עבור לתוכן

Dan Heinrich

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    39
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

פעילות מוניטין

  1. Like
    Dan Heinrich נתן סימון אהבתי ל Itay Gross ב מזל טוב לאייל רוקח - מוסמך מגדל ב"ג   
    מזל טוב לאייל רוקח שהוסמך היום על עמדת מגדל ב"ג!
    החניך הפגין רמה גבוהה, מוטיבציה גבוהה,  לכל אורך ההסמכה ולכן הוחלט להסמיך אותו ללא היסוס.
    אייל, כולנו מקווים שתפקח עלינו שעות רבות ותתקדם בסולם העמדות בחטיבה.
    ברכות לאייל! ✈️
  2. Like
    Dan Heinrich נתן סימון אהבתי ל shachaf yasurr ב ELY035 - LLBG-KMCO   
    שבת שלום חברים,
    עם המחשב החדש והיעד החדש של אלעל זה פשוט מתבקש...

  3. Like
    Dan Heinrich נתן סימון אהבתי ל Itay Gross ב מזל טוב לבן אלון - מוסמך מגדל ב"ג   
    מזל טוב לבן אלון שהוסמך היום על עמדת מגדל ב"ג!
    החניך הפגין רמה גבוהה, מוטיבציה גבוהה,  לכל אורך ההסמכה ולכן הוחלט להסמיך אותו ללא היסוס.
    בן, כולנו מקווים שתפקח עלינו שעות רבות ותתקדם בסולם העמדות בחטיבה.
    ברכות לבן! ✈️
  4. Like
    Dan Heinrich נתן סימון אהבתי ל Nizan Edelbaum ב מיקונוס   
  5. Like
    Dan Heinrich נתן סימון אהבתי ל Eyal Rokach ב צוות התמיכה- הקדנציה הנוכחית וחידושים   
    תודה רבה דן!
    לגבי הסרטונים- אני עובד כרגע על לסדר את הסרטונים לפי סימולטורים, תוך יום יומיים הכל יסודר בצורה נוחה יותר.
    לגבי הVPILOT, בדקתי בשנית, לפי מה שאני רואה אין בעיה, לגבי ההתקנה של הסינרים- בימים הקרובים יצא סרטון נוסף עם עוד התקנות לארץ ושם גם יראו בדיוק איך מוסיפים לסימולטור.
     
    לגבי המדריך, הקישור עודכן ותוקן 🙂
     
  6. Like
    Dan Heinrich נתן סימון אהבתי ל Gal Cohen ב קריאה לעזרה בבניית סינרי   
    *מתנצל על הפרסום גם בפורום הזה, פשוט מבין שלעתים לאנשים יש בעיה עם ההרשאות עם פורום פיתוח ואני לא רוצה שחבר'ה יפספסו, אחרי הכל זה למטרה טובה  
     
    אז החיידק של ליצור לסימולטור מכה בי, הבעיה היא מחסור בזמן ושייצא לי לעבוד על הסינרי המתוכנן רק בסופשים, וגם לא בכולם..
    מידע על הסינרי יפורסם רק כאשר אדע שאכן הכיוון חיובי וזה מתחבר איך שאני רוצה, זה פרויקט גדול מאוד שייקח הרבה זמן לפתח.
    הפיתוח הוא ל XP11, אך אין לי בעיה בשלב שבו הסינרי כבר מוכן לשתף את החומרים עם מי שרוצה להמיר ל P3D.
    אני צריך אנשים שיש להם זמן פנוי במהלך השבוע, ויודעים למדל אובייקטים ברמה גבוהה, וכמובן צריך אנשים למען המוטיבציה כך שאראה שהסינרי מתקדם גם במהלך השבוע ולא רק כשאני אוכל לעבוד עליו 
     
  7. Like
    Dan Heinrich נתן סימון אהבתי ל Gal Cohen ב קריאה לעזרה בבניית סינרי   
    והגישה בחיפה יפה, טייסל מחו"ל שיטוס ללרנקה או איזה סנטוריני ייראה שיש סינרי טוב ירצה לנסות לטוס לפה באיזה SAAB או ATR.
    בנוסף, התכנון ליצור ספריית אובייקטים איכותית של אוטוגן לארץ, לשימוש עתידי במידה ו.
    כל מה שקשור ספציפית לחיפה (שדה תעופה, landmarks...) יהיה בתיקייה נפרדת.
    חלק גדול מהסינרי זה עבודה על config files ושבירת ראש טיפה, ברגע שהשלב הזה מוכן אפשר להתקדם מהר, רק צריך עזרה במידול 
  8. Like
    Dan Heinrich נתן סימון אהבתי ל Tomer Israel ב תמונות מהתקופה האחרונה   
    לפני יציאה לKošice

