זה מזכיר לי טיסה בת 16 שעות בערך שעשיתי ביחד עם חבר (כל אחד אצלו בבית) לפני כמה שנים בחופש הגדול, עם 747 של PMDG (כמובן ) מפרינסס ג'וליאנה בקריבים לקאי טאק שבסין, הטיסה עברה מעל הקוטב הצפוני.
תידלקנו על המסלול ממש לפני ההמראה, 100% דלק בכל המיכלים ו-0 נוסעים.
חבל שלא תעדנו את כל הפרטים, אבל אני זוכר שהמראנו מאוחר בלילה, בגובה שיוט הלכנו לישון לאיזה 8 שעות, כשקמנו בבוקר כל מה שהיה מסביב למטוסים שלנו היה לבן, אני חייב לציין שהסימולטור לא בנוי למה שהולך בקוטב הצפוני , היתה איזו שעה שהמטוס טס ממש באלכסון (ולא בגלל הרוחות) כשעברנו בקטע הכי צפוני בטיסה כמעט, וה-FMC הודיעה על IRS NAV ONLY (ח"ח ל-PMDG בעיניין הזה!). בהמשך הטיסה קישקשנו ב-TEAMSPEAK, ראינו סרט, הלכנו לאכול וכל הדברים היומיומיים שעושים בדרך כלל. כשהגענו לאסיה זה ניהיה מעניין, ידענו עוד בתכנון הטיסה שיש סיכוי טוב שהדלק לא יספיק ובגלל זה הכנו אופציות לנחיתה בנמלים שנמצאים בדרך, אלה היו כמה שעות טובות של מתח, בדקנו רוחות וצפינו בהודעות החוזרות ונשנות של ה-FMC שאומר שהדלק לא יספיק.
ואחרי שהסימולטור קרס אצל כל אחד מאיתנו, נחתנו בקאי טאק עם 5 טון דלק
מה שהציל לנו את הטיסה מהקריסה הוא קובץ שנקרא AUTOSAVE.DLL שיוצר שמירה כל 10 דקות, אני חושב שאפשר למצוא אותו ב-AVSIM.