עבור לתוכן

Joel Strikovsky

הנהלת חטיבה
  • הודעות פעילות

    977
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    3

Joel Strikovsky last won the day on אוגוסט 2

Joel Strikovsky had the most liked content!

2 עוקבים

אודות Joel Strikovsky

  • דרגה
    VATIL7 - Operations Director

פרטי משתמש

  • Simulator
    xPlane10

מבקרים אחרונים

1,467 צפיות בפרופיל
  1. 1. כמו המידע הקיים ב BING Maps. 2. כן. 3. לא יודע מה הכוונה מרוחים. אולי תשלח תמונה להמחשה + הסבר מדוייק יותר. 4. הכבישים מדוייקים, טקסטורת הכבישים בארץ מצבם פחות טוב, זה בגלל שזה מה שיש ב BING Maps.
  2. מזג אוויר וכל זה כבר מכוסה וממודל בצורה טובה מה שלא ככ רלוונטי למנוע הרידור שדברנו עליו, ויש גם PBR אתה יכול להיות רגוע שם. לגבי climate data אומרים שהוא ממש טוב והם עובדים עם חברה מטראולוגית מובילה בתחום. חוץ מזה תשאיר משהו ל active Sky, זרוק להם איזה עצם. אל תגנוב את כל ה show מאחרים. עונות: הדבר היחיד הדינמי המשמעותי הוא עצים וצמחיה, למזלך הצמחיה הם autogen ולא פוטו ריל כך שאפשר גם לטפל בהם בשינוי עונות די בקלות בלי הרבה תסבוכת מיותר וההחלפת מנועים. אני לא יודע אם זה יהיה מ day one אבל בטוח זה יהיה בעדכון. כל מה שנשאת זה קרקע ובתים, שם אין באמת added value לדינמיקה, כי זה די סטטי, בתים לא זזים כל יום וקרקע לא ממש משתנה. הדבר הכי משמעותי זה כמה זה קרוב למציאות בכל העולם מבלי להישתגע ולהיות Orbx לכל העולם. לצערך (או לשימחתך) רוב המשתמשים שמים דגש על כמה שיותר מציאותי המקום שהם טסים מאשר דינמיקה. והפוטו המעובד עם autogen חכם הוא הכי טוב שאפשר להשיג את המטרה הזאת. וולקן וחבריו לא טובים או מועילים לקידום המטרה הזאת. לכן microsoft פיתחה מנוע משלהם שמטוייב בצורה אופטימלית לדבר הזה. זה איפה MS שמה את הדגש וגם שמה את הדגש שחברות צד ג, ישלימו חוסרים. אבל הבסיס יהיה חזק.
  3. ישנם שיטות שונות אך אני חולק אליך שהם טובות יותר. לתמורה והמטרה שאנחנו מקבלים השיטה הנוכחית טובה יותר. בשיטות האחרות , לא תקבל הכי קרוב שיש לכל העולם, אלא אם אתה מוכן לארגן לעצמך data center בבית זו שאלה לא נכונה. כי עולם דינמי חייב להתבסס על מידע כל שהוא , ואם המקור הוא אותו מקור (תצא) אז אנחנו באותה נקודת התחלה של מידע ישן ותקוע בזמן לא משנה באיזה שיטה השתמשנו (שלא נדבר על רמת מורכבות של המרה מידע תצא למשהו דינמי אחר, זה טירוף). אם לא השתמשנו בתצא , אז הוא יהיה רחוק מאוד מהמציאות כי לא מצופה שהמפתח יעבור על כל נקודה בגלובוס בכדי לתאר את הדינמיקה בצורה מדוייקת. אז לשאלתך, כן . אני מעדיף צילום של כל העולם עם AI טוב עד כמה שאפשר, כי הוא הכי קרוב למציאות מבחינה מעשית למה שיש בשטח .
  4. ערכתי את התגובה הקודמת על מנת לחדד לך יותר את הכוונה.
  5. אתה צריך להבין משהו אחד. זה לא open world קלאסי כמו שאתה מכיר. בגלל שמדובר בשיטה של raw stream data שמעובד מראש בשבילך (למעט החלק שלצייר על המסך), למנוע זה כבר closed world, כי למנוע ב backend יש לו את הכל כבר מוכן ומעובד מראש (בגלל המשתמש הקודם שהיה במקום לפניך לדוגמא, או לדוגמה הסימולטור תמיד ירנדר בכל זמן נתון כמה מיילים רדיוס ממך מראש). כל מה שנותר לו זה להבין איפה אתה במרחב בהשוואה למידע שיש לו על מנת לשדר לך את החלק הרלווטי לך. והסימולטור שלך, כל מה שנותר לו זה לרנדר אותו מבחינה גראפית על מנת לצייר לך על המסך. אבל אין לו צורך לעבוד קשה לבצע חישובים מורכבים על מנת להבין מה לרנדר כמו בכל מנוע משחק קיים היום כולל סימולטורים קיימים (כי כל המידע נשמר מקומית והמנוע אחראי להכל end to end). את זה עשו לך ב backend. זה החוזקה. מה שמייתר את היתרנות של כל המנועים האחרים.
