עבור לתוכן

EvyatarM

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    414
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

EvyatarM's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. אני ראיתי 747 עובר מעל עמק יזרעאל, גם בסביבות השעה 8 בבוקר. באמת מחזה נדיר.
  2. זה רק מוריד את הרמה שלך אם אתה מבקש ממישהו לשתוק כי אתה לא מסוגל להתמודד עם התגובה שלו. קח למשל את התגובה הבאה שלי אליך, בהנחה שדיברת שטויות: אביתר, אתה לא ממש בכיוון, כדי להבין יותר על מה אנחנו מדברים מומלץ שתלמד קודם קורס בסיסי ב- IFR, תטוס קצת ברשת, תתנסה בהטסה של מטוסים כבדים ואז השרשור ידבר אליך. קצת ארוך, אבל עדיף לדעתי מלהשתיק מישהו כי לא מצאת איך להגיב. אני לא השתקתי אף אחד. אמרתי שמתחילים כדאי שיתחילו בקטן, לאט לאט, ולא ישר יקפצו למים העמוקים. כל אחד אמר את דעתו- בוא נסיים כאן את הדיון כדי שחלילה לא יתפתח לויכוח.
  3. דווקא לדעתי בוקי צודק, תחשבו שכל אחד שמתחיל בתחום יגיב בנושאים שאין לו מושג עליהם, זה רק יוריד את הרמה. רוצים ללמוד? יש את IFS שמלמד הכל מא' עד ת'. כמו שאני (ואני מניח עוד רבים) לא מגיב בנושאים שאין לי מושג עליהם, ועדיף לשתוק מאשר שאני אדבר שטויות, כך גם אחרים צריכים לנהוג. לדעתי.
  4. חזוני התגשם אגב אמיר- תציץ בMASSEGE BOX
  5. מזל טוב גבר
  6. ברור שבנאדם נשוי עם ילדים ועבודה מסודרת, לא יחליט לעזוב הכל ולהתחיל בתעופה כקריירה- את זה עושים בגיל מוקדם יחסית. כמובן גם יש כאלה שלא הולך להם, ולא מצליחים לפתח קרייקה תעופתית, אבל שווה לנסות. שוב כמו שאמרתי- החיים בנויים מהזדמנויות ואי אפשר לדעת מה יהיה. ובקשר לחיי משפחה, ברור שזה לא כמו בנאדם עם עבודה מסודרת וקרוב לבית. אבל תאמין או לו אני מכיר אנשים שמתפרנסים בתחום התעופה בתור טייסים, ומצליחים (איכשהו) לנהל גם חיי משפחה. זה אמנם יותר קשה- אבל לא בלתי אפשרי. בכל אופן, זה לא מה שיעצור בנאדם להגשים את החלום שלו- ועוד להתפרנס מזה.
  7. הדיון גלש מהנושא... אלה שבוחרים בתעופה כקריירה, לא בוחרים בגלל המשכורת. המשכורת זה בונוס. ובכלל בכל דבר בחיים יש חסרונות, לא הכל ורוד. אבל אם החלום של טייס צעיר להגיע זה לפסגה בתחום, אז 'חיי הנדודים' שלו, זה לא מה שיעצור אותו. ובתחום הזה, היתרונות עולים בכמה מונים על החסרונות. לפחות מבחינתי. אביתר, נכון, שום דבר לא יעצור בעדנו. אבל מצד שני ברוכי צודק. וכאן אצל כל אחד סדר העדיפויות שונה. אתה בעצמך היית רוצה לוותר על חיי זוגיות ומשפחה? כמובן שלא, אבל מנקודת המבט שלי- אפשר ללכת על קריירה עם אחוי הצלחה גבוהים יותר; לסיים צבא, תואר ראשון, עבודה מסודרת (ובד"ב משעממת- אני רואה אנשים שעובדים בעבודות משרד וכל יום 'מתים' לחזור הביתה, לדעתי זה בזבוז של החיים). דרך שגרתית של בן אדם ממוצע בד"כ. ואפשר ללכת על דרך עם אחוזי הצלחה פחותים, אבל דרך הרבה יותר מעניינת ודינאמית. וגם להכיר את העולם 'על הדרך' כמו שאומרים. הדרך הזאת מבחינתי היא טיול אחד גדול. כמובן שיש מחיר אבל אפשר לנסות לתמרן בין חיי משפחה לתעופה. החיים בנויים מהזדמנויות, ואף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה. בגלל זה חשוב לנסות.
  8. אלה שבוחרים בתעופה כקריירה, לא בוחרים בגלל המשכורת. המשכורת זה בונוס. ובכלל בכל דבר בחיים יש חסרונות, לא הכל ורוד. אבל אם החלום של טייס צעיר להגיע זה לפסגה בתחום, אז 'חיי הנדודים' שלו, זה לא מה שיעצור אותו. ובתחום הזה, היתרונות עולים בכמה מונים על החסרונות. לפחות מבחינתי.
  9. יש לי שאלה, טייס מתלמד שרוצה לפתח קריירה בתעופה- עד כמה הסיכוי שלו להתקבל לחברת תעופה בארצות הברית ולהמשיך הלאה בתחום ממשי?
  10. "מועמדים בעלי הנתונים הר"מ מוזמנים לפנות בכתב למח' קליטה ותעסוקה, בציון כתובת מעודכנת ומס' המשרה. מועד אחרון להגשת מועמדות 8.11.07. דרישות סף: אזרחות ישראלית. השכלה תיכונית, השכלה אקדמית רצויה. בוגר ביה"ס לטיסה של חיל האויר הישראלי, או חיל אויר זר, או קורס טיס אזרחי של ביה"ס של חברת תעופה ישראלית או בינלאומית או מוסד אקדמי, או בעלי השכלה תעופתית שוות ערך לנ"ל. ידיעת השפות עברית (על בוריה) ואנגלית ברמה טובה - הכרחית. תנאי לקבלה לקורס - התחייבות המועמד להתגורר מגורי קבע בישראל לא יאוחר מיום תחילת הקורס. הצגת מסמכים מאמתים על הנתונים הבאים: ניסיון כטייס מפקד של 1,000 (אלף) שעות טיסה לפחות. בדיקות רפואיות תקפות לטיס. מעבר מבחנים עיוניים להגדר קבוצה ג' (Group C). רישיון טייס מסחרי הכולל הגדר מכשירים או רישיון ALTP ישראלי" אלעל פירסמו את זה לפני כמה ימים.. נפתח גיוס חדש. הצגת מסמכים מאמתים על הנתונים הבאים: ניסיון כטייס מפקד של 1,000 (אלף) שעות טיסה לפחות מעניין, לא ראיתי את זה. מה הסיבה שהם הורידו כ"כ דרסטית את הדרישה? מחסור בכוח אדם? בכל אופן, אני מניח שזה זמני, עד שתיסגר המכסה.
  11. אגב, הדרישה של אלעל היא 2000 שעות מינימום כטייס מפקד, ואני מניח שככה בארץ בכלל.
  12. משהו חדש שמשמש קהילה קטנה של משתמשי רשת. www.icq.com משהו חדש ????? :shock: קהילה קטנה???
  13. נראה מעניין... רק שלא ייפול על ליברפול :wink:
  14. יש את זה אבל לא ניסיתי אותו http://www.fs2004.com/downloads/index.php?dlid=1195
×
×
  • יצירת חדש...