עבור לתוכן

Jonathan Friedman

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    163
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

כל דבר שפורסם על-ידי Jonathan Friedman

  1. לפי כל הטיעונים שלכם, צריך לעבור לאירופה אם על VATAME ישתלטו גורמים עיונים לנו. אחרת, VATAME היא המקום שלנו. כל עד ניהול VATAME לטובתנו, אין סיבה לעבוד. VATIL היא החטיבה הגדולה ביותר בVATAME, הלא כך? כה גדולה עד שאני מאמין שיתכן שמסך כל טייסי VATAME, יש לנו רוב מוחלט. או במילים אחרות - אנחנו כוח כמעט ענק באזור הזה. אז למה שיהיה לנו פה רע? כאמור, אין הבדלים גדולים בין VATAME לVACC. אבל שבVATAME אנחנו שולטים לחלוטין. כרגע, אנחנו בעצם לא מוגבלים ע"י שום גורם על-אזורי. זה אידיאלי! ובהתחשב בזה שVATAME זה לא בדיוק אזור פעיל במיוחד, אז הבירוקרטיה מהירה יותר. ומה יקרה אם יום יבוא ונאבד את השליטה בVATAME? קודם כל, אני מקווה שאכן השלטון החדש של VATAME לא יעשה לנו צרות. ואם הוא יעשה יותר מידיי שכאלו - אז נעבור לאירופה. ובכל הקשור לפוליטיקה, בקשר ל"המקרה הגרוע מכל": אם לראש VATAME קוראים מוחמד , תמונת הפרופיל שלו בפייסבוק זה דגל ישראל נשרף, והוא עושה לVATIL צרות אז יעמדו בצד שלנו. כי זה שקוף שמוחמד בא לעשות טרור. אבל אם לראש VACC קוראים סטפן, אז מה אם סבא שלו היה קצין בכיר באייזנצגרופן, והוא "מעכב" לVATIL אישורים ומתמהמה, אז זה בטח כי סטפן עסוק מאוד בניהול אירופה. מה? סטפן אנטישמי? מה פתאום. פה זה VATSIM, הוא התחייב להיות שיוויוני! אני נגד. אפשר ליישר קו עם האירופאים, אפשר אולי לפתוח איזה "חלון" בירוקרטיה מהיר יותר, שאולי עוקף חלקית את סמכויות VATAME. אבל למעבר לVACC אין סיבה. אנחנו מאבדים המון מהכוח שלנו בתמורה ל, בעצם, כלום. תמיד אפשר לחתוך לאירופה אם צריך. עד אז באו נשאר במצב הטוב שלנו. אני מצביע נגד. אם זה כבר 10 שנים פתוח לנו, אז זה גם יישאר פתור ל15, 20, 30 שנה.
  2. לעולם לא תהיה תשובה סופית לדיון הזה. השאלה היא רק מה המאזן ומה המגמה.
  3. הפוך, ידידי. בתפריט העליון: settings>joystick and equipment>axis. שמה מופיעה רשימת הצירים שיש לחומרה שלך. כשתזיז את את אחד מציריי הג'ויסטיק יופיע השינוי על הבארים הירוקים. ככה תוכל לדעת לאיזה ציר להגדיר איזה תפקיד. הכי פשוט שהיה אפשר לבקש. בלשוניות שסמוכים לaxis תוכל לבחור גם להגדיר מקשים ולהגדיר חומרה מתקדמת. דווקא XP מאוד ידידותי למשתמש בהרבה קטעים שFSX נוראי בהם. עתה, אני מניח כי אין דבר המונע ממך להתקין XP ולבדוקו לעמוק. ובכל שאלה אתה מוזמן לפנות אליי, אשמח לעזור. זה ממש פשוט. XP הוא סימולטור שבאמת אחרי 10 דקות של הכנות אתה יכול לעלות לאוויר ללא שום צורך בעוד תיקונים או תוספות. 10 דקות להגדיר בXPLANE ואתם באוויר.
