עבור לתוכן

ronenec

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    200
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

Vatsim

  • VATSIM CID
    ronenec@hotmail.com

ronenec's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. טעית קצת בשם הדגם של המטוס... השם המדוייק הוא 72-500 ולא 73 כפי שכתבת...
  2. http://euro.wx.propilots.net/ שימו לב לתפריט המגוון בצד שמאל למעלה למי שמתעניין במזג אוויר ולא רק ב METAR של נתב"ג...
  3. הרי לפניכם קישור לאתר מעולה של מפות נתיבים אמיתיות. http://www.planningchart.de/ האתר הוקם ומתופעל ע"י קברניט A340 של לופטהנזה. שווה להדפיס את המפות. הן פשוט מעולות ומעודכנות. רק שתבינו עד כמה הן טובות, חלק מהטייסים אצלינו מדפיסים מהאתר את המפות ומביאים אותן לטיסות...
  4. לפי הסמלים שעליו הוא שייך לחיל האוויר הקנדי...
  5. תגובה של אבי בן דוד לאחד הנושאים בפורום : אז מה יהיה הסוף של הסרט הטורקי הזהו אבי בן דוד 22:18 20/06/05 כל אחד יגלה בסוף שאבא שלו הוא בעצם אמא שלו שאבדה בערבות אינצ'ירליק לאחר ארבעים הימים של מוסה דאג, ומי שלא יבכה בסוף הסרט כספו יוחזר במלואו. אם גדות לא היה הטייס והתהדר בכל העיתונים (באירוע שאין לטייס מה להתהדר בו, אגב) אז הוא עוד קוף, וידוע כי המקום היחידי בו יש יותר קופים מבתעופה הכללית הוא באנגולה. ואם שטרית היה הטייס, יצא סמרטוט שלא תבע את כל השנערים לדין על הטראומה שספג שלא כדין. אז למיטב הבנתי בפרק זה בסאגה שטרית הוא הטייס. מה יהיה בפרק ג'? נגלה שאורן שמש בא במיוחד מאוסטרליה והיה הטייס? או שמא יעקב רייש הטיס את המטוס בשלט רחוק? נחשו, ילדים, ושלחו תשובותיכם בצירוף מעטפה מבויילת לאגודת התעופה הכללית. בין המנחשים נכונה תוגרל טיסה מהרקליון לישראל בסימולטור כולל ירוט לחצור באדיבות VATIL. הנה הלינק להודעה המקורית: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/ ... d=55270707
  6. חברת בואינג הודיעה כי תחל בשירות שיחות סלולריות לטסים בתחילת השנה הבאה נציגת חברת בואינג הודיעה בתערוכת התעופה בפריס שהתקיימה בשבוע האחרון כי החברה תציג שירות שיחות סלולריות לנוסעיה ברגע שיוסדרו ההנחיות לשימוש בטלפונים סלולריים בטיסות, וכי הטכנולוגיה הדרושה נמצאת כבר בהליכי פיתוח. החברה צופה כי כבר בתחילת שנת 2006 ניתן יהיה לקבל את השירות. מנהל התעופה האמריקאי בוחן בימים אלו את התקנות לשימוש במכשירים סלולריים ומכשירים אלחוטיים אחרים בטיסות. האיסור על שימוש במכשירים אלו בטיסות מסחריות נקבע ב-1991 בארצות הברית וכיום מתקיימים מגעים לשינוי ההחלטה. (מתוך וואלה) הנה הקישור לכתבה: http://computers.walla.co.il/?w=/4000/733465
