עבור לתוכן
Tomer Haim

ניסיתם לנחות, הצפתם ונכנסתם בעץ?

Recommended Posts

פורסם

מטוס מדהים הססנה 206 של קרנדו רק עם בעייה 1

ניסיתי לבצע גישה והצפה כדת וכדין כמו בספרים רק שבסופה.. אין מסלול, רק שמיים :)

(אני מדבר על 2D פנל)

בתחתית הפנל יש מצערות שלא עובדות, פיוזים (שהם תמונה) לכן חתכתי אותו והוספתי עוד 2 ס"מ (משמעותיים) לנוף החיצוני

מי שרוצה את התיקון - מסנג'ר או פרטי

פורסם

היי תומר

אני לא יודע אם יצא לך לשבת ב 206 האמיתית, הפנל שלה מאוד גבוה.

גם יצא לי לטוס בה כמה פעמים (המונית של הבסיס) ולא זכור לי שלטייסים היתה בעיה איתה מעבר למעבר מ F16 לססנה כשהם עדיין במוד F16 :?

לגבי ה 206 של קרנדו עשיתי איתה כמה הקפות ולא היה לי שום בעיה להציף, יכול להיות שיש לך בעית אוטוג'ן גבוהה מידי :lol:

פורסם

הייתה לי בעייה שלא ראיתי מספיק טוב את המסלול במיוחד במצב או באתי ללא מדפים, חלק מהבעייה היא בעייה בסימולטור עצמו שקיימת גם ב 172.. על 206 לא טסתי, יש לי נסיון רק על 172, אבל התחושה שלי הייתה של פנל קצת גבוה

פורסם

תומר שלום,

ניתן לפתור בעייה זו ללא קושי ע"י הרמת מושב הטייס. לחץ Shift + Enter זה מפעיל את ה- Esignment בקבוצת View שנקרא Eyepoint - move up . יש שם עוד פקודות רבות מועילות

פורסם

טסתי והדרכתי עליו רבות מהגעתו לחייל בסביבות 1968. מטוס מגושם בעל 6 מושבים כולל טייס, תא מטען בגחון. לא מסוגל לתקן מספיק טוב לרוח צד בעזרת הגאים ובאמצעות היגוי קרקע. כסאות טייס מסוכנים- תנועתו קדימה אחורה לא ננעלת לעתים. בפתיחת מנוע בהמראה, בעת לחץ על הדוושה אתה עף אחורה עם הסטיק והמטוס מרים אף ורץ הצידה לתעלה. לסיכום, ססנה בנו מטוסים טובים יותר, אין הצדקה לכסא מסוכן בשום מחיר, מתפלא על FAA שנתנו לו כך אישור.

ב-1991 התרסק כזה מיד אחרי המראה מרמון לשדה דב, חמישי בלילה, אובדן התמצאות טייס, 6 אנשים נהרגו- טייסי צוות ההקמה של טייסת הפתן הראשונה וקמב"צית הטיסת, בתו של אלוף יורם יאיר (יאיא).

תאמין לי יש לי מספיק שעות ישיבה ותיקון של 206 :D הפנל גבוה.
פורסם
טסתי והדרכתי עליו רבות מהגעתו לחייל בסביבות 1968. מטוס מגושם בעל 6 מושבים כולל טייס, תא מטען בגחון. לא מסוגל לתקן מספיק טוב לרוח צד בעזרת הגאים ובאמצעות היגוי קרקע. כסאות טייס מסוכנים- תנועתו קדימה אחורה לא ננעלת לעתים. בפתיחת מנוע בהמראה, בעת לחץ על הדוושה אתה עף אחורה עם הסטיק והמטוס מרים אף ורץ הצידה לתעלה. לסיכום, ססנה בנו מטוסים טובים יותר, אין הצדקה לכסא מסוכן בשום מחיר, מתפלא על FAA שנתנו לו כך אישור.

ב-1991 התרסק כזה מיד אחרי המראה מרמון לשדה דב, חמישי בלילה, אובדן התמצאות טייס, 6 אנשים נהרגו- טייסי צוות ההקמה של טייסת הפתן הראשונה וקמב"צית הטיסת, בתו של אלוף יורם יאיר (יאיא).

תאמין לי יש לי מספיק שעות ישיבה ותיקון של 206 :D הפנל גבוה.

את הססנה הזאת השתרסקה הכרתי מטווח 0. מספרה היה 39 והיא היתה מהדגם הישן.

הטייסים לא איבדו התמצאות אלה את הגה הגובה. (תודה ברוכי על התיקון).

היא חזרה מטיפול דרג בשדה דב ששם פירקו אותה והרכיבו מחדש.

ב 206 הקיזוז הוא חשבלי ומכני. הקיזוז רץ על שתי גלגלות עם כבלי מתכת.

הטכנאים שעבדו על המטוס עשו טעות וחיברו את הכבלים במקום על שני גלגלים (פולים) על גלגלת אחת.

במ"זא שהיה באותו ערב, אי אפשר היה לנהוג בריקשה כי היא היתה עפה באויר ומשום מה אישרו להם להמריא.

היתי במבצעים של טייסת תחזוקה ושמעתי אותה מחממת מנועים, עד שהספקתי לרדת לבור ולברר מי ממריא ברוח המטורפת שהיתה שם, כבר הודיעו לי מהמגדל שהם איבדו קשר איתה.

היא נכנסה באדמה בכח מלאה ובזוית חדה מאוד מתחת לאופק.

באתו הבוקר המז"א היה בהיר וללא רוחות חזקות, דבר שכניראה מנע ממנה להתרסק בטיסה שהביא אותה חזרה משדה דב.

הגה הגובה פשוט ירד חזק למטה וגרם להתרסקות הזאת, לטייס ולנוסעים לא היה סיכוי לצאת מזה.

ד"א יצא לי לטוס איתה הרבה פעמים ועם אחותה החדשה יותר ולא זכור לי בעיות עם הכיסא ואותם טייסים שהטיסו אותה, לא היו עדינים במיוחד.

רן.

פורסם

שלום רן, מקריאת ההודעה שלך נראה שהכוונת להגה גובה ולא למאזנות (הקשר למקזז, ירדו חזק למטה - ובגלל זה זווית פגיעה חדה באדמה) תקן אותי אם אני טועה.

בכל מקרה, סיפור מזעזע.

מזכיר לי תקלה בחיפה של הגה גובה שחובר הפוך (!) וכמובן, בשילוב PRE FLIGHT חפוז של הטייס שלא עלה על התקלה בשלב זה. התוצאה הייתה שתוך כדי טיסה הטייס היה צריך להתרגל להגאים הפוכים !! (דוחפים - אף עולה, מושכים אף יורד)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...