עבור לתוכן
Xyples

שאלה בקשר ל CVFR

Recommended Posts

פורסם

כשטסים CVFR בארץ לאיזה פיקוח (שם,תדר) יש לדווח כאשר מגיעים לצ'קפוינטס :?:

וכיצד הדיווח נעשה (נד"בר) :?:

:oops:

תודה

פורסם

זה תלוי בכמה גורמים:

1. אם יש פיקוח אז בתדר של הפקח של אותו האזור/שדה ואם אין אז ביוניקום 122.80.

2. אם היה פיקוח אז הפקח אומר לך באיזה נקודה לקרוא לו (כאשר אתה מגיע לנקודה אתה אומר את השם של הנקודה ואת הגובה שלך) ואם אין פיקוח אז אתה רושם ביוניקום בכל נקודה שאתה מגיע אליה את הנקודה ואת הגובה.

נ.ב:

להבא פרסם הודעות שאלה/עזרה בפורום התמיכה.... מנהלים בבקשה להעביר את ההודעה לפורום תמיכה.

פורסם
זה תלוי בכמה גורמים:

1. אם יש פיקוח אז בתדר של הפקח של אותו האזור/שדה ואם אין אז ביוניקום 122.80.

2. אם היה פיקוח אז הפקח אומר לך באיזה נקודה לקרוא לו (כאשר אתה מגיע לנקודה אתה אומר את השם של הנקודה ואת הגובה שלך) ואם אין פיקוח אז אתה רושם ביוניקום בכל נקודה שאתה מגיע אליה את הנקודה ואת הגובה.

נ.ב:

להבא פרסם הודעות שאלה/עזרה בפורום התמיכה.... מנהלים בבקשה להעביר את ההודעה לפורום תמיכה.

ניב, זו למשל הייתה תשובה שגויה מההתחלה ועד הסוף...

נתיבי CVFR מפוקחים על-ידי פלוטו, חגב וחלק מהשדות. ברשת גם פיקוח תל אביב מפקח על התנועות.

בCVFR לא צריך לדווח בכל נקודה, אלא אם הפקח מבקש, אלא רק בנקודות השחורות (נק' דיווח חובה). בוודאי שאין צורך לדווח ביוניקום על כל נקודה, חבל על המאמץ. אפשר לדווח מה הנתיב שלך ולהודיע בנקודות משמעותיות או בהתאם לתנועה.

הנדב"ר הוא "AIT שיזפון שלוש וחצי" למשל.

ולסיום - ההודעה היא לא הודעה שמתאימה לפורום תמיכה, ואין צורך לחלק הוראות והצעות למנהלים - הם יטפלו במה שצריך :wink:

אילן

פורסם

אז נגיד כשאני טס CVFR בארץ,ואין אף מטוס אחר שטס גם בצפון\בארץ

אני יכול לדווח רק נגיד בצרה 800-חדרה 1500-דרום1500 ואז כבר גלים וכל מה שיש לדווח כשמגיעים לחיפה?

פורסם
זה תלוי בכמה גורמים:

1. אם יש פיקוח אז בתדר של הפקח של אותו האזור/שדה ואם אין אז ביוניקום 122.80.

2. אם היה פיקוח אז הפקח אומר לך באיזה נקודה לקרוא לו (כאשר אתה מגיע לנקודה אתה אומר את השם של הנקודה ואת הגובה שלך) ואם אין פיקוח אז אתה רושם ביוניקום בכל נקודה שאתה מגיע אליה את הנקודה ואת הגובה.

נ.ב:

להבא פרסם הודעות שאלה/עזרה בפורום התמיכה.... מנהלים בבקשה להעביר את ההודעה לפורום תמיכה.

אני מת על חכמים כמוך,

גם נותן תשובה לא נכונה וגם עצות לא נכונות.

אם כבר אז השרשור מתאים לפורום ATC , אז תעשה לי טובה , תחשוב לפני שאתה מחלק עצות לכל עבר,קצת יותר עדינות על המקלדת.

זה תופס גם לכלל החברים.

פורסם

אני "מת" על חברה כל כך "אוהבת" כמוכם... אני לא רוצה לפתח שום ריב אבל יש גם דרכים להגיד את הדברים.... וגם זה ממש ממש לא נכון להגיד שכל הדברים שכתבתי לא נכונים.... למה לא צריך לדווח ביוניקום או בתדר של הפקח? לא צריך לדווח בנקודות (ברור שהתכוונתי לא בכולן אלא רק בנקודות הדיווח השחורות, חובה).... אולי הדרך שבה ניסחתי את הדברים לא הייתה ברורה ומובנת לחלוטין אבל לא שגויה בתוכן שלה....

שוב יש דרכים להגיד דברים ויש דרכים...

