עבור לתוכן

Oren Geva

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    35
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    9

Oren Geva last won the day on יוני 11

Oren Geva had the most liked content!

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

Oren Geva's Achievements

  1. אתה אומר את זה היום, לא בעתיד. יותר ויותר פונקציות עוברות אוטומציה. רובוטים מכינים קרמבו כי הם יכולים לעשות את זה טוב, מהר ובטוח יותר מבני אדם. כבר היום בתנאי מזג האויר הגרועים ביותר רוב מטוסי הנוסעים נוחתים לבד. הבעיה של הסעה תיפטר - רכבים אוטונומיים זו בעיה הרבה יותר מורכבת. וגם - הסעה זה בכלל משהו שאפשר לתפעל מהמגדל עם שלט. חלק מאוד מאוד מצומצם מהטיסה מצריך מגע יד אדם. אין בהטסת מטוס נוסעים מנקודה לנקודה שום אלמנט שאוטומציה לא יכולה לעשות טוב יותר מבני אדם. אין פה שום אלמנט חשיבתי או יצירתי. וברוב מקרי החירום תכנות נכון יטפל טוב יותר מבני אדם שצריכים עכשיו בלחץ לחפש בצ'קליסטים מה עושים כשמשהו מוזר קורה.
  2. לא משנה, ציירתי מה שהבנתי.... https://flightsim.to/file/16457/dcdesigns-pt-17-stearman-iaf
  3. אני עובד על צביעה לסטירמן של חיה"א לMSFS. מישהו יודע לתת לי תקריב או לומר איזה סמן טייסת זה? הנה התוצאות בינתיים - אבל אני לא מוצא צילום ברזולוציה טובה של הסמל.
  4. ירין, התגובה שלך אמנם נכתבה מזמן אבל היא לחלוטין לא לעניין, ואם נדמה לך שמישהו יהיה מעוניין להצטרף לVA עם יחס כזה אז את טועה לחלוטין. איבדת את זה לגמרי. אם היתה לי איזושהיא כוונה להסתכל ולראות מה בכלל אתם מציעים, אז זה ירד מסדר היום לחלוטין. אם אתם לא מסוגלים ומעוניינים להחזיק את זה אז תסגרו את הבאסטה.
  5. הסייטיישן מאוד מדויק, ראיתי סרטונים ביו יטיוב וזה די מדהים מה שהקבוצה הזו עשתה. גם מה שהיא עשתה עם הגרמינים. הjust flight פשוט מדליק, אני מאוהב במטוס הזה, ובמיוחד בvr.
  6. יחד עם המחסור יש גם היצע רב של טייסים שפוטרו. כך שאני לא חושב שלאורך זמן יהיה שינוי בשכר טייסים. יכול להיות שהביקוש יגדל עם דרישה יותר ויותר גדולה וכלכליות עולה של המטוסים הקטנים יותר, ופחות קוים של A380, אנחנו רואים שגם אתיחאד ואמירייטס נפטרים מהם.
  7. ממה שאני יודע, בארה״ב משכורות של טייסים לא מטורפות. בחברות האיזוריות - ובוא נאמר את האמת, אתה תתחיל משם אם לא באיזה אייר טקסי - השכר הוא נמוך מ-100,000 דולר בשנה, וגם קצין ראשון באיירליין גדולה זה סדר הגודל. נכון שבדרגת קפטן ואחרי שנים השכר עולה משמעותית, אבל הוא לא שונה מאוד משכר של בכיר בהייטק. היות ואתה נדרש להשקיע לפי האמור לעיל שכר של 4 שנים לפני שתוכל להתחיל להרויח, וגם אז - אתה קורא לזה ״להחזיר״ - אבל מה עם שכר דירה? אוכל? חשמל? רכב? להחזיר עלות הלימודיפ הזו נראה לי סדר גודל יותר איטי מלהחזיר את 60000 השקלים שעלה לך תואר במדמ״ח. בקיצור, נראה לי מסוכן ולא כלכלי, אם כלכלה זה העניין. כמובן שאם זה החלום שלך, אז לך על זה. דעתי האישית היא שזה הופך מהר מאוד להיות ״עבודה״.
  8. שלום לכולם! למי שלא ראה בדיסקורד וגם למי שיגיע לכאן בעתיד - הוצאתי השבוע אפליקציה קטנה למעקב ומידע ברשת ואטסים - אשמח אם תתנסו בה ותיתנו פידבק. תודה! VatView for iOS VatView for Android
  9. https://flightsim.to/file/5125/iaf-hofit
  10. כמו כל צביעה אחרת. פורשים את הזיפ לתוך תיקית ה community שלך.
  11. טוב, הדיאמונד גם עלה... https://flightsim.to/file/4967/diamond-da-40-tdi-4x-cyc
  12. כן, אני יודע, אבל זו פשוט אותה סכמה כמו השני... אז שניים במחיר אחד. בהזדמנות, עושה עכשיו את הדיאמונדים.
  13. נחתה עלי היום המוזה, וצבעתי שתי צסנות ישראליות - של מונאייר ושלFNA, שתי ה172SP היחידות שמצאתי תמונות שלהן בארץ. https://flightsim.to/file/4886/cessna-172-moonair-4x-cwk https://flightsim.to/file/4882/cessna-172-fn-aviation-4x-cwh https://flightsim.to/file/4967/diamond-da-40-tdi-4x-cyc תהנו
×
×
  • יצירת חדש...