    המראה לטיסת המטס ELY7171


    מעבר נמוך מעל הארובות בחדרה בגובה 800FT


    מעבר נמוך מעל אזור החוף בתל אביב



    פוגשים אורח מאנגליה


    המראה ממלטה לCatania


    המראה שגרתית מלוקסמבורג



    אירוע Friday Night Fly-in event מאמסטרדם למדריד




    יציאה מבאקו לבודפשט




    המראה לרומניה ELY575





    ELY364 מוינה לארץ







    המראה ראשונה של B789 לסן פרנסיסקו בתור ELY019






  9. Like
    Dan Heinrich נתן סימון אהבתי ל eilon klein ב ISDT גאים להציג: סינרי למנחת תנובות ל-X-plane11   
    תודה רבה!
    ISDT זה Israeli Scenery Development Team
  10. Like
    Dan Heinrich קיבל סימון אהבתי מ eilon klein ב ISDT גאים להציג: סינרי למנחת תנובות ל-X-plane11   
    סינרי מקסים ואלגנטי.
    כל הכבוד על היוזמה וההשקעה!
    אפשר רק לשאול מה הפירוש של ראשי התיבות ISDT?
  11. Like
    Dan Heinrich נתן סימון אהבתי ל eilon klein ב ISDT גאים להציג: סינרי למנחת תנובות ל-X-plane11   
    שלום לכולם, 
    ISDT גאים להכריז על שחרור פרויקט תנובות ל- X-plane 11
    מה הסינרי כולל?
    -    מסלול מותאם אישית
    -    טקסטורת קרקע באיכות גבוהה
    -    סביבת המנחת
    את הסינרי ניתן להוריד מהאתר שלנו: http://isdt.co.nf/
    הסינרי דורש את הספריות OpenSceneryX, MisterX, PPlibrary, Handy Objects
  12. Like
    Dan Heinrich נתן סימון אהבתי ל Dolev Ravid ב סיכום השנה שלי - שנת 2018   
    חברים יקרים
    האמת שכבר שבועיים אני מתכנן לשבת ולכתוב את סיכום השנה הזה
    אם יש משהו שהוא כל כך אופייני לי זאת העובדה שזה היה צפוי מראש שזה יכתב ויתפרסם רק ביום האחרון של 2018 .
    כזה אני, בכל הקשור לניירת , לכתיבה ולדברים שדורשים ממני לשבת ולבצע - הנטיה היא לעשות את כל השאר ורק אחר כך לטפל בזה.
    אז הנה עוד שנה מסתיימת לה והגיע הזמן לעצור הכל ולסכם את שנת 2018.
    כמות תנועות:
    הממוצע החודשי גדל בלמעלה מ-200 תנועות!
    באחוזים אנחנו מדברים על עליה של למעלה מ-15%!
    השנה חל שינוי משמעותי במבנה התנועות , אנחנו רואים הרבה יותר תנועות קלות, הרבה יותר תעופה פנים ארצית
    כל זה הודות למפתחי סינרים מצויינים שהצליחו להעשיר את החווית טיסה שלנו, הודות לחברי חטיבה שהביאו לתוך המרחב האווירי שלנו את הסיסמא ׳אין לי ארץ אחרת׳
    וגם בזכות VFS היקרים אשר מציפים את הארץ בתנועה של מטוסים קלים.
    בזכות כל אלה ועוד רבים אנחנו רואים שינוי משמעותי!
    מבחינת שעות פיקוח, השנה פיקחנו פחות 150 שעות ביחס לשנה שעברה, חבל אבל יחד עם זאת ביעדים של 2019 המצב הולך להשתנות.
    על מנת לתמוך את כמות התנועות נהיה חייבים להגדיל את כמות שעות הפיקוח. אני על הדבר הזה ומתחייב שב-2019 הזמינות שלנו ברשת תעלה.
    החלטתי לפרסם לכם את סיכום כמות השעות השנתי שלנו בפילוח לחודשים.
    אני מקווה שתמצאו בזה עניין כפי שאני עצמי מוצא - שימו לב שהתנועות בדצמבר אינן סופיות והן נכונות לבוקר זה בלבד:


