עבור לתוכן
Opher Ben Peretz

שוחרר B737-300PIC

Recommended Posts

פורסם

שלום,

WILCO שחררה אחה"צ את הראשון מהשלושה (300), כאשר השניים הבאים (400-500) ישוחררו בתוך ימים ספורים. חברה זו היתה בין חלוצי הדמייה מתקדמת ואיכותית, אולם איני בטוח כי כיום המפתחים הינם אותם אנשים. לפי החומר באתר, ההדמייה מקיפה מאוד וכוללת מכ"מ מז"א, FMC וספרות של טייס שכתב ספרים מעולים למטוסי בואינג עבור חובבי FS. ה- 300 נבנה בשעתו כראשון בסדרת B737 ללא מהנדס טייס ועם GLASS COCKPIT, בשלוש תצורות מכשירי טיסה ראשיים- אנאלוגי, דיגיטאלי, ומשולב, בערך שליש נמכר מכל סוג. לדעתי הדמיית שלושתם תשוחרר רק בתצורה הדיגיטאלית, בדומה לתצוגות B763. החברה מדווחת על תאימות ל- GOFLIGHT AP MODULE.

אני הפעם ממתין שכולם יצאו לשוק.

ומי שעוד לא שמע, לדעתי PMDG B744 הוא מטוס ממש טוב :)

פורסם

רק לידיעה, WILCO הינה חברת הפצה ולא חברה המפתחת תוכנה. לכן היא מעולם לא היתה חלוצה בדבר, למעט אולי הפצת מטוסים מוצלחים. PIC המקורי פותח ע"י צוות שהשתמש בשירותי WILCO למכירה והפצה של המוצר (תוך גזירת קופון של ווילקו כמובן).

היו להם מוצרים טובים יותר ופחות (למשל ה-A320 PILOT IN COMMAND היה גרוע למדי), כך שלא הייתי מציע להתייחס למוניטין של החברה כמדד לצורך החלטת קניה. זה פשוט לא רלוונטי.

המטוסים פותחו ע"י FeelThere שפיתחו בשעתו CRJ200 ו-ERJ145 לא רעים בכלל, וצסנה 208 שאינו מציאה גדולה.

עם זאת, המטוסים האילו נראים טוב מאוד, אני אמתין לתגובות ותמונות בפורומים השונים לפני שאקבל החלטה כזו או אחרת.

בינתיים עפ"י תגובות ראשוניות בפוום שלהן זה נראה לא רע בכלל. יכול להיות שהם הרוויחו עוד 36$.

http://www.iemit.com/forum/forum.asp?FORUM_ID=15

פורסם
רק לידיעה, WILCO הינה חברת הפצה ולא חברה המפתחת תוכנה. לכן היא מעולם לא היתה חלוצה בדבר, למעט אולי הפצת מטוסים מוצלחים. PIC המקורי פותח ע"י צוות שהשתמש בשירותי WILCO למכירה והפצה של המוצר (תוך גזירת קופון של ווילקו כמובן).

איפה ניתן להבין מדברי אחרת?

הדיבור על גזירת קופון מתעלם מהחלק הקשה והחשוב ביותר בכל עסק, למכור. אין מה להשוות בין המאמץ הדרוש לפיתוח מוצר, שכמעט כל מי שירצה יוכל, ובין המאמץ האדיר למכור, לתמוך בלקוחות ולהביא לרווחיות, שרק בודדים ממש מצליחים.

היו להם מוצרים טובים יותר ופחות (למשל ה-A320 PILOT IN COMMAND היה גרוע למדי), כך שלא הייתי מציע להתייחס למוניטין של החברה כמדד לצורך החלטת קניה. זה פשוט לא רלוונטי.

אני מניח שעל FLIGHT1 שמעת. יצאו ראשונים במשאל הלקוחות האחרון שהעליתי כאן לפני כשבועיים. מדוע לא היתה במשאל אבחנה בין מפתח ומפיץ, אלא ספקים?

המטוסים פותחו ע"י FeelThere שפיתחו בשעתו CRJ200 ו-ERJ145 לא רעים בכלל, וצסנה 208 שאינו מציאה גדולה.

קניתי וטסתי ב- 767PIC, A320PIC, CRJ200, ERJ145, מוכרים וידועים, למעט אותה ססנה שלא עניינה אותי.

עם זאת, המטוסים האילו נראים טוב מאוד, אני אמתין לתגובות ותמונות בפורומים השונים לפני שאקבל החלטה כזו או אחרת.

בינתיים עפ"י תגובות ראשוניות בפוום שלהן זה נראה לא רע בכלל. יכול להיות שהם הרוויחו עוד 36$.

http://www.iemit.com/forum/forum.asp?FORUM_ID=15

פורסם
WILCO שחררה אחה"צ את הראשון מהשלושה (300), כאשר השניים הבאים (400-500) ישוחררו בתוך ימים ספורים. חברה זו היתה בין חלוצי הדמייה מתקדמת ואיכותית

כאן ניתן להבין מדברייך אחרת. Wilco לא היתה חלוצה בשום תחום הדמיה מתקדמת. אולי בתחום מכירה, אבל נדמה לי שאת זה המציאו קודם.

