Jonathan Friedman
חבר חטיבה-
הודעות פעילות
163 -
הצטרפות
-
ביקור לאחרון
פרטי משתמש
-
Simulator
xPlane10
מבקרים אחרונים
הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.
Jonathan Friedman's Achievements
Newbie (1/14)
0
מוניטין
-
Jonathan Friedman הצטרפו לקהילה
-
Jonathan Friedman בתגובה עם סמל a post in a topic: העברת VATIL לאירופה , נכון או לא ?
-
העברת VATIL לאירופה , נכון או לא ?
Jonathan Friedman replied to shachaf yasurr's topic in ראשי / General
לפי כל הטיעונים שלכם, צריך לעבור לאירופה אם על VATAME ישתלטו גורמים עיונים לנו. אחרת, VATAME היא המקום שלנו. כל עד ניהול VATAME לטובתנו, אין סיבה לעבוד. VATIL היא החטיבה הגדולה ביותר בVATAME, הלא כך? כה גדולה עד שאני מאמין שיתכן שמסך כל טייסי VATAME, יש לנו רוב מוחלט. או במילים אחרות - אנחנו כוח כמעט ענק באזור הזה. אז למה שיהיה לנו פה רע? כאמור, אין הבדלים גדולים בין VATAME לVACC. אבל שבVATAME אנחנו שולטים לחלוטין. כרגע, אנחנו בעצם לא מוגבלים ע"י שום גורם על-אזורי. זה אידיאלי! ובהתחשב בזה שVATAME זה לא בדיוק אזור פעיל במיוחד, אז הבירוקרטיה מהירה יותר. ומה יקרה אם יום יבוא ונאבד את השליטה בVATAME? קודם כל, אני מקווה שאכן השלטון החדש של VATAME לא יעשה לנו צרות. ואם הוא יעשה יותר מידיי שכאלו - אז נעבור לאירופה. ובכל הקשור לפוליטיקה, בקשר ל"המקרה הגרוע מכל": אם לראש VATAME קוראים מוחמד , תמונת הפרופיל שלו בפייסבוק זה דגל ישראל נשרף, והוא עושה לVATIL צרות אז יעמדו בצד שלנו. כי זה שקוף שמוחמד בא לעשות טרור. אבל אם לראש VACC קוראים סטפן, אז מה אם סבא שלו היה קצין בכיר באייזנצגרופן, והוא "מעכב" לVATIL אישורים ומתמהמה, אז זה בטח כי סטפן עסוק מאוד בניהול אירופה. מה? סטפן אנטישמי? מה פתאום. פה זה VATSIM, הוא התחייב להיות שיוויוני! אני נגד. אפשר ליישר קו עם האירופאים, אפשר אולי לפתוח איזה "חלון" בירוקרטיה מהיר יותר, שאולי עוקף חלקית את סמכויות VATAME. אבל למעבר לVACC אין סיבה. אנחנו מאבדים המון מהכוח שלנו בתמורה ל, בעצם, כלום. תמיד אפשר לחתוך לאירופה אם צריך. עד אז באו נשאר במצב הטוב שלנו. אני מצביע נגד. אם זה כבר 10 שנים פתוח לנו, אז זה גם יישאר פתור ל15, 20, 30 שנה. -
ומי המוסלמים. אללה הוא אכבר!
-
לעולם לא תהיה תשובה סופית לדיון הזה. השאלה היא רק מה המאזן ומה המגמה.
-
הפוך, ידידי. בתפריט העליון: settings>joystick and equipment>axis. שמה מופיעה רשימת הצירים שיש לחומרה שלך. כשתזיז את את אחד מציריי הג'ויסטיק יופיע השינוי על הבארים הירוקים. ככה תוכל לדעת לאיזה ציר להגדיר איזה תפקיד. הכי פשוט שהיה אפשר לבקש. בלשוניות שסמוכים לaxis תוכל לבחור גם להגדיר מקשים ולהגדיר חומרה מתקדמת. דווקא XP מאוד ידידותי למשתמש בהרבה קטעים שFSX נוראי בהם. עתה, אני מניח כי אין דבר המונע ממך להתקין XP ולבדוקו לעמוק. ובכל שאלה אתה מוזמן לפנות אליי, אשמח לעזור. זה ממש פשוט. XP הוא סימולטור שבאמת אחרי 10 דקות של הכנות אתה יכול לעלות לאוויר ללא שום צורך בעוד תיקונים או תוספות. 10 דקות להגדיר בXPLANE ואתם באוויר.
