עבור לתוכן
Boeing744

מדריך בעברית PMDG747

Recommended Posts

פורסם

יובל... ואתה.... אתם פשוט תותחים.

ד"א לא הייתה לי הזדמנות אבל ממש נדהמתי מהמדריכים שרשמתם לPMDG 737NG, הם פשוט מ-ע-ו-ל-י-ם רק בזכותם ובזכותכם למדתי.

אני אוריד את המדריך ואני בטוח ב-100% שגם המדריך הזה יהיה מעולה.

ממש תודה ושבת שלום.

פורסם
יובל... ואתה.... אתם פשוט תותחים.

ד"א לא הייתה לי הזדמנות אבל ממש נדהמתי מהמדריכים שרשמתם לPMDG 737NG, הם פשוט מ-ע-ו-ל-י-ם רק בזכותם ובזכותכם למדתי.

אני אוריד את המדריך ואני בטוח ב-100% שגם המדריך הזה יהיה מעולה.

ממש תודה ושבת שלום.

האמת היא שאת ה-737 כתב יובל לבדו.

החלק היחיד שמה שהיה קשור אלי, היה באחד התוספות, אבל את המדריך עצמו הוא עשה לבד.

פורסם

שלום,

ראשית אני מעריך את כותבי הספר על היוזמה והכוונה החיובית.

יש לי מלים קשות לגבי הביצוע, ספר זה מלמד איך לא לטוס:

הוא אינו נצמד כראוי לרשימות התיוג.

הוא קובע פעולות לא נכונות (לדוגמא איסור להפעיל PACKS טרם סיום תהליך ההתנעה).

הוא כולל הסברים מיותרים שרק מסבכים את הקורא (זווית מדפים).

חסרים בו ההסברים החשובים המלמדים איך מפעילים ומטיסים מטוס ספציפי זה. (תפריט PMDG).

איני ממליץ להשתמש בו, ואיני מבין על מה שפע ברכות. רוצים ללמוד ולהתקדם- חדדו את הביקורת העצמית, פיקחו עיניים והפסיקו לדמיין.

כדאי להיצמד לחוברות העזר באנגלית, למשל:Illustrated guide to getting started with the PMDG 747, נמצא ב- http://smithplanet.com/fs2004/pmdg/index.htm

כל התא, המערכות והמונחים באנגלית, ובלי אנגלית בסיסית לא ניתן לטוס IFR ולכן חבל על זמנכם.

שבת שלום!

פורסם
שלום,

ראשית אני מעריך את כותבי הספר על היוזמה והכוונה החיובית.

יש לי מלים קשות לגבי הביצוע, ספר זה מלמד איך לא לטוס:

הוא אינו נצמד כראוי לרשימות התיוג.

הוא קובע פעולות לא נכונות (לדוגמא איסור להפעיל PACKS טרם סיום תהליך ההתנעה).

הוא כולל הסברים מיותרים שרק מסבכים את הקורא (זווית מדפים).

חסרים בו ההסברים החשובים המלמדים איך מפעילים ומטיסים מטוס ספציפי זה. (תפריט PMDG).

איני ממליץ להשתמש בו, ואיני מבין על מה שפע ברכות. רוצים ללמוד ולהתקדם- חדדו את הביקורת העצמית, פיקחו עיניים והפסיקו לדמיין.

כדאי להיצמד לחוברות העזר באנגלית, למשל:Illustrated guide to getting started with the PMDG 747, נמצא ב- http://smithplanet.com/fs2004/pmdg/index.htm

כל התא, המערכות והמונחים באנגלית, ובלי אנגלית בסיסית לא ניתן לטוס IFR ולכן חבל על זמנכם.

שבת שלום!

איף... למה לעשות להם ככה? הם טרחו והכינו...=\

בכל מקרה,

תודה רבה.. אני אעבור על זה בצהריים שיהיה לי זמן

פורסם

קבלו תיקון לדבריו של עופר:

פתחו ****, ותורידו את המדריך שמה של ה747-400, הוא בטוח יותר מפורט ממה שעופר ציין.

