פיקוח מאורגן פעם\פעמיים בשבוע שיודיעו יום יומיים לפני שיהיה איזה CTR פלוטו דרום תל אביב................ פעם בשבוע שיודיעו מראש! וקשה לי להאמין שפעם בשבוע אי אפשר להודיע יום מראש שעולה תל אביב או פלוטו משהו כזה. העיקר הוא להודיע מראש שיהיה זמן להתארגן! כי אם אתם עולים אל תצפו שכולם יושבים בסרבר אינפו ומסתכלים כל 5 דקות אם יש פיקוח וכשיש פיקוח עולים לטוס. תודיעו יום יומיים לפני תנו זמן לאנשים להתארגן ותקבלו פי 10 תנועה.
ONLINE DAY אולי לנסות להחזיר לא פעם בשבוע אלה פעם בשבועיים שלוש, לדוגמא יש שדות בגרמניה שיש שם ONLINE DAY פעם בשבועיים (שדות קטנים בדרך כלל, בכל מקרה יש שם ONLINE DAY כל יום לאיזה 2-3 שדות אבל זה לא קשור, לכן כמובן יש תנועה. כי יש פיקוח שמודיעים עליו מראש=נותן זמן לאנשים להתארגן.שלא יהיה פיקוח שיודיעו שעולים פעם בחודשיים זה לא יעשה כלום. פיקוח קבוע=מראה לטייס שהוא לא מוריד סינרי ומדפיס\קורא\משתמש בדפיות פעם ב-3 חודשים ושזה שדה שהוא יכול לבקר שם בקביעות באותה שעה ויהיה פיקוח). הערה אישית: אני לדוגמא אם אני רואה אירוע ב-VATSIM לשדה נידח באפריקה לדוגמא שהפיקוח היחידי שם הוא אירוע פעם בחודשיים, אין שום סיכוי שאני אפילו יסתכל עליו בגלל שלמה אני צריך שדה שפעיל (מבחינה מאורגת, שמודיעים מראש) פעם ב-3 חודשים? לא כייף לנחש מתי יש פיקוח גם אם יש הרבה. הרבה יותר אפקטיבי שיהיה פיקוח 5 שעות מודעות מראש ומאורגנות בשבוע מאשר 15 שסתם עולים בספונטניות. כי קשה מאוד לגרום לטייס שמחפש שדה פעיל לבוא אם הוא לא רואה שום פיקוח מאורגן. הערה אישית:לדעתי, טייס שרוצה להנות מהטיסה במקסימום=שיהיה פיקוח בהמראה ונחיתה לפחות (או לפחות באחד מהם) מחפש שדה שבשעה X יש פיקוח. זאת אומרת שאם בשעה X יש פיקוח אז הוא יתכנן המראה בשעה Y כדי שהוא ינחת בשדה עם פיקוח (ככה אני מבצע את רוב הטיסות שלי, כשאני יודע שיהיה פיקוח בנחיתה או המראה, חוץ מישראל ששם אני טס סתם בשביל שתיהיה תנועה ).