    חידושים בחטיבה בשנה החולפת
    סקטור חדש!
    בוקר אחד אני מקבל הודעת וואטסאפ מאלירן קורלפלד, ההודעה הייתה בסגנון של ״תשמע , עלה לי רעיון לעשות סקטור חדש לחטיבה״
    לא הבנתי כל כך בהתחלה מה היא החשיבות של זה וכמה זה יוכל לשנות את הדרך בה אנחנו מפקחים.
    אחרי שיחה דיי רצינית שהבחור הכין ב-ts הבנתי שהדבר הזה לבדו הוא גורם מכריע בשאלה עד כמה לנו (הפקחים) יהיה נוח לנהל את התעבורה האווירית שלנו.
    אלירן הרים צוות מקצועי ברמה גבוה מאוד , ויחד עם דביר בן דוד וטל חסון הם הוציאו לחטיבה סקטור חדש , מתוקן.
    סקטור אשר מאפשר לי בתור פקח מגדל כללי לראות את הקרקע בשדה עליו אני מפקח.
    סקטור מהמקצועיים שיכולתי לדמיין , כזה שמאפשר לך בצורה מאוד נוחה לנהל כמות רבה של תנועות וכל זה בלי לאבד את הידיים והרגליים
    היוזמה הזאת דחפה אותנו צעד אחד קדימה , אבל צעד שהוא משמעותי מאוד , כזה שישפיע להרבה מאוד זמן.
    צוות סקטור, בשם כל החטיבה אני רוצה להודות לכם ❤️
    צוות פיתוח טכני!
    אם אתחיל לכתוב פסקה על כל מה שצוות פיתוח טכני עשה אני לא אצא מזה לכן יהיה הרבה יותר פשוט לפרט בפסקה אחת את כל העמל הרב שלהם.
    צוות פיתוח טכני למעשה מורכב משני אנשים: ליאב עזרא ועילאי בן שושן.
    החבר׳ה האלה הם עמוד השדרה עליו נשענת החטיבה , פשוט כך.
    כשנכנסתי לתפקיד סבלנו מבעיה של היעדר שגרת גיבויים לפורומים ולאתר - ליאב הרים את הכפפה, סידר את השרת וכיום אנחנו מגובים בצורה מקצועית מאוד.
    יום אחד התעוררנו בבוקר ולא ניתן היה להתחבר לפורומים, בלי שבכלל דיברתי ליאב (בעזרתו של באכתרי היקר) העביר אותנו לשרת אחר, מהיר יותר ומקצועי יותר- תוך התחשבות מלאה בתקציב החטיבה וביעדים השונים.
    בוקר אחד עילאי בן שושן יצר איתי קשר וסיפר שעלה לו רעיון לעשות מערכת ניהול לקריאות השירות - לא הספקתי למצמץ וכבר הייתה מערכת באוויר שרצה. 
    השתיים האלה עושים עבודת קודש , הם לרוב נשארים מאחורי אור הזרקורים , אבל בעיקר עכשיו כשאנחנו מסיימים את 2018 - אני חייב להודות לכם כאן בריש גלי.
    אז, צוות פיתוח טכני בשנה האחרונה היה אמון על הפרוייקטים הבאים:
    1. שרת TS חטיבתי מבוסס SSO.
    2. מערכת Booking לאירועים.
    3. אתר חטיבתי חדש (בשיתוף פעולה עם שיווק)
    4. מערכת Booking לפקחים וטייסים  - עדיין בפיתוח
    5.שגרת גיבויים, מעבר לשרת חדש וניהול שרת המיילים
    ואני בטוח שפספסתי איזה פרוייקט אחד או שניים.
    ליאב ועילאי , כל מילה שאגיד קטנה ליד התודה הענקית שמגיעה לכם. ❤️
    מחלקת שיווק!
    החטיבה שלנו בשנים האחרונות סבלה מחוסר שיווק.
    הייתה מחלקת אירועים מדהימה שניצח עליה אור בלישה , הוא עשה שם עבודת קודש ולכן כשאני נכנסתי לתפקיד הדבר הראשון שעלה לי בראש הוא להאציל על אור יותר סמכויות , בעיקר בתחום השיווק שם לא הייתה מדיניות ושיטת פעולה מסודרת.
    אור הרים צוות לתפארת שאת התוצרים שלו אנחנו רואים במספר רב של פעילויות ואירעים.
    דבר ראשון , הצלחנו בצורה יוצאת דופן להגדיל את כמות החברים הפעילים בחטיבה , עלינו בשנה האחרונה ממספר של 70 אנשים (לפני שנה וחצי) למספר של למעלה מ-500 איש פעילים שבוחרים בחטיבה שלנו בכל יום ויום מחדש.
    האירועים שלנו גדלו וגם הנוכחות ברשת גדלה בצורה ניכרת.
