עבור לתוכן

Yarden Ben-Dor

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    7,163
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    39

Yarden Ben-Dor last won the day on נובמבר 1 2020

Yarden Ben-Dor had the most liked content!

6 עוקבים

פרטי משתמש

  • Simulator
    Prepar3D

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

Yarden Ben-Dor's Achievements

  1. ברוך החוזר לאזרחות! יאללה, מי בא לחגוג איתי באיזו טיסה? 😀
  2. שלום חברים, לפני כמה ימים פרסם כאן מנהל החטיבה מסמך נהלים וחוקים מפורט לשרת הדיסקורד החטיבתי אשר על כולם לעמוד בו. בהתאם לכך, אני חוזר ואומר ושוב מדגיש כי שרת הדיסקורד הינו חלק בלתי נפרד מחטיבת ואטיל ועל כן חלה חובת ניהול שיח מכבד עבור כולם! ז"א התנהגות נאותה, מכבדת ובוגרת בכלל החדרים. לפיכך אין לקלל, אין להתבהם, אין להשתלח ולבצע שיימינג בחברי חטיבה ואין להתנהל בצורה פוגענית כלפי האחר - גם אם מדובר בצחוק. נוסף על כך, כשם שמדובר בקהילה שמכילה בתוכה מגילאי ילדות ועד פנסיה חל איסור מוחלט על הכנסת תכנים מיניים ופוגעניים לשרת הדיסקורד. חברי חטיבה המעוניינים לבצע את כל הדברים האלה מוזמנים לעשאת זאת מחוץ לשרת הדיסקורד החטיבתי. לאחר תלונות שקיבלתי על כמה וכמה חברי חטיבה שממשיכים להתנהל בניגוד למסמך החדש שזה עתה יצא ייכנסו מעתה לפועל שני דברים: 1. החל מהיום, יום א', ה-1.11.2020 ינתן "שבוע חסד" שבו לר תינקט אפיכת משמעת בשרת הדיסקורד - זאת על-מנת לתת לחברי החטיבה האפשרות להתרגל לכללים החדשים. במקום, נעסוק בהסברה ובמתן אזהרות בלבד. החל מיום א' הבא, ה-8.11.2020 תחל האכיפה בכוח מלא ותינקט מדיניות של אפס סובלנות כלפי בעיות משמעת. 2. מרגע זה והלאה נכנס בר רודוי לנהל את שרת הדיסקורד יחד איתי, וביחד נאכוף את כללי המשמעת בשרת. לחוקי השרת לחצו כאן. אנא מכם, שמרו על הכללים בשרת כפי שאתם שומרים עליהם ברשת בכלל.
  3. שלום חברים, שלשום ארע אצלנו ברשת אירוע חמור בו טייס החל לגדף פקח בעקבות טעות אי-הבנה של הפקח בו קרא לטייס כשהיה כ-3 מייל לפיינל. הגידופים הללו ארעו הן בקשר והן לאחר מכן בשרת ה-TS בו הטייס גם החל להתנשא מעל הפקח החדש יחסית נוכח ה"נסיון" התעופתי שלו. אותו טייס, המשמש גם כפקח שאינו כשיר לפיקוח עלה בכל זאת מיד לאחר האירוע לפקח מסיבה שאיננה ברורה לי בניגוד לנהלים הכתובים בחוקת החטיבה ובמסמך ה-SOP החטיבתי. כתוצאה מאותו אירוע הושעה הטייס מכל פעילות חטיבתית, הן בפורום והן ב-TS לפרק זמן של ארבעה חודשים. בנוסף, בשל עלייתו לפיקוח בניגוד לנהלים הושעה מעלייה לפיקוח בחטיבה לפרק זמן של לפחות חצי שנה עד שיעבור תהליך ריענון חדש בהתאם לנהלים. בעקבות האירוע, ברצוני לחדד מכלל הפקחים והטייסים את הנקודות הבאות: 1. כל טייס או פקח שנתקל בבעיה ברשת מחוייב לדווח על כך קודם כל לסופרוייזר באמצעות הפקודה .wallop. יובהר כי DCRM הוא לא הכתובת לתלונות החלות ברשת ועל כן לא יטפל בכל אירוע כזה בתוך הרשת כל עוד לא חלה השעייה ל-48 שעות ומעלה. 