עבור לתוכן

Ran Ben Shmuel

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    2,626
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

1 עוקב

פרטי משתמש

  • Simulator
    Prepar3D

Vatsim

  • VATSIM CID
    851544

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

Ran Ben Shmuel's Achievements

  1. שלום לכולם ביום שישי ה 11/10 תתקיים אזכרה במלאות שנה לפטירתו של חבר החטיבה צבי רודס ז"ל האזכרה תתקיים בשעה 10:00 בבית העלמין בנשר.
  2. ערב טוב באישור המשפחה אני מצרף את ההספד שכתבו על צבי ז"ל המשפחה גם מבקשת שלכל מי שיש תמונות של צבי שיעביר שנוכל להעביר להם יהי זכרו ברוך
  3. ומשפט אחרי זה כתבתי שאני מכיר אותם אישית ויודע שהם מעולים. חלקם גם חברים ותיקים פה בחטיבה. ומשפט אחרי זה כתבתי "פוליטיקה אמרנו". אז כן , ברור שהתכוונתי לומר שמישהו אמר להם להגיד את זה וזה כאמור היה סתם תגובה למה שנכתב כאן בלי קשר לנושא המרכזי של הדיון. ושלומי , לגבי תסמונת הש"ג - לא האשמתי לשניה בדבריי בשום מקום את פקחי המגדל. לגבי הקשר בין טייסים לפקחים (שלא על סמך הכרות אישית) תאמין לי שאני הייתי שמח אם הוא היה טוב יותר. לגבי מה שכתבת שכואב לך על מצב התעופה הכללית, לצערנו כמו שכתבתי בסעיף 2 נראה כי הגוף שאמור לפתח את התעופה בארץ מועל בתפקידו ועושה בדיוק להפך. כמובן שגם לגוף הזה אומרים מה להגיד, ולכן המצב פה מדרדר ולא מאוזן כמו שכתבת.
  4. אלמוג, אני אתחיל מ 3: נראה לי שלא הבנת אותי. קבעתי שהפקחים בשדה דוב לכאורה לא מסוגלים להתמודד עם יותר מ 2 תנועות בהקפה ו 20 תנועות בשעה כי זה מה שחיל האוויר הודיע לרת"א וזה מה שקורה היום בשדה. אם תשים לב, רמזתי שמההכרות שלי עם פקחי דוב רמתם גבוהה הרבה יותר מאשר שחיל האוויר מציג ולכן אמרתי באנקדוטה שמעורבת כאן פוליטיקה, שהרי כל הטיעונים האלה על עומס עלו רק אחרי אירוע ספציפי שלא נזכיר שוב כאן.הוספתי את זה כאנקטודה לדברים שפרחי אמר ואני לא מסכים איתם ונראה לי שהבנת אותי הפוך ודעתינו בנושא זהה. לגבי 1: לא כתבתי שפקחי המגדל אשמים. כתבתי שלרש"ת אחריות שילוחית ולכן כשזה המצב בשדה וזה מה שרואה הציבור לא פלא שבזבוז לכאורה של כספים מגיע לתקשורת. אגב, על אף הקשיים הגדולים שמערימה הבקרה הקפריסאית אני בטוח שאתה יודע שלא היו חסרות בעיות טכניות הקיץ בבקרת תא שלא תרמו לעיכובים. לגבי זה שאתה לא מתגונן - כתבתי את זה כי אני מאוד מכבד אותך ותמיד מוצא לנכון להבהיר זאת שלא ישתמע אחרת כאשר מועלית כתבה שמעבירה ביקורת על גוף שמישהו מהפורום שייך אליו . אגב אם הכתבה שגויה הרי שהפקחים יכולים לפנות לעיתון לדרוש תיקון . ודבר אחרון - כן, בתוך עמי אני חי, יקר לי המצב פה, ואני באמת מאוד מתוסכל. זה לא אומר שאני לא כותב דברים שבכל זאת יש איזושהי אמת מאתוריהם מידי פעם ..