ושוב עופר עושה טעות קריטית של RTFM, הוא היה שם לב שאני מציין בפירוש, שפעולות בסיסיות של לתפעל תפריט PMDG מופיעות במדריך של PMDG, ואין לי בגרסה הנוכחית כוונה לחזור על פעילויות אילו.

וכמו שעופר אומר:

שבת שלום

שלום,

ראשית אני מעריך את כותבי הספר על היוזמה והכוונה החיובית.

יש לי מלים קשות לגבי הביצוע, ספר זה מלמד איך לא לטוס:

הוא אינו נצמד כראוי לרשימות התיוג.

הוא קובע פעולות לא נכונות (לדוגמא איסור להפעיל PACKS טרם סיום תהליך ההתנעה).

הוא כולל הסברים מיותרים שרק מסבכים את הקורא (זווית מדפים).

חסרים בו ההסברים החשובים המלמדים איך מפעילים ומטיסים מטוס ספציפי זה. (תפריט PMDG).

איני ממליץ להשתמש בו, ואיני מבין על מה שפע ברכות. רוצים ללמוד ולהתקדם- חדדו את הביקורת העצמית, פיקחו עיניים והפסיקו לדמיין.

כדאי להיצמד לחוברות העזר באנגלית, למשל:Illustrated guide to getting started with the PMDG 747, נמצא ב- http://smithplanet.com/fs2004/pmdg/index.htm

כל התא, המערכות והמונחים באנגלית, ובלי אנגלית בסיסית לא ניתן לטוס IFR ולכן חבל על זמנכם.

שבת שלום!

גרוס,אני מבקש לא להזכיר תוכנות שיתוף בפורום.

תודה

פורסם

עופר שלום לך

אכן יש לתקן את המדריך , אך יש דרך מסויימת להגיד דברים ,למשל אתה יכול לשפר להם את המדריך, לא תהיה לך הרבה עבודה.

חברה פה משקיעים הרבה מזמנם כדי לעזור לאחרים, ואם הם טועים אפשר לתקן אותם ולא להוריד להם את האוויר מהמפרשים.

בכל אופן לכותבי המדריך אני מחזק את ידכם וכל מי שעוזר בפורום, ישר כח והמשיכו כך.

אלדד.

פורסם

שבת שלום,

צר לי שכך נתקבלו דברי על-ידי חלק, שהרי דיברו ברורות. בכל מקרה אני מעדיף לומר את דעתי בתקווה כי תובן, מאשר להתעלם ולשתוק, או לברך על המוצר, גם אם לא כולם יסכימו עמי. כך אולי אצליח להעביר אליכם מעט מהידע, הניסיון, ואופן ההסתכלות שלי על דברים. לו חיפשתי הסכמה לדרכי הייתי הולך לפוליטיקה, וממש לא עולה בדעתי לעשות כך.

אני יודע להעריך כמה זמן לוקח להכין ספרות הפעלת מטוסים כי עסקתי בכך כמקצוע, וזה רחוק כנוגה מלהיות זמן קצר ומעט עבודה. ספר כזה צריך להקיף 80-120 עמוד, וללא עבודת גראפיקה, עריכה והפקה, מדובר בכ- 300 שעות עבודה, שאין לי כעת.

עופר שלום לך

אכן יש לתקן את המדריך , אך יש דרך מסויימת להגיד דברים ,למשל אתה יכול לשפר להם את המדריך, לא תהיה לך הרבה עבודה.

חברה פה משקיעים הרבה מזמנם כדי לעזור לאחרים, ואם הם טועים אפשר לתקן אותם ולא להוריד להם את האוויר מהמפרשים.

בכל אופן לכותבי המדריך אני מחזק את ידכם וכל מי שעוזר בפורום, ישר כח והמשיכו כך.

אלדד.

פורסם

שבת שלום,

צר לי שכך נתקבלו דברי על-ידי חלק, שהרי דיברו ברורות. בכל מקרה אני מעדיף לומר את דעתי בתקווה כי תובן, מאשר להתעלם ולשתוק, או לברך על המוצר, גם אם לא כולם יסכימו עמי. כך אולי אצליח להעביר אליכם מעט מהידע, הניסיון, ואופן ההסתכלות שלי על דברים. לו חיפשתי הסכמה לדרכי הייתי הולך לפוליטיקה, וממש לא עולה בדעתי לעשות כך.