2. קורה ויש מחלוקת בין טייס לפקח, בין טייס לטייס או בין פקח לפקח. אם מתעוררת כזו - יש לפתור אותה בצורה מקצועית ולעלות אותה כאן לדיון כחלק מתחקיר שמטרתו היא למידה מהמקרה ולא לגלוש לפסים אישיים. אותו טייס גם אם הוא צודק בכך שהפקח קרא לו מאוחר מידי יכול היה כאן לעלות פוסט בו היינו דנים במקרה ולומדים ממנו. 3. על כל טייס ופקח להתנהג בשיקול דעת בכל הקשור לקריאה אחד לשני. ברשת VATSIM לא מציינים חובת יצירת קשר האחד עם השני (תקנו אותי אם אני טועה), אבל גם כאן לשני הצדדים אחריות ביצירת קשר. נניח טייס בפיינל ל-30 ורואה פיקוח? מן הראוי שידאג להתחבר לתדר עצמאית ויקח על עצמו אחריות מינימלית. פקח רואה טייס מתקרב אליו לפיינל? אדרבא, ינסה לקרוא אליו כמה שיותר מוקדם על-מנת שהטייס יוכל להתכונן כראוי לנחיתה. וגם אם חס וחלילה קרה מקרה ולא יצר קשר, תנו לטייס לנחות בבטחה ואז תחקרו את הנושא. לעולם לא להגיע למצב בו אי-הבנה/טעות של טייס או פקח יורדת לפסים כאלה. 4. אנא עברו שוב על מסמך ה-Code of Conduct. אנחנו לא נקבל הפרה שלו לא ברשת ועל אחת כמה וכמה לא ברשתות הפנימיות שלנו - ובעיקר לא תקיפה והתנשאות כלפי חבר חטיבה נוכח כל נסיון תעופתי של חבר חטיבה אחר על פני השני: זה מתבטא בידע תעופתי הן ברשת והן במציאות. בסופו של דבר אנחנו כאן בחטיבה מחנכים את כולם להיות קודם כל בני אדם. בסופו של דבר, התנהגות בריונית ובזיונית כפי שהובאה כאן אינה מקובלת לא רק בתחום התעופתי, אלא בחיים בכלל. 5. מתגלעת מחלוקת בינכם לבין טייס/פקח ברשת? אין להשתמש בקשר כדי ליישב את המחלוקת בינכם. הרשת נועדה לפיקוח, נקודה. יש את שרת ה-TS שלנו שם ניתן לדבר ולתחקר כל דבר - יחד עם הפורום כאן.
  4. חברים יקרים, לכל מי שמעוניין תקיים מחר (יום שישי, ה-9.11.18) בשעה 13:00 אזכרה במלאת שלושים ימים לפטירתו בטרם עת של חבר החטיבה צבי רודס ז"ל. האזכרה תתקיים בבית העלמין נשר בו יערך גילוי המצבה.
  5. איש יקר עם זכויות רבות בחטיבה הזו שהיה בה פחות או יותר מרגע היווסדה. אני זוכר שעד לפני חצי שנה הוא עוד דיבר איתי לגבי טיפים לסימולטור והרבה להגיע לכל ישיבה, אירוע וכנס שהתנהל כאן גם כאשר כבר לא היה הקו הבריאות. יהי זכרו ברוך
  6. שלילי, אני לא הכתובת לבקשות האלה. מציע לך לפנות למנהל החטיבה בשביל זה. אממה, בנימה אישית אני בספק אם יאשרו לך כיוון שלא מכירים אותך כאן ולא יודעים כמה אתה פעיל ברשת/ב-TS וכד'.
