Amir Paz פורסם פברואר 5, 2012 דיווח פורסם פברואר 5, 2012 רציתי לשתף אתכם בהסבר על גזירת רוח בשלב הגישה. מתוך 250 דף ספר על מזג אוויר, י50 דף מדברים רק על השפעות WIND SHEAR. נושא קריטי מאוד. בחרתי קטע קצר:
Amir Paz פורסם פברואר 6, 2012 מחבר דיווח פורסם פברואר 6, 2012 סיימת את הספר?! :shock: חחח כן... טירוף אבל שווה...
Opher Ben Peretz פורסם פברואר 6, 2012 דיווח פורסם פברואר 6, 2012 א. אני מבין שמדובר בגזירת רוח. ב. חבר שלי כקברניט B737 ארקיע נתקל באירוע מיקרוברסט שהשלכותיו ונסיבותיו דומות. בהמראה בציריך מיד אחרי ניתוק נפלה כנף כ-60 מעלות, הצליח להשתלט, לא זכור לי שקיבל התראה מוקדמת.
Amir Paz פורסם פברואר 6, 2012 מחבר דיווח פורסם פברואר 6, 2012 תודה עופר, שונה לגזירת רוח. :mrgreen: לגבי מיקרוברסט ו gust front , לא ניתן באופן מוחלט לדעת היכן ובאיזו עוצמה, אבל בהחלט אפשר לצפות להם בקרבת ה CB. מזכיר לי את הדוח שהחוקר הראשי הפיץ לפני חודש ומשהו על ה 737 עם נזילת הדלק. שם דובר על טיסה אל עבר תא פעיל כי זווית הרדאר מזג אוויר הייתה כלפי מטה