  4. אמיר, עם כל רדיפת ה"מציאותיות" שלך, מה שאתה אומר זה שמנוע מז"א חשוב לך יותר ממודל טיסה? זה אבסורד. מי שרוצה מודל טיסה אמיתי טס בXP. מי שמתפשר על מודל טיסה של צעצוע טס בFSX (ואל תתחילו להתווכח, כי גם האתר של מייקרוסופט אומר את זה) ג'טים ברמה גבוהה? B777 המחודש, B757,B732,A330,A350. כולם ברמת דיוק גבוהה ביותר (כן, מדובר על העדכון החדש ל777. לא על הזה המקורי המעפן). אז אמיר, האם אין ג'טים ברמה גבוהה? יותר מזה, האם ניסית אותם בכדי לקבוע זאת? אשמח לדעת על שום מה הקביעה הזו. עושה הרושם שעד שרשמתי את שמם לא ידעת על קיומם. עכשיו, זה נכון שלFSX יש שני אסים שנקראים 737 ו-777. אבל כיוון ובכל המטוסים הנ"ל ניתן לבצע טיסה מדויקת לחלוטין, על כל תרחישיה הנפוצים והפחות נפוצים, אין לי ספק שאלו עומדים בתוך שורת המטוסים לשימוש(גראפית ומערכתית?רובם יותר טובים ממקביליהם בFSX). אני לא אוהב לדבר על מה שיהיה, אבל גם לXP יש שניים וחצי אסים בדרך. ואלו הIXEG, הROTATE והQPAC שכרגע מתקדם לאט. למה אנחנו חושבים שהIXEG כ"כ טוב? רשום לפניך סעיף אחד מני רבים: הIXEG מדמה את המערכת ההידראולית במלואה, וזה מגיע לרמה של כמה זמן כן הנחיתה מתעכב עד שהוא ננעל בהתאם לרמת הנוזל ההידראולי. בPMDG לא זכו לי דבר שכזה (מה שזכור לי מFSX הוא בעיקר מכשירים תקועים). אם אכן אתה כ"כ להוט לעבור לXPLANE, קח את אחד המטוסים הטובים שציינתי וצא לכמה טיסות. זו דרך השכנוע הטובה ביותר - כי הסימולטור הזה שאתה מפספס מציע דברים שבFSX אי אפשר לדמיין. XPLANE זו חוויה אחרת. זה סימולטור אמתי, חי ונושם. סימולטור עם המון מה להציע, רק שמי שלא ניסה אותו במלואו - לא יודע. ואלעד, מה סיממר מקצועי יכול לדרוש יותר מהסימולטור היחיד בשוק, שמדמה טיסה בצורה המושלמת ביותר, שיש לו כבר לא מעט מטוסים ומציע כ"כ הרבה נוחיות בתחומים רבים שאינך מודע להם מחוסר נסיונך. מה סיממר מקצועי יכול לדרוש חוץ מהסימולטור שמנצל מחשב כמו שצריך, שיכול להתמודד עם סינרים מתקדמים והכי חשוב - שלא קורס בכלל. אז סינרים? כן. בXPLANE אני בוחר טיסות בהצלבה בין סינרים שאני יודע שקיימים ויפים ביותר. אבל זה בהחלט לא מפריע לי ליהנות מהטיסה, והמגוון מספיק רחב. אבל לXPLANE יש כ"כ הרבה להציע, שהוא מתעלה על החיסרון הבודד הזה. וכל דבר אחר שתגידו - רק יצביע על חוסר הבנתכם בXP. עשו לעצמיכם טובה. נסו פעם אחת לעבור לXP בשיא הרצינות. אני אשמח לעזור אם תסתבכו. אני מבטיח לכם שדעתכם על XPLANE תשתנה.
  5. ותודה לאמיר פרידלנד שהוכיח את אמירותי ממקודם, בצורה המובהקת והאיכותית ביותר שהיה ניתן. גל שכח לציין את מילנאו מלפנסה החביב עליי. יותר מידיי פעמים הייתי שם. השיחה הזו עושה לי חשק לטוס. יאללה, טסתי להקפות איפה שהו.
  6. אין ספק. לטיסות של XP יש אופי שונה וזה אכן בראש ובראשונה כי אין קיבעון כה חזק על הטיסות. הילולת ה737-777 אכן קיימת פה בפורום. למעשה, אני מוכן להתערב שאמירת ה"אין תוספים לXP" נובעת מזה ש"אין 737-800 לXPLANE". וחבל ששני מטוסים הם כל עולם הטיסה פה.
