עבור לתוכן

yaakovbl1

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    718
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

yaakovbl1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. שבת שלום לכולם, ראשית סליחה על ההקפצה, אני מקווה שתתקבל בהבנה. אני מעלה כאן תמונת סיכום והתחלת ניתוח סטטיסטי של הסקר. וברצוני להתנצל בפני כל החבר'ה שגילם צעיר מ-17 ושלא הוכללו בסקר. לצרכי אחידות השתדלנו להשתמש בשתי אוכלוסיות דומות. כלומר 17 ומעלה. לא ציינתי זאת מראש משום שמאוד עניינה אותי גם גישתם של הצעירים יותר פה. VATIL מכילה המון חבר'ה צעירים מ-17 שאותם אני מעריך ושמח להכיר. אשמח אם תקראו את הנתונים והמסקנות הראשוניות ותביעו דעות.. אני בכוונה נמנע עדיין מהצגת שאלת המחקר. למעשה יש שתי שאלות כאלה. שבת שלום ותודה לכל המשיבים. [אגב אוכלוסיית המשיבים בסקר היא מכל העולם, בעיקר ארופאים וצפון אמריקאים]
  2. אנו מטפלים בהתנהגויות, כמו שיכולות השאלות לרמז. אשמח לשמוע על כל עבודה שביצעת/מבצע בנוגע ל MSFS והנה מאמר לא הנדסי. http://www.humanfactors.uiuc.edu/Report ... /04-12.pdf
  3. אהלן נדב. אני שמח על ההתעניינות. לא ארצה לחשוף כרגע פרטים כדי לקבל תשובות כמה שיותר אובייקטיביות אבל אשמח להעלות לפה תקציר על המחקר ותוצאותיו, כשיסתיים. אם תרצה אוכל להעביר לך אחר כך באופן פרטי גם מידע רב יותר. מה שכן אני יכול לספר זה שהסקר רץ בכלל הקהילה בעולם. והאתר שבו ענית על השאלון [בתקווה שענית] הוא אתר חינמי שמסוגל להפיק דו"חות מגוונים על בסיס התשובות שמתקבלות. למקרה שאתה זקוק לכזו אפשרות. ואחרון. נהננו מסיוע של מיקרוסופט וישנם מאמרים ושימושים מעניינים מאוד ב"משחק" שלנו. לדוגמא. http://download.microsoft.com/download/ ... kowski.pdf http://www.ohio.edu/avionics/projects/f ... ulator.cfm ערב טוב
  4. התנהגותי. התחביב שלנו כל כך מרתק שלא יכולתי להתאפק ולהכפיף לכיוון הזה. ומשהו אחר. בתקווה שיש מי שקורא את התגובה הזו: יש בשאלון התייחסות ל PPL. הכוונה ל PPL אמיתי. לא לקחנו בחשבון שבישראל ההובי כל כך רציני שמבצעים גם PPL וירטואלי.. בבקשה לא לענות שמחזיקים PPL אם הוא אינו של "עולם אמיתי"
  5. אני דפקא חושב שזוכר ותודה..
  6. השאלה שאתה מדבר עליה היא בטח זו: I think that Real and Virtual pilots attitude to MSFS fights is the same והפירוש הוא: אני חושב שגישת טייסים אמיתיים וגם וירטואלים לטיסות הוירטואליות הוא זהה. ועכשיו אתה צריך להחליט כמה אתה מסכים עם המשפט.. :roll: תודה שוב אלמוג
  7. כמובן.. רגע של היסח דעת.. תודה אלמוג!
  8. תודה אלון. זה באמת יכול לעניין אם יגיבו על שאלות הסקר ויתפתח פה דיון.. יש מספיק שאלות מעוררות מחשבה בסקר, לא? :wink:
  9. yaakovbl1

