עבור לתוכן

Muli Ivanir

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    525
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    1

Muli Ivanir last won the day on אפריל 10 2013

Muli Ivanir had the most liked content!

1 עוקב

אודות Muli Ivanir

  • יום הולדת 14/08/1967

פרטי משתמש

  • Simulator
    Flight Simulator X

Vatsim

  • VATSIM CID
    1233640

מבקרים אחרונים

1,466 צפיות בפרופיל

Muli Ivanir's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

44

מוניטין

  1. אם כבר הזכירו מטוסים יותר מורכבים להטסה, אז גם ה-Concord-X של FSLab נכלל ברשימה. בסה"כ יש לך מספר חלופות: Airbus A300B4-200 של SimCheck B727, B707 של CaptainSim B747-200 של CLS ו-Concord-X של FSLab ממליץ על הAirbus A300B4-200 כמטוס ראשון להתנסות ב-INS. הוא מגיע מוכן עם ה-INS עובד ומותקן. בדקתי שוב, התקנת ה-CIVA היא רק אופציה שניתן לבצע, יש לו INS משלו שהוא מגיע איתו מותקן. בחלק מהחלופות ה-INS מבוסס על תוסף נפרד בשם Delco CIVA INS מבית Simufly.com מאד פשוט, אין מה להסתבך.
  2. http://simchecksoftware.com/ ( זה מטוס בתשלום) אם אני לא טועה אתה צריך גם להוריד CIVA INS כדי להתקין במטוס (אני לא זוכר אם הוא מגיע עם INS דיפולטי משלו) http://www.simufly.com/ins/civa_updates.html כאן יש לך מדריך להתקנת ה-CIVA INS במטוס: http://simchecksoftware.com/forum/index.php?topic=348.0 זה ה-Airbus A300B4-200 של SimCheck שנתתי לו לינק אם לא היית נצמד רק ל-FSX אז יש לך את ה-TinMouse B737-200 החינמי המצויין ל-FS2004. http://library.avsim.net/download.php?DLID=141045 כנ"ל צריך להוריד CIVA INS ולהתקין.
  3. Wow!! Well,..., buddy, the sky is not the limit for you, for sure Looking forward for the release of this really amazing project. What's next
  4. http://fsxtimes.wordpress.com/2013/09/05/212-darn-i-paid-to-be-a-c172-beta-tester/
  5. אבל הכל כתוב במפרט: GPS 295 ו-GNS400 הם דיפולטיים של FSX (ה-GNS400 הוא ה-GNS500 המוכר של FSX רק בגרסה הנמוכה, כמו GNS430) היינו תפאורה לבסיס נתוני ה-navaid של ה-FSX ומציגים את תוכנית הטיסה הטעונה של FSX. אם מתקינים GNS430W של realityXP(נקנה בנפרד)הוא מזהה אותו אוטומטית(Built-in, automatic support for 3rd party) ומבצע בעצמו את השילוב שלו בתוך לוח השעונים של המטוס. בלי צורך לבצע לבד את התקנת תוסף ה-Garmin GNS430W. זו אופציה מקובלת בתוספים איכותיים כדוגמת RealAir Duke או המטוסים החדשים של קרנדו שמבצעים אינטגרציה אוטומטית ל-GNS430W של rXP וכך חוסכים את ההתקנה הידנית וזה יוצא יפה יותר כולל כפתורים תלת מימדיים ומכשיר שיושב יפה בפאנל גם ה-3D. כך זה נראה ב-Duke וזו הכוונה לתמיכה אוטומטית בGNS430/530 צד שלישי. צריך לקנות אותם בנפרד, הם לא חלק מהמטוס במקור.