  7. שלום לכולם, אתמול אירע מקרה חמור ברשת בו עלו הן מישל יורובסקי, והן נועם אורן המושעה בכללי מרשת VATSIM תחת שם בדוי והתחילו לטנף את הקשר, כולל לקלל את כל מי שעל התדר כולל הסופרוייזר שהיה מחובר לטפל באירוע. האירוע טופל בחומרה על-ידי והשניים נבעטו החוצה מהרשת. תקציר האירוע 1. יום קודם האירוע, נתפסו נועם אורן ומישל יורובסקי מנצלים את רשת ה-TS שלנו בנסיון שלהם להקים מחדש את חטיבת IVAO-IL בעודם משתמשים ב-TS שלנו לצורך פיקוח שם. כמו כן, הם ניסו למשוך אליהם חברים ולארגן עבורם חבר חטיבה מעל גיל 20 שייקח פיקוד שם לאחר סגירת החטיבה המקבילה. כאשר דולב הבחין בכך נתן להם באן מה-TS. 2. מיד לאחר מכן, כ"נקמה" על הצעד, החלו מישל יורובסקי ונועם אורן להפיץ סינרים המוגנים בזכויות יוצרים לכן מאן דבעי במטרה לפגוע בחטיבה ובאנשיה. מיד הם גם נבעטו החוצה מהפורום והצטרפו לאחר כבוד לאנשים מפוקפקים אחרים כגון איתמר יפה. 3. כאילו צעד זה לא הספיק, למחרת (אתמול) בשעה 20:50 עלו השניים בצורה מתואמת לרשת: נועם אורן תחת קולסיין ELY243 מיוזר בדוי שהיה ברשותו בשם "אסף לוץ" והתחיל להפריע לפקח שהיה מחובר. בעת שביקש לבצע נחיתת חירום ביקש מהפקח להתנגש בכוונה במבנה הקניון באילת על-מנת להסב נזק. כמו כן, בזמן הזה הוא הוקלט שר ומפריע ברשת. במקביל, מישל יורובסקי התחבר כ-LLLL_OBS במטרה להפריע במתכוון לנעשה בתדר תוך כדי השמעת שירים, קללות וגידופים כלפי כל המחוברים לרשת. זה הגיע למצב שבו נקרא סופרוייזר כאשר בעת הזו החל לקרוא "All stations fuck you, supervisor fuck you". 4. הסופרוייזר נתן לשניהם באן 24 שעות מהרשת תוך הפניית התיק לטיפול DCRM. השניים טופלו במהירות הבזק ונשלח דו"ח חמור להנהלת VATSIM. 5. נועם אורן ממשיך להיות מושעה לצמיתות מרשת VATSIM תוך המלצה לא לאפשר לו לחזור לעולם לרשת - במיוחד לאור העובדה שהוא מחזיק ב-62 חשבונות כפולים(!!), רובם תחת שמות פיקטיביים והשמעת איומים בעבר על טרור והפצת וירוסים בעקבות אירועי משמעת קודמים. 6. מישל יורובסקי הושעה לחצי שנה מרשת VATSIM, זאת בשל העבר הנקי שלו ברשת לפני האירוע. אנא מכם, בכל בעיה שיש ברשת עם אנשים בעייתיית אל תהססו לשלוח .wallop לסופרוייזר שיטפל באירוע. האירוע של אתמול הוא דוגמא ומופת לאיך צריך לפעול ברשת על-מנת שאותו אירוע יטופל על-ידינו. מצ"ב הדו"ח המלא שהוגש להנהלת VATSIM בשפה האנגלית: DCRM Report Subject: Decision the Matter of: 1. Mishel Yorovski, VATSIM CID: 1405507 2. Noam Oren, VATSIM CID: 1388473 – AKA Asaf Lotz, VATSIM CID 1435185; Or Shalom 1435188 Suspending Supervisor: Matthew Wilson (MPW_SUP) Published on: 17-Sep-2018, 2230Z Brief Overview On 17 September 2018 at approximately 1750Z, Mishel Yorovski (1405507) and Noam Oren (1388473) logged into VATSIM network with a deliberate intention of interrupting active air traffic control services by singing on frequency, asking to crash intentionally into a building, while using vulgar and profane speech against on-duty air traffic controller and VATSIM supervisor in retaliation to a previous day TeamSpeak 3 ban given to them following severe misconduct. Background of Events 1. On 16 September 2018 VATIL Divisional Director, Dolev Ravid has banned two online members, Noam Oren and Mishel Yorovski from the divisional TeamSpeak 3 server after being caught harassing VATIL members, in addition to harshly persuading them to leave VATIL while defaming the division, its staff and VATSIM network. 2. In response, both members were documented illegally distributing copyrighted material, including in-development beta-phased scenery for Israel to whom it may concern, in an attempt to harm VATIL, its members and developers. Both members were ultimately blocked from VATIL's developers' forum. Events/Circumstances Leading to DCRM referral 1. On 17 September 2018 at approximately 1750Z Asaf Lotz was connected as ELY243 asking to file a flightplan from Eilat (Hereby, LLET) to Sharm El Sheikh (Hereby, HESH) while both LLLL_CTR connected. Once departed, Mr. Lotz began simulating engine loss on initially one engine, then all others and asked to return back for landing. During his arrival back to LLET, Mr. Lotz began asking LLLL_CTR (Hereby, Nissim Shoval) controller to intentionally "Crash into the Eilat mall building". In addition, Mr. Lotz was recorded singing and spamming the frequency. Nissim Shoval immediately contacted a VATSIM supervisor once failing to stop his actions. 2. Simultaneously, 1750Z Mishel Yorovski connected as an Observer of LLLL_CTR position using callsign LLLL_OBS. During that time, concurrently the incident with Mr. Lotz, where he began interrupting all connected traffic, singing and swearing on the frequency. During that time Mr. Yorovski was asked to stop, however was then recorded swearing: "all stations, fuck you; Supervisor, fuck you". 