    שאלון

    שלום לכולם, מה שלומכם? מזמן לא הייתי כאן. אבל גם לעולם לא שוכח את התחביב ואת ואטיל.. אני רוצה לבקש מכולם לקחת חלק בסקר שאנו עורכים במסגרת עבודה אקדמית. זהו שאלון פשוט שמצריך לא יותר מכמה דקות מילוי. כמובן שהשאלון אנונימי. בסיום העבודה נשמח להציג כאן את התוצאות והמסקנות. המון תודה לכל הנוטלים חלק.. הנה הלינק לשאלון http://www.surveygizmo.com/s/27114/msfs אגב - למי שלא מכיר [אם יש בכלל כאלה פה :-) ], המושג PPL הוא private pilot license כלומר רשיון טיס פרטי
  10. מטוס נוסעים לא יטוס ללא טייס וזאת כדי להבטיח את מירב ההגנה למאות הנוסעים. עלותם של 2 טייסים אינה רבה ביחס לבטחון לנוסעים. מטוס קרב ללא טייס טס כבר כיום והוא הוזכר קודם.. זהו הטומהוק שאמנם לא חוזר לבסיסו אבל בכל זאת טס במשימה מבצעית. הכספים הרבים שמושקעים על ידי יצרני המטוסים וגישתם הרצינית לעניין זה יניבו בסופו של דבר מטוס קרב שיטוס ללא צוות אויר במשימה מבצעית. ה F35 מפותח לכיוון זה.
  11. אני זוכר כילד סוציולוגים מנבאים מהומות עוד עשור וחצי, של מהגרים צפון אפריקאים בצרפת. מה שהתממש בדיוק כפי שחזו. יש תחומים בהם ניתן לצפות ברמת סבירה מה צופן לנו העתיד.
  12. לא מסכים. לא ניתן לקבוע מה לא יהיה בעתיד - קבעו כבר הרבה דברים שלא יהיו בעתיד והם דווקא כן קרו.. לא מסכים שלא ניתן לקבוע מה כן יהיה בעתיד. יכול לבוא צבא ארה"ב ולאפיין מטוס שיטוס עוד 10 שנים "ברוורס".. או-אז יחלו המתחרים בפרוייקט על פיתוח מטוס שיכול לטוס "ברוורס".. כעבור 10 שנים יערך טקס גלילה למטוס והפלא ופלא - המטוס טס "ברוורס"..
  13. יעקב, אתה אומר שלא היה טעם לתקוף בסיסי אוויר של האוייב כי המטוסים בדת"קים, אבל בהחלט היה ניתן לתקוף את המסלולים כדי למנוע המראות. מה שהיה חוסך הרבה קשיים בהמשך. אחד הקשיים בקרבות היה הטסת כוחות אוייב במסוקים כנגדנו. אני די משוכנע שגם במסוקים ניתן היה לפגוע על הקרקע.. מסוקים לא חבויים בדר"כ בדת"קים. לגבי "מי התחיל" ולמה לא הוצבו כוחות מנע.. די לראות איך הטורקים "משכנעים" כל הזמן את הסורים בזמני מחלוקות, רק על ידי הצבת כוח מתוגבר בגבול בין 2 המדינות.. ותרשה לי יעקב לחשוב שאתה טועה כמו רבים אחרים.. מי בדיוק היה עוזר לנו ותומך בנו לולא נחשבנו תוקפנים? הבריטים? הצרפתים? האוסטרלים? מבחינתי רק ארה"ב נחשבת והיא הייתה מסייעת ללא קשר.. החשיבה הזו שלך (ושלהם) היא בעצם "הקונספציה" העיקרית.. והיא קיימת לצערי עד היום..ממש כמו אז.. רצו לשפוט מנהיגים שלנו בבית משפט בינלאומי בהאג..SO WHAT? הכל דיבורים והסערה חלפה.. אני לא אומר שהכל פשוט ובשחור לבן..אבל צריך היה לחשוב מה טוב לנו ולא "מה יגידו"..
  14. yaakovbl1

    AI רוסי

    לא בטוח שזה הפורום המתאים.. http://www.trafficsystem.ru/indexeng.html
  15. בנוגע להתקרבות לאסון לאומי במלחמת יום כיפור. בספר של דני אשר"לשבור את הקונספציה" כותב אלוף שלמה גזית בהקדמה כי במלחמה לא הבנו את כוונותיה האמיתיות של מצרים שהיו יזימת מלחמה כוללת המוגבלת בממדיה אשר נועדה להניע את גלגלי הדיפלומטיה. התוכנית המצרית הייתה לכבוש רצועה לאורך התעלה בעומק של 10 קילומטר בלבד. מנהיגנו ומפקדנו יצאו מתוך הנחה כי המצרים כוונתם לפרוץ לעומק סיני. ולכן משה דיין הציע עצות מניסטראליות לגורדיש לבנות קוו הגנה בקו ההמעברים והמיטלה. ולמעשה בשום שלב לא היה איום קיומי על המדינה.התוכנית הסורית הייתה לכבוש את רמת הגולן בלבד ולא לפרוץ לצמח וטבריה.אותו משה דיין נכנס לפאניקה אמר שהבית השלישי נחרב תפס את מפקד חיל האויר פלד שהיה מספר חודשים קטן בתפקיד ואמר לו להפסיק את תקיפות הטילים במצרים ובמקום זה לשלוח את חיל האויר לתקוף סוללות בסוריה ללא הכנה מספקת. וההמשך מבחינת חיל האויר ידוע. יעקב, במדינה קטנה כמו שלנו (סדר גודל של מחוז קטן בארץ רחבה וסדר גודל של עיר מבחינת אוכלוסיה) סכנה בוודאי שהיתה. חיל האוויר הפסיק את תקיפת הטילים במצרים (תגר) ועבר לטילים בסוריה ללא שום עדכון מודיעין (דוגמן 5). הכח התוקף איבד בבת אחת 10% מכוחו ועל זה אמר עזר וייצמן: "הטיל כופף את כנף המטוס" שוחחתי עם רב סרן צעיר, קצין במגלאן שסיפר לי שנתנו לו לפני הכניסה ללבנון (מלחמת לבנון 2) קצת אגסים בכיס.. אנו עם נהדר אבל נהיה כנים. יש כרגע כמה דברים שצריך לשפר..
×
×
  • יצירת חדש...