  5. אגב סתם אנקדוטה על ההשוואה בין פקח דב לרמון: פקחי שדה דוב מעידים על עצמם כפקחים הכי פחות מיומנים בצהל שכן הם לא מסוגלים להתמודד עם יותר משתי תנועות בהקפה ו 20 תנועות בשעה (נוהל עומס כבר אמרנו)? מהכרותי האישית עם כמה מפקחי דב אני כמובן חושב שזה שטויות ושהם בהחלט מהטובים, אבל פוליטיקה כבר אמרנו?..
  6. ראשית, אלמוג אין לך צורך להתגונן בשרשור, אתה פקח מעולה ואין ספק שאתה שם בזכות ולא בחסד. אבל ואבל גדול - אני אמנם לא מבין שום דבר באיך עובדת מערכת הפיקוח הצבאית או האזרחית מבחינת כוח אדם וגיוסים, אבל שלושה דברים אני כן מבין: 1. בראיית מאקרו ולא מיקרו, המצב ששורר בחודשים האחרונים בנתב"ג בוא כמעט כל טיסה יוצאת באיחור, וכמעט כל יום יוצאות טיסות באיחורים של שעה+, הפך את השדה הזה לבדיחה אחת גדולה ואין ספק שנדרש בדק בית, גם אם האשמים לכך הם לא פקחי המגדל. בסופו של דבר השדה הוא תחת אחריות רש"ת ופועל כיישות אחת וצריך לספק שירות סביר לנוסעים שמשלמים עבורו במיטב כספם. 2. בשביל לדעת איך מתנהלת רשות שדות התעופה, שבסופו של דבר הפקחים הם עובדים שלה, מספיק היה לנכוח בכמה דיונים לאחרונה בבג"צ ולא צריך להבין בשביל זה שום דבר בפיקוח טיסה.
  7. חברים, הנבחן היום הוא רום שקד והוא אחד מהאנשים היותר משקיעים כאן בפיקוח אצלנו בחטיבה. לכן, עכשיו כשאתם יודעים את הסוד, אני מצפה שעוד יותר תבואו לטוס ולעזור לו. תודה
  8. אלמוג: אני חושב שאתה יודע יפה מאוד לאיזה כיוון של פתרונות אני חתרתי תמיד וחותר גם עכשיו. גם אמרתי את זה בצורה גלויה גם השנה.. מספיק לזכור את הטיסות שלנו ביחד בעבר במסגרת אירועי אלעל וירטואל, את אירועי ה TFC, שהיו מפוצצים בתנועה. וכן - זאת הייתה תנועת כבדים, אבל אז אפשר גם להזכר בטיסות שהייתי עושה בעיט עם יהב ועידו וכד' ולזכור שגם ב CVFR זה אפשרי. המפתח הוא שהאתגר יהיה גם לטייסים ולא רק לפקחים, צריך לקיים טיסות משותפות, גם אם בקוקפיטים נפרדים, אותם נתיבים, אותם מסלולים - לתת לטייסים גם מוטיבציה לטוס. אם לפקח תל אביב יש 20 תנועות במקומות שונים בארץ, אבל כל אחת מהתנועות לא רואה אף תנועה אחרת בכל הטיסה אז לטייסים זה פחות מעניין. אני לא רואה אתגר לטייסים באירוע שכל הגדרתו זה יש פקחים בואו לטוס. צריך להיות תיאום ואתגר גם לטייסים. אבל בשביל זה צריך חטיבה מגובשת הרבה יותר, וזה מתחיל בלתעדף את הגיבוש החברתי בכנס חטיבה על פני הרצאה באודיטוריום ודחיקת הגיבוש החברתי לארוחה במסעדה שגם תוגבל ל 28 חברים בלבד וגם כנראה תעלה יותר מהתוכנית המקורית.. אבל כמובן שזאת דעתי בלבד.
  9. אני לא יודע על איזה קבוצת וואטסאפ מדברים כאן, אבל בכל מקרה אני חושב שהשרשור הזה מפספס. 3 אירועים שבועיים פיניתי להדריך את אנשי הקורס שלי , וכמות התנועה שהייתה פשוט הרדימה אותם מול המכ"מ. על הנהלת החטיבה לנקוט צעדים כדי להגדיל את כמות הטייסים.
  10. ומה זה שחף? זה נראה לך כמו הודעה נייטרלית? אני חושב טוב מאוד. בכל מקרה אין לי יותר מה להוסיף חוץ ממה שכבר אמרתי ואמר אוהד ואמר מיקי, אני הצבעתי ואחרים יצביעו גם ומי שצריך יקבל החלטה.
×
×
  • יצירת חדש...