-
אמיר, עם כל רדיפת ה"מציאותיות" שלך, מה שאתה אומר זה שמנוע מז"א חשוב לך יותר ממודל טיסה? זה אבסורד. מי שרוצה מודל טיסה אמיתי טס בXP. מי שמתפשר על מודל טיסה של צעצוע טס בFSX (ואל תתחילו להתווכח, כי גם האתר של מייקרוסופט אומר את זה) ג'טים ברמה גבוהה? B777 המחודש, B757,B732,A330,A350. כולם ברמת דיוק גבוהה ביותר (כן, מדובר על העדכון החדש ל777. לא על הזה המקורי המעפן). אז אמיר, האם אין ג'טים ברמה גבוהה? יותר מזה, האם ניסית אותם בכדי לקבוע זאת? אשמח לדעת על שום מה הקביעה הזו. עושה הרושם שעד שרשמתי את שמם לא ידעת על קיומם. עכשיו, זה נכון שלFSX יש שני אסים שנקראים 737 ו-777. אבל כיוון ובכל המטוסים הנ"ל ניתן לבצע טיסה מדויקת לחלוטין, על כל תרחישיה הנפוצים והפחות נפוצים, אין לי ספק שאלו עומדים בתוך שורת המטוסים לשימוש(גראפית ומערכתית?רובם יותר טובים ממקביליהם בFSX). אני לא אוהב לדבר על מה שיהיה, אבל גם לXP יש שניים וחצי אסים בדרך. ואלו הIXEG, הROTATE והQPAC שכרגע מתקדם לאט. למה אנחנו חושבים שהIXEG כ"כ טוב? רשום לפניך סעיף אחד מני רבים: הIXEG מדמה את המערכת ההידראולית במלואה, וזה מגיע לרמה של כמה זמן כן הנחיתה מתעכב עד שהוא ננעל בהתאם לרמת הנוזל ההידראולי. בPMDG לא זכו לי דבר שכזה (מה שזכור לי מFSX הוא בעיקר מכשירים תקועים). אם אכן אתה כ"כ להוט לעבור לXPLANE, קח את אחד המטוסים הטובים שציינתי וצא לכמה טיסות. זו דרך השכנוע הטובה ביותר - כי הסימולטור הזה שאתה מפספס מציע דברים שבFSX אי אפשר לדמיין. XPLANE זו חוויה אחרת. זה סימולטור אמתי, חי ונושם. סימולטור עם המון מה להציע, רק שמי שלא ניסה אותו במלואו - לא יודע. ואלעד, מה סיממר מקצועי יכול לדרוש יותר מהסימולטור היחיד בשוק, שמדמה טיסה בצורה המושלמת ביותר, שיש לו כבר לא מעט מטוסים ומציע כ"כ הרבה נוחיות בתחומים רבים שאינך מודע להם מחוסר נסיונך. מה סיממר מקצועי יכול לדרוש חוץ מהסימולטור שמנצל מחשב כמו שצריך, שיכול להתמודד עם סינרים מתקדמים והכי חשוב - שלא קורס בכלל. אז סינרים? כן. בXPLANE אני בוחר טיסות בהצלבה בין סינרים שאני יודע שקיימים ויפים ביותר. אבל זה בהחלט לא מפריע לי ליהנות מהטיסה, והמגוון מספיק רחב. אבל לXPLANE יש כ"כ הרבה להציע, שהוא מתעלה על החיסרון הבודד הזה. וכל דבר אחר שתגידו - רק יצביע על חוסר הבנתכם בXP. עשו לעצמיכם טובה. נסו פעם אחת לעבור לXP בשיא הרצינות. אני אשמח לעזור אם תסתבכו. אני מבטיח לכם שדעתכם על XPLANE תשתנה.
-
ותודה לאמיר פרידלנד שהוכיח את אמירותי ממקודם, בצורה המובהקת והאיכותית ביותר שהיה ניתן. גל שכח לציין את מילנאו מלפנסה החביב עליי. יותר מידיי פעמים הייתי שם. השיחה הזו עושה לי חשק לטוס. יאללה, טסתי להקפות איפה שהו.
-
אין ספק. לטיסות של XP יש אופי שונה וזה אכן בראש ובראשונה כי אין קיבעון כה חזק על הטיסות. הילולת ה737-777 אכן קיימת פה בפורום. למעשה, אני מוכן להתערב שאמירת ה"אין תוספים לXP" נובעת מזה ש"אין 737-800 לXPLANE". וחבל ששני מטוסים הם כל עולם הטיסה פה.
