עבור לתוכן

amir friedland

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    1,875
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    2

amir friedland last won the day on אוקטובר 31 2017

amir friedland had the most liked content!

3 עוקבים

Vatsim

  • VATSIM CID
    1180261

מבקרים אחרונים

990 צפיות בפרופיל

amir friedland's Achievements

  1. התשובה משתנה בין סוגים שונים של מטוסים והמערכות שעליהם אנסה לשתף טיפה עד כמה שאני מכיר... לגבי חימום PITOT: ג'טים , בSOP של באוינג כעקרון הPITOT HEAT נדלק אחרי הנעת מנועים וכמעט עד לפני כיבוי המנועים לאחר הנחיתה.. במטוסים האלה יש חיישנים שיודעים לפתוח מעגל בטמפ גבוהה על הקרקע ולמנוע מגוף החימום לעבוד סתם ולהנזק.. בחלק ממטוסי ה 737 לדוגמא יש פונקציית AUTO , בה המערכת פועלת ונסגרת בצורה אוטומטית על פי ההעקרון שהסברתי. בוכנה, בצ'קליסטים של מטוסי בוכנה מנסיוני בדכ יהיה רשום AS REQ להמראה , וOFF לאחר נחיתה , העקרון זה שאין שום חיישן שיכבה את החימום באופן אוטומטי , הגוף חימום מגיע לטמפ רצינית ועל הקרקע אתה מסתכן בנזק ביום חם בשלוב החוסר אוורור(פייפר\ססנה) ..בDA42 לדוגמא יש חיישן WEIGHT ON WHEELS בגלגל השמאלי , כל עוד המטוס על הקרקע לא משנה עם המתג על ON או OFF , המעגל פתוח והחימום לא עובד מעל טמפ מסוימת כדי למנוע חימום יתר.. אותו העקרון כמו ב737.. מבחנת תנאים להפעלה עד מה שאני מכיר מדובר על הפעלה בתנאי לחות נראת לעין (גשם , בסיס ענן , ערפל וכו ) בשילוב עם טמפ נמוכה שמוגדרת כתנאי התקרחות כל מטוס\חברה תגדיר משהו אחר בדכ זה בין 3 מעלות צלסיוס ל 10 מעלות צלסיוס.. ANTI ICE , מאוד משתנה בהתאם לסוג המטוס והמערכת.. יש כל מיני מינים וסוגים שונים של מערכות , נוזל , אוויר חם , BOOT כמו בATR וכו וכו בג'טים עד כמה שאני יודע בהנחה ומתוכננת המראה בתנאים רלוונטים הדבר נלקח בחשבון כמובן בתכנון ביצועי ההמראה והAI נדלק לאחר הנעת המנועים עד לאחרי ההמראה ביציאה מתנאי התקרחות. לדגומא ב737 יש WING AI ו ENG AI , על הקרקע הWING נסגר באופן אוטמטי בתנאים מסוים ( טמפ ודחף סוגר אותו להמראה ) והENG נשאר..מבחנת מצבם הפיזי של המתגים לדעתי כולם עוברים למצב ON ברוב החברות אבל לא יודע בוודאות של 100%. כל ההפעלה מתרחשת אחרי הנעת המנועים. במטוסים פשוטים יותר שיש מערכות DE ICE היא לא מופעלת על הקרקע אלה באוויר בתנאים הרלוונטים.. אבל זה מאוד משתנה בהתאם לסוג המערכת וסוג המטוס..
  2. אוו קשה מאוד להסביר לעומק מבלי להכנס לפרטים , בגדול הBAND הצהוב שומר עליך מהזדקרות או ממעבר MMO (שוק סטול ) עד לשינוי G של 1.3. טיסה באזור הצהוב ולמעשה אין לך טווח תנועה מלא , חתחות או פנייה שתזיז את הG שלך למעל 1.3 ובמקרה הזה אתה עלול לעבור MMO. מומלץ בשיוט לא לעבור את ה15 מעלות בכדי לא לכווץ את מעטפת המהירויות יותר מידי. המעטפת מתכווצת עם עלייה בגובה עקב ירידיה בצפיפות האוויר ובדחף , ובנוסף גם לעלייה בG מה שקורא בפנייה או חתחות. במקרה כזה אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מזדקרים או בגלל שעברנו את הגבול העליון או את התחתון... התופעה נקראת Mach Buffet.
  3. סט מדהים ואחלה של טיסה ! איך המטוס מתנהג ? בדרך קרנדו די מאכזבים..
  4. אהלן , היום בערב בשעה 22.00 אקיים הרצאה קצרה בנושא מטארולוגיה.נושא שסיימתי ללמוד במסגרת תאוריית ATPL לפני חודשיים ככה שהרבה חומר טרי בראש. על הפרק : - מבוא קצר מושגים בסיסים. - הסבר של שיטת ISA . - הבנת מושגי יסוד , חוקים וקריאת METAR & TAF . - פענוח מפת SIGWX טמפ ורוח. מוזמנים להגיע !
  5. איתי רעיון מעולה , אני בפנים.
  6. מצערות עדין רלוונטי מחיר לשתיהם יחד - 380 ש''ח מגיעות עם סט של 737 747 אך ללא הראשים המקוריים.
  7. חברים הזדמנות אחרונה לרכישה של המוצרים , עודכנו מחירים בהתאם . לצערי החל מעוד שבוע המוצרים לא יהיו רלוונטים יותר למכירה.. CDU - 1100 ש״ח MCP - 1000 ש״ח
×
×
  • יצירת חדש...