אני יודע להעריך כמה זמן לוקח להכין ספרות הפעלת מטוסים כי עסקתי בכך כמקצוע, וזה רחוק כנוגה מלהיות זמן קצר ומעט עבודה. ספר כזה צריך להקיף 80-120 עמוד, וללא עבודת גראפיקה, עריכה והפקה, מדובר בכ- 300 שעות עבודה, שאין לי כעת.

באשר להקדשת זמן לחטיבה ולתחביב, בקרת תעבורה הינו שירות לקהילה, ואני מבצע זאת גם כשיש שני מטוסים באחת אחר חצות כאשר אני מוצא זמן, סה"כ בשנתיים האחרונות ביצעתי כ- 800 שעות בקרת תעבורה.

עופר שלום לך

אכן יש לתקן את המדריך , אך יש דרך מסויימת להגיד דברים ,למשל אתה יכול לשפר להם את המדריך, לא תהיה לך הרבה עבודה.

חברה פה משקיעים הרבה מזמנם כדי לעזור לאחרים, ואם הם טועים אפשר לתקן אותם ולא להוריד להם את האוויר מהמפרשים.

בכל אופן לכותבי המדריך אני מחזק את ידכם וכל מי שעוזר בפורום, ישר כח והמשיכו כך.

אלדד.

פורסם

יש דרכים להעביר ביקורת, ויעידו על כך אנשים שדיברו איתי במסנג'ר.

צר לי, עופר, כי אתה ומס' חברי הנהלה (בייחוד) נוספים טורחים להביע ביקורות בצורה צינית ותוקפנית (במקרה שלך לא צינית אלא רק תוקפנית).

אני בטוח כי אתה אדם עם נסיון רב וידע רב, אך כנראה הידע הרב שלך והרקע ממנו באת שכחו להוריד אותך מגובה 30 אלף רגל לגובה פני הים.

יש צורה להביע דברים, במקום להגיד משהו בסגנון לכו חפשו מי ינענע את המדריך שלכם.

דרך אגב, בתגובתך על כמות העמודים הנדרשת אני רואה ש"נדבקת" ב"חיידק" שקיים אצל המפקד שלי ואצל המפקד של המפקד שלי. ה"חיידק" הוא כזה שאם הדו"ח ההנדסי שאני מפיק לא עבה מספיק, אז לא יסתכלו עליו בעין יפה. ב"חיידק" הזה חולים גם רוב הפרופסורים בכל אוניברסיטה שהיא. מה שחשוב הוא העיקר ולא הכמות (איכות לא מציינת כמות וההיפך).

שבת שלום,

צר לי שכך נתקבלו דברי על-ידי חלק, שהרי דיברו ברורות. בכל מקרה אני מעדיף לומר את דעתי בתקווה כי תובן, מאשר להתעלם ולשתוק, או לברך על המוצר, גם אם לא כולם יסכימו עמי. כך אולי אצליח להעביר אליכם מעט מהידע, הניסיון, ואופן ההסתכלות שלי על דברים. לו חיפשתי הסכמה לדרכי הייתי הולך לפוליטיקה, וממש לא עולה בדעתי לעשות כך.

אני יודע להעריך כמה זמן לוקח להכין ספרות הפעלת מטוסים כי עסקתי בכך כמקצוע, וזה רחוק כנוגה מלהיות זמן קצר ומעט עבודה. ספר כזה צריך להקיף 80-120 עמוד, וללא עבודת גראפיקה, עריכה והפקה, מדובר בכ- 300 שעות עבודה, שאין לי כעת.

באשר להקדשת זמן לחטיבה ולתחביב, בקרת תעבורה הינו שירות לקהילה, ואני מבצע זאת גם כשיש שני מטוסים באחת אחר חצות כאשר אני מוצא זמן, סה"כ בשנתיים האחרונות ביצעתי כ- 800 שעות בקרת תעבורה.

עופר שלום לך

אכן יש לתקן את המדריך , אך יש דרך מסויימת להגיד דברים ,למשל אתה יכול לשפר להם את המדריך, לא תהיה לך הרבה עבודה.

