עבור לתוכן

dvir kinarty

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    33
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

אודות dvir kinarty

  • יום הולדת 10/06/1994

פרטי משתמש

  • Simulator
    Prepar3D

מבקרים אחרונים

855 צפיות בפרופיל

dvir kinarty's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

מוניטין

  1. הי, אני נכנס קצת לעולם המסוקים, ומחפש להבין איך לדמות את הגאי המסוק בצורה הטובה ביותר. כרגע, בשביל הקולקטיב אני משתמש במצערת מהיוק של סייטק ובשביל הסייקליק אני משתמש בסטיק extreme 3d של logitek שהסרתי את הקפיץ שממרכז אותו. יש מישהו שמתעסק קצת עם מסוקים ויודע להמליץ על דרך טובה יותר? בעיקר המלצה על סטיק שידמה סייקליק בצורה כמה שיותר טובה. הסרת הקפיץ של הסטיק שלי עזרה עם עניין הרגישות וקלות ההטסה(לא צריך היאבק בנטייה לחזור למרכז) אבל יצרה קצת בעיות כיול, ובאופן כללי זה סטיק לא הכי נוח לעניין. מכירים משהו יותר טוב? או איזשהו טריק שישפר את הריאליסטיות? אני מתכוון, חוץ מלהוציא אלפי או עשרות אלפי שקלים על הגאי מסוק יעודיים... נ.ב: אם למישהו יש המלצה על מסוקים (בעיקר קלים/בינוניים) ריאליסטים שעובדים בp3d v4 אשמח מאוד לשמוע.
  2. ניסיתי להשתמש יחד עם icvfr וכל האובייקטים והסינרים של ישראל שכבר קיימים, ובאופן כללי עובד טוב. אני מעדיף את הצבעים של זה על פני אלו של כריס, שנראים לי קצת דהויים ולא מספיק חיים. כשה osp israel ממוקם מעל הפוטוריל של כריס בscenery libary רואים אותו, ובמצב הפוך רואים את של כריס. מה שכן, אני לא יודע למה (אשמח להסבר מהמומחים) כשאני ממקם את osp מעל הפוטוריל של כריס נעלמים הרבה מהאובייקטים שהיו לפני כן, ונשארים רק כמה מרכזיים. יודעים אם יש דרך עדיין לראות את כל האובייקטים בישראל, אבל עם הפוטוריל הזה?
  3. הי, נתקלתי בדבר המעניין הבא: http://ftxdes.blogspot.co.il/p/pos.html אמור להיות סינרי של ישראל. מכירים את זה? יודעים איך זה? איך זה לעומת הicvfr של כריס? זה אותו דבר? בא אחד על חשבון השני? נראה מעניין
  4. הי, מכירים את הסימולטור החדש Aerofly FS2? יודעים עליו משהו? בתמונות נראה מדהים. הוא שווה משהו? סימולטור אמיתי או שזה סתם משחק?
  5. הסייטק עולות לפחות פי 3. המרווח הקטן כ"כ מפריע ששווה לשלם כ"כ הרבה?
  6. הי, נתקלתי בebay בדוושות של חברת Thrustmaster במחירים מאוד זולים. מישהו מכיר את הדוושות הללו? יצא למישהו להשתמש בהם? אני מחפש עכשיו דוושות, ואלו נראות כמו אופציה טובה. אשמח אם מישהו ידע לספר עליהם משהו
×
×
  • יצירת חדש...