  7. אתה יודע, שמציגים את XP כ"עזוב, אין שם כלום" אז משהו צריך לכתוב גם יתרונות לXP. כי יש. ומנגד, את אותה השאלה אני יכול גם לשאול הפוך: האם אתה יכול להרים A330/B732 מנתב"ג להיתרו בFSX ברמה שאפשר כרגע בXP? גם לפה התשובה היא שלילית, ולא התחלנו לדבר על מטוסים קלים שמה היתרון הוא חד-משמעי. אנחנו כרגע בשנת מעבר, ואני כבר לא בונה את המוניטין של XP על הבטחות לעתיד. מדוע ציינתי את הIXEG? מסיבה אחת: להוכיח שהפלטפורמה הזו, XPLANE, היא בדיוק פלטפורמה כשרה לנושא. והIXEG בהחלט לא לבדו. בסופו של יום, הבעיה עם XP היא חוסר המוכנות של הקהילה לקבל אותו. כלומר, בדיון הזה צופים חמישה אנשים שנגעו אי-פעם בXPLANE ומולם עשרות שלא מוכנים לשמוע בכלל על הפלטפורמה הזו וזה לא מעניין אותם. אז מי יקבע שהפלטפורמה הזו מוכנה או לא? כל עוד לא תהיה מודעות, אין זה משנה. ואין מודעות.
  8. כשאתה מאמין במוצר, אתה מקבל את היכולת לשווק אותו הכי טוב שאפשר. בתור הדור הצעיר והמודרני יותר של התחביב הזה, מגיעים איתי במארז גם כמה חידושים מאז ימי FSX הישנים (רבאק, זה קוד ממוחזר שחודש לאחרונה ב2006 עם איזה עידכונונון ב2008. זה כבר היסטוריה שמה שמחזיק אותה זה רק פורומים שכאלה שבהם יש רוב טייסים לFSX. האדם החביב שהגיע לכאן יוכל לקבל 60 פריימים בהגדרות HIGH END בXPLANE). אני כותב פה את הדעה שנייה, היות ורובכם לא מכירים את XPLANE בכלל וניכרת התעלמות שלכם ממנו.
  9. אסכם בקצרה את חוות דעתי בסוגיה: XPLANE הוא סימולטור הטיסה בעל מודל הטיסה המדוייק בעולם. מעמד הסימולטור של מתחריו FSX וP3D מוטל בספק רציני,מה שבטוח, הם הרבה פחות מדוייקים מXPLANE שמבצע סימולציה איכותית של הטיסה. בכבדים זה מורגש. במטוסים קלים ההבדל הוא תהומי. XPLANE לוקח פה חזק מאוד. אני מבטל את האמירה "בXPLANE אין תוספים" כי היא פשוט לא נכונה. מידיי חודש אנחנו עדים לעוד כמה וכמה תוספים איכותיים למאגר שכבר אינו נחות מזה של FSX/P3D. הIXEG, המטוס הטוב ביותר שראינו לכל סימ' שהוא, נמצא כבר בגרסת אלפא. מאש איכותי יש כבר לכל העולם, פוטורילים-רק תתנו קואורדינטות ושרת מפות, סינרים חינמים איכותיים יוצאים שלוש פעמים בחודש. כבר לא חסר. שלא לדבר על זה שלישראל יש לנו את RLI, משהו שאר הסימולטורים לא מצליחים להריץ. גראפיקה היא נושא של דעה. עובדה מוצקה? בXPLANE לוקח בין עשר דקות ל30 דקות לסדר את הגראפיקה למקסימום וישר אפשר לטוס במה שהוא דיי מקסימום גראפיקה. בFSX זה כאב ראש אחד גדול שלוקח כמה שעות. וחוץ מזה, לXPLANEיש כמה אפקטים כחלק מהHDR שבשאר הסימולטורים לא מצליחים לדמיין. למשל תאורה שאין מה להשוות ב בין XPLANE לאחרים. בכל אופן, אני כותב פה את הצד המשלים להרבה תגובות אחרות שהיו כאן. אם אתה צריך עזרה בסידור XPLANE, פנה אליי. תוך 10 דקות סיימת עם כל סידורי הסימולטור ותוכל לטוס. רגע, יש לך GTX970? אז בטח שXPLANE! אין שאלה. חבל להשתמש כזה כרטיס לסימולטור אחר. XPLANE ישתלם לך מאוד.
