עבור לתוכן

amir friedland

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    1,875
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    2

amir friedland last won the day on אוקטובר 31 2017

amir friedland had the most liked content!

3 עוקבים

Vatsim

  • VATSIM CID
    1180261

מבקרים אחרונים

1,549 צפיות בפרופיל

amir friedland's Achievements

  1. התשובה משתנה בין סוגים שונים של מטוסים והמערכות שעליהם אנסה לשתף טיפה עד כמה שאני מכיר... לגבי חימום PITOT: ג'טים , בSOP של באוינג כעקרון הPITOT HEAT נדלק אחרי הנעת מנועים וכמעט עד לפני כיבוי המנועים לאחר הנחיתה.. במטוסים האלה יש חיישנים שיודעים לפתוח מעגל בטמפ גבוהה על הקרקע ולמנוע מגוף החימום לעבוד סתם ולהנזק.. בחלק ממטוסי ה 737 לדוגמא יש פונקציית AUTO , בה המערכת פועלת ונסגרת בצורה אוטומטית על פי ההעקרון שהסברתי. בוכנה, בצ'קליסטים של מטוסי בוכנה מנסיוני בדכ יהיה רשום AS REQ להמראה , וOFF לאחר נחיתה , העקרון זה שאין שום חיישן שיכבה את החימום באופן אוטומטי , הגוף חימום מגיע לטמפ רצינית ועל הקרקע אתה מסתכן בנזק ביום חם בשלוב החוסר אוורור(פייפר\ססנה) ..בDA42 לדוגמא יש חיישן WEIGHT ON WHEELS בגלגל השמאלי , כל עוד המטוס על הקרקע לא משנה עם המתג על ON או OFF , המעגל פתוח והחימום לא עובד מעל טמפ מסוימת כדי למנוע חימום יתר.. אותו העקרון כמו ב737.. מבחנת תנאים להפעלה עד מה שאני מכיר מדובר על הפעלה בתנאי לחות נראת לעין (גשם , בסיס ענן , ערפל וכו ) בשילוב עם טמפ נמוכה שמוגדרת כתנאי התקרחות כל מטוס\חברה תגדיר משהו אחר בדכ זה בין 3 מעלות צלסיוס ל 10 מעלות צלסיוס.. ANTI ICE , מאוד משתנה בהתאם לסוג המטוס והמערכת.. יש כל מיני מינים וסוגים שונים של מערכות , נוזל , אוויר חם , BOOT כמו בATR וכו וכו בג'טים עד כמה שאני יודע בהנחה ומתוכננת המראה בתנאים רלוונטים הדבר נלקח בחשבון כמובן בתכנון ביצועי ההמראה והAI נדלק לאחר הנעת המנועים עד לאחרי ההמראה ביציאה מתנאי התקרחות. לדגומא ב737 יש WING AI ו ENG AI , על הקרקע הWING נסגר באופן אוטמטי בתנאים מסוים ( טמפ ודחף סוגר אותו להמראה ) והENG נשאר..מבחנת מצבם הפיזי של המתגים לדעתי כולם עוברים למצב ON ברוב החברות אבל לא יודע בוודאות של 100%. כל ההפעלה מתרחשת אחרי הנעת המנועים. במטוסים פשוטים יותר שיש מערכות DE ICE היא לא מופעלת על הקרקע אלה באוויר בתנאים הרלוונטים.. אבל זה מאוד משתנה בהתאם לסוג המערכת וסוג המטוס..
