עבור לתוכן

Lior Rubin

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    20
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    1

כל דבר שפורסם על-ידי Lior Rubin

  1. אכן כך, תודה רבה על האוזן הקשבת והרצון האמיתי לבדוק ולבחון את הדברים לעומקם. כפי שציינתי בשרשור, הפניה אינה הייתה אישית ומתוך מקום להעלות תקלה/בעיה. אנצל את ההזדמנות ואומר שאני מלא הערכה רבה, לעמל הרב של "אל על וירטואל" ולכל הצוות, מקצוענים אחד אחד ! תודה, ליאור
  2. תודה רבה תותח ! אין עליך , צוות מנצח
  3. תודה על ההסברים צוות לעניין 😅 מקווה ששאר חברי הצוות ידעו לענות עניינית.
  4. @Tomer Israel לצערי אתה בחרת ועדיין בוחר להיות לא ענייני ולהסיט את הדיון למקום אחר, מצטער כך לא דרכי. למען השלמת התמונה, משלא קבילתי תגובה לתשובות ה- Comments ב- PIREP ואחרי שפתחתי קריאת HELPDESK (שנכון למועד זה עדיין לא נענתה) לא היה לי למי לפנות אלא לפורום. הפניה דרך הפורום נעשתה להשגת שתי מטרות, האחת היא לברר מה קורה עם ה- PIREP והשניה היא להציף כי אם יש בעיה טכנית שהצוות יהיה מודע אליה. לגופו של עניין, לאן ואיך להעביר התייחסות ל- Comment ?
  5. אין טעם להתעצבן, אני רק שואל, אך גם למה שכתבת אתייחס. לו היית מעלה בטובך לקרוא את מה שכתבתי בפוסט היית מבין שלא רק שראיתי את מה שכתבתם אלא גם התייחסתי לדברים: כפי שציינתי, אחזור ואומר, תשובה ל- Comment הזה הוגש פעמיים (באותו יום בו הושאר ה- Comment ויום לאחר מכן). משלא קיבלתי כל מענה וכנראה גם לא אקבל לתגובות שהשארתי (בין אם זה מסיבה טכנית שהתגובות שלי לא מועברות ובין אם כל סיבה אחרת) ואף לאחר שפתחתי פניה (שעד לרגע זה לא זכתה למענה) השארתי את הפוסט הזה. אני חושב שזה קצת "ראש קטן" להגיד זה לא אני... הפניה הייתה כלפי "אל על וירטואל" ולא אליך באופן אישי, כך שאני חושב היה אפשר להתייחס לדברים אחרת. לא זו בלבד, לאחר שהשארתי 2 תגובות ל- Comment ולאחר שפתחתי פניה ב- HelpDesk אף אחד לא חזר אלי. היה טוב לו היה נעשה בדק בית (בין אם תקלה טכנית נקודתית ובין אם בכל סיבה אחרת) ובטרם מעלים כזו תגובה בפורום. מקווה שהנקודות לשיפור הועברו. כמובן, שאין זאת פניה אישית אליך או לכל משהו אחר. לטיסות משותפות יחד, ליאור
  6. @shachaf yasurr יקירי, הכל ברוח טובה. שום פוסט לא זועם, אני מעלה את הנקודות להסב את תשומת לב החברה ותו לא. לעניין המואר מעלה, הטיסה יצאה בזמן בגלל זה שאלתי.
  7. לפני פתיחה, חייב לציין את חוסר הקשב מצד "הנהלת החברה" לכל ההתנהלות מול הטייסים, לפחות מצידי. לאחר פתח דבר, אשמח לדעת מדוע לא מאשרים לי את ה Pirep האחרון שהוזן? זאת למרות שהשארתי פעמיים תגובה להערת ה admin ואף פתחתי קריאת HelpDesk. אך אין כל אישור או תשובה. רק אפנה להודעה שהשארתי שלשום פה בפורום שלצערי לא זכתה למענה. בברכה, ליאור (ELY899)
  8. נשמע מעולה, צוות מצויין. אני חבר בכמה חברות תעופה באותו הקונספט, יש לי כמה הצעות להציע, אשלח לכם למייל
  9. צוות שלום, זאת לא הפעם הראשונה בה הטיסה שאני יוצא איתה מופיעה גם בטיסות היוצאות וגם בטיסות בתהליך, תמונת מסך מצורפת. בברכה, ליאור ELY899
  10. @Tomer Israel הרשה לי להעמיד את הדברים על דיוקם. ה- X-Plane לא עובד בצורה הזאת .... קובץ הגדרות המטוס הוא בקובץ ACF והוא לא ניתן לעריכה היות וה- Modifications של Zibo דורשים את ה-Tail Number שיהיה B737-800X. לא ניתן לשנות את זה אלא באמצעות ה- Plane Maker וברור שלא ניתן לעשות את זה לכל רישום מטוס בנפרד. אתה אולי לא רואה את זה כבעיה ואכן יתכן וה- PIREP אבל הוא יחסיר נקודות ותמיד יציג "Registration Check – Doesn’t Match" כדוגמת: אני מציע להוסיף לדגם המטוס 737-800 את הרישום B737-800X ובכך העניין יסתדר. אולי זה אפשרי ואולי לא, אבל זאת רק הצעה בברכת חג שמח, ליאור (ELY388)
  11. שלום להנהלת אל-על וירטואל, אני עובד עם XPlane והמטוס 737-800 בשינויים של Zibo המוכר כ- (Boeing 737-800 by Zibo mod). העניין הוא שהמטוס נטען עם ה- tail number (מוגדר hardcoded בקובץ acf - קובץ המטוס) של B737-800X כך שלאחר טעינת ה- PIREP המערכת של אל-על וירטואל מזהה את המטוס בחוסר תאימות (“Registration Check – Doesn’t Match”) בעוד שהמטוס הנטען תואם את הדגם. לעניין ה- tail number, בשונה מ- FSX או P3D, ב- XPLANE לא ניתן לשנות את המספר זנב (TAIL NUMBER) כך "שחוסר התאימות" תתקיים בכל פעם (עד שהאפשרות תכנס לתוקף בגרסאות הבאות). האם יש אפשרות לסדר את זה ? אם יש הגדרות טכניות אחרות נדרשות, אשמח להכוונה. תודה וחג סוכות שמח, ליאור (ELY899)
  12. History at Israel's new Ramon Airport First certification flight lands at Ramon Airport. At 10:00 a.m. Monday morning Arkia Israeli Airlines made history when Flight 883 landed on the new Ramon International Airport's Runway 19. http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/248996 מתי אצלנו ב Vatsim?
  13. יש משהו שרוצה להצטרף אלי לטוס באירוע? https://www.vatsim.net/events/brussels-fly
  14. Lockheed Martin Release Prepar3D V4.3 https://fselite.net/news/lockheed-martin-release-prepar3d-v4-3/
  15. Prepar3D V4.3 Coming in June! https://pcflight.net/prepar3d-v4-3-coming-june/
  16. מקרה באיסטנבול, מפגש בין מטוס איירבס 321 של חברת טורקיש..עם כנף של מטוס איירבס 330 של חברת אסייאנה ? VID-20180514-WA0007.mp4
×
×
  • יצירת חדש...