3. Once summoned, Supervisor Matthew Wilson (Hereby, Supervisor) subsequently took control over the event, contacting both Mr. Yorovski and Lotz, asking them to stop with their actions. However once being unresponsive Supervisor suspended both from the network alongside a referral to VATIL's DCRM. Additional information relevant for the incident 4. Following Mr. Lotz's suspension, another user was registered to VATSIM under the same IP address (77.139.111.18), named "Or Shalom" (VATSIM CID: 1431588), who connected in LLET with the same flightplan as Mr. Lotz, while beginning to sing and interrupt Nissim Shoval's frequency. The user was subsequently marked as a duplicate account in VATSIM. 5. Asaf Lotz is a user registered to VATSIM on 17-Sep-2018 – 16:18:41Z – a so-called new VATSIM user – The same day this report has been written. 6. Asaf Lotz's Duplicate, "Or Shalom" registered to VATSIM also on 17-Sep-2018, at 17:57:36Z, 9 minutes after the supervisor suspended Asaf Lotz from the network. Issues to be determined 1. Did Mishel Yorovski violate VATSIM's Code of Conduct (Hereby: "CoC") Section C(3) by communicating pilots/controllers using voice with those connected to the network? 2. Did Mishel Yorovski violate CoC Section A(11) by using profanity against those connected under LLLL_CRR frequency? 3. Did Mishel Yorovski violate VATSIM's Code of Regulations (Hereby: "CoR") article VI §6.03 (B) for harassing pilots, ATCs, while using profanity against those connected, including the supervisor himself? 4. Did Asaf Lotz Violate VATSIM's CoC Section B(8) by asking to deliberately crash into a building? 5. Did Asaf Lotz violate CoC Section A(4+6) by opening a new different username and identification number? 6. May Asaf Lotz be a fictitious username for another VATSIM user previously banned from the network? Suspect: Knowledge in VATSIM's programs and immediate connection as another name. 7. Was a temporary suspension and referral to DCRM justified in terms of Article §6.06 of the CoR, instead of mere removal from the network in terms of Article VI. §6.05? Evidence Online Witnesses Nissim Shoval – 889092 – On Duty controller (LLLL_CTR) Daniel Hohashvili – 1299757 – Observer on frequency (Callsign: VATIL2) Itay Gross – 1261552 – Observer on frequency (Callsign: IG_OBS) · Recordings made by the witnesses and handed over to me via e-mail. · Written statement by supervisor made in both users' CERT records. · Speaking personally with the supervisor on vPilot and taking his accounts. · VATIL's TeamSpeak 3 server records. Investigation And Decision of DCRM Regarding Mishel Yorovski 1. Despite the fact that Mr. Yorovski did not violate CoC section C(3) prohibiting observers from providing air traffic control services, this section also states clearly: "By logging on as an observer, an individual must not communicate on any open text or voice frequency with pilots." Therefore I still find Mr. Yorovski guilty of violating this section as he unauthorizedly communicated with other pilots, controllers and whoever connected to LLLL_CTR frequency by voice. 2. Usage of profanity in network: A. Section A(11) of VATSIM CoC States as follows: "Members are prohibited from publishing, posting, distributing, disseminating or using any kind of defamatory, infringing, obscene, vulgar, profane, unlawful or other such types of communications materials or information through the use of online chat boxes, ATC text channels, voice ATC channels or the official internet forums, newsgroups and mailing lists utilized by VATSIM.net and its officially recognized regions, divisions, ARTCCs, ACCs and FIRs. Individuals violating this rule are VATSIM Code of Conduct subject to the procedures set forth in Article I of the VATSIM.net Code of Regulations which could result in removal from VATSIM and revocation of their certificate number." B. Article §6.03, titled "Prohibited Conduct" of VATSIM's CoR states as follows: "In addition to the terms set forth in Article VI., §6.02 above, a member of VATSIM.net is subject to removal, temporary suspension, formal suspension or permanent expulsion from VATSIM.net for prohibited conduct". The same article also adds specific prohibited conducts, which include: "A. The use of the VATSIM.net network by any member or individual to threaten, harass, abuse, intimidate, stalk or to otherwise violate the legal rights, including rights of privacy and publicity, of other members or individuals logged on to the VATSIM.net network"; "B. The use of the VATSIM.net network by any member or individual to publish, post, distribute or disseminate any defamatory, infringing, obscene, vulgar, profane, or other unlawful material or information". After listening to the voice recording of the frequency and interviewing the relevant witnesses to the event I find Mr. Yorovski guilty of using vulgar and profane language while being connected as an observer in an active CTR frequency with traffic and people connected. During that time, Mr. Yorvsky as recorded threatening the ATC, demanding him to disconnect with no reason, while cursing anyone connected to the frequency, including the supervisor himself who was connected to the frequency. 