אני חושב שלא הבנת את השאלה שלי, מפני שבעצם תיארת מהם מגבלות הCAT.
ואגב, מגבלת CAT1 היא 800M של ראות.
מגבלת CAT2 היא 400M ראות.
אבל השאלה נשאלה למעשה על משהו אחר לגמרי.
השאלה היא, אם בשדה מסויים הראות מאוד קרובה למגבלה אבל לא עוברת אותה, והמטוס נמצא באמצע דרכו לשדה היעד, אפילו לקראת סופה של הדרך.
האם הוא יעדיף לטוס לשדה היעד ולקחת סיכון שהראות תהפוך לבלתי אפשרית לנחיתה בשדה היעד, ואם באמת הראות תעבור את המגבלה אז לטוס לשדה המשנה.
או שאם באמת הראות כ"כ קרובה למגבלת הCAT, הוא יעדיף באופן ישיר לטוס לשדה המשנה ולנחות בו, כדי שאם באמת יקרה המקרה של מעבר המגבלה בשדה היעד(במידה ושדה המשנה קרוב יותר משדה היעד), הוא יחסוך בדלק ובזמן והוא יחכה לשלב בו הראות תהיה מספיק רחוקה מהמגבלה.