עבור לתוכן

Eden Meiri

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    6
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

Vatsim

  • VATSIM CID
    1330008

Eden Meiri's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. איתי את השיחה הזאת אמשיך איתך בפרטי כי זה לא קשור לכולם ממש יהיו לי כמה שאלות אז אפנה אותם אליך
  2. אבי , שמעתי עליו .. אבל יקח לי 5 שנים עד שאני אגיע לסכומים האלה , כי זה לא נגמר ב 56000 דולר , יש טיסה , מחייה , אנגלית שצריך ללמוד כדי לקבל ויזה שגם היא עולה כסף יצא מצב שרק אתחיל ללמוד בעוד 5 שנים מה אתם מציעים לי לעשות? מישהו עם ניסיון שעשה כבר?
  3. התשובה שחיפשתי ! תודה ! בקשר לקורס טייס , בסופו של דבר ארצה להוציא atpl ולעבוד בחברת תעופה . זאת השאיפה . בארץ השלמת שעות טיסה יקרה מאוד ( בכללי להגיע ל 1000 שעות זה מטורף) , בגלל זה חשבתי על מדריך טיסה . לגבי למידה בחול , את הלמידה הראשונית של רשיון פרטי אלמד בארץ , גם כי אפשר להשתמש בפיקדון הצבאי וגם כדי להכנס למושגים האלה באנגלית לאט לאט ובמקום בטוח. אחרי שאוציא ואדע את הבסיס , אוכל להמשיך ללמוד באנגלית עד שלב הדרכת טיסה . מה אתה אומר על זה ? אני מנסה לבנות לעצמי לוח זמנים מסויים שבו אגיע למטרה. בלי תוכנית ודרך אפשר לאבד . הכסף הוא באמת נושא רגיש פה , אבל חשוב גם לדעת להשקיע כמות מתונה וגם לדעת ללמוד במקום טוב . אשמח לשמוע סיפורים של כאלה שכן הצליחו בסופו של דבר והגיעו לאן שאני רואה את עצמי בעוד כמה שנים . אם תוכלו לקשר אותי אליהם אני אשמח . בכל הנוגע לסימולטור , כמה עולה הציוד הזה שציינת? האם אפשר להשתמש במחשב מקינטוש? תודה ! ( אשמח להמשיך לדבר בפייסבוק או כל מקום אחר כי אני לא יכול ממש להכנס לפה כל פעם )
  4. המטרה זה טייס תובלה באל על וכו . אבל השאלה מה צריך מהשלב של מדריך טיסה עד לנתיבי אוויר בינלאומיים
  5. שלחתי לך בקשה. איך מתקינים את התוכנה של הסימולטור? ואם אני עדיין לא יודע לטוס זה בעיה? צריך לקנות משהו מיוחד בשביל זה ? בנוגע לשאלות ששאלתי - הכוונה שלי ללמוד בבית ספר ישראלי את הרשיון טיסה פרטי כי יש לי את הפיקדון הצבאי שאני יכול להשתמש בו , באותו זמן גם לעבוד ואז אחרי שנתיים בערך לטוס ללמוד בחול עד מדריך טיסה .. מהדרכת טיסה , מה השלבים שאני צריך לעבור ?
  6. טוב אז אני ארשה לעצמי להגיד שאני ממש צעיר בכל הנוגע לטייס . בכללי , כמו כולכם - טייס זה החלום שלי ( רק שההבדל בין חלקינו שלחלקכם זה כבר לא חלום) . אני בן 20 , משתחרר מהצבא עוד שנה וחצי . התכנון שלי הוא ללכת ללמוד טייס במקום להוציא תואר . זאת אומרת , ללמוד את זה המטרה לעבוד בזה . התחלתי לחפש באינטרנט הרבה דברים, להתייעץ ( עד כמה שאפשר) והגעתי למקום הזה . אז ככה, מה זה ? על מה הפורום הזה ומה המטרה שלו ? ממש אשמח אם תסבירו לי וחוץ מזה , אם כבר אני פה ומוקף בטייסים , אשמח לשאול כמה שאלות על קורס טייס אזרחי איפה כדאי להתחיל ? בארץ או בחול ? איזה בתי ספר מומלצים יש בארץ ( אשמח למקומות שאתם הייתם בהם) ואיזה בחול ? ( ראיתי את wfc בחול ב fna בישראל ) אחרי כמה שעות טיסה עברתם סולו ? ( יודע שזה אינדודואלי אבל בכל זאת רוצה לקבל קנה מידה כדי לדעת את הסכום שעליי להכין) כמובן שאני מודע לעניין שזה לא נגמר ברשיון טיסה פרטי אלא יש דרך ארוכה לעבור , תוך כמה זמן עברתם אותה ? כמה כסף עלה לכם כל ההכשרה עד שהתמקצעתם בזה ? אני אשמח למישהו שעבר את זה והיום עוסק בזה כדי שיתן לי הכוונה . אם אסור לדבר על דברים כאלה פה ( כל פורום והחוקים שלו ) Eden Meiri זה הפייסבוק שלי ואני אשמח לקבל עזרה בנושא! תודה רבה לכם אנשים !
×
×
  • יצירת חדש...