עבור לתוכן

dx-doh

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    232
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

dx-doh's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. בהצלחה באירוע בהחלט מטורף הולך להיות איתי שלחתי לך הודעה בפרטי עם תוכל לענות לי בבקשה
  2. איזה כיף כמה חכינו כל הכבוד לכם מאמין שהסבלנות משתלמת!
  3. איזה אושר! מחכה בכיליון עיניים!
  4. 767 נחיתת אונס ללא גלגלים היום בצהריים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4142618,00.html
  5. גאה להיות חבר בקהילה VATIL זה מדהים כמה שאתם משקיעים כל הכבוד!!! אשתדל לפרסם כמה שיותר ובכמה שיותר מקומות! בהצלחה לנו מאמין שהתנועה לישראל תתרבה עם נמשיך ונתמיד לפרסם ולעלות הרבה לפיקוח כמובן שוב בהצלחה לנו!
  6. אין בעיה תודה אני ידבר איתך בסקייפ
  7. ירדן אני חושב שאתה לא הבנת אותי אני לא עושה שום קיצורי דרך מבחינת דילוג על חלק מהחומר שצריך ללמוד או משהו כזה אני פשוט רוצה לסיים ללמוד יותר מהר כי אני יודע שזה שיעור בשבוע ואני רוצה לסיים ללמוד את זה יותר מהר עכשיו מה שאני חושב שאני הולך לעשות זה להוריד מערכים ליראות איך אני מסתדר ועם זה לא יעבוד אני ירשם למחזור הבא של הקורס IFR... אני רוצה גם להגיד שאני בטוח שעם אני ילמד IFR דרך הקורס אני יבין יותר ויהיה יותר טוב בזה באופן כללי אבל פשוט אני רוצה מאוד לסיים ללמוד מהר יותר ולהתקדם יותר מהר זו הסיבה היחידה ותודה רבה לכל העוזרים אני יחפש בפורום מי יכול לעזור לי ללמוד IFR גם בעזרתו ולא רק בעזרת מערכים
  8. אני חייב לומר על כך שעזרתם לי מאוד עם העצות אבל שאלה נוספת היא איך אני יכול ללמוד IFR בלי קורס IFS כי אני יודע שזו הדרך הכי טובה ושהתוצאות ניראה לי יהיו הכי טובות אבל אני יודע שזה קורס די ארוך ואני רוצה לזרז תהליכים וללמוד מהר יותר אז יש איזה מצגות או דברים שאפשר בקריאה באינטרנט לדוגמא ללמוד בעזרתם ? אני מאמין שלא כל הקהילה שיודעת מבין הפורום IFR למדה את זה בקורס.... תודה לשתיכם
  9. אחרי שעברנו את קורס הCVFR של IFS אני רוצה להתחיל ללמוד הטסת כבדים.. מאיפה בעצם מתחילים את הדרך הזו? אני חייב קודם ללמוד IFR? תודה
  10. נוי איפה כתבתם שיש פיקוח בשדה דב?
  11. תודה רבה!!!! שמח שהייתי בקורס כזה עם מדריכים שנותנים מעצמם ומזמנכם הפרטי תודה תודה תודה!!!
  12. אפשר ליראות שעכשיו ניראה לי שהולכת להיות תנועה רבה וכמו שהרבה שואלים... מתי?????? אחרי שעברתי סולו CVFR צריך לנצל את זה אז תודיע מתי שנדע
  13. אני חושב דפקה שחוסר ניסיון יכול באופן מסוים מוצדק כי החניכים בעצם עולים כאשר משגיח עליהם מוסמך מIFS והוא בעצם צופה בהם בכדי לבקר אותם לפעם הבאה עד שהם יגיעו למצב שהם רשאים להטיס אונליין בלי השגחה לעומת זאת יש מצב כאשר עולה לVATSIM אדם חסר ניסיון שלא למד לפני וקרא קצת על הטיסה ואיך מטיסים והוא במצב שממש אין לו מושג בגרוש והוא מפריע להתנהלות של הטיסה זה לא מוצדק אבל עם חניך שאין לו הרבה ניסיון עולה בהשגחה ולפעמים עושה טעויות שיכולות להפריע קצת לשאר הטייסים זה ניראה לי דיי מוצדק כי הוא בעצם כך לומד להמשך הדרך לא כמו בן אדם שסתם מחליט להשתעשע ולהמריא על מסלול הסעה כי הוא לא יודע מה עושים ואיך עושים והוא גם בכלל לא לומד מה שאני בעצם מנסה לומר זה שכל חניכי IFS (כולל אותי) אנחנו עולים לטיסה עם משגיח מוסמך בכדי ללמוד ואנחנו עושים טעויות ומטעויות לומדים אז יכול להיות שקורה בפעמים נדירות כמו אתמול שיש לחץ ווחלק מהחניכים ולא רק החניכים אלא עוד טייסים לא מתנהלים כמו שצריך אבל צריך לקחת גם אותנו בחשבון שאנחנו עולים כלומדים ואתמול כנבחנים וזה גם יכול ליקרות.