3. Regarding supervisor conduct, I found his referral to DCRM to be just, a mere removal-from network was not an option for a person not complying to both ATC and supervisor when asked to stop his actions from recurring, as this wasn’t a case of an absentee pilot. Furthermore, I find the severity of his actions obligating a mandatory suspension and a referral to DCRM for further review. Regarding "Asaf Lotz" Investigation Proccess regarding Asaf Lotz's Identity: 1. Asaf Lotz has registered to VATSIM approximately just before the incident happened and immediately connected to the network while being familiar with VATSIM's programs, procedures and knowing how to communicate with ATC as if he was a previously registered user. 2. Following Mr. Lotz's suspension, he immediately connected under the same IP (77.139.111.18) under the alias "Or Shalom", once again registering to the network as he was previously familiar with VATSIM's assets, what makes me to believe this person is another person using a fictive account. 3. The name "Asaf Lotz" looks like a mashup of the Hebrew phrase "Asa Flotz" which means "Made a Fart" in English, thus raising even more suspicions regarding the account being fictive. 4. Investigation regarding both Mishel Yorovski and Asaf Lotz's circumstances of problematic behavior under VATSIM network raised suspicions that both people may be connected. As Mishel was banned the day prior alongside another identity-known member, "Noam Oren" suspicions were raised perhaps Asaf Lotz is actually Noam Oren. 5. A brief checkup over VATIL's TeamSpeak 3 Ban list revealed that Noam Oren's recorded banned IP corresponds to Asaf Lotz and Or Shalom (77.139.111.18). 6. Furthermore, a brief CERT hookup for Noam Oren shows till the time of this report's composure, 62(!!) duplicates were found under Mr. Oren's name, most of them written on fictitious names. NOTE: This user also signed to VATSIM using the same IP (77.139.111.18). However till the time of this report VATSIM has yet to update Asaf Lotz and Or Shalom as duplicates of Noam Oren. 7. According to CERT records, Noam Oren is a member permanently banned from VATSIM, after threatening DCRM with "talks of viruses and terrorism", in addition to opening dozens of duplicates within his suspension period, in accordance to CoR Article VI. §6.07(A)5. DCRM Decision Regarding Noam Oren 1. Based on the information and investigation, I find Noam Oren guilty of connecting to VATSIM Network using the Alias of "Asaf Lotz", in addition to "Or Shalom" in violation of section A(4+6) of VATSIM's CoC and VATSIM User Agreement Article 9.1 which prohibits the usage of false information upon registering to the network. 2. I find Noam Oren guilty of re-registering to VATSIM Network under a new alias after being suspended under his previous alias, thus violating CoR Article VI. §6.07(A)5. 3. Both ATC and online witnesses gave me a detailed account regarding Noam Oren's declaration of intention to crash his aircraft into a building while flying in VATSIM under a controlled airspace. Section B(8) of VATSIM's CoC clearly state: "Pilots are not permitted to simulate, in any manner, an unlawful act while logged onto the VATSIM.net network including, but not limited to, declaring a hijack by statement utilizing either voice or text or by entering a transponder code of 7500." Therefore, I come here to a conclusion Noam Oren's intentions were truly unlawful and hereby find him guilty of violating Section B(8) of VATSIM's CoC. 4. Regarding supervisor conduct, I found his referral to DCRM to be just, as mere removal-from network was not an option for a person not complying to both ATC and supervisor when asked to stop his actions from recurring, as this wasn’t a case of an absentee pilot. Furthermore, his reconnection under a new alias within minutes after his initial suspension only makes things more just in this case. Sanction/Penalty · Disclaimer: 1. As both