  6. על מה כל כל ה"מלחמה" הזאת? עידו ביקש בסה"כ לכבד את מה שכתב ב-readme של כל הסינרים של ISP, זו המדיניות שלו, וזו לגמרי לא אגואיסטיות, הוא לא מונע מאף אחד את הסינרים של ISP. הוא מבקש לשלוט על ההפצה של הסינרים שהוא(או ISP בהובלתו) יצר. אין יותר לגיטימי מזה. חיל האוויר של ואטיל תקופה ארוכה מידר את הסינרים והצביעות שלו(מנע! בשונה מהמקרה הזה), כשהטענה העיקרית הייתה שהיוצרים החליטו שלא להפיץ מחוץ לחייל, ושזו זכותם המלאה, ובאופן כללי זה כובד על ידי כולם, ונכפה ע"י החטיבה. הם לא פורסמו בשום ריכוז סינרים כלשהו. נראת לי ילדותית/קטנונית דווקא ההתעלמות מההנחיה ב-readme והוויכוח אם בכלל צריך למלא אחר הבקשה של עידו..., לדעתי זה אפילו על גבול עזות המצח, חוץ מזה שזה רק מחריף ומקצין את העמדות. אני מכיר את העמדה של עידו באופן אישי (ועל בשרי, מכה על חטא) ומכיר גם את הוויכוחים האלה מפורומים אחרים, לא חשבתי שהם יתקיימו גם כאן... למה??? הסינרים של ISP חופשיים לכולם, איפה הבעיה כאן? הכל כולל הכל יופיע בריכוז שנוצר בעמל רב ע"י ברק(ובאמת מגיע כל הכבוד ויישר כוח), מה שצריך להיות בלינק יהיה בלינק, לא נראית לי פגיעה שמצדיקה את שלושת דפי הוויכוח הזה, לדעתי האישית והלא מחייבת. מאחר והסינרים חופשיים לכולם, הוויכוח בשלושת הדפים האחרונים של דיון זה מצטמצם לשאלה אם לכבד את רצונו וזכויותיו של היוצר או לא. זו שאלה קצת בעייתית לדיון בפורום רציני, לא?
  7. למי שלא מכיר, Return to Misty Moorings היא קהילה וסוג של מועדון וירטואלי לטיסת Bush flying באיזור בריטיש קולומביה במערב קנדה. טיסה ממסלולי מים, מסלולי עפר מאולתרים קצרים. פרוייקט הסינרים מהווה אתגר ניווטי להגיע ולמצוא את כל הנקודות ב-no where אי שם במעבה היער או במפרצים נסתרים. מומלץ סינרי ORBX Pacific Fjord כתשתית לכל הסינרים. המטוס הקלאסי לטיול באיזור Misty Mooring הוא הביבר הגרסא האמפיבית. מטוס חזק, הנ"ק ואמפיבי. אבל כל מטוס עם יכול הנ"ק יתאים גם לא אמפיבי אם מדלגים על אתרי מסלולי המים. בעבר היה צורך ללקט את כל הסינרים שהוכנו ל-Misty Mooring.ויש הרבה, עבודה סיזיפית ומעצבנת. הפרוייקט שהכין כריס חוסכת את כל העבודה ומקבלים במכה את מה שקיים, למרות שנוספים כל הזמן סינרים. אחלה פרויקט. ופוטנציאל ניווט וטיול מהנה ומאתגר. Tnx Chris מומלץ לנסות למי שלא מכיר.
  8. תקבל מקרנדו עם המטוס. או שחפש בגוגל C208 POH יש בלי סוף ברשת. אגב, חיפשת מטוס ללימוד פסיעה משתנה, לא? C208 הוא מטוס עם מנוע טורבו-פרופ(PT6) זה לא הפסיעה המשתנה שבטח התכוונת, אלא אם הכוונה הייתה הסבה לטורבו-פרופ. יש לך כאן תמצית של ביצועים והליכים רגילים+חירום: http://www.atlasavia...n/c208bproc.pdf
  9. לחופית(אם אתה צריך) יש לך צביעה בתיקון הביצועים והפאנל שהכין תומר חיים: http://www.virtual-f...l/fsx/bon33.zip צביעה לעפרוני: http://www.preflight...d-file-251.html בקרוב יוצר הצביעה תומר(בן חיים) מוציא גרסה 3. http://www.preflight...pict-19556.html לגבי הצוקית יש לך מודל וצביעה בדף ההורדות הבא (בפריפלייט): http://www.preflight...t68-page10.html הוא במקור ל-FS9 אבל עובד גם ב-FSX.
  10. האמת שגם ה-FAA בהשתלמות נחיתה שלהם(FAASafety) ממליצים לא לגעת במדפים כל זמן שנמצאים עדיין על המסלול בריצת הנחיתה, ולבצע את קיפול המדפים לאחר הפינוי ובעצירה כחלק מהבד"ח אחרי נחיתה.https://www.faasafet...78&preview=true
  11. אם מישהו מעוניין במנוע של F-16 יד-שניה, מסתובבים בשוק כמה: http://news.walla.co...w=/2689/2593821
  12. זה בגלל ה-FSGlobal!
  13. יפה מאד. תודה רבה. מחכים בקוצר רוח לפתרון הבעיות.
  14. לדעתי כדאי שספריית הספרות תכיל גם ספרות תעופתית(ספריה חטיבתית) בנוסף לספרות המטוסים(POH וכד').
×
×
  • יצירת חדש...