VATIL,

את אתר החטיבה אתה מכיר? אם לא כנס ל www.vatil.org, בתפריט למעלה תמצא ה"הדרכה" באנגלית, תקליק ותיכנס להדרכת טייסים, שם תתחיל לקרוא מאמר ולבצע שאתה לא ברשת עד שאתה מגיע לרמה שאתה מרגיש שאתה מוכן ורק לעלות לרשת, תזכור ללמוד לפי הסדר הבא: הקפות, CVFR ו IFR אל תתקדם קדימה מבלי שסיימתי חלק אחד.

דרך אחרת לא פחות טובה ללמוד היא באמצעות הרשיון טייס הפרטי של הסימולטור, הוא מצוין.

עוד חומר שימוש נמצא באתר הלימוד של תומר חיים: http://tomer.isra-sim.com/

באתר החטיבה תמצא קישורים לחברת אל על הוירטואל, ולחברת עיט תעופה בשניהם יש חומר לימודי נוסף ומעניין.

חומר נוסף גם נמצא במרכז המידע הראשי של ואטסים:www.vatsim.net/prc צריך לבצע רישום קטן בהתחלה.

ברשת אנחנו מעודדים לימוד עצמי, וביחד עם זאת עוזרים בשאלות ובעיות של טייסים כאן בפורום וגם בפרטי, לאט לאט אתה תכיר עוד ועוד חברים, ה MSN שלי זמין בסופי שבוע לעזרה.

ברוך הבא.

פורסם

בהצלחה לך ברשת.

ברשת אנחנו מעודדים לימוד עצמי, וביחד עם זאת עוזרים בשאלות ובעיות של טייסים כאן בפורום וגם בפרטי, לאט לאט אתה תכיר עוד ועוד חברים, ה MSN שלי זמין בסופי שבוע לעזרה.

ברוך הבא.

לגבי הקביעה הזאת .. לגוף שמעודד לימוד עצמי לי נראה מוזר שהגוף המדבר גם בונה בית ספר בשם IFS ... שיאכיל אנשים ויעשה בדיוק הפוך ממה שהוא מעודד..

היתי מציע שתוציאו הודעה מסודרת מה המדיניות הדרכה שלכם כדי שיהיה לנו יתר קל להבין איך אתם ממליצים לנו לילמוד.

שבת שלום ומקווה שלא יתחיל עכישו איומים ותוקפנו (או שקשה לדבר ולהעביר מסר בצורה מכובדת)

פורסם

תודה רבה לכולכם!

זה פשוט לא יאומן שאחרי פחות מחצי שעה 3 אנשים הוסיפו את המסנגר שלי בשביל לעזור לי עם התוכנות מזהים!

בכל מקרה הביאו לי מדריך מצויין ותוך פחות משתי דקות כבר יכלתי לשמוע את הסנטר מדבר :lol:

שוב תודה רבה לכולם !

פורסם
בהצלחה לך ברשת.
ברשת אנחנו מעודדים לימוד עצמי, וביחד עם זאת עוזרים בשאלות ובעיות של טייסים כאן בפורום וגם בפרטי, לאט לאט אתה תכיר עוד ועוד חברים, ה MSN שלי זמין בסופי שבוע לעזרה.

ברוך הבא.

לגבי הקביעה הזאת .. לגוף שמעודד לימוד עצמי לי נראה מוזר שהגוף המדבר גם בונה בית ספר בשם IFS ... שיאכיל אנשים ויעשה בדיוק הפוך ממה שהוא מעודד..

היתי מציע שתוציאו הודעה מסודרת מה המדיניות הדרכה שלכם כדי שיהיה לנו יתר קל להבין איך אתם ממליצים לנו לילמוד.

שבת שלום ומקווה שלא יתחיל עכישו איומים ותוקפנו (או שקשה לדבר ולהעביר מסר בצורה מכובדת)

דן, די.

פורסם

דן יקירי, הגוף המדבר לא בונה את IFS, אנחנו (הגוף) הסכמנו לתת תמיכה ל IFS וסיכמנו איתם בשיחה שנעזור כל עוד הם לא יגיעו למצב שהיה עם VFS, בהודעה שלי הוספתי עוד כמה גופים שנותנים עזרה, ולא פוגעים בערכים של ואטסים, כגון עיט, אל על והאתר של תומר, ואטסים חרטה על דיגלה לעודד לימוד עצמי תוך כדי מתן עזרה לשאלות ובעיות דרך פורומים או אמצעי אחר, מאחר והחטיבה הזו היא חלק מואטסים אז גם אנחנו הולכים בדרכם ומעודדים לימוד עצמי, תוך כדי עזרה לשאלות ובעיות כאן בפורום.