לא אמרתי גזירת קופון בשלילה. ברור שהמפיץ מספק שירותים למפתח, והוא לא עושה זאת מתוך אלטרואיזם. שים לב שבמוצר זה ווילקו כלל לא תומכת אלא רק מוכרת אותו. התמיכה במקרה זה (כמו גם ב-ERJ של Feelthere) היא של החברה המפתחת. כך שהקופון נגזר רק עבור שירותי השיווק וההפצה.

אני מניח שעל FLIGHT1 שמעת. יצאו ראשונים במשאל הלקוחות האחרון שהעליתי כאן לפני כשבועיים. מדוע לא היתה במשאל אבחנה בין מפתח ומפיץ, אלא ספקים?

עדיין אתה מדבר על PMDG 744, על RealityXP GNS 430 וכו'. Flight1 הינה גם מפתח בחלק ממוצריה, אבל המוצרים שמפותחים ע"י PMDG מזוהים עם PMDG ולא עם F1.

הדבר משול לכך שתדבר על הבמבה של השופרסל או התרופה קופאקסון של הסופר פארם.

ואחרון:

אין מה להשוות בין המאמץ הדרוש לפיתוח מוצר, שכמעט כל מי שירצה יוכל, ובין המאמץ האדיר למכור, לתמוך בלקוחות ולהביא לרווחיות, שרק בודדים ממש מצליחים.

"כמעט כל מי שירצה יוכל"?

פיתוח מוצר טוב דורש השקעה רבה בפיתוח. תיכנות, מידול, כתיבת ספרות וכו'. מדובר במאמץ לא מבוטל, ולראיה הזמן שלקח להוציא את המטוס שאתה כל כך אוהב (למרות שלדעתי הושקע שם מאמץ רב מאוד בנושאים לא רלוונטיים וביצירת HYPE גדול).

גם למכור, לתמוך ולהביא לרווחיות הן פעולות שדורשות מאמץ רב, אם כי מסוג אחר. אבל אין בכך להמעיט בערך מאמץ הפיתוח, אשר בסופו של דבר הוא אשר יוצר את המוצר שאתה נהנה ממנו, ולא מאמצי המכירה והשיווק.

פורסם

אורן,

במסגרת הויכוחים הכמעט אינסופיים על כל פרט בינינו:

א. שתי נקודות, הראשונה- B767PIC היה בשעתו מוצר מתקדם מהמובילים. השניה, WILCO הוציאה לשוק את B767PIC , היא ולא אחר. אכן המוצר פותח בידי טייס B767 בשם אריק ארנסט, אך הוא החליט כנראה להסתפק בשני תחומי מומחיות, ופרסום והפצה להשאיר למקצוענים בתחום, ויפה עשה! האם המוצר מזוהה עמו או עם WILCO? האם העובדה שכל מנועי GM למכוניות מיוצרים על-ידי פונטיאק הופכת קדילאק, אולדסמוביל, ביואיק או שברולט לפונטיאק?

ב. כפי שנעשה במקרה של B767PIC, נהוג במדינות תעשייתיות מפותחות רבות, לדוגמא טייואן שם 95% ממוצריה מיוצאים על-ידי חברות יצוא ולא על-ידי היצרן, וכך למשל לגבי רכישות ביפן, מפעל או חברה לא רוכשים את המוצר, אלא חברת רכש/ יבוא רוכשת זאת עבורם.

ג. אולי אריק ארנסט גוזר קופון ולא WILCO? ידוע לך ההסכם ביניהם? אולי למשל העביר להם את כל הזכויות על המוצר תמורת רויילאטיז פר מכירה?

לגבי יתר הנקודות, עייפתי.

מהודעתי המקורית

חברה זו היתה בין חלוצי הדמייה מתקדמת ואיכותית, אולם איני בטוח כי כיום המפתחים הינם אותם אנשים.
WILCO שחררה אחה"צ את הראשון מהשלושה (300), כאשר השניים הבאים (400-500) ישוחררו בתוך ימים ספורים. חברה זו היתה בין חלוצי הדמייה מתקדמת ואיכותית.

כאן ניתן להבין מדברייך אחרת. Wilco לא היתה חלוצה בשום תחום הדמיה מתקדמת. אולי בתחום מכירה, אבל נדמה לי שאת זה המציאו קודם.

לא אמרתי גזירת קופון בשלילה. ברור שהמפיץ מספק שירותים למפתח, והוא לא עושה זאת מתוך אלטרואיזם. שים לב שבמוצר זה ווילקו כלל לא תומכת אלא רק מוכרת אותו. התמיכה במקרה זה (כמו גם ב-ERJ של Feelthere) היא של החברה המפתחת. כך שהקופון נגזר רק עבור שירותי השיווק וההפצה.