    על כל אלה ניצח בלישה היקר שבאמצעות האנשםי המדהימים שהוא גייס לשורותיו הם מושכים את הספינה הענקית הזאת שנקראת וואטיל לעבר עתיד טוב בהרבה.
    כשיש אירוע חטיבתי, לנו בתור פקחים או טייסים יש בסך הכל משימה אחת , לעלות לטוס או לפקח
    אבל מאחורי כל אירוע ואירוע שכזה קיימת עבודת שיווק רצינית מאוד שכוללת בצורה שעות רבות של פרסום וחשיבה יצירתית.
    החטיבה כולה חייבת למחלקה הנהדרת הזאת תודה ענקית!
    התרומה של שיווק היא עצומה , היא מורגשת מאוד והיא זו שהרבה מאוד פעמים נותנת לנו כח להמשיך ולהמציא את עצמינו מחדש.
    שיווק גם חולש על מרבית הענפים של החטיבה - כנס שנתי , חדר בקרה, אירועים חודשיים, עמוד הפייסבוק , אינסטגרם, וואטסאפ עדכונים, חונכים, תמיכה טכנית,  ועוד ועוד ועוד.
    לכן הנוסחה שלי היא פשוטה - ככל שהשיווק יהיה חזק, החטיבה תהיה חזקה עוד יותר.
    תודה לכם! ❤️
    מחלקת הדרכת פקחים
    בסוף היום, מבין כל הצוותים והמחלקות , אני חושב שהכשרת הפקחים זאת המחלקה שהכי קשה לנהל; כלל התהליכים בה מורכבים ברובם מאנשים והמוצר שלה הוא אנשים.
    העובדה הפשוטה הזאת הופכת את הכשרת הפקחים לתחום תובעני וקשה מאוד כזה שרק מעטים יכולים לעמוד בדרישות שלו ועל אחת כמה וכמה לנהל אותו.
    חלקת הדרכת הפקחים שלנו היא מהאיכותיות ביותר שיש ברשת וואטסים, אני גאה להגיד את זה.
    אנחנו מכשירים פקחים שהם ברמה סופר -גבוה כמו שלא תמצאו בשום מקום אחר.
    בהרבה מפגשים שערכתי עם פקחים במציאות , התמלאתי גאווה לשמוע עד כמה שירותי הפיקוח שלנו הם אחד לאחד כמו במציאות ועד כמה האנשים שלנו מקצוענים ברמה אחרת.
    יש לנו מחלקת הדרכה שורשית מאוד, כזאת שמבוססת על נהלים ותהליכים מלפני המון שנים , מחלקת הדרכה שמצד אחד יודעת להיות קשה מאוד אבל מהצד השני יודעת להוציא את האנשים האיכותיים ביותר שיש. 
    מחלקת ההדרכה שלנו היא עמוד השדרה של החטיבה, חד משמעית.
    דניאל היקר , אני רוצה להודות לך על כל העשיה המרובה ועל השעות הרבות שאתה משקיע.
    צוות הדרכת פקחים יקר, תודה רבה על הכל!!! ❤️
    VFS
    החיבור עם VFS הוא טבעי לחלוטין מבחינתי, הם יודעים להכשיר טייסים מקצועיים , מה שאנחנו לא יודעים לעשות וגם לא יכולים לעשות.
    ומהצד השני אנחנו נותנים להם את התשתית ואת שירותי הפיקוח.
    יצא לי להיפגש ולהכיר מקרוב את האנשים שמאחורי VFS , מדובר באנשים המקצועיים ביותר שיצא לי להכיר ברשת.
    אנשים מדהימים מרכיבים את בית הספר הזה, לא סתם הוא הכי טוב שיש ולא סתם הוא היחיד ששרד ברשת הישראלית כל כך הרבה שנים.
    הסיבה לכך פשוטה -  יש להם את כל מה שצריך על מנת להיות מספר אחד.
    יש להם את האנשים האיכותיים ביותר, יש להם את בידע המקצועי ביותר ואת המוטיבציה להפיץ את זה הרבה ביותר שנתקלתי בה.
    VFS הם חלק אינטגרלי מהחטיבה שלנו , חד וחלק. היום קשה לי לדמיין את וואטיל בלי VFS וכנל גם הפוך.
    יש בנינו שיתוף פעולה מדהים שרק ימשיך להיות ככה.
    ובכל מקום ש-VFS יצטרכו עזרה אנחנו נהיה הראשונים להושיט יד.
    זה בית הספר לטיסה של החטיבה שלנו . הם חלק בלתי נפרד מאיתנו.
    צוות VFS היקר , אני רוצה להודות לכם על שיתוף פעולה מוצלח, על היותכם מכפיל כח בתנועה הפנים ארצית , על היותכם שותפים לעשיה
    ובעיקר אני רוצה להודות לכם על כך שאתם חברים אמיתיים ושותפים מלאים בדרך שלנו. ❤️