  10. ובכן, גם אני ניסיתי פעם לעשות את זה. IXPTeam היא למעשה "הזרוע המפתחת של XPIL". שמעת על XPIL, כנראה שלא, כי הוא לא עלה. היה לוגו טוב, וקצת אתר, ופיסת פורום, וקמצוץ של טייסים... XPIL שלי נכשל כי: 1. לא היו מספיק טייסים 2. לא היה מי שיעזור לי להקים דבר שכזה 3. ההתחלה של RealLandIsrael (או בשמו הקודם, OSM2XPIL) נראתה לי כדרך מבטיחה יותר לבסס את מעמד XP בארץ. הפיתוח של הפרוייקט עלה לי גם בהרבה זמן טיסה, אבל זו הקרבה משתלמת. את המיומנות אני משמר היטב - אין כיף יותר מ-IFR קלאסי! וCVFR גם הוא נהדר. עכשיו, שנה וחצי אחרי אותה אי-ההצלחה, הדברים השתנו. הבלוג הוא בלוג פיתוח - אין פה מקום לפורום. מה שצריך לכזה דבר זה פורום ייחודי, אתר ייחודי. מה שהיה צריך להיות תחילה - XPIL.
  11. אני מצדיע! מאז ומעולם האמנתי בCVFR לא פחות מבטיסות הכבדים. הגיע היום בו תקום חברת תעופה ווירטואלית לקלים שתקפיץ את הנושא לשמיים. ההיענות החיובית לחברה, הן שבהרשמה והן שבמספר הטיסות שבוצע עד כה, היא ההוכחה לך שהיינו צריכים את החברה הזו. ו- זו הוכחה שעשיתם משהו מאוד נכון איתה. אני מסיר בפניכם את הכובע. אם רק היה לי זמן, הייתי מצטרף לחגיגה. אך אני עמוק בענייני פיתוח הסימולטור. אחרי הכול, אם טסים CVFR, צריך גם סינרי שיכסה את כול הארץ לא? אני אשמח אם תשתפו איתנו פעולה בRealLandIsrael, שמעוצב במיוחד לCVFR, בכך שתתנו לנו את הביקורת ואת ההעדפות שלכם כטייסים. אני חושב שצריך לצמוח פה שת"פ רציני בין המפתחים לCVFR לבין הטסים עליו, ואני אשמח לשמוע ממכם העדפות לגביי סדר כיסוי קווי הCVFR (אני בדיוק מתחיל לתכנן את קווי המתאר של RLI09,10, ודעתכם תשפיע מאוד). FS2XPlane, תוכנה שממירה סינרים 1:1 מFSX לXPLANE. המרתי את כול השדות בארץ, ולמעט אילת-שגם ככה שדה בעייתי, הכול עובר המרה מושלמת. גם ברשת הכול עבר חלק
  12. אחרי 8 שנים שFSX מעלה אבק, קשה לי להאמין שהוא יקום חזרה להיות מתחרה שווה לP3D או לXP. הדרך הטובה ביותר לשפר את FSX אחר 8 שנים שלא ידע מה הולך אצל האנושות זה ללא ספק לכתוב אותו מחדש. FSX לא ידביק את הפער. בנייה של סימולטור חדש, מבוסס FSX, גם לא מביאה עתיד מזהיר - לLM ולP3D שלה מוניטין יותר טוב (וסטוק מצטבר של מטוסים), ואם משהו מחפש באמת דיוק בסימולטור, הוא יפנה לXP. "מכורי" FSX אולי יאהבו אותו, אבל למצטרף החדש בשוק אני בספק אם הוא יקרוץ. חוששני שהמשפט "העסק מתקדם לעבר עתיד מזהיר. צפו להפתעה" אופטימי מידיי. אל לנו לפתח ציפיות - כגודל הציפיות גודל האכזבות . וכרגיל, עלינו לשבת בצד בציפייה אל נפלאות העתיד, יהיו אשר יהיו.
  13. אם אקבל את התמיכה הנדרשת ממשהו, והוא יבקש גם גרסה לFSX אני חושב שמין הראוי שאתן לו אותה. הלא כך? או במילים אחרות: מי שיעזור לי במידה המספקת יזכה באובייקט לכול צורך אותו יבקש. אחלה דיל!