  7. שלום לכולם, מה שנכתב כאן, גם בידי אריאל והשאר, נכתב בשל דאגה לתחביב שלנו. כל אחד צודק לגבי הטענות שהוא מעלה, ויש להבהיר, ששום דבר לא נרשם כאן על מנת לעשות מעין במת התנצחות בין כמה אנשים פה והצוות. ישנם אנשים שאומרים שעושים הרבה בלגאנים ועניינים ואנשים חושבים שהם עושים את זה בכוונה על מנת לפגוע בשל אינטרסנטיות, קנאה ורצון לשבש את מה שקורה פה. אני לא סבור שזה העניין. אני אישית חושב שאותם אנשים, למרות מה שנראה במראית עין שעושים בעיות, פועלים גם כן מתוך אמונה שלמה בתחביב שלהם ושלנו, ומתוך רצון להפוך את המקום הזה לטוב יותר לכולנו. אני לא אומר שזה לא מקום טוב אלא להיפך. יש בי מלא הערצה לאילן וצוותו שהקימו את החטיבה הזאת מכמעט כלום, משממה, אך כל אחד דואג לחטיבה הזאת מתוך השקפת עולמו לגבי איך לפעול על מנת שמקום זה יהיה טוב לכולם. בעניין הפיקוח, אני מכיר אנשים (כולל אותי!) שלפעמים לא עולים כשמישהו מפקח על מנת לא לספוג עלבונות מאנשים ספציפיים שמפקחים. לדעתי למרות הדברים האלה שלצערנו קורים, הרי אנחנו בני אדם, אפשר לעבור הלאה, ולמרות שזהו תחביב שלא כולם יודעים להטיס כמו בספרים, אנשים מרגישים כאילו טסים בסביבת טיסה אמיתית וזה מקנה חוויה אדירה לעולם הסימולטור שלנו. כמו שאומרים, as real as it gets. באמת. אני מודה לכל אחד כאן בחטיבה שמשקיע את זמנו, ואף את כספו על מנת ליצור לנו סביבה איכותית כזאת של פיקוח, סינרים וצביעות למיניהם, וכל מי שעוזר להפיץ את תורת החטיבה החוצה. ושוב, אני מקווה שעל פי מה שנאמר כאן, באמת יופקו הלקחים, ויחשבו על כל השירשור הזה כביקורת בונה מתוך דאגה לחטיבה גרידא, ולא מתוך רצון זדוני של חלק מהאנשים פה להפוך את החטיבה לגיהנום. אני מאמין שעתיד החטיבה עוד ורוד וצופה לנו המשך מזהיר, ובעזרת אותם אנשים שתורמים, יהפוך את המקום הזה לעוד יותר תענוג להיות בו. ולסיום אל תשכחו דבר אחד - שזה עדיין רק משחק, קחו הכל בפרופורציות הנכונות. בהצלחה לכולנו רונן
  8. כן יירבו !
  9. יש חדש?
  10. ברוח צפונית ממריאים צפונה - מסלול -03 , זה רוב הזמן. כשיש רוח דרומית ממריאים דרומה לכיוון הים האדום, מסלול 21, נדיר מאוד אך קיים. מקווה שעניתי על שאלתך. ממש לא נדיר מאוד... (אבל גם לא נפוץ... ) היום לדוגמא המראנו על 21 עם 757-300...
  11. החיצים מראים את הדרך למילוט בנחיתת חירום...
  12. הוו הצהוב (שאלה 2) קשור לפינוי נוסעים מחלונות החירום בזמן נחיתת חירום בים, אז מחברים אליו חבל אשר נמצא בדופן חלון החירום. בעזרת החבל נעים על הכנף ועולים על סירות ההצלה.
  13. למה להביא את ההר למוחמד אם אפשר להביא את מוחמד אל ההר ??? כל החלפים והתחזוקה נמצאים בבן גוריון - זה השיקול העיקרי בחזרה לבן גוריון. אם זה היה חירום שמצריך נחיתה מיידית היו נוחתים באילת או בעובדה בלי ספק בכלל.
  14. אם זה מעניין מישהו אז רוב הנוסעים הם תיירים... לא ממש התחלה טובה לחופשה...
  15. הגיעו כבר לאילת ובפיינל קרתה התקלה וחזרו לבן גוריון... לא נעים... מדובר ב 4X-EBI.
×
×
  • יצירת חדש...