ומצטער שאני נותן עצות לאן להעביר ומתי....

לסיום אנשים עוד בדרגת מנהל צריכים להיות קצת יותר ידידותיים בתגובתם .... (אפילו אם בנאדם טועה, לא מנסח כמו שצריך להגיד כמו שצריך)

פורסם
אני "מת" על חברה כל כך "אוהבת" כמוכם... אני לא רוצה לפתח שום ריב אבל יש גם דרכים להגיד את הדברים.... וגם זה ממש ממש לא נכון להגיד שכל הדברים שכתבתי לא נכונים.... למה לא צריך לדווח ביוניקום או בתדר של הפקח? לא צריך לדווח בנקודות (ברור שהתכוונתי לא בכולן אלא רק בנקודות הדיווח השחורות, חובה).... אולי הדרך שבה ניסחתי את הדברים לא הייתה ברורה ומובנת לחלוטין אבל לא שגויה בתוכן שלה....

שוב יש דרכים להגיד דברים ויש דרכים...

ומצטער שאני נותן עצות לאן להעביר ומתי....

לסיום אנשים עוד בדרגת מנהל צריכים להיות קצת יותר ידידותיים בתגובתם .... (אפילו אם בנאדם טועה, לא מנסח כמו שצריך להגיד כמו שצריך)

אני ממש שמח שאתה מת עלינו.

מה לא בסדר במה שאמרתי לך? שאתה טועה? כן אתה טועה ומטעה אחרים.

שאתה נותן עצות לא נכונות? זה בדיוק מה שאתה עושה.

אז בעצם הבעיה? שהערנו לך?

תלמד לקבל ביקורת.

ומה לא ידידותי ? אפשר לחשוב שקוטלים אותך כל הזמן....

תאמין לי אני מתאפק לפעמים לא לענות לך , אז אל תגיד לי לא ידידותי.

מאוד אבל מאוד ידידותי.

לא קרה כלום אם טעית, מותר לך, אבל מותר גם להעיר לך.

תפסיקו להיות תינוקות ולהיפגע מכל פיפס.

ובזה תם השירשור.

לילה טוב וטיסות בטוחות.

פורסם

נמשיך לדבר בפרטי

ורק כדי להבהיר את העניינים, אני ממש אוהב את הקהילה שלנו, ובגלל זה אני כל הזמן כמעט שאני במחשב נמצא באתר, מתעניין בדברים חדשים, רואה תמונות מדהימות של אנשים ופשוט נהנה מכל רגע ורגע בחטיבה....! בגלל זה היה כל כך חשוב לי (וגם מעליב) איך שדיברו אליי כי זה לא מתאים לחטיבה הזאת!

כמובן שהויכוח הקטן הזה יתרפא ושוב מצטער אם טעיתי (מה שלפי דעתי עדיין לא נכון כי התגובות היו ממש דומות למה שאני כתבתי אבל שיהיה...)

תם ונשלם!

פורסם
זה תלוי בכמה גורמים:

1. אם יש פיקוח אז בתדר של הפקח של אותו האזור/שדה ואם אין אז ביוניקום 122.80.

2. אם היה פיקוח אז הפקח אומר לך באיזה נקודה לקרוא לו (כאשר אתה מגיע לנקודה אתה אומר את השם של הנקודה ואת הגובה שלך) ואם אין פיקוח אז אתה רושם ביוניקום בכל נקודה שאתה מגיע אליה את הנקודה ואת הגובה.

נ.ב:

להבא פרסם הודעות שאלה/עזרה בפורום התמיכה.... מנהלים בבקשה להעביר את ההודעה לפורום תמיכה.

ניב, זו למשל הייתה תשובה שגויה מההתחלה ועד הסוף...

נתיבי CVFR מפוקחים על-ידי פלוטו, חגב וחלק מהשדות. ברשת גם פיקוח תל אביב מפקח על התנועות.

בCVFR לא צריך לדווח בכל נקודה, אלא אם הפקח מבקש, אלא רק בנקודות השחורות (נק' דיווח חובה). בוודאי שאין צורך לדווח ביוניקום על כל נקודה, חבל על המאמץ. אפשר לדווח מה הנתיב שלך ולהודיע בנקודות משמעותיות או בהתאם לתנועה.

הנדב"ר הוא "AIT שיזפון שלוש וחצי" למשל.

ולסיום - ההודעה היא לא הודעה שמתאימה לפורום תמיכה, ואין צורך לחלק הוראות והצעות למנהלים - הם יטפלו במה שצריך :wink:

אילן

דיי התבלבלתי :S

אני מדווח בנקודות השחורות (או איפה שהפקח ביקש ממני לדווח) בתדר של LLTA ?

הבנתי שפלוטו וחגב אלו הם בקרות של הצבא :?:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...