לסיכום IFS היא עוד אמצעי ללימוד טיסה ברשת, ואגב IFS קמו כדי ללמד באופן יותר יסודי את הטיסה במערך המסוקים, דבר שלא קיים באתר החטיבה, עיט, אל על והאתר של תומר.

רוצה עוד אמצעי לימוד מצויין? המדריך של הסימולטור לרשיון פרטי הוא טוב מאוד גם.

לכן אתה הטייס תבחר את דרכך בלימוד, אני מבקש שרק תקפיד על סדר מסויים, הקפות CVFR ו IFR.

כבר ראיתי לא מעט אנשים שפשוט הדפיסו את החומר מכל האתרים בנתתי ויצרו כמה חוברות לימוד מצויינות.

אני מבין מהודעתך שאתה מבולבל קצת ולא יודע מהיכן להתחיל, אז תעשה לעצמך סדר ותלך שלב שלב, תלמד על מטוס אחד C172 כנס לכל האתרים ותחפש חומר לימוד על הקפה ותפעול של C172, תתחיל מזה ולאחר שהגת למצב שאתה שולט בהקפה ושולט על הבד"ח של C172 ואתה מכיר את כל המערכות שלו, תמשיך לשלב הבא לניווט CVFR תוך כדי לימוד באמצעי ניווט.

ברוב האתרים אתה תמצא שככה מסודר החומר, ולכן יש חשיבות רבה לסדר הלימוד, אם אתה עדיין לא בטוח ולא הבנת את הכוונה שלי, אז תשאל שוב ותנסה לכוון את השאלה יותר טוב כה שאני ואחרים נדע לכוון את התשובה.

שבת שלום

פורסם
דן יקירי, הגוף המדבר לא בונה את IFS, אנחנו (הגוף) הסכמנו לתת תמיכה ל IFS וסיכמנו איתם בשיחה שנעזור כל עוד הם לא יגיעו למצב שהיה עם VFS, בהודעה שלי הוספתי עוד כמה גופים שנותנים עזרה, ולא פוגעים בערכים של ואטסים, כגון עיט, אל על והאתר של תומר, ואטסים חרטה על דיגלה לעודד לימוד עצמי תוך כדי מתן עזרה לשאלות ובעיות דרך פורומים או אמצעי אחר, מאחר והחטיבה הזו היא חלק מואטסים אז גם אנחנו הולכים בדרכם ומעודדים לימוד עצמי, תוך כדי עזרה לשאלות ובעיות כאן בפורום.

לסיכום IFS היא עוד אמצעי ללימוד טיסה ברשת, ואגב IFS קמו כדי ללמד באופן יותר יסודי את הטיסה במערך המסוקים, דבר שלא קיים באתר החטיבה, עיט, אל על והאתר של תומר.

רוצה עוד אמצעי לימוד מצויין? המדריך של הסימולטור לרשיון פרטי הוא טוב מאוד גם.

לכן אתה הטייס תבחר את דרכך בלימוד, אני מבקש שרק תקפיד על סדר מסויים, הקפות CVFR ו IFR.

כבר ראיתי לא מעט אנשים שפשוט הדפיסו את החומר מכל האתרים בנתתי ויצרו כמה חוברות לימוד מצויינות.

אני מבין מהודעתך שאתה מבולבל קצת ולא יודע מהיכן להתחיל, אז תעשה לעצמך סדר ותלך שלב שלב, תלמד על מטוס אחד C172 כנס לכל האתרים ותחפש חומר לימוד על הקפה ותפעול של C172, תתחיל מזה ולאחר שהגת למצב שאתה שולט בהקפה ושולט על הבד"ח של C172 ואתה מכיר את כל המערכות שלו, תמשיך לשלב הבא לניווט CVFR תוך כדי לימוד באמצעי ניווט.