members have been referred to the DCRM under similar circumstances, and as both members were found by these same circumstances to have violated VATSIM's CoC, CoR and User Agreement following a mutual incident between the two, I hereby place their two names under the same report as one case. 2. Any sanction/penalty/decision given below has been given independently without any outside influence/intervention and is hereby considered final. · DECISION FOR NOAM OREN o Prior to this report, Noam Oren has been already permanently banned from VATSIM Network. Taken into consideration both his problematic history and this incident I hereby uphold his permanent suspension from the network. o I recommend not to return this person to VATSIM network no matter what the circumstances are. · DECISION FOR MISHEL YOROVSKI o Mishel Yorovski's misconduct in VATSIM, particularly the deliberated usage of profanity against both ATC and a VATSIM supervisor clearly makes him eligible for a permanent expulsion from VATSIM network, in accordance to CoR Article §6.03 regarding prohibited conduct. o Nevertheless, despite being considered a severe offense, Mishel Yorovski had a "clean sheet" record in VATSIM throughout the 1-year period he has been registered to the network. Therefore, I still believe in giving Mr. Yorovski an opportunity to prove himself as a contributing member in VATSIM. Nevertheless, the severity of his offenses should not be ignored either. o Thereofore, Mishel Yorovski is hereby suspended from VATSIM network for a period of 6 Months (181 Days time), and will be lifted on March 18, 2019. · WARNING: If at any point during this suspension conclusive information is submitted that the member has further violated the VATSIM Code of Conduct, the User Agreement or the VATSIM Code of Regulations by, amongst others, creating a duplicate account in order to circumvent this process, he will be permanently expelled in accordance with the VATSIM Code of Regulations, Article VI. §6.07(A)5. Further Rights In accordance with the VATSIM Code of Regulations, Article VI. §6.07(B), Mr. Yorovski and Oren have the right to appeal this decision to the VATSIM Africa/Middle East Regional Conflict Resolution Panel (AME-RCRP). Should Mr. Yorovski and Oren decide to appeal to the AME-RCRP, they must make his appeal in writing to ame-rcrp@vatsim.net. Mr. Yorovski and Oren must include their full name and VATSIM ID in the e-mail. Mr. Yorovski and Oren have a period of 10 (ten) days from the date of this ruling (inclusive of the date hereof) to make his appeal, which includes Saturdays, Sundays and legal/public holidays. This time period is absolute and after the aforesaid period, no appeal shall be considered. Yarden Ben-Dor 880990 Israel DCRM
  8. שלום חברים, היום דולב רביד קיבל סוף סוף את דרגות ה-C1 המיוחלות ובאופן רשמי נכנס לנעליי כמנהל החטיבה. החל מרגע זה ואליך דולב הוא איש הקשר שלכם בכל הקשור לענייני החטיבה. במקביל, מסתיימת היום תקופה מדהימה מבחינתי שהחלה עוד ב-2012 כשנכנסתי לראשונה בצוות של איתי ארנון לתפקיד סגן מנהל אירועים ולאחר מכן מנהל אירועים, תפקיד שאותו נשאתי גם כסגן מנהל החטיבה בין 2014-2015 בתקופת הצוות של אלמוג עטר, ומאז ועד לרגע זה את שלוש השנים שבהם ניהלתי את החטיבה. היתה זו זכות עצומה בשבילי לנהל את החטיבה הזו, ובכלל לקחת חלק בכל מה שקשור לאופן שבו החטיבה מתנהלת. עם זאת, לפעמים צריך גם לפרוש (בשיא או שלא בשיא) ולחזור להיות חבר חטיבה מן המניין ללא "עול ניהולי" על כתפיו. אני רוצה להודות לכל מי שסייע לי במהלך השלוש שנים האחרונות לנהל את החטיבה, לכל מי שהיה תחת הצוות שלי בכל התקופה, חלקם ליותר וחלקם פחות זמן: החל מישראל רוטרו, שחף יסעור, עומר כהן, חיינן קבולי, גרגורי ורבה, דניאל קצב, אור בלישה, דניאל קלימוביצקי, עידו בוך, בן אתגר ויואל סטריקובסקי (מתנצל מראש אם שכחתי מישהו). כל מי שממשיך בצוות של דולב עלו והצליחו! כמו כן, לדעתי תודה מיוחדת מגיעה לאור באכתרי ששימש כ-Wingman שלי במשך שלוש שנים. אני חושב שלא הייתי יכול לנהל את החטיבה הזו לולא העזרה, הסיוע והתמיכה שלו - ובעיקר היכולת והיוזמה להריץ דברים ולהרים פרוייקטים אדירים מאפס - שלא לדבר על תיקון בעיות לא פשוטות שנתקלנו בהם מידי פעם. אז בהחלט תודה זו מגיעה לך ביושר. דולב, אני סמוך ובטוח שתרים את החטיבה הזו לגבהים חדשים, אין לי ספק בכך. בכל מקרה, תהיה בטוח שאני אהיה כאן בשבילך כל מה שאתה צריך בכל זמן ובכל מקום. בניגוד למסורת המפוקפקת משהו, אני מתכוון להישאר כאן, לטוס ולהינות (אולי מידי פעם לפקח רחמנא לצלן), ולהיות פעיל בכל השיח החטיבתי הן ב-TS והן בפורום ומדיות שונות כאילו לא עזבתי את התפקיד מעולם. אני מקווה שהבטחה זו תמומש, שהרי לא סתם השקעתי עשרות אלפי שקלים על ציוד טיסה משוכלל.. ובקיצור, כאן VATIL1, On Blocks, סוגר תוכנית טיסה ולהישמע!