    האנשים של VATIL
    לכם מגיעה התודה הרבה ביותר.
    תודה שעזרתם , תודה שהפצתם את הבשורה
    תודה שעליתם לטוס ולפקח
    תודה שידעתם לתת מילה טובה כשצריך
    תודה שאתם תמיד מאיישים את שרת ה-TS ואת קבוצות הוואטסאפ השונות.
    תודה ענקית שאתם בוחרים בחטיבה שלנו , כבית, בכל יום מחדש.
    רק בזכותכם אנחנו מי שאנחנו , ורק בזכותכם נמשיך לצמוח ולהתפתח.
    תודה ענקית על הכל! ❤️
    שנת 2019 ממש עוד רגע נכנסת.
    זאת הולכת להיות שנה עמוסה מאוד , מבטיח לכם.
    יש הרבה תוכניות על הגריל ויש הרבה להספיק.
    דברים שאנחנו חייבים (אבל ממש חייבים) להשיג השנה:
    1. Golden Mic על עמדת גישה ב״ג
    2. איוש החד״ב לפחות 6 פעמים!
    3. 4 קורסים של הכשרות מתקדמות לטייסים שלנו.
    4. כנס סניורים.
    5. הגדלת כמות התנועות במרחב בשיעור של לפחות 20% (זה יהיה קשה).
    6. הגדלת כמות שעות הפיקוח בשיעור של 15% לפחות.
    7. העצמת שיתוף הפעולה והמשך האנטגרציה בין החטיבה ל-VFS
    8. SUP חטיבתי.
    9. אירוע קלים אחת לחודש.
    10. סיורי שטח וצ׳ופרים לחברי חטיבה.
    11. 2 תחרויות.
    12. המשך פיתוח סינרים לכלל הפלטפורמות ויצירת ׳מדינת ישראל יפה׳ בעולם הסימולטורים.
    13. שיווק, שיווק והרבה שיווק.
     