  14. שלום לכולם, ושנה טובה! דרושות לי תמונות איכותיות של טרמינל 3, בדגש על קירות הטרמינל. מתוך הבנה שהאובייקט הנוכחי עתיק ומיושן, אני ממדל כרגע אובייקט חדש לגרסה הקרובה והמהפכנית של בן גוריון - 1.3, ובכלל לטובת כולנו, בכול סינרי שהוא. אשמח אם תוכלו לשלוח לי או לשתף כאן תמונות. אם למשהו יש גישה לשטח האווירי-זו תהיה לגמרי מציאה. המטרה שלי היא לצור אובייקט מפורט הרבה יותר, לכדי רמה שכול חומר יטוקסטר בנפרד. או במילים אחרות: אובייקט איכותי ומציאותי באמת, ברמה הכי גבוהה שראינו ושיש (התמרורים של רכבי הקרקע -גם זו תהיה הרמה). אוכל להצליח רק בעזרתכם, לטובת כולנו. הייתי שמח להראות תמונות, אבל בינתיים הרוב זה קירות לבנים, אז אין טעם. שכולנו נוכל לטוס השנה עם סינרי טוב יותר.
  15. ATC דיפולטי זה צעצוע נחמד, אבל זה לא רציני. בשביל ATC יש וואטסים. חשבתי שאתה מכיר את התוכנה FS2XPLANE? חוץ מאילת(שבה יש לה טעות אחת קטנה במסלולים), היא ממירה בהצלחה את כול הסינרים הישראליים. אתה רוצה להגיד לי שלפני RealLandIsrael לא טסת עם המרה של הISRAEL COASTLINE? חבל... טוב נו, עכשיו יש RealLandIsrael והחיים יפים.
  16. אתם מפספסים פה ממש חזק את XP. לפתח סימולטור? אתם עד כדי כך נואשים? למה? מי יקנה את זה? למי זה מועיל וכמה שנים יקחו עד הוא יעלה לרמה בה באמת אפשר לפתח לו תוספים איכותיים. זה תהליך של שנים. כישלון מיותר. שימו לב כמה עמוק הפספוס! כמה כוח ישקע בכלום. אני מצטער מראש על הביטוי, אבל רוב החטיבה פה "משחקת במשחקי מחשב של מטוסים". FSX מעולם לא יועד להיות סימולטור. FSX הוא משחק של מייקרוסופט ולא מתימר לשמש חברות מסחריות XPLANE כן. XPLANE הוא היחיד בשוק הזה של הסימולטורים. אין מה לדבר על ההבדלים במודל הטיסה. מי שטס על XPLANE, יודע והרגיש. אז אם כך, מי כבר יקנה משחק של "נואשי FSX" ויעדיפו על סימולטור? בטח כשזה משחק שאין בו עדיין תוספים. מיותר! והנה החלק השני בפספוס שלכם: אתם מדברים פה על חברות גדולות שיעברו לXP ויפתחו. חברות? מזה זה בכלל? מרבית ה"גופים המפתחים" בXPLANE הוא בכלל קבוצות קטנות עד מאוד של פרילאנסרים. ובינתיים, חלקם אפילו עקפו את הPMDG המהולל. מה שרק מראה על חוסר הידע שלכם בנוגע לXP. יש לכם סימולטור, עם פוטנציאל הרבה יותר גבוהה, שלעולם לא ימות(כי יש מספיק גופים גדולים מאוד שמשלמים עליו. אנחנו רק "תוספת" להכנסות של LR), שקיימים לו כבר לא מעט תוספים איכותיים וכבר ברור לכולם שהוא יקח את השוק. וכול זה מתחת לאף שלכם! רוצים לפתח סימולטור? עזבו אתכם שטויות. בנו סינרים, מטוסים, פלאגאינים, ספריות, מנועי מז"א. אבל לXPLANE. כי XP פלטפורמה חיה, חיה ונושמת, שLR שמחים לעזור למפתחיה. לבכות "אין לי סימולטור לטוס בו" ולהתעלם מהסימולטור שכבר מתחיל לכבוש את השוק זו סתם בכיינות. יש כזה. במקום לבכות באו ותפתחו תוספים! ואני, גל ועוד כרבע מהטייסים בXP בישראל נותנים לכם דוגמה אישית פעילה(זה לא שיש מעט טייסים, זה שאנחנו פשוט המון מפתחים). בשנה הקרובה, אם לא אפילו בחודשיים הקרובים, יצאו עוד שני תוספים איכותיים. מהאיכותיים יותר בכול הזמנים. אחרי הIXEG737-300 והJARDesign/SimJet A330 להגיד שאין תוספים לXPLANE יהיה שקר מוחלט. תפסיקו לבכות "אני נואש לסימולטור". יש סימולטור. אתם פשוט לא מודעים לזה. ואתם ממש לא רוצים להכיר בזה. אני לא סתם רוצה כ"כ שסמל XP יופיע בעמוד הבית של IFS. אני לא סתם רוצה לחנך דור חדש של טייסים. אתם לא מנסים להבין, אבל הם יבינו בדעותיהם האובייקטיביות. אתם לא מודעים לחגיגה שלנו שמתרחשת לכם מתחת לאף. ואתם ממשיכים לבכות.
