Shmulik Lin פורסם ינואר 18, 2004 דיווח פורסם ינואר 18, 2004 צביקה שלח לי מסנג'ר ואתן לך קבצים על הקפות ו-CVFR אורן לגבי התהליך CVFR באילת מאוד פשוט כפי שתארת יש לציין כי מטוסים קלים יהיו ביום ב-1500 ובלילה ב-2000 והכבדים איך שיוכלו או יבקשו בשל ההרים בתור אחד שטס לשם עם חברה אז קיבלנו מאילות 2000 לעם הרוח שמאלית קצת לפני הנמל בסיס ונחיתה כשבסמר נדרשנו לתת ETA לאילות בשל מטוס שהמריא 03 זה הנוהל
Izik Bakshi פורסם ינואר 21, 2004 דיווח פורסם ינואר 21, 2004 בקשר לנוהל כניסה להקפה באילת.. שההיתי באבט"ש הזאנתי הרבה לדרומי וכמעט כל הטיסות קיבלו 7000 לסמר (או 6000 באישור מגדל אילת) ולאחר מכן הנמיכו 3000 רגל והתבקשו לדוח קשר עין עם השדה, עוד יותר מופתע ההיתי שכמה ATR ביקשו ראיה ל 21 בכל מקרה כאשר מנמיכים 3000 ויש קשר עין משם אין בעיה להנמיך 2000 ולדווח עם הרוח, בהקשר לגישת מכשירים מבחינתי אין בעיה שטייסים יבצעו נוהל מכשירים לשם תרגול, לאחרונה אתם תשימו לב שאני אפילו שואל את הטייס איזו גישה הוא מעדיף כדי לא להכריח אותו לבצע משהו שהוא לא יודע. לסיכום דעתי בנושא היא שכל טייס שטס לאילת (או כל שדה אחר) צריך לדעת לבצע הקפה בשדה כי זה הבסיס של כל טייס, מעבר לזה טייס שירצה נוהל מכשירים יקבל זאת בשמחה כל עוד אין בעיה עם תנועות אחרות, זו דעתי.