עבור לתוכן

כבר שמרת לעצמך סלוט לאירוע הקרוב מניו-יורק? לפרטים נוספים לחץ כאן.

Or Bahtari

**משמעת - חשוב מאוד**

Recommended Posts

שלום לכולם,

בחודשיים האחרונים אני מרבה לעסוק ללא הרף בריבים/וויכוחים בין חברי חטיבה וראיתי לנכון לומר - עד כאן!

לא ייתכן שכמעט בכל יום אני מקבל תלונות וצריך לעשות שמיניות באוויר כדי להרגיע את הרוחות.

אני רוצה לומר שהריבים והוויכוחים האלה שהם באמת ברמה של גנון ולא יותר מזה פשוט פוגעים בחטיבה ולא מאפשרים לי ולהנהלה לבצע את תפקידינו.

מטרות ההודעה הזאת פשוטות מאוד - 

1. ליצור סביבה נוחה ומכבדת להיות בה.

2. לאפשר להנהלה לבצע את תפקידה.

3. השגת מטרות החטיבה שההנהלה מציבה בכלל הנושאים בהם פועלת.

 

לכן לאור האירועים אני מבקש להדגיש מספר דברים שאותם אני וסגן מנהל החטיבה נתחיל לאכוף החל מרגע זה:

1. שיח מכבד בכלל הערוצים החטיבתיים הרשמיים לרבות שרת ה-TS ו-Whatsapp.

שיח מכבד לא יכלול : קללות (גם בצחוק), סרקזם, חרמות, גזענות וכל דבר אשר עלול להתפרש כפוגעני.

האכיפה בנושא תתבצע ע"י DCRM חטיבתי.

כמו כן, ניתנת האפשרות לאנשי ההנהלה לתת באן לפרק זמן של עד 24 שעות בצירוף תיעוד המוכיח שהיה צורך בפעולה זו.

לאחר מכן התיעוד יועבר ל-DCRM להמשך טיפול.

 

2. ביקורת

מתן ביקורת על התנהלות החטיבה תעשה בפנייה מסודרת למייל החטיבתי של אותו איש הנהלה רלוונטי (ניתן לכתב גם אותי לאותו מייל) ובמידה ורואים לנכון להיפגש ולשוחח בנושא בשרת ה-TS הרי זה מבורך. 

התשובה מאותו איש הנהלה תהיה גם היא מנוסחת בצורה מכבדת ומקצועית.
פנייה להנהלה לא תעשה יותר ע"י שליחת הודעות לוואטסאפ האישי של אותו איש הנהלה.

איך נותנים ביקורת?

א.יש לכתוב את הפנייה בצורה מכבדת ומפורטת שמתייחסת באופן הנוגע מקצועית בלבד.

ב.ביקורת לא תכתב בצורה סרקסטית/מתנשאת/מעליבה.

ג.במידה ומדובר בתלונה מסוימת יש גם לצרף תיעוד שמוכיחה את טענתכם.

ד.יש להציע פיתרון ואם אפשר גם עזרה מצד כותב הפנייה.

ה.ביקורת לא תקבל התייחסות של אנשי ההנהלה אם ניתנת בפומבי כלומר : בפורום לעיני כל, ב-TS וב-WHATSAPP.

 

3. קבלת מרות אנשי ההנהלה

לאחרונה אני שם לב לתופעה מדאיגה ביותר של אי קבלת מרות מצד חברי חטיבה.

הנוסחה פשוטה: 

פניתי לאיש הנהלה מסוים, לא אהבתי את התשובה לכן אני מציב אולטימטום כי לא מתאים לי ושאותו חבר הנהלה יידפק וגם החטיבה ולא אכפת לי.

נכון אני כותב את זה בצורה בוטה ואגרסיבית אך זה בדיוק מה שקורה.

התופעה הזאת הולכת להיפסק החל מרגע פרסום הודעה זאת ואני כותב בצורה חד משמעית - מי שלא רוצה להיות כאן שלא יהיה.

אנשי ההנהלה כאן עבורכם, בשבילכם והם משקיעים רבות מזמנם כדי לעשות דברים טובים בחטיבה כל אחד בדרכו שלו, הם לא יגיבו יותר לשום אולטימטום ואם למישהו יש ביקורת הוא מוזמן לפעול לפי סעיף 2 בהודעה זאת.

 

שבת שלום!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר

ATC ONLINE

Coming Soon!.

HAPPY B-DAY

Coming Soon!.

UPCOMING EVENT

Coming Soon!.

×
×
  • יצירת חדש...