עבור לתוכן

ifs2003

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    1,195
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

אודות ifs2003

  • יום הולדת 29/08/1983

ifs2003's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. ולתוספת ... ה FAR מאפשר לבצע את הנ"ל רק בתנאי שהמסלולים במרחק של פחות מ 1200 רגל אחד מהשני. FAR 5-4-19 Side-Step Maneuver
  2. אני בכלל הייתי מכניס אותם לקטגורה קלאס D, בגלל שלפעמים בא להם לעבוד ולפעמים לא
  3. או פשוט לנסות ולהשיג גרין קארד, או להתחיל להתאזרח בארה"ב
  4. שרון שלום, שאלה שמאוד מעניינת היא : בזמנו כשלמדת אני מעריך שגם נכנסת להדריך ב PEA, מה כמות המדריכים שנשארו שם להדריך ? האם כל אחד שסיים קורס CFI, CFII ו MEI יכל להישאר לעבוד ב PEA כמדריך ? כמו כן אני מאמין שהיית על וויזה J-1 בזמנו F-1 זה היום. הבנתי שהויזה לשנתיים האם זה הספיק לך כדי להגיע לשעות הנדרשות ?
  5. נראה שזו התוכנית העדיפה, PRO3, המחיר הבסיסי 47,000$ כמובן שצריך לקחת קצת ספייר כמו בארץ, גם כאן לא הוצאתי רשיון פרטי ב 40 שעות בדיוק. שרון אני מבין שאתה לומד שם כרגע, אז יש לי עוד כמה שאלות. אני אשלח בפרטי.
  6. FAR 61 זה דומה למה שיש בארץ. סתם מסבך את החיים. אני עושה את התוכנית ה Pro שכוללת מכשירים, מסחרי, דו מנועי, ומדריך CFI, CFII, MEI תחת FAR 141.
  7. שלום לכולם, האם מישהו מחברי הפורום כאן מתכנן ב 6 עד 9 חודשים הקרובים לצאת ללמוד טייס (אקדמיה, FAR 141) בארה"ב ? אני מתכוון בזמן שציינתי לטוס לארה"ב, פלורידה, לאקדמיה ששמה Phoenix East Aviation ללמוד טייס כמקצוע, ורציתי לשאול האם יש כאן מישהו שבמקרה גם יוצא לכיוון... תודה מקס
  8. מוכן תמיד לתרום ולעזור בפיתוח מודלים, בזמן האחרון גם את הפיתוח שלי קצת זנחתי בגלל הלימודים האקדמאים, אבל תמיד אשמח לעזור, להדריך או להסביר על GMAX ומודלים.
  9. טייס פרטי שמשמש מפקד בטיסה פרטית לנתב"ג או לרנקה זה התחזות ?
  10. בתעופה הקלה בארץ, טייסים פרטיים לובשים מדים (לפעמים) בטיסות לחו"ל (קפריסין, יוון, ירדן) כדי להזדהות כצוות אבל טיסות פרטיות פנים ארציות עוד לא ראיתי :wink:
  11. תדרים אזרחיים עובדים בתחום VHF בעוד שתחום התדרים הצבאי הוא UHF
  12. אם אפשר, למחוק אותי מהרשימה,בסוף לא יצא לי להגיע. מקס
×
×
  • יצירת חדש...