חברה פה משקיעים הרבה מזמנם כדי לעזור לאחרים, ואם הם טועים אפשר לתקן אותם ולא להוריד להם את האוויר מהמפרשים.

בכל אופן לכותבי המדריך אני מחזק את ידכם וכל מי שעוזר בפורום, ישר כח והמשיכו כך.

אלדד.

פורסם

שלום, להלן מכתב שקיבלתי בנושא. האדם חולה במחלה קשה ולצערי נפוצה במדינתנו.

X-Message-Status: n

X-SID-PRA: Maor maor

X-SID-Result: Pass

X-Message-Info: JGTYoYF78jFPRSMasrWOZFlF9tNHxahP1p0LCO4WGeg=

Received: from hotmail.com ([64.4.53.73]) by mc12-f18.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.211);

Sat, 3 Dec 2005 12:16:44 -0800

Received: from mail pickup service by hotmail.com with Microsoft SMTPSVC;

Sat, 3 Dec 2005 12:16:43 -0800

Message-ID:

Received: from 80.230.233.12 by by19fd.bay19.hotmail.msn.com with HTTP;

Sat, 03 Dec 2005 20:16:43 GMT

X-Originating-IP: [80.230.233.12]

X-Originating-Email: [aviator_ben@hotmail.com]

X-Sender: aviator_ben@hotmail.com

From: "Maor maor"

To: opher_ben_peretz@hotmail.com

Bcc:

Subject: Hi opher opinions regarding the 747-400 manual you posted

Date: Sat, 03 Dec 2005 22:16:43 +0200

Mime-Version: 1.0

Content-Type: text/plain; format=flowed

X-OriginalArrivalTime: 03 Dec 2005 20:16:43.0723 (UTC) FILETIME=[7A8A99B0]

Return-Path: aviator_ben@hotmail.com

תגיד לי יא חתיכת טייס חה"א מזויין למה מי אתה בכלל יא אפס בן ****

אתה **** אתה חתיכת כלב מסריח מי אתה חושב שאתה בכלל יא **** בן ****

אז מה אם הטסת פעם איזה מטוס אחד או שתים ? מי אתה בכלל חתיכת כלב

חכה חכה אם אני אתפוס אותך בכפר סבא

אני יודע ממך את הכנפיים

_________________________________________________________________

Express yourself instantly with MSN Messenger! Download today it's FREE!

http://messenger.msn.click-url.com/go/o ... direct/01/

פורסם

וזה מה שאני קיבלתי ממנו:

ולח: aviator ben [הוסף לספר כתובות] [הצג כל ההודעות]

שם פרטי: שם משפחה:

אל: yuvalelbaz@walla.com ,

spam:-0.207000

כאחד שמוגדר ע"י הקהילה כמשתמש PS1.3 וותיק אני רוצה להגיד לכם שהמדריך שלכם הוא פשוט חתיכת חרא של דבר

בוא נשאיר בצד את עובדה שמדריך מנוסח בצורה עילגת לחלוטין , ונתרכז בחומר עצמו

לדעתי החומר הועבר בצורה מאוד אבל מאוד שלומיאלית - הרבה פרטים עיקריים הושארו בצד וחבל

אח"כ אל תבואו לבכות שהחבים העילגים שלכם ב VATIL לא יודעים לצבע נחתת ILS פשוטה...

--

Kindest regards,

פורסם

חברים, אנא תפסיקו לפרסם הודעות של "בן". הוא שולח הודעות להרבה אנשים, הוא הוזה שהוא טייס (כבר הזה שהוא בעל רשיון איירליינר אפילו :lol: ), מדמיין שהוא משתמש בPS1.3, הוא מקלל בפורומים מקלל במיילים - הכל פרט לחשיפת שמו האמיתי. בחור אמיץ במיוחד.

מדובר בילד מתוסבך בעל רמה אישית נמוכה במיוחד, כמו שאתם יכולים לראות לבד מהשפה שבה הוא נוקט. אל תרדו לרמה שלו, תתעלמו ממנו פשוט.

אם נמצא אותו, אני מבטיח לגלות לכם מי זה כדי שתוכלו להחזיר :lol:

פורסם

תודה על המידע. חשבנו שהמידע הנוסף שסיפקנו יסייע למצוא אותו, אולי מישהו מכירו, ואת הכתובות מהן שלח.