  9. אהלן חבר'ה, ב-15.4.2018 אסיים באופן רשמי את תפקידי כמנהל חטיבת VATIL זאת לאחר 3 שנות כהונה מלאות. היום סוף סוף אישרו מנהלי האיזור את מינויו של מנהל החטיבה הבא, ועל כן אני גאה להכריז על מינויו של דולב רביד כמחליפי בתפקיד. דולב, בן 27 אוטוטו, הצטרף אלינו לחטיבה משנת 2008 כשהיה בן 17 וגדל במחיצתם חברי חטיבה מיתולוגיים שלצערי כבר פחות פעילים איתנו עוד. דולב אמור להיכנס לתפקיד בתאריך המיועד כל עוד יצליח לקבל דרגת C1 עד אז בהתאם לנהלי רשת VATSIM ולחוקת החטיבה. במידה ולא יצליח לקבל דרגה זו עד אז אשאר בתפקידי באופן רשמי עד אשר יקבל את הדרגה המיוחלת. בנוסף, נבחר גיא בר למנהל מחלקת הדרכת פקחים במקומו של אור באכתרי, שאמור לסיים את תפקידו גם כן באותו היום יחד איתי. גיא בר במקרה חוגג היום 20 אביבים והוא גם כן חבר ותיק אצלנו עם ותק והיכרות עם חטיבות נוספות באירופה. אז גם לך מגיע מזל טוב! אז ממני באופן אישי, אני מאחל לשניכם המון הצלחה! אתם מקבלים לידיכם חטיבה פועלת ומשומנת היטב, עם המון אחריות כלפי שימור העבר והווה שלנו, יחד עם האחריות של להצעיד אותנו קדימה לעבר עתיד מזהיר ולדאוג לכך בהתאם שאנו אכן צועדים (או במקרה שלנו, משייטים) לעבר הכיוון הזה. אני באופן אישי מתכוון להישאר כאן גם לאחר סיום תפקידי ומוכן להיקרא "לשירות מילואים" כל אימת שתחפצו בכך, לתת עזרה ויד תומכת מתי שצריך וכל דבר שתצטרכו ממני. אז יאללה, הזמן קצר והמלאכה מרובה - הגיע הזמן להתחיל לאט לאט לזרוק אתכם למים, לחפוף אתכם, לעזור לכם לבנות את הצוות הבא, לתת לכם להכיר ואף לנהל אירועים חשובים כדוגמת החד"ב הקרב ובא, כנסים ומה לא. ובקיצור, עלו והצליחו!
  10. הצביעות כמדומני מפורסמות כרגע בפורום שהוא סגור לחברי חטיבה פעילים בלבד עם מספיק שעות וותק ברשת. אם אתה בכל זאת מעוניין בצביעות אני ממליץ לך ליצור קשר אישי עם רום קרלינר (יוצר הצביעות) שישלח לך.
  11. האמת הללי, שיש סיכוי שכן. חבר'ה פה התחילו לפתח סינרים מדהימים של שדות בארץ כולל מנחתים שכוחי אל ברמה באמת שלא ראינו בעבר. מקווה שזה יעזור פה להפרחת השממה
  12. אהלן חבר'ה, ביה"ס לטיסה וירטואלית, VFS מכריזה בזאת על פתיחת ההרשמה למחזור ה-70 של קורס הטיס הוירטואלי! קורס זה מתאים גם לאנשים ללא ידע מוקדם ומתחיל מרמת אפס עד לרמה המספיקה לטיסה ברשת.הקורס מתמקד בנושא הטסת מטוסים קלים מסוג ססנה-172, כללי טיסת ראייה מבוקרת, נהלי הדיבור בקשר ועוד.בנוסף ילמד החניך נושאים תאורטיים אשר חובה על כל טייס להכיר ולדעת.הלימוד נעשה ככל הניתן כשם שנעשה קורס הטיס הבסיסי במציאות. אלו מכם שיזכו לעלות על טיסה במציאות (אולי אפילו במסגרת אחד האירועים והמפגשים שאנו עורכים מדי פעם) יופתעו לגלות איך הם יודעים ומכירים את פעולות המטוס ומערכותיו, נהלי הדיבור בקשר ואת כללי הניווט באופן שאפילו הטייס יתפעל מידיעותיכם.לאחר השלמת הקורס ועם צבירת הניסיון תוכלו להשתלב בקורס המתקדם הבא של VFS - קורס הגדר מכשירים-IFR. משך הקורס בין 15-17 מפגשים לפי רמת הטיסה (סה"כ אורך הקורס כחודשיים בערך).