  17. הבעיה ב1 היא בדיוק מה שהגישה שלי ושל גל לא אוהבת: לא רואים את זה, זה לא מעניין וזה לא משפיע. אם אני ממריא להקפות, אני אראה את שלטי ההכוונה לשדה? בוודאי שלא. אבל הבתים בפיינל מנגד יהיו לי מאוד קריטים, כי הם מגבילים אותי בגובה והם נ"צ מאוד טובה להקפה. כול השילוטים הקטנים והפרטים הקטנים האלו מיותרים. רמת המאקרו היא זו שמעניינת אותנו בדיוק כמו שברק אמר, המטרה היא לדמות טיסה. ולכן צריך להכניס את את המרכיבים המהותיים לטיסה, ולא המהותיים לגראפיקה. בקשר לפוטוריל, תמיד הייתי בגישה של שילוב: בשדה עד רדיוס 20 מטר מהגדרות - איכות גבוהה (ZL19+). מחוץ לשדה - איכות טובה (ZL17+). רחוק מהשדה - איכות סבירה (ZL16) בהתאם לשדה. אותה הגישה של מה שרואים הוא החשוב מכה שנית. לא הייתי בונה על הG-SYNC הזה. עד שאפילו לחלק מאיתנו יהיה אותו יעברו לפחות שנתיים. ומעבר לזה, תמיד אפשר לשפר את הסינרי אחרי שהוכן. צריך להתאים את עצמך לתקופה. אנחנו בReal Land Israel בונים על XP10.30 שיציל אותנו. אבל אל תחשבו שאני מרוצה מזה - אני לא! ואני שובר את הראש על אופטימיזציות ורעיונות להקלת המיגרנה והפריימים. קיצר, אני בוחר 2 תחת הגבלות. אם יש לך אופציה לסנן את כמות המבנים שאתה רואה בסינרי לפי הגדרות הגראפיקה של הסימ' כמו בXP זה די פותר לנו את הבעיה.
  18. הקדמת לי תרופה למכה. זה בדיוק הדיון שאני הייתי צריך לפתוח עוד כחודש. אכתוב כאן את דעתי שע"פ זו אנו מכינים את השדות והמנחתים בReal Land Israel: הקרקע היא המרכיב החשוב ביותר. פוטוריל באיכות גבוהה סביב השדה וטקסטורות מסלולים באיכות גבוהה הם מרכיבי המפתח. מסלולי המראה כן נחמד פוטורילים, מסלולי הסעה מבוססי טקסטורה עם תוספות, וכדאי עם סימוני קרקע איכותיים ככול הניתן. אובייקטים נחוצים גם מחוץ לשדה. אם יש בית בפיינל, אין סיבה שהוא לא יופיע. הוא חשוב לא פחות מהפחית דלק ששוכבת 50 מטר מהחניה. אין טעם לעשות משהו שלא רואים. אם יש צינור איוורור שמכול הזוויות הנורמליות לא בולט מקיר, אין סיבה שהוא היה בולט אלא לכול היותר חלק מהטקסטורה. מיותר לעשות דבר שלא רואים. ושוב- סביבת השדה היא הכי חשובה לדעתי. במגידו לדוגמה, אני חושב שיש הצדקה לעשות עצים מיוחדים כמו אלו שאכן יש שם, לא פחות מההאנגרים שם. זה מרכיב נוף בולט שמאפיין את השדה. אילת לדוגמה, אני חושב שראוי שלפחות כול השורה הקדמית של סובב השדה תופיע+ חלק מהנמל של חיל הים וחוף הים. המגמה היא לא אנימציות. אנימציות זה מיותר(צעצוע נחמד, לא יותר). המגמה היא לבנות סינרים היקפיים יותר שלוקחים בחשבון גם את הטיסה סביב לשדה.בפרט ובפרט בארץ הCVFR שלנו. המגמה היא קצת לצאת מהשדה ולחשוב גם על האזור שסביבו. לא רק אצלנו בפרוייקט, אם תשם לב זה לאן שכיום הסינרים מתפתחים בכללם.