חברים, אנא תפסיקו לפרסם הודעות של "בן". הוא שולח הודעות להרבה אנשים, הוא הוזה שהוא טייס (כבר הזה שהוא בעל רשיון איירליינר אפילו :lol: ), מדמיין שהוא משתמש בPS1.3, הוא מקלל בפורומים מקלל במיילים - הכל פרט לחשיפת שמו האמיתי. בחור אמיץ במיוחד.

מדובר בילד מתוסבך בעל רמה אישית נמוכה במיוחד, כמו שאתם יכולים לראות לבד מהשפה שבה הוא נוקט. אל תרדו לרמה שלו, תתעלמו ממנו פשוט.

אם נמצא אותו, אני מבטיח לגלות לכם מי זה כדי שתוכלו להחזיר :lol:

פורסם

כל מידע שיתקבל עוזר לנו, כולל מה שמסרתם. מי שמקבל ממנו עוד מטעמים, יכול להעביר לצוות - הוא כבר חרג מהנושא המשמעתי של ואטסים ואנחנו נטפל בהתאם.

פורסם
תודה על המידע. חשבנו שהמידע הנוסף שסיפקנו יסייע למצוא אותו, אולי מישהו מכירו, ואת הכתובות מהן שלח.
חברים, אנא תפסיקו לפרסם הודעות של "בן". הוא שולח הודעות להרבה אנשים, הוא הוזה שהוא טייס (כבר הזה שהוא בעל רשיון איירליינר אפילו :lol: ), מדמיין שהוא משתמש בPS1.3, הוא מקלל בפורומים מקלל במיילים - הכל פרט לחשיפת שמו האמיתי. בחור אמיץ במיוחד.

מדובר בילד מתוסבך בעל רמה אישית נמוכה במיוחד, כמו שאתם יכולים לראות לבד מהשפה שבה הוא נוקט. אל תרדו לרמה שלו, תתעלמו ממנו פשוט.

אם נמצא אותו, אני מבטיח לגלות לכם מי זה כדי שתוכלו להחזיר :lol:

לא נראה לי שווה אפילו להרים טלפון למחלקת ABUSE בשביל מישהו שלא קיבל וויטמינים שהיה קטן.

לפחות הוא משקיע וקורא את המדריכים :mrgreen:

פורסם
תודה על המידע. חשבנו שהמידע הנוסף שסיפקנו יסייע למצוא אותו, אולי מישהו מכירו, ואת הכתובות מהן שלח.
חברים, אנא תפסיקו לפרסם הודעות של "בן". הוא שולח הודעות להרבה אנשים, הוא הוזה שהוא טייס (כבר הזה שהוא בעל רשיון איירליינר אפילו :lol: ), מדמיין שהוא משתמש בPS1.3, הוא מקלל בפורומים מקלל במיילים - הכל פרט לחשיפת שמו האמיתי. בחור אמיץ במיוחד.

מדובר בילד מתוסבך בעל רמה אישית נמוכה במיוחד, כמו שאתם יכולים לראות לבד מהשפה שבה הוא נוקט. אל תרדו לרמה שלו, תתעלמו ממנו פשוט.

אם נמצא אותו, אני מבטיח לגלות לכם מי זה כדי שתוכלו להחזיר :lol:

לא נראה לי שווה אפילו להרים טלפון למחלקת ABUSE בשביל מישהו שלא קיבל וויטמינים שהיה קטן.

לפחות הוא משקיע וקורא את המדריכים :mrgreen:

אותי מעניין מאיפה הוא מכיר את האימאות של כולם? :wink:

פורסם

מר בן פרץ, איך אתה לא מתבייש?

נראה אותך מתרגם מדריך כל כך גדול לעברית!! מה אתה מחזיק מעצמך? אז יש לך ידע רב בטיסה וכל תגובה שלך אתה שופך אותו, לא אומר שאתה יכול להשפיל אנשים.

הם עבדו קשה מאוד על המדריך הזה, אני בטוח! וככה אתה מזלזל ?

אורח
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • יצירת חדש...