עבור לתוכן

x0xorena

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    28
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

אודות x0xorena

  • יום הולדת 16/05/1973

x0xorena's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. לצוות הפקחים של החטיבה הזאת... לאחר ערב נפלא אמש של פיקוח מרוכז בגזרת הTMA שבא ניצלתי היטב את ההזדמנות להוריד חלודה מהסטיק ולהתאמן בטיסות IFR, ברצוני להודות לכם ולומר תודה באופן אישי על המקצועיות, האדיבות והסבלנות שאתם מקרינים. ללא ספק היכולות שלכם מוכיחות שאתם מבינים מהי מצויינות, אחריות ומסירות מעבר למהות שלשמה אתם שם. אציין שהטיסות ברשת הפכו לחוויתיות ומתאגרות יותר בשל הצורך להבין בדיוק מה אתה עושה ולהתנהל ע"פ הכללים והחוקים הנשמרים בקפידה רבה באופן המתבקש. באופן טבעי אנו נוטים לקחת את הדברים כמובן מאליו אך מעבר לכך אני סבור שיש מקום לעצור ולהודות לכל העוסקים במלאכה מלפנים ומאחורי הקלעים. יישר כוח!
  2. וואוו ממש חתיכת שרשור אמוציונאלי... שאפשר בעזרת הלחץ שלו אפילו לייצר עילוי לססנה 172. אז ככה... 1. אותי מעצבן שבערך 2/3 מהזמן הכללי בסימולטור, אני עסוק עד הראש לטובת חשיבה כיצד להגדיל את FPS , כי באותו היום ייתכן וראיתי בYou tube סרטון הדמיה שגרם לי להזיל ריר. 2. מעצבן אותי שהתובענות החומרתית/כספית שהסימולטור הזה דורש היא בעיניי כמאין כפיות טובה. ההשקעה הבלתי נלאית ברכישת חומרה חדשה ומתקדמת לטובת שיפור ביצועי היא ביחס מטורף ולא אנושי !! (לדוגמא: רכישה של כרטיס מסך בעלות של 2000 ש"ח תגרום לכל היותר שיפור בממוצע של עד 10%). 3. ואיך בלי הצד הבורגני בעניין - אני משוכנע שקרה לחלקיכם לא פעם שאתם באמצע הקפות או ניווט ולפתע האישה צווחת מהקומה השנייה בטון מעצבן".....נו אתה לא חושב שהגיע הזמן לקלח את הילדים ???!!!" ושאתה לא עונה...(מי שפוי בכלל לענות...?!) קורה דבר פחות נעים - היא נכנסת לחדר ומסתכלת במבט משתהה ומצפה לתשובה ...(כן כן בזמן שאתה מוריד מדפים ומדווך פיינל) ואז בה בעת אתה פשוט נקרע בשניות הבאות " מה לענות לה ? איך יוצאים מיזה? מנסה למצות את היכולת הקוגניטיבית שלך עד תום, ומה שלא תעשה, תמצא את עצמך בשולי המסלול כועס על עצמך בנחיתה גרועה... דקות לאחר מכן אתה מתחקר עם עצמך את השלבים שקדמו לכך ומכין תוכנית מגירה, לרגע האמת הבא... :mrgreen:
  3. סיכוי מסויים שאתחבר להקפות. בהצלחה לנבחן...
  4. שאפו לצוות החטיבה ולמארגני המפגש. ברשותי מחשב נייד + מקרן(ללא מסך) - צרו עימי קשר אם יש צורך בכך. מגיע עם רכב פרטי מאזור באר-יעקב, למעונינים להצטרף (2 מקומות), נא לתאם בדוא"ל oren.abramov@gmail.com
  5. מתוך רעיון של נוחות ותו לא , בהנחה וכתובת ה IP של שרת הMIDDLE EASTמשתנה לא צריך לעדכן את כולם, אלה כתובת ה DNS תבצע את הקישור באופן אוטומטי לIP החדש.
  6. נוריאל - יישר כח !! ותודה על מאמץ. חטיבה שלמה מצדיעה לך על פועלך למען קידום התחום. אגב - האם כתובת IP רשומה כבר בשרת DNS כלשהוא?
  7. תודה רבה תומר על סקירה מעניינת.
  8. מצטרף לתודות קודמי, בהצדעה מוחלטת לכל הפקחים שמשקיעים מזמנם לאפשר את הפעילות בכלל ובימים האחרונים בפרט. כטירון בתחום (בפתחו של קורס 18) אני בהחלט סבור שרצף הפיקוח האחרון הוא כמאין Boost רציני מבחינת רכישת מיומניות ושליטה בתחום וללא ספק מייצר עידוד נרחב בקרב חברים חדשים בקהילה. לאחר שקראתי את מירב הנהלים הרלוונטיים של החטיבה בנושא הדרכת טייסים צעירים, אני מעוניין לקבל הסבר לשאלתי: כיצד עלי לנהוג כאשר אני מעוניין לבצע הקפות תרגול בשדה דב בהיעדר פיקוח מקומי ואו גישה בן-גוריון? כפי שמצוין בנוהל מרכז מידע לטייס (פרק 4 סעיף יא') "במהלך טיסה בה אין פיקוח פעיל בגזרה, על הטייס להאזין ברצף לערוץ יוניקום בתדר 122.8 (Unicom)" כלומר ע"פ הבנתי האם אני אמור לדווח על "עיוור"? ע"מ לעדכן את שאר הטייסים בסביבתי? תודה למשיבים...
  9. אהח איזו נוסטלגיה.....בתור אחד שטס ב FS מגירסת 4.0 שנת 1985 (על מחשב הקומודור 64K) אני זוכר שהשדה היה דיפולטי וברקע ניצב בבירור מגדל Sears בשיקגו. 20 שנה מאוחר יותר בדרכי מניו-יורק לאושקוש (ויסקונסין) נסעתי לראות במו עיני את מנחת Meigs המפורסם. לתדהמתי נוכחתי לדעת שהמסלול הפך זה מכבר למשטח גולף לרווחת תושבי שיקגו.
  10. שלום נוריאל לבקשתך להלן נתוני המחשב שברשותי: Intel E6700 4GB RAM מסך Samsung 226BW כ.מסך EVGA GTX280 1GB Windows XP SP3 (32bit FSX SP2 Nvidia Driver - 195.62 לשאלתך איני מבחין באורות כפולים במסלול - יחד עם זאת אציין שבגירסה הדיפולתית של ב"ג לא ניתקלתי בתופעה הנ"ל. מבחינת סדר הימצאות בטבלת ה Secenery ב"ג ממוקם עליון ביותר. קובץ ה FSX.GFG ישלח אליך בהמשך
  11. ראשית כל תודה רבה נוריאל על השירות והתרומה הברוכה שלך... לידעתך בדקתי אמש את מידת הביצעים לאחר ביצוע השינוי - אציין שחל שיפור מבחינת ה FPSעל אותו Display Setup קיים בטיסות יום - אולם כאשר מתבצעת טיסת לילה רמת הFPS יורדת לרמה מדאיגה של 3-5 FPS... שאלתי היא: האם ניתן לאפיין זאת כמצב נורמאלי ? או שמה משהו בהגדרות אינו תקין (הבדיקה נוסתה עם ובלי nHancer) אגב LLSD ן LLHZ אינם מושפעים כלל בין טיסות יום ולילה.
×
×
  • יצירת חדש...