עבור לתוכן

Bar Rodoy

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    770
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    64

Bar Rodoy last won the day on יוני 6

Bar Rodoy had the most liked content!

1 עוקב

אודות Bar Rodoy

  • דרגה
    Member

פרטי משתמש

  • Simulator
    Prepar3D

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. אני דווקא חולק עליך בעניין הזה. אני לא מכיר את פרטי המקרים ולא בקיא במה שקורה ביום יום, אבל מדובר בגוף התנדבותי שמציע את שירותיו בחינם ולכן אם הוא מקבל תגובות זועפות ויחס כפוי טובה זה לגמרי לא לעניין.
  2. לא רק... אפשר גם בחול. יש סינרי יש מ"הקופסה" לכל מקום כמעט. אפשר גם לקחת סייטיישן לכל מיני חורים או לטוס עם איזה פייפר טיסות מכשירים( יש gps עם אייראק עדכני מהקופסא). בקיצור, כמו שאמרתי, לצאת מהקופסה.
  3. יש שדרוג לסייטישן ולאיירבאס הדיפולטיים שמקפיצים אותם לרמה גבוהה מאוד והם כל הזמן בפיתוח. בדקתי את הסייטישן לפני כמה גרסאות ונהנתי, אבל אני לא מכיר את המטוס האמיתי לכן אני לא יודע מה מדויק או לא אבל נראה שעשו עבודה טובה. יש גם CRJ שיצא לא מזמן, לא בדקתי אותו אבל לפי דיבורים ראשוניים הוא אחלה. אכן אין משהו ברמה של PMDG בינתיים. כמו שאני אומר לאנשים זה לא סימולטור לעשות בו בן גוריון - פרנקפורט כרגע אבל מי שרוצה לטוס GA על כל הסקאלה שלו (מאז"מ עד ביזג'טים) יהנה מאוד. ישנם הרבה תוספים בפיתוח וכאלה שכבר שוחררו אבל נמצאים בפיתוח מתמיד, הרבה מהם בחינם. זה כולל שדרוג כולל לGNS, ולאוויוניקת גר
  4. אנחנו מדברים כאן על מחסור שחוזר ובגדול לארה"ב וזה נכון מאוד. מי שאין לו אזרחות אמריקאית או אפשרות להוציא גרין קארד ולהגר באופן חוקי לארה"ב שלא יכנס לתחום.
  5. I am not the one to tell you what to use... If MSFS doesn't satsify you then use P3D or X-Plane, both have enought aircrafts and sceneries... Actually P3D is a very very upgraded version of FSX. From my perspective MSFS blows away all other sims. Obviously its your choice but dont expect us to develop a scenery for a 16 years obselete platform (And we are doing it for free). There is no chance that the current LLER scenery could meet its' standarts with FSX,
  6. Hey, As a developer I can say that FSX is dead. This is an almost 16 years old flight sim with too much limitation that prevent any sort of modern high end scenery. P3D/X-Plane and MSFS are far ahead in terms of technology and they allow for a much easier developemt process. There is simply no point to use a 16 years old software that cant utilize any modern technology... I guess you aren't using Windows XP so why to use FSX?
  7. א. ככל שהפניה חדה יותר מהירות ההזדקרות עולה, וככל שהמהירות איטית יותר כך רדיוס הפניה קטן יותר ולכן אין טעם לפניות חריפות מדי. ב. אין שום מידע בדפית על איפה בדיוק צריך להתחיל לפנות... הסיבוב לא חייב להיות בדיוק כפי שמתואר בדפית (אלא אם ישנן הגבלות כלשהן בפניה עצמה) לכן תבצע את הפניה במהירות של עד 190 (לפי ההגבלה). לא יודע מה היה בטיסת ישראייר באותו יום ומה היה משקל המטוס וכו', אבל אין צורך להצמד למה שמטוס מסוים עשה ביום מסוים. תטיס את המטוס בבטחה ואחר כך תנווט אותו..
  8. בכיף. מציע לא ליפול לכל מיני תוכניות ובתי ספר שמציעים הרים וגבעות... המציאות יותר מורכבת בפועל, ולא הרבה מוכנים להסתכל לה בעיניים, אלא רצים עם הסכין בין השיניים. הרבה צעירים רצו לתחום בשנים האחרונות, חלקם עם הורים מבוססים שמשלמים על הכל, חלקם שמים כל מה שיש להם ובסוף נשארים בלי כלום... נראה לי שבתחום התוכנה הדברים פחות קיצוניים, גם אם יש בעיות תעסוקה מדי פעם, אתה עדיין הרבה יותר ורסטילי מטייס במדינת ישראל.
  9. קודם כל אתה שואל שאלה על עולם אמיתי בקהילה של סימולטורים לכן אל תצפה כאן ליותר מידי אינפורמציה, מציע להכנס ל"טייסים עושים טייסים" בפייסבוק. הסכום שהבאת הוא מופרז מאוד, הסכומים הריאליים הם בערך חצי ואולי אף פחות. מהנקודת מבט שלי, אני עושה בדיוק את המסלול ההפוך אליך. בעל רישיון מסחרי אמריקאי ומתחיל מדמ"ח ולמזלי, בינתיים, הצלחתי להכנס לעבודה בחברה גדולה(עבודה שלא קשורה למדמ"ח) . גם אותי הקורונה הפכה... והבנתי שלהתפרנס מהתחום כמי שמחזיק דרכון ישראלי בלבד זה לא ריאלי ממש בשנים הקרובות . נכון שמשכורות של טייס גבוהות אבל בישראל ישנן רק כ-4 חברות תעופה שחלק מהטייסים שלהן יושבים בבית
  10. כן, עם אלעל וגם עם מיקרוסופט
  11. אני צריך לערוך את הסינרי ולקמפל מחדש. אין לי כ"כ זמן לזה בזמן הקרוב. אם מישהו מעוניין להמשיך את הפיתוח הוא מוזמן (אתן לו את הקבצי מקור)
  12. כמה שלי. באינברנס, סקוטלנד יוצאים לואגאר, איי פארו: פיינל בבלפסט סיטי: התיישרות בלונדון סיטי:
  13. טיסה קצרה, עם הCitation CJ4 של MSFS עם השיפורים של Working Title שהופכים אותו לכיפי במיוחד, מלונדונדארי, צפון אירלנד לניוקאסל, אנגליה עם RNP LPV למסלול 7 בניוקאסל.
  14. בנוגע לסעיף הראשון, לא נדרש לבצע שום פעולה מלבד העתקה.
×
×
  • יצירת חדש...