  2. אוו קשה מאוד להסביר לעומק מבלי להכנס לפרטים , בגדול הBAND הצהוב שומר עליך מהזדקרות או ממעבר MMO (שוק סטול ) עד לשינוי G של 1.3. טיסה באזור הצהוב ולמעשה אין לך טווח תנועה מלא , חתחות או פנייה שתזיז את הG שלך למעל 1.3 ובמקרה הזה אתה עלול לעבור MMO. מומלץ בשיוט לא לעבור את ה15 מעלות בכדי לא לכווץ את מעטפת המהירויות יותר מידי. המעטפת מתכווצת עם עלייה בגובה עקב ירידיה בצפיפות האוויר ובדחף , ובנוסף גם לעלייה בG מה שקורא בפנייה או חתחות. במקרה כזה אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מזדקרים או בגלל שעברנו את הגבול העליון או את התחתון... התופעה נקראת Mach Buffet.
  3. אהלן , היום בערב בשעה 22.00 אקיים הרצאה קצרה בנושא מטארולוגיה.נושא שסיימתי ללמוד במסגרת תאוריית ATPL לפני חודשיים ככה שהרבה חומר טרי בראש. על הפרק : - מבוא קצר מושגים בסיסים. - הסבר של שיטת ISA . - הבנת מושגי יסוד , חוקים וקריאת METAR & TAF . - פענוח מפת SIGWX טמפ ורוח. מוזמנים להגיע !
  4. איתי רעיון מעולה , אני בפנים.
  5. אהלן , מה שאתה כותב לא רלוונטי זה לא היה מקור הבעיה , בכל אופו היא סודרה מול עומר. תודה בכל מקרה ושבת שלום
  6. שלום , לא יודע למי אפשר לפנות דרך האתר לא ממש מצאתי שמה דרך אשמח לנסות פה , קיבלתי ריג'קטים על מספר לוגים אחרונים עקב שימוש מידות משקל LB , הבנתי שברגע שישלח לוג חדש בKG אוטומטית הדוחות הקודמים יאושרו אך בגלל שיש לי ריג'קט בלוג האחרון המערכת רושמת לי שיש לי BID אחד כבר ואני לא יכול לשבץ טיסה חדשה.. אשמח לעזרה תודה , אמיר.
  7. משתתף בצערך גיא , שלא תדע עוד צער
  8. אין ספק שמדובר בPMDG של האירבסים , יש לו מידול של המון דברים שאין בשום חברה אחרת
  9. כל הכבוד לטייסי החטיבה יצגתם אותנו בכבוד ! המשיכו כך. לגבי החטיבה השווצרית , ברור לכם שאצלם לא הבעיה (בהקשר לדברים שלך תומר ) תאמין לי שהם מחזיקים ארוע CTP או כל CITY HOP אחר עם פי 10 יותר תנועות אין שום בעיה והכל חלק , גם אם יש טייסים בעייתים פה ושם , כנראה שהם יודעים מה הם אומרים , תהיה בטוח שהבעיה 100% אצלנו.
  10. ממליץ לכבות ולהדליק את הסימ' בלונדון , אלה אם כן אתם עם V4...
  11. הבעיה היא שלצערנו מנוע מזג האוויר של REX לא באותה הליגה עם AS , ולכן השאלה איך יעבוד הAS 2016 עם ה3D FORCE , והאם בכלל...
  12. amir friedland

    AS 2016

    הרבה דברים חדשים בHIFI (יוצרי Active Sky) , מודל מחירים חדש לAS 2016 שיוצא בקרוב (כרגע בבטא) במקביל לתוכנת עיצוב מז''א ASCA.. כאן למטה מופיע מודל המחירים גם מחירי עדכון לבעלי ASN (לא זול ! ) כאן יש הרבה תמנות יפות של שתי התוכנות החדשות ביחד , מעבר לזה לא ראיתי עוד רשימת פיצ'רים חדשים רשמית...אין ספק שהשילוב של שתי התכונות נראה פשוט מדהים. מעבר לזה , שימו לב לדבר הבא , יש למה לצפות
  13. https://www.dropbox.com/sh/ruyoaikc46cso6q/AABxd1jEq9kT9DcNUn1sm45Xa/fsx/Addon%20Scenery/llmz?dl=0
×
×
  • יצירת חדש...