בכל שבוע יתקיימו שני מפגשים בשעות הערב וכמיטב המסורת, ייתקימו בימי ראשון ורביעי בשעה 21:00 ועד לשעה 23:00 (הכניסה לשרת מתבצעת ב- 20:30 לצורך פתירת בעיות טכניות התחברות לשרת והתארגנות לשיעור).בכל מפגש נעבור על החומר התאורטי (אשר תדרשו לקרוא מראש כהכנה השיעור) ונצא לטיסת אימון קבוצתית.בנוסף למפגשים השבועיים שהם חובה, בימי שני וחמישי בשעות הערב נתרגל איתכם את הנלמד בשיעור, בין אם זה החומר התיאורטי הנלמד שלא בטוחים וצריך חידודים ובין אם זה הטסת המטוס. פעילות הטיסות יתקיימו ברשת הטיסה הוירטואלית VATSIM בשיתוף פעולה עם החטיבה הישראלית VATIL אשר מספקת שירותי פיקוח ותשתית תעופתית וירטואלית עבור טייסים מכל העולם הטסים במרחב הישראלי.הקורס ניתן בחינם ובהתנדבות על ידינו ונעשה בשרתים פרטיים עליהם אנו משלמים ממיטב כספינו שלנו ולכן: 1.הנוכחות בקורס והרצינות היא חובה. (אם מראש אתה צופה שיש לך בעיה בנושאים של נוכחות, רצינות והשקעה. קורס במסגרת VFS אינו המקום בשבילך. אתה מוזמן להירשם ולהשתתף בשאר פעילות הקהילה אבל לא בקורס.) 2. על כל חניך להגיע לכל השיעורים וההדרכות כשהוא מוכן לשיעור לאחר שקרא והתאמן על החומר המבוקש לשיעור הספציפי. 3.כל חניך בעת הרשמתו לקורס מסכים ומקבל על עצמו את תקנון VFS ומתחייב להתנהגות מוכבדת: תקנון VFS. שימו לב, תהיה הקפדה על עניינים אלו. מעבר לדרישות אלו, הקורס עצמו וכל הפעילות היא מהנה מאד, מספקת ומתאימה לכל גיל. הגיל המינימאלי להצטרפות לקורס הוא גיל 14. שימו לב: מספר המקומות מוגבל ! מצורף קישור לדף ההרשמה, כדי להירשם יש צורך קודם כל להירשם לאתר ואז למלא את טופס ההרשמה: http://www.vfs-il.net/vfs/
  13. אהלן חבר'ה, כמידי שנה אני פותח "באופן רשמי" את הקריאה השנתית שלי לכל חברי החטיבה לבוא ולתרום לקופת החטיבה על-מנת שנוכל להמשיך לפעול בצורה סדירה ואפילו להרחיב את הפעילות. כידוע לכם, החטיבה מתנהלת בהתנדבות מוחלטת בה כל המשאבים שלנו מנוהלים על-ידי תרומות ולעתים אף על ידי כספם הפרטי של צוות החטיבה. כיוון שכל החטיבה שלנו בנויה על התנדבות התרומה שלכם היא לא פחות חשובה! למעשה, ללא התרומות שלכם החטיבה לא יכולה להתקיים! תארו לעצמכם שכל אחד מאיתנו היה תורם 50 ש"ח בסה"כ פעם בשנה, סכום של ארוחת צהריים בתכל'ס: היינו מגיעים למינימום 2500 ש"ח בחשבון במידה ורק 50 איש(!!) בנוסף לכך, באמצע אפריל אני מעביר את שרביט ראשות החטיבה לבא אחריי. חשוב שמנהל החטיבה הבא יקבל אותה עם מספיק כסף בתקציב על-מנת שיקבל מערכת משומנת שעובדת ללא בעיות. זכרו, כל סכום הינו מבורך! דין פרוטה כדין מאה! כתובת לתרומות: http://paypal.me/vatil בתודה והערכה לכל אחד ואחד מכם!
  14. אני חוזר ומדגיש, כל מי שהגיש לי בקשה בתקופה שפרסמתי את ה"קול קורא" הלא רשמי מתבקש לשלוח לי עכשיו שוב לשם הרשמיות. מבחינתי כל מי שהגיש לי בקשה אז ולא הגיש מחדש שוב לא נכנס לרשימת המועמדים.
  15. לא נהפוך כי יש כאן לא מעט אנשים אחראיים ופעילים ברשת שלדעתי לא יסכימו לקבל את העובדה שהחטיבה תגיע למצב הזה. אני רק מניח דברים על השולחן ואומר את זה. זה תפקידי בינתיים לומר את זה
×
×
  • יצירת חדש...