עבור לתוכן

Mark163

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    339
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

Mark163's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. צודק(הראל).
  2. למה צריך תוכנה כזאת? אפשר לפתוח עוד חלון(SPOT) במחשב הראשון.
  3. אני לא יודע מאיפה אתה מביא נתונים כאלה אבל מחשב כמו שלי (ב-3000 ש"ח) אתה תוכל להריץ את הסימולטור(FS2004) בהגדרות הכי גבוהות על 60FPS+ עם AEROSOFT בהיטרו+תנועה מסיבית+PMDG744+עוד דברים פתוחים במחשב................................................
  4. היה יפה הבעיה היחידה היא שטייסים לא מחכים לרידבק של מטוס שקיבל הוראות מהפקח ומתפרצים על הקשר ואז המטוס הראשון מתבלבל וכנ"ל השני וזה יוצר בלאגן.
  5. תפרסמו את האירוע ב-VATSIM כדי שיבואו יותר טייסים! גם כדי להראות נוכחות.
  6. פיקוח מאורגן פעם\פעמיים בשבוע שיודיעו יום יומיים לפני שיהיה איזה CTR פלוטו דרום תל אביב................ פעם בשבוע שיודיעו מראש! וקשה לי להאמין שפעם בשבוע אי אפשר להודיע יום מראש שעולה תל אביב או פלוטו משהו כזה. העיקר הוא להודיע מראש שיהיה זמן להתארגן! כי אם אתם עולים אל תצפו שכולם יושבים בסרבר אינפו ומסתכלים כל 5 דקות אם יש פיקוח וכשיש פיקוח עולים לטוס. תודיעו יום יומיים לפני תנו זמן לאנשים להתארגן ותקבלו פי 10 תנועה. ONLINE DAY אולי לנסות להחזיר לא פעם בשבוע אלה פעם בשבועיים שלוש, לדוגמא יש שדות בגרמניה שיש שם ONLINE DAY פעם בשבועיים (שדות קטנים בדרך כלל, בכל מקרה יש שם ONLINE DAY כל יום לאיזה 2-3 שדות אבל זה לא קשור, לכן כמובן יש תנועה. כי יש פיקוח שמודיעים עליו מראש=נותן זמן לאנשים להתארגן.שלא יהיה פיקוח שיודיעו שעולים פעם בחודשיים זה לא יעשה כלום. פיקוח קבוע=מראה לטייס שהוא לא מוריד סינרי ומדפיס\קורא\משתמש בדפיות פעם ב-3 חודשים ושזה שדה שהוא יכול לבקר שם בקביעות באותה שעה ויהיה פיקוח). הערה אישית: אני לדוגמא אם אני רואה אירוע ב-VATSIM לשדה נידח באפריקה לדוגמא שהפיקוח היחידי שם הוא אירוע פעם בחודשיים, אין שום סיכוי שאני אפילו יסתכל עליו בגלל שלמה אני צריך שדה שפעיל (מבחינה מאורגת, שמודיעים מראש) פעם ב-3 חודשים? לא כייף לנחש מתי יש פיקוח גם אם יש הרבה. הרבה יותר אפקטיבי שיהיה פיקוח 5 שעות מודעות מראש ומאורגנות בשבוע מאשר 15 שסתם עולים בספונטניות. כי קשה מאוד לגרום לטייס שמחפש שדה פעיל לבוא אם הוא לא רואה שום פיקוח מאורגן. הערה אישית:לדעתי, טייס שרוצה להנות מהטיסה במקסימום=שיהיה פיקוח בהמראה ונחיתה לפחות (או לפחות באחד מהם) מחפש שדה שבשעה X יש פיקוח. זאת אומרת שאם בשעה X יש פיקוח אז הוא יתכנן המראה בשעה Y כדי שהוא ינחת בשדה עם פיקוח (ככה אני מבצע את רוב הטיסות שלי, כשאני יודע שיהיה פיקוח בנחיתה או המראה, חוץ מישראל ששם אני טס סתם בשביל שתיהיה תנועה ).
  7. רבע ל-8 יש קרקע ומגדל כמתוכנן תבואו אם בא לכם.........................................
  8. 3\22 קרקע ומגדל בן גוריון יעלו ב-8.
  9. מה עם המשגיחים לפקחים חדשים?
  10. נחש מה אני עושה מ-6 בערב
  11. באיזה צורה תשקיע מאמצים?
  12. כןכן יצרתי קשר
  13. מ-22 עד 26 במרץ פיקוח בן גוריון קרקע יעלה ב-8(בערב) לפחות לשעה :? :shock: .......
  14. בשבת הזאת והבא יהיה פיקוח קרקע מ-7 עד 11 בלי קשר לתנועה. אם מישהו אחר יפקח קרקע בשעות האלה אני יעלה לטוס. ולטוס אני יטוס כמעט כל שבת מ-7 עד 11 בישראל לפחות טיסה אחת.
×
×
  • יצירת חדש...