-
אתה יודע, שמציגים את XP כ"עזוב, אין שם כלום" אז משהו צריך לכתוב גם יתרונות לXP. כי יש. ומנגד, את אותה השאלה אני יכול גם לשאול הפוך: האם אתה יכול להרים A330/B732 מנתב"ג להיתרו בFSX ברמה שאפשר כרגע בXP? גם לפה התשובה היא שלילית, ולא התחלנו לדבר על מטוסים קלים שמה היתרון הוא חד-משמעי. אנחנו כרגע בשנת מעבר, ואני כבר לא בונה את המוניטין של XP על הבטחות לעתיד. מדוע ציינתי את הIXEG? מסיבה אחת: להוכיח שהפלטפורמה הזו, XPLANE, היא בדיוק פלטפורמה כשרה לנושא. והIXEG בהחלט לא לבדו. בסופו של יום, הבעיה עם XP היא חוסר המוכנות של הקהילה לקבל אותו. כלומר, בדיון הזה צופים חמישה אנשים שנגעו אי-פעם בXPLANE ומולם עשרות שלא מוכנים לשמוע בכלל על הפלטפורמה הזו וזה לא מעניין אותם. אז מי יקבע שהפלטפורמה הזו מוכנה או לא? כל עוד לא תהיה מודעות, אין זה משנה. ואין מודעות.
-
כשאתה מאמין במוצר, אתה מקבל את היכולת לשווק אותו הכי טוב שאפשר. בתור הדור הצעיר והמודרני יותר של התחביב הזה, מגיעים איתי במארז גם כמה חידושים מאז ימי FSX הישנים (רבאק, זה קוד ממוחזר שחודש לאחרונה ב2006 עם איזה עידכונונון ב2008. זה כבר היסטוריה שמה שמחזיק אותה זה רק פורומים שכאלה שבהם יש רוב טייסים לFSX. האדם החביב שהגיע לכאן יוכל לקבל 60 פריימים בהגדרות HIGH END בXPLANE). אני כותב פה את הדעה שנייה, היות ורובכם לא מכירים את XPLANE בכלל וניכרת התעלמות שלכם ממנו.
-
אסכם בקצרה את חוות דעתי בסוגיה: XPLANE הוא סימולטור הטיסה בעל מודל הטיסה המדוייק בעולם. מעמד הסימולטור של מתחריו FSX וP3D מוטל בספק רציני,מה שבטוח, הם הרבה פחות מדוייקים מXPLANE שמבצע סימולציה איכותית של הטיסה. בכבדים זה מורגש. במטוסים קלים ההבדל הוא תהומי. XPLANE לוקח פה חזק מאוד. אני מבטל את האמירה "בXPLANE אין תוספים" כי היא פשוט לא נכונה. מידיי חודש אנחנו עדים לעוד כמה וכמה תוספים איכותיים למאגר שכבר אינו נחות מזה של FSX/P3D. הIXEG, המטוס הטוב ביותר שראינו לכל סימ' שהוא, נמצא כבר בגרסת אלפא. מאש איכותי יש כבר לכל העולם, פוטורילים-רק תתנו קואורדינטות ושרת מפות, סינרים חינמים איכותיים יוצאים שלוש פעמים בחודש. כבר לא חסר. שלא לדבר על זה שלישראל יש לנו את RLI, משהו שאר הסימולטורים לא מצליחים להריץ. גראפיקה היא נושא של דעה. עובדה מוצקה? בXPLANE לוקח בין עשר דקות ל30 דקות לסדר את הגראפיקה למקסימום וישר אפשר לטוס במה שהוא דיי מקסימום גראפיקה. בFSX זה כאב ראש אחד גדול שלוקח כמה שעות. וחוץ מזה, לXPLANEיש כמה אפקטים כחלק מהHDR שבשאר הסימולטורים לא מצליחים לדמיין. למשל תאורה שאין מה להשוות ב בין XPLANE לאחרים. בכל אופן, אני כותב פה את הצד המשלים להרבה תגובות אחרות שהיו כאן. אם אתה צריך עזרה בסידור XPLANE, פנה אליי. תוך 10 דקות סיימת עם כל סידורי הסימולטור ותוכל לטוס. רגע, יש לך GTX970? אז בטח שXPLANE! אין שאלה. חבל להשתמש כזה כרטיס לסימולטור אחר. XPLANE ישתלם לך מאוד.