  19. משהו כבר קנה אותו? האם זה פשוט קרנדו רגיל גדול או שהם השקיעו לשם שינויי גם חצי דקה על המערכות של המטוס?קרנדו מייצרים מודלים מעולים, אבל הם מפספסים חזק את כול הקטע של המערכות. וזה חבל.
  20. טוב מאוד. אני עובד על האתר עכשיו, אז אשמח אם תשלח לי כשתסיים את כול העסק ואוכל להעלות את הקובץ לאתר. לצערי, המחשב שלי מדליק את עצמו רק כשבא לו. שזה פעם ב16 שעות בערך, אז אני קצת תקוע בינתיים.
  21. אז זהו, שאם המחשב שלי לא היה מתקלקל אתמול, אז הייתי מכריז עוד היום על XPIL-הקהילה הישראלית לXPLANE. אני צריך עוד עזרה מכמה טייסי XP אחרים, ובזה ידון הדיון שאפתח(מי, איך וכמה) בקרוב על בניית הקהילה והרצתה לאוויר. אני מתארך את העלייה לאוויר של הקהילה היישראלית לXP, להלן XPIL, לראש השנה. מדריכים, הורדות, שאלות ותשובות, תמונות ושאר עניינים - הכול יהיה. ובהתאם לבקשה שלי, זה אפילו יהיה בשיתוף עם VATIL. וכן, הIXEG הוא הדבר שכול עולם XP מדבר עליו עכשיו. הם הולכים לבנות מטוס שלא ראה העולם מרמתו מאז PMDG,,אם בכלל. זה הולך להיות המטוס של העשור הנוכחי. כ"כ הרבה מערכות מדומות, כ"כ ממודל, כ"כ מדויק בטקסטורות. שלא לדבר על מודל טיסה מושלם. זה דבר שהולך להוליך את עולם הסימ'. אם יהיו גם את כול האפקטים כמו ב757 ובBAE32 ורכבי שירות, זה ללא ספק יהפוך את העסק למושלם עוד יותר. מערכת הדמיית קרח, אוברהיט לבלמים ולAPU, תצוגת גשם על השמשה ריאליסטית. זה יהיה דבר שלא ראו ולא יראו. דבר מדהים. וזה הכיוון שאליו מכווונים לגרסה 1.5. טירוף! אני עכשיו לומד את כול המערכות של המטוס מהאינטרנט בשביל להתמקצע על המטוס הזה. שווה במיוחד! מהדיון בXPILOT הם פרסמו את זה(תחת הכותרת"עדיין בפיתוח") אחד המגיבים שאל אם גם האורות של החגורות והעישון יפעלו. אחד המפתחים ענה לו בתגובה "למה, חשבת שלא? ויהיו עוד הרבה דברים מגניבים כאלו".
  22. זה סימולטור למחשבים הביתיים של עוד 4 שנים. LR חשבו מאוד רחוק כשייצרו את XP10, אבל זה היה נבון מצידם. אני עם הGTX660 שלי טס על גראפיקה "גבוהה בלבד" כביכול, ואין שום ספק שהגראפיקה בכול-זאת יוצאת מין הכלל. הHDR משפר מאוד את הסימ'. אם אפשר לשים את הHDR FAA4 ומעלה- זה משובח וחובה אפילו. השדרוג הגראפי שזה נותן הוא אדיר. מנוע העננים טוחן את המחשב לחלוטין, ולכן לא מגדירים בו יותר משמונים%, כי זה פשוט טירוף. עשו בשכל מפתחי SkyMAXX pro שבנו מנוע עננות חדש, טוב יותר, איכותי יותר, והרבה יותר חסכוני בפריימים(ובפרט הצלחתם מסתכמת בסעיף האחרון).