אני מניח שעל FLIGHT1 שמעת. יצאו ראשונים במשאל הלקוחות האחרון שהעליתי כאן לפני כשבועיים. מדוע לא היתה במשאל אבחנה בין מפתח ומפיץ, אלא ספקים?

עדיין אתה מדבר על PMDG 744, על RealityXP GNS 430 וכו'. Flight1 הינה גם מפתח בחלק ממוצריה, אבל המוצרים שמפותחים ע"י PMDG מזוהים עם PMDG ולא עם F1.

הדבר משול לכך שתדבר על הבמבה של השופרסל או התרופה קופאקסון של הסופר פארם.

ואחרון:

אין מה להשוות בין המאמץ הדרוש לפיתוח מוצר, שכמעט כל מי שירצה יוכל, ובין המאמץ האדיר למכור, לתמוך בלקוחות ולהביא לרווחיות, שרק בודדים ממש מצליחים.

"כמעט כל מי שירצה יוכל"?

פיתוח מוצר טוב דורש השקעה רבה בפיתוח. תיכנות, מידול, כתיבת ספרות וכו'. מדובר במאמץ לא מבוטל, ולראיה הזמן שלקח להוציא את המטוס שאתה כל כך אוהב (למרות שלדעתי הושקע שם מאמץ רב מאוד בנושאים לא רלוונטיים וביצירת HYPE גדול).

גם למכור, לתמוך ולהביא לרווחיות הן פעולות שדורשות מאמץ רב, אם כי מסוג אחר. אבל אין בכך להמעיט בערך מאמץ הפיתוח, אשר בסופו של דבר הוא אשר יוצר את המוצר שאתה נהנה ממנו, ולא מאמצי המכירה והשיווק.

פורסם

כל מה שאמרתי זה ש WILCO היא חברת הפצה, והיא הוציאה מוצרים גרועים כמו גם טובים ובכל אופן לא היא מפתחת אותם ולכן לא אליה צריך לכוון את שאלת האיכות כאן...

את אריק ארנסט אני מכיר אישית כבר קרוב לעשור, ומן הסתם ווילקו גזרה כאן קופון יפה על מכירה והפצה כנהוג בעסקאות מסוג זה. אריק (ואחרים, את ה-PIC הוא לא יצר לבד, אם כי את היסודות הוא הניח עוד קודם) עשה את העבודה, Wilco מכרה, והתחלקה עמו באחוזים.

מי גזר את הקופון, אריק או ווילקו זו כבר שאלה של סמנטיקה. אבל אתה מוזמן ליצור קשר עם ווילקו, פלייט1, אירוסופט או סיממרקט ולברר לגבי התנאים שמפתחים מקבלים מהם ולהבין איך זה עובד.

אני לא חולק על ההחלטה העסקית שלו כמו גם על ההחלטה של Feelthere - מן הסתם ווילקו מסוגלים להפיץ את המוצרים הנ"ל ביתר יעילות ולהביא להגדלת המכירות (כמו גם לעליית המחיר).

אין פה שום בעיה, מדובר בעיסקה בין שני גורמים המנצלים כל אחד את יתרונו היחסי.

ובכל זאת, שים לב שגם בהודעתך המקורית כתבת PMDG 744 ולא FLIGHT1 744.

PIC אכן זוהה עם ווילקו, במזנו זיהוי כזה היה בעל ערך שיווקי. כיום אני מסופק אם עצם הזיהוי עם ווילקו הוא יתרון ולא חיסרון. מוצריהם של Feelthere מזוהים עם Feelthere בד"כ, ואני בטוח שגם הם וגם ווילקו מבינים היטב את הסיבה (נסה לקבל תמיכה -CRJ בפורום ווילקו ותהנה מרמת השירות).

אם התעייפת, אז נפסיק, אבל אני דווקא נהנה...

:mrgreen:

פורסם

"הויכוחים" ביניכם מעניינים ואיכותיים דווקא, הלוואי על כולנו תרבות שיחה כזו (סליחה על המילה). אל תתביישו להמשיך להתווכח על כל דבר :wink:

פורסם

עופר, שים לב כאן להבדל בין המפיץ למפתח והמשמעות מבחינת הלקוחות.

המפתח הכין כבר את כל הצביעות והן מוכנות להגיע ללקוחות (שכבר קנו ויש להם כרגע רק מטוס כסוף שכתוב עליו WILCO או משהו כזה). הן היו מוכנות (לפחות חלקן) עם שיחרור המטוס.

המפיץ, משיקוליו שלו ו/או בגלל תהליכי העבודה אצלו מעכב את השיחרור שלהן.

אמנם לא סוגיה בעלת חשיבות היסטרית, אבל בכל זאת...

שימוט לב לחוות הדעת של הלקוחות על ווילקו ועל מערכת היחסים בין שתי החברות.

http://www.iemit.com/forum/topic.asp?TO ... hichpage=1

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...