-
X-Plane מה מבדיל תוכנת סימולציה זו מאחרות
Jonathan Friedman replied to Ilan Kreitmann's topic in ראשי / General
ובכן, גם אני ניסיתי פעם לעשות את זה. IXPTeam היא למעשה "הזרוע המפתחת של XPIL". שמעת על XPIL, כנראה שלא, כי הוא לא עלה. היה לוגו טוב, וקצת אתר, ופיסת פורום, וקמצוץ של טייסים... XPIL שלי נכשל כי: 1. לא היו מספיק טייסים 2. לא היה מי שיעזור לי להקים דבר שכזה 3. ההתחלה של RealLandIsrael (או בשמו הקודם, OSM2XPIL) נראתה לי כדרך מבטיחה יותר לבסס את מעמד XP בארץ. הפיתוח של הפרוייקט עלה לי גם בהרבה זמן טיסה, אבל זו הקרבה משתלמת. את המיומנות אני משמר היטב - אין כיף יותר מ-IFR קלאסי! וCVFR גם הוא נהדר. עכשיו, שנה וחצי אחרי אותה אי-ההצלחה, הדברים השתנו. הבלוג הוא בלוג פיתוח - אין פה מקום לפורום. מה שצריך לכזה דבר זה פורום ייחודי, אתר ייחודי. מה שהיה צריך להיות תחילה - XPIL. -
אני מצדיע! מאז ומעולם האמנתי בCVFR לא פחות מבטיסות הכבדים. הגיע היום בו תקום חברת תעופה ווירטואלית לקלים שתקפיץ את הנושא לשמיים. ההיענות החיובית לחברה, הן שבהרשמה והן שבמספר הטיסות שבוצע עד כה, היא ההוכחה לך שהיינו צריכים את החברה הזו. ו- זו הוכחה שעשיתם משהו מאוד נכון איתה. אני מסיר בפניכם את הכובע. אם רק היה לי זמן, הייתי מצטרף לחגיגה. אך אני עמוק בענייני פיתוח הסימולטור. אחרי הכול, אם טסים CVFR, צריך גם סינרי שיכסה את כול הארץ לא? אני אשמח אם תשתפו איתנו פעולה בRealLandIsrael, שמעוצב במיוחד לCVFR, בכך שתתנו לנו את הביקורת ואת ההעדפות שלכם כטייסים. אני חושב שצריך לצמוח פה שת"פ רציני בין המפתחים לCVFR לבין הטסים עליו, ואני אשמח לשמוע ממכם העדפות לגביי סדר כיסוי קווי הCVFR (אני בדיוק מתחיל לתכנן את קווי המתאר של RLI09,10, ודעתכם תשפיע מאוד). FS2XPlane, תוכנה שממירה סינרים 1:1 מFSX לXPLANE. המרתי את כול השדות בארץ, ולמעט אילת-שגם ככה שדה בעייתי, הכול עובר המרה מושלמת. גם ברשת הכול עבר חלק
-
Microsoft Flight Simulator X Steam Edition
Jonathan Friedman replied to Joel Strikovsky's topic in ראשי / General
אחרי 8 שנים שFSX מעלה אבק, קשה לי להאמין שהוא יקום חזרה להיות מתחרה שווה לP3D או לXP. הדרך הטובה ביותר לשפר את FSX אחר 8 שנים שלא ידע מה הולך אצל האנושות זה ללא ספק לכתוב אותו מחדש. FSX לא ידביק את הפער. בנייה של סימולטור חדש, מבוסס FSX, גם לא מביאה עתיד מזהיר - לLM ולP3D שלה מוניטין יותר טוב (וסטוק מצטבר של מטוסים), ואם משהו מחפש באמת דיוק בסימולטור, הוא יפנה לXP. "מכורי" FSX אולי יאהבו אותו, אבל למצטרף החדש בשוק אני בספק אם הוא יקרוץ. חוששני שהמשפט "העסק מתקדם לעבר עתיד מזהיר. צפו להפתעה" אופטימי מידיי. אל לנו לפתח ציפיות - כגודל הציפיות גודל האכזבות . וכרגיל, עלינו לשבת בצד בציפייה אל נפלאות העתיד, יהיו אשר יהיו. -
אובייקט חדש לטרמינל 3 - דרושות תמונות וחומרים
Jonathan Friedman replied to Jonathan Friedman's topic in ראשי / General
אם אקבל את התמיכה הנדרשת ממשהו, והוא יבקש גם גרסה לFSX אני חושב שמין הראוי שאתן לו אותה. הלא כך? או במילים אחרות: מי שיעזור לי במידה המספקת יזכה באובייקט לכול צורך אותו יבקש. אחלה דיל! -
שלום לכולם, ושנה טובה! דרושות לי תמונות איכותיות של טרמינל 3, בדגש על קירות הטרמינל. מתוך הבנה שהאובייקט הנוכחי עתיק ומיושן, אני ממדל כרגע אובייקט חדש לגרסה הקרובה והמהפכנית של בן גוריון - 1.3, ובכלל לטובת כולנו, בכול סינרי שהוא. אשמח אם תוכלו לשלוח לי או לשתף כאן תמונות. אם למשהו יש גישה לשטח האווירי-זו תהיה לגמרי מציאה. המטרה שלי היא לצור אובייקט מפורט הרבה יותר, לכדי רמה שכול חומר יטוקסטר בנפרד. או במילים אחרות: אובייקט איכותי ומציאותי באמת, ברמה הכי גבוהה שראינו ושיש (התמרורים של רכבי הקרקע -גם זו תהיה הרמה). אוכל להצליח רק בעזרתכם, לטובת כולנו. הייתי שמח להראות תמונות, אבל בינתיים הרוב זה קירות לבנים, אז אין טעם. שכולנו נוכל לטוס השנה עם סינרי טוב יותר.