ברוב האתרים אתה תמצא שככה מסודר החומר, ולכן יש חשיבות רבה לסדר הלימוד, אם אתה עדיין לא בטוח ולא הבנת את הכוונה שלי, אז תשאל שוב ותנסה לכוון את השאלה יותר טוב כה שאני ואחרים נדע לכוון את התשובה.

שבת שלום

תודה על ההסבר שלך .

השאלה שלי היתה בגדול לבדוק אם אני ימתין עד שIFS יעלו או להמשיך ותרגל לבד. אני עשיתי כמה וכמה מבחנים שיש בסימלטור והדפסתי לא חוברת אלא שניים .

העניין הוא שלא רק שצריך ללמוד לטוס וצריך ללמוד להפעיל תוכנות ודברים טכניים ככה שההתפזרות מאוד מאוד גדולה.

בעיקרון לדעתי תוך שבוע אני יעשה טיסת הקפות ברשת.

יש שדה מומלץ להתאמן עליו (אני מתאמן על חיפה כי זה קרוב לליבי)?

פורסם
דן יקירי, הגוף המדבר לא בונה את IFS, אנחנו (הגוף) הסכמנו לתת תמיכה ל IFS וסיכמנו איתם בשיחה שנעזור כל עוד הם לא יגיעו למצב שהיה עם VFS, בהודעה שלי הוספתי עוד כמה גופים שנותנים עזרה, ולא פוגעים בערכים של ואטסים, כגון עיט, אל על והאתר של תומר, ואטסים חרטה על דיגלה לעודד לימוד עצמי תוך כדי מתן עזרה לשאלות ובעיות דרך פורומים או אמצעי אחר, מאחר והחטיבה הזו היא חלק מואטסים אז גם אנחנו הולכים בדרכם ומעודדים לימוד עצמי, תוך כדי עזרה לשאלות ובעיות כאן בפורום.

לסיכום IFS היא עוד אמצעי ללימוד טיסה ברשת, ואגב IFS קמו כדי ללמד באופן יותר יסודי את הטיסה במערך המסוקים, דבר שלא קיים באתר החטיבה, עיט, אל על והאתר של תומר.

רוצה עוד אמצעי לימוד מצויין? המדריך של הסימולטור לרשיון פרטי הוא טוב מאוד גם.

לכן אתה הטייס תבחר את דרכך בלימוד, אני מבקש שרק תקפיד על סדר מסויים, הקפות CVFR ו IFR.

כבר ראיתי לא מעט אנשים שפשוט הדפיסו את החומר מכל האתרים בנתתי ויצרו כמה חוברות לימוד מצויינות.

אני מבין מהודעתך שאתה מבולבל קצת ולא יודע מהיכן להתחיל, אז תעשה לעצמך סדר ותלך שלב שלב, תלמד על מטוס אחד C172 כנס לכל האתרים ותחפש חומר לימוד על הקפה ותפעול של C172, תתחיל מזה ולאחר שהגת למצב שאתה שולט בהקפה ושולט על הבד"ח של C172 ואתה מכיר את כל המערכות שלו, תמשיך לשלב הבא לניווט CVFR תוך כדי לימוד באמצעי ניווט.

ברוב האתרים אתה תמצא שככה מסודר החומר, ולכן יש חשיבות רבה לסדר הלימוד, אם אתה עדיין לא בטוח ולא הבנת את הכוונה שלי, אז תשאל שוב ותנסה לכוון את השאלה יותר טוב כה שאני ואחרים נדע לכוון את התשובה.

שבת שלום

תודה על ההסבר שלך .

השאלה שלי היתה בגדול לבדוק אם אני ימתין עד שIFS יעלו או להמשיך ותרגל לבד. אני עשיתי כמה וכמה מבחנים שיש בסימלטור והדפסתי לא חוברת אלא שניים .

העניין הוא שלא רק שצריך ללמוד לטוס וצריך ללמוד להפעיל תוכנות ודברים טכניים ככה שההתפזרות מאוד מאוד גדולה.

בעיקרון לדעתי תוך שבוע אני יעשה טיסת הקפות ברשת.

יש שדה מומלץ להתאמן עליו (אני מתאמן על חיפה כי זה קרוב לליבי)?

הרצליה.

גם במציאות רוב המתלמדים עושים שם הקפות וגם הסיכוי שתקבל פיקוח

בטיסה ברשת בהרצליה גדול יותר מאשר תקבל בחיפה.

בהצלחה!

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...