  23. מה שבטוח - הולך להיות מעניין. אם LM אכן הולכים לתת פייט לLR, יכולים לצאת מזה רק דברים טובים. בסופו של דבר, נראה לי שכולם ירוויחו. השאלה היא רק מתי ואיך, ועל זה אי אפשר לענות.
  24. עם כול התוספים האפשריים לXP וכול העולם של הסימ' אתה לא תצליח לעבור את ה70 GB איך שלא יהיה. מה שאמרו בORBX הוא שטות גמורה לדעתי. למה שמנכ"ל ORBX, חברה שכאמור שולטת בענף, טורח בכלל לקטול את XPLANE אם הוא חושב שאין לזה עתיד? כלומר, אם אך אין לזה עתיד, אז למה הוא מתייחס אליו בכלל? ויש לזה תשובה. ORBX חוששים. גם PMDG לא רצו להיכנס לשוק כי הם חוששים. ממה? זה הסיפור: XP הוא כאמור סימ' מקצועי מאוד, שמבסס את הסימולטורים המקצועיים האמיתיים. FSX לעומתו הוא משחק - סימולטור ביתי. בעקבות זאת, יש המון מפתחים לXPLANE ביחס לגודל הקהילה. המון! ומה ולמה זה גרם? אתם יכולים לנחש... תאוצת הפיתוח של XPLANE היא מטורפת! דיי בכניסה אחת לXPILOT או לXPLANE.ORG בכדי להוכיח כמה עשרות פרוייקטים רצים עכשיו. אני מעריך כי עד דצמבר 2014 מספר המטוסים המקצועיים לXP יהיה כשל FSX וP3D גם יחד. מי שאומר שסימולטור עם כזו תאוצת פיתוח, כזה ניצול משאבים נכון, וכזו קהילה וביצועים הוא או טיפש או בעל אינטרס. ואני מניח שמנכ"ל ORBX לא עונה על הקטגוריה הראשונה מהנ"ל. אז למה ORBX ו-PMDG מפחדים? כי כול אחד ממכם יכול לצור תוך שנה של לימוד וחצי שנה של עבודה מטוס זהה ואף טוב יותר מהPMDG. מה שפעם היה מסובך ומסורבל בFSX, הוא עתה פשוט וחלק בXP(לייצור צביעה לXP צריך בסה"כ להכין את התמונה של האוביקטים של המטוס. לFSX צריך להתקין תוכנות שממירות קצבי תמונה כאלו לאחרים, ואז מסתבר שאת התמונות צריך להפך במיוחד ולעוות לכול מטוס. ולראיה, הסיבוך שלי בהכנת הצביעה למוזאון ישראל). וזה אכן מה שקורה. במקומכם לא הייתי מתייחס למה שהם אמרו. הם בסה"כ רוצים שיקנו את המוצרים שלהם ולא את אלו של XP. בכסף אין שום טיפה של אמת, וכול בעל חברה יודע זאת. מה יהיה יותר טוב P3D או XP10 זו השאלה שצריך לשאול. אישית, אני חושב שצריך לשים לראיות שכבר יש על השולחן, במקום להבטיח הבטחות על העתיד. מדברים כ"כ על העתיד של P3D, אבל בסוף עוד נראה את XP11 יוצא יחד איתו. "game changer" זה לא נראה לי הולך להיות. מה יתווסף? עוד 5 לפריים-רייט? ישפשפו את מודל הטיסה טוב יותר? קראתי פעם מה ההבדלים בין FSX לP3D. נדהמתי בעצמי שבFSX אין אותם. XP וFSX הם כלל לא באותה הקטגוריה האחד הוא די משחק ביחס לשני. P3D כבר מתקרב לXP על פני ציר הקטגוריות, אבל עדיין נחות ממנו בהרבה. אגב, מה רע בתפריט? אני יכול לעזור אם הסתבכת. לדעתי הוא מאוד מינימליסטי ונחמד. רק צריך להשלים עם העובדה שהממשק המפונפן של FSX עושה את אותה העבודה.
×
×
  • יצירת חדש...