    וזה רק חלק מהדברים, אני בטוח שעוד מעט יצוצו עוד כמה.
    חברים יקרים, זו הייתה השנה שלי
    ובשנת 2019 המטרה שלי תהיה להעצים.
    להפוך את הטוב לטוב יותר.
    להפוך את מה שכבר התחיל לרוץ היטב להרבה יותר טוב.
     
    תודה לכולם!
    מאחל לנו שנת 2019 מוצלחת ופוריה!
    שלכם
    דולב רביד
    VATIL1

     
  13. Like
    Dan Heinrich קיבל סימון אהבתי מ Michael Cabir ב גלאסגו לבלפאסט || EZY21YP 737-200   
    טיסת בוקר מוקדמת (מאוד). כיף אדיר לטוס בשעות האלו! 🤗








     
    רק כשממש מתקרבים, מקבלים מושג לגבי הגודל של המטוס... 😍
     









     
    Light up & let's go! 😎
     








     
    Lining up on runway 23 at Glasgow 💺
     

















    BOOM! TRACH! Weather update. 💥
     




































     
  14. Like
    Dan Heinrich קיבל סימון אהבתי מ Gal Ymer ב טיסה משותפת של הבוגרים עם חברי צוות לכבוד סיום קורס טיס פרטי במחזור 71!   
    Car_Centurion_2 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_3 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_4 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_5 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_6 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_7 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_8 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_9 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_10 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_11 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_12 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_13 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_14 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_15 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_16 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_17 by heinrich571, on Flickr
  15. Thanks
    Dan Heinrich קיבל סימון אהבתי מ gilad lapid ב טיסה משותפת של הבוגרים עם חברי צוות לכבוד סיום קורס טיס פרטי במחזור 71!   
    Car_Centurion_2 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_3 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_4 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_5 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_6 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_7 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_8 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_9 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_10 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_11 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_12 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_13 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_14 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_15 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_16 by heinrich571, on Flickr
    Car_Centurion_17 by heinrich571, on Flickr
  16. Like
    Dan Heinrich קיבל סימון אהבתי מ gilad lapid ב טיסה משותפת של הבוגרים עם חברי צוות לכבוד סיום קורס טיס פרטי במחזור 71!   
    איזה ספציפי אני לא יודע... סינרי ישן אבל
  17. Like
  18. Like
    Dan Heinrich נתן סימון אהבתי ל gilad lapid ב טיסה משותפת של הבוגרים עם חברי צוות לכבוד סיום קורס טיס פרטי במחזור 71!   
    תתחדש על המטוס! 
    תמונות יפות
    איזה הרצליה זה? 
  19. Like
    Dan Heinrich נתן סימון אהבתי ל Yarin Cohen ב שיתוף תמונות מהתקופה האחרונה   
    ישראייר בדחיפה:

     
    שקיעות:

     

     

     

     
    המראה מנתב"ג:

     
    פיינל בזלצזבורג:

     
    767 של אלעל בבוסטון:

     

     
    עוד שקיעות:

     

     
    תהנו 😎
     
     
     
  20. Like
    Dan Heinrich קיבל סימון אהבתי מ Gal Ymer ב גלאסגו לבלפאסט || EZY21YP 737-200   
    טיסת בוקר מוקדמת (מאוד). כיף אדיר לטוס בשעות האלו! 🤗








     
    רק כשממש מתקרבים, מקבלים מושג לגבי הגודל של המטוס... 😍
     









     
    Light up & let's go! 😎
     








     
    Lining up on runway 23 at Glasgow 💺
     

















    BOOM! TRACH! Weather update. 💥
     




































     
  21. Like
    Dan Heinrich נתן סימון אהבתי ל gilad lapid ב LLIB-LLSD \\ C172   
    מקווה שנהניתם. 
  22. Like
    Dan Heinrich קיבל סימון אהבתי מ Gal Ymer ב לרנקה לבן גוריון || FlyJSim 737-200   
    FJS_732_TwinJet_11 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_12 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_13 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_14 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_15 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_16 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_17 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_19 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_20 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_21 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_22 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_23 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_24 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_25 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_26 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_27 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_28 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_29 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_30 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_31 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_32 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_33 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_35 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_36 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_37 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_39 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_40 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_41 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_42 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_43 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_44 by heinrich571, on Flickr FJS_732_TwinJet_45 by heinrich571, on Flickr
  23. Like
    Dan Heinrich קיבל סימון אהבתי מ Gal Ymer ב חיפה להרצליה || Cessna 172SP   
    יש קצת הבדלי גובה בין סינרים שונים ב-P3D וב-XP11:













     
  24. Like
    Dan Heinrich קיבל סימון אהבתי מ Amit Doron ב לרנקה לבן גוריון || FlyJSim 737-200   
    האתר שדרכו העלתי את התמונות קצת דפק את הסדר שלהן 😅 אבל הכל פה 😄














































  25. Like
    Dan Heinrich קיבל סימון אהבתי מ Michael Cabir ב חיפה להרצליה || Cessna 172SP   
    יש קצת הבדלי גובה בין סינרים שונים ב-P3D וב-XP11:













     
×
×
  • יצירת חדש...