  6. על תשכח, זה סימולטור של מיקוסופט, זה המותג שלהם אין פה דרך לברוח מזה או שלא היית רואה סימולטור מהם בכלל. זה אלטרנטיבה טובה יותר אתה חושב? עם הוולקן לא תקבל יותר מה שאתה תקבל פה. להיפך אתה תקבל פחות כי יש לו מגבלות אחרות שלא מתאימות לפה. הוולקן הוא מעולה למשחקים שתחום באיזור מוגדר מראש. ה internal API שבסימולטור מאוד מפותח ובצורה custom tailor למנוע של הסימולטור שאין הצדקה טכנולוגית לשנות אותה. הוולקן לא נותן גרפיקה טובה יותר, הוא נותן גרפיקה יעילה יותר. אבל אין צורך בסימולטור הזה. כי הוא עובד אחרת, שיטה שונה שלא מצריכה את כל זה. הרבה ב backend בשונה לחוזקת וולקאן שזה ב front end אני לא צריך prediction חכם כמו שהוולקן נותן, כי זה נעשה ב backend כבר בשבילי. כל מה שנותר לי , זה לרנדר את ה stream כמו שהו שהוכן מראש בשבילי. אתה באמת צריך לבין מה זה וולקן. זה שונה ממה שאתה חושב. יש סירטון youtube של אוסטין מיירס (בערוץ של Michael Brown מ X force PC) שמסביר לך על וולקן ב high level, אני חושב שזה יהיה מאוד מועיל לך לצפות בו בתור התחלה לקבל הבנה בסיסית על מנת להבין את הטכנולוגיה, אם אתה רוצה אני אמצא לך את זה. היא טכנולוגיה מצויינת אבל ממש לא איך שאתה מתאר אותה. היא שונה. יש לה חוזקות וחולשות.
  7. הם הצליחו לעשות את זה בצורה מאוד טובה שזה לא יראה flat ממה שאתה מכיר. גם אין עננים, זה לא תצ"א רגילה כמו שאתה מכיר. זה סופר מעובד לפני שזה מגיע אליך. תראה את הסרטים, תחווה את זה ואתה תראה שזה מאוד טוב. אל לך לשכוח, מדובר שאתה באוויר, לא ככ קרוב לאובייקטים. לא צריך רמת דיוק 0. לגבי ה world data, בינג זה שייך למיקרוסופט, 1. היא לעולם לא תשתמש במקור דטה שונה מעצמם, כי אז זה משקף לכולם שהם לא מאמינים בטכנולוגיה שלהם שהם ככ מנסים לדחף. בדומה לחברות בטחוניות שמיצרות נשק, הרבה יותר קשה להם למכור את הנשק שלהם ללקוחות בחול אם זה לא בשימוש צהל.. הסיבה השניה ולא פחות חשובה, אם הם היו משתמשים במקורות data אחרים , הם היו צריכים לשלם המון royalties לאותם חברות, מה שהיה הופך את כל העסק הזה ללא משתלם כלכלית. גם ככה הם משלמים הרבה על כח העובוד שהם מעמידים לרשותך. תוסיף לזה גם מס שימוש לדטה ממקור חיצוני. זה כבר מתחיל להיות הרפתקה כלכלית לא קטנה.
  8. עוד קצת יותר משבועיים יהיה לך איזה קופי שתרצה. לא , עובדי מיקרוסופט לא מקבלים בחינם... נ.ב. המפתחים אינם מיקרוסופט, אלא סטודיו צד ג שמובילה את הכל. מיקרוסופט רק יזם פה ושותפה פעילה בלרשום את הצ'ק, וכמובן מעמידה לרשותינו את את טכנולוגיית הענן Azure השנייה בגודלה בעולם אחרי AWS (שאגב, הפערים מצטמצמים), לטובת עיבוד הנתונים לייב בשביל כולם. אגב, זה גם אחת הסיבות שהטענות של גל כהן בהתכתויות למעלה לגבי מנועי מידול כאלה ואחרים לא ממש רולוונטים לסימולטור ולקונצפט החדש. שיש לו הרבה יותר יתרונות באיזורים אחרים גם אם זה בא על חשבון מספר מועט של יתרונות אחרים. לצערי הוא לא מעורב במחשבה ותהליך הפיתוח והוא לא חשוף למגבלות שיש במנועים אחרים לצרכים שלנו כאשר הם נבחנו. מה שרואים מכאן לא רואים משם. Vulkan