עבור לתוכן

Haim Shukrun

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    127
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

אודות Haim Shukrun

  • דרגה
    Member
  • יום הולדת 01/01/1967

פרטי משתמש

  • Simulator
    Flight Simulator X

Vatsim

  • VATSIM CID
    1194425

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. שלום חברים תודה לכל המארגנים - היה מצויין והפיקוח בארץ ברמה גבוהה. חי.
  2. הי השתמשתי עם המדריכים של החטיבהשנמצאים ב vatil/support אני לא רואה קשר בין הפרמוט של המחשב לבין היכולת של הסינרי לעבוד, רק כיוונתי אותו למחיצה של P3D חי.
  3. הי פחות או יותר הצלחתי - גם בעזרת המדריכים בסרטונים של החטיבה להתקין הכל נותר רק ה פנל רדיו של סייטק שלא מצליח לעבוד למישהו יש נסיון עם זה בגרסת P3D V4 עם SPAD ? או בכל אמצעי אחר ? ניסיתי ליצור קובץ exe.xml ולשים שם את ההפנייה לדרייבר של הפנל אבל עדיין זה לא עובד. תודה חי.
  4. שלום חברים התקנתי את ה V4 P3D וצריך קצת עזרה להמשך כדי למבצע את הסימולטור קראתי התכתבויות וכמה דוקומנציות, בפועל אני רוצה להגיע למצב בסיסי התחלתי של סינרי נתבג מותקן, כמו כן - איזה התקנה של PMDG צריך אם אני מעוניין ב 737-800 ? יש ברשותי את ההתקנה של דוד רוזנפלד לבן גוריון, כמו כן התקנה ל FSX של PMDG ממה אפשר להתחיל ואיך ? (לא מעוניין כרגע בתוספים אחרים) תודה חי.
  5. הי נכון לאתמול זה זה נראה שיש עדיין קצת בעיות - אצלי לפחות נשמע חלש ועם קטיעות בתקשורת מישהו יודע מה המצב עם המערכת ? חי.
  6. תודה רבה לדולב על כל כל התרומה מזמנו ופועלו עבור החטיבה, לא מובנת מאליה התמסרות לתפקיד הזה. בהצלחה לאור, ולחטיבה כולה, מאחל חטיבה מקצוענית ברמה עולמית ושמים מלאים בכלי טיס ובבקרות והרבה כיף. חי.
  7. שלום חברים מאוד מסקרן אותי הפער בין טיסה במציאות לבין כל הנסיון שצברנו בהטסת מטוסים מסוגים שונים ובהתנהלות במרחב האוירי. לצורך זה שקלתי לקחת סוג של טיסת היכרות על ססנה 172 ב Skytrip או אולי חברה אחרת, אולי משם לשקול יציאה לרשיון טיס זאת לא פעם ראשונה שאני עושה טיסה כזו אבל זו פעם ראשונה אחרי כל ההתנסות שלי כטייס וירטואלי. מה אנחנו יודעים על הפער הזה ? כל כך הרבה שעות שמנו ברשת ועל להיות טייס וירטואלי, יכול להיות שהולכים להיות מופתעים באוויר עם כל הרעידות והרעש ולהיכנס לסוג של blackout או שמיד מרגישים בבית ? כמו כן - האם יש לחטיבה סוג של קשרים שיוכלו לאפשר לנו להגיע לסביבו
  8. המטוס 737-800 PMDG כפי הנראה יש גם Issue בנוגע לדלק וצריכתו - לראשונה בנסיון לעבור נתיב שאני עושה מרחק דומה בכל שבוע, נגמר הדלק לקראת תחילת ה STAR
  9. שלום במסגרת סדרת הטיסות שלי בין יעדים שונים בעולם, המראתי מ Lhasa - טיבט - יציאה DM 01D כבר בשלב התנעת המנועים נראה שהביצועים שלהם שלא כרגיל - כנראה עקב גובה שדה התעופה, מצורף תרשים השדה, שמתי לב מאוחר יותר שגם המסלול עצמו בשיפוע (מודגש בצהוב בתרשים) המראתי ממסלול 09L בכיוון המורד, בקושי רב הגעתי ל V1 לקראת סוף המסלול ובשנייה האחרונה ממש rotate ונכנסתי במכשול שהיה בקצה המסלול. הבנתי שיש לא מעט שיחות לגבי שדות תעופה כאלו, האם ה FMC מתחשב בכך ? או שיש פרקטיקות נוספות שיש לנקוט בהן כדי לעבור בשלום את ההמראה ? , מה היה לעשות עם העובדה שהשדה בשיפוע ? תודה חי.
  10. מגניב, תודה איציק, נתת לי רעיון 😃 היה לי את הכבוד להשתתף בכמה מטיסות ה TFC שהוביל אם אני לא טועה אהרון דגן נמצא כעת בהודו - דלהי אחרי כ 8 לגים - יקח לי עוד קצת זמן להגיע... בברכה, חי.
  11. הי היו ברשותי , תקינים ובמצב טוב מחיר נוח תודה, חי.
  12. שלום חברים מדי שבת אני עושה טיסה בנתיב להקפת העולם (כמובן רעיון לא מקורי שלי) מתוך מטרה לטוס בנתיבים שונים ובתרחישי גישה מגוונים להרמת הרמה המקצועית, וגם להיות במגע עם החטיבות השונות בעולם. הטיסה בנתיבים גבוהים, התחלתי לפני כחודש וחצי בקפריסין - משם לאנטליה, אתונה, מקדוניה רומניה, נמצא כעת בקייב (UKBB) מתכנן בשלב זה להמשיך דרום מזרח-מזרח. משתדל שמשך כל טיסה בין שעה לשעתיים לכל היותר, תלוי בסיטואציה וב sceneries הזמינים . (737-800 PMDG) למי שיש את מוצרי Ground X - נופים יפים ומעניינים ויש לא מעט פיקוח בדרך מתחבר כל שבת בשעה 16:30 במטרה לצאת באיזור 17:15 לדרך . היעד הבא
  13. מאוד מצער לשמוע אדם טוב ונעים ואחד הראשונים שנפגשתי אתם כשהגעתי לחטיבה לקורס. החטיבה היתה חשובה לו מאוד יהי זכרו ברוך
  14. מדהים חברים תודה על ההשקעה של כולם. היה כיף חי.
×
×
  • יצירת חדש...