  14. רן אהבתי את העצה הדבר הבעייתי היחיד פה שעם יש עומס על פקח אחד כמו אתמול הזמן שכותבים את הוראת הפקח הוא זמן יקר ביותר ובזמן הזה אני חושב שעדיף להחזיר רידבק בכדי להוריד את העומס מאשר לרשום ובזמן הזה טייסים אחרים שצריך ליצור קשר עם הפקח יחכו לרידבק שלך בכדי לא להתפרץ לקשר
  15. אני אתמול הייתי עוד אחד מחניכי IFS שעשו טיסת סולו ואני חושב שלא הבנתי אותך במה שאמרת כאן, אתה מאשים את הטייסים שלא עלו לחצי שעה או יותר להאזין לקשר באיזה שדה פעיל לפני שהם עלו להטיס בעצמם? עם אני כן הבנתי אותך אז אני מבטיח לך שאחוז רב מאוד מהקהילה של VATIL ובכלל כל מי שמטיס בVATSIM לא עלה לזמן מסוים להאזין לקשר לפני שהוא עולה בעצמו בשביל ליראות איך מתנהל הקשר לפני שעלה להטיס ולדבר בקשר בעצמו ואני גם חושב שזו בכלל לא הסיבה שהקשר אתמול התנהל כמו שהוא התנהל וגם לא ניראה לי שעם מישהו היה עולה לחצי שעה להאזין לקשר זה היה משפר משמעותית את ההתנהלות שלו אתמול... מה שכן אני חושב שהיה אחד הגורמים אתמול להתנהלות בקשר היא חוסר התרגול (ואני אומר חד משמעית שאני לא מאשים אף אחד מהמדריכים של IFS על איך שהתנהל הקשר) או שפשוט יש אנשים שיותר קשה להם להתרגל לנהלים בקשר וזה לא שהם לא נותנים מעצמם את המקסימום בהשקעה ללימוד הנדב''ר(ואני חושב שאני אחד מהאנשים האלה) זה פשוט שהקליטה יותר קשה אז עם כן הבנתי אותך אז אני חד משמעית לא מצדיק את הסיבה שאתה מאשים ועם או בלי כל ההאשמות האלה, כל הטיסה הזו היא של חניכים שלומדים איך להטיס ברשת וכן גם לדבר נדב''ר בקשר ואתמול הייתה בעצם הבחינה הסופית ואני לא יודע מי עבר ומי לא אבל בעצם לפי איך שאני רואה את זה לשם כך נועד הקורס ללמוד לתרגל ולהיבחן סופית אז זה שלא כל ההתנהלות אתמול הייתה מושלמת היא כי חניכים או טייסים שלא קשורים לקורס שעוד לא ממש מוסמכים הטיסו ברשת כשהם נבחנו או סתם הטיסו להנאתם אז יש כאלה שיכול להיות קיבלו הסמכה כי הם לא היו חלק מהחניכים או מהטייסים שהפריעו להתנהלות אתמול ואולי חניכים אחרים לצערם לא קיבלו הסמכה אבל זה שאתה מאשים אותם בעצם על כך זה דבר נוראי לפי דעתי ולא כל כך יפה כי הם לא עלו בפעם הראשונה בחיים שלהם בלי ללמוד קודם הם עלו אחרי שלמדו ויש כאלה שלצערם לא הלך להם... עם אני הייתי אתה הייתה יכול להגיד את זה אחרת ואולי להציע למדריכי IFS לתרגל יותר דברים מסוימים לפני שהם עולים לרשת אבל להאשים אותם על זה זו בכלל לא הדרך ועוד להאשים על כך שהם לא עלו להקשיב לפני שהטיסו זה בכלל לא ניראה לי לעניין (דרך אגב אני לא רוצה להיראות חניך שכבר יודע מראש שהוא עבר את הבחינה אני רק אומר את מה שאני חושב וכן אני לא יודע מי הם הספציפיים,יכול להיות שזה גם אני...)
×
×
  • יצירת חדש...