ודוגמתו, הוא נחמד אבל לא ממש נותן יותר מידי לצרכים שלנו, הוא למעשה נוצר לשפר ביצועים בגלל יכולת ה pre fetching שיש לו. נכון שיש לו עוד תכונות אבל הם לא ממש ברי שימוש בקונצפט ההחדש של microsoft, להפך, הוא גורם מפריע. בסימולטור של MS , זה קונצפט אחר לחלוטין, אין צורך ב pre fetching' זה דטה סטרים. הוא מבוסס על קונצפט אחר לגמרי. על עיבוד מרוחק ב chain computing וסטרים דטה, שהוא נמצע יותר יעיל בעשרות מונים מכל מנוע אחר בשוק בהתמודדות עם כמות דטה מטורף בפגיעה מנימלית בביצועים לטובת הצרכים של הסימולטור. שהוא מוזן מעובד ולעוס כבר. ההוכחה, ביצועים טובים ונראות מצויינת. זה קונצפט של הדור הבא... remote computing. אגב זה לא חדש, גם גוגל עבדה ועדיין עובדת על מימוש כזה. זה use case שונה , קונצפט אחר לחלוטין, טכנולוגיה שונה ומצויינת שנותנת לך את העולם כולו בכ 70% בדומה למציאות עם כמות אדירה של עיבוד ב backend שיצרני משחקים רק יכולים לחלום עליו. כמובן, כל זה במסגרת מגבלות BING Maps, שאגב משתפר מיום ליום וללא צורך התערבות בהתקנה של סימולטור חדש על מנת לקבל דטה מדוייק יותר עם הזמן כאשר יש שיפור. הכל מתבצע ב backend ושקוף למשתמש דרך internal API's בין ה Azure AI וה internal Sim rendering engine. הסימולטור תוכנן באופן כזה שהוא יהיה סופר אגנוסטי לשינויים ויוכל לשקף אותם בזמן אמת בקליק אחד ב Azure Backend. מאוד דומה לקונצפט של Windows 10. הכל מתעדכן פנימית. לא תקבלו סימולטור 2022 FlightSimulator. זה הסימולטור היחיד. השאר מתעדכן אונליין, בדומה לקונצפט של windows 10. לכן אם תשימו לב, מיקרוסופט לא קוראת לזה 2020 Flight Simulator, רק Flight Simulator מבלי לציין נקודת זמן וזה בכוונה ככה. זה אנחנו, המשתמשים שקוראים לזה 2020 Flight Simulator. זה המהפכה האמיתית.....בעולם הסימולטור.
  9. מעורב. שילוב של בנוני וגבוה. קרקע,טקסטורות, Anti-aliasing , וכו. גבוה. עננים והצללות בינוני.
  10. אתה מוכן בבקשה להציג פה הוכחה או סימוכין על בסיס מה אתה קובע שהם משתמשים במנוע רינדור מיושן בן 8 שנים? אתה בכלל יכול אפילו להגיד את שם המנוע שבשימוש ב MSFS? אתה באמת זורק זדברים באוויר ללא שום סימוכין או ידע.... רק בגלל שזה מנוע שונה ממש שאתה מכיר לא אומר שזה מנוע ישן. למעשה זה מנוע חדש שלהם property ל MSFS. חדש חדש שהחלו את הפיתוח שלו לפני שלוש שנים. (כל המידע הזה קיים בפורם הפנימי שלנו עם המפתחים) המנוע הוא בן שנה!!!! (להוציא זמן פיתוח התחלתי מהמשוואה) לי זה נשמע כמו " אוי יואו יאו .אני לעולם לא מרוצה" if someone gave you a pile of gold, you'd probably complain that it was too heavy.
  11. אני לא יודע מה אתה מדבר על טכנולוגיה ישנה. אבל לסימולטור, זה בדיוק הטכנולוגיה שאנחנו צריכים. כמה שיותר קרוב למציאות. אגב מנוע הרינדור שלו הוא לא אתו מנוע ישן. הוא מנוע חדש לחלוטין. from the ground up. ואין לו שום קשר למנועי רינדור קודמים בשום תחום
  12. רמת הגולן והחרמון 5 דק' - עודכן בפוסט הראשי
  13. ירושלים והרי יהודה 9 דק' - עודכן בפוסט הראשי שימו לב על רמת הדיוק המופלאת, עד רמה המאפשרת להבדיל בין כפר ערבי לישוב יהודי ( דקה 5:05 בווידאו). עזה והעוטף 7 דק' - עודכן בפוסט הראשי
  14. זה בסדר אני לא מוטרד, נשארו 3 שבועות עד השחרור.

ATC ONLINE

Coming Soon!.

HAPPY B-DAY

Coming Soon!.

UPCOMING EVENT

Coming Soon!.

×
×
  • יצירת חדש...