עבור לתוכן
HZyoni

V speed טבלאות?

Recommended Posts

פורסם

שבת שלום

אייך שכולם מכירים אותי אני טייס מתחיל

ורציתי לדעת בהמראות אייך אפשר לימצוא מה תיהיה ה V1, VR, V2 לפי מישקל המטוס, אורך המסלול,רוחות, והטמפרטורה.

אין לי FMC

אז אין מה שיחשב לי את המהירויות..ואני ממש לא רוצה לנחש מהירויות סתם וליקרוא להם "בערך"

אז רציתי את עזרתכם במציאת טבלאות ל המראות למציאת V1 VR V2

ומדפים נכונים.

מצאתי משהו אבל ממש מיתקשה לקרוא אותו

http://www.sheffield.com/html%20files/F ... /fig83.jpg

האם זה הנכון ?

תודה ושבת שלום

פורסם

לאיזה מטוס זה?

שוב, לכל מטוס הביצועים שלו, הנתונים שלו והטבלאות שלו.

בחיאת יוני, רד מהבואינגים בשלב הזה.

פורסם
לאיזה מטוס זה?

שוב, לכל מטוס הביצועים שלו, הנתונים שלו והטבלאות שלו.

בחיאת יוני, רד מהבואינגים בשלב הזה.

חח מה אתה רוצה שאני יטוס ? סצנה ??

דיי מספיק פשוט שאלתי ל מהירויות אייך אתה מחשב בלי FMC כי לכולם יש את זה

זה לא שאלה שצירכה להורריד אותי עד כדיי כך

ועוד לסצנה ...

בסצנה לומדים דברים בסיסים .

מטוסי

737

767

747

פורסם

"להוריד אותך" לצסנה ?

שמע יוני יש פה אנשים שהרבה יותר זמן ממך בקהילה ועדיין לא טסו פעם אחת בבוינג, בלי לפגוע בך אני באמת בספק אם אתה יודע לטוס בצסנה כמו שצריך, לטוס מכשירים ע"י חיתוכים של VORים ולא ע"י GPS או משהו כזה, וכן זה הבסיס.

לשאלה שלך - אין לי מושג איפה אפשר למצוא, מטוסים בתשלום באים עם הטבלאות האלה, אני מאמין שגם אם תחפש באבסים תמצא.

פורסם

ראשית, שאלת שאלה, תקבל תשובה:

757:

757.jpg

747-200:

747200.jpg

747-400:

747400.jpg

737-200:

737200.jpg

OK זה מה שיש לי...

שנית, ברצוני לומר שאף אחד לא רוצה "להוריד אותך" לססנה , להפך, רק לקדם אותך, ומדובר בהנאה מקסימלית, שאתה עושה , (גם מקריא מהירויות) וגם דברים אחרים ומבין למה, שתבין הטיסה היום כ"כ מתקדמת עד שהכינוי ל 747-400 הוא "מטוס לדבילים"

להטיס אותו בתנאי שגרה, צהיך להיות "מפעיל מחשב" לא יותר, אבל הכי כיף הוא להבין מה אתה עושה ומה המשמעות של כל דבר, והכל ברוח טובה ...

אף אחד לא אמר שבגלל שבאחרים למדו הרבה זמן, אז לך מותר לקפוץ לבואינג.. היינו מתים אם היתה אפשרות או שהיו ממציאים טכנולוגיה כזו שכל החומר היה נלמד תוך יום ותוך היום היית מטיס חללית.. אבל המציאות היא שונה, אני מאמין שאחרי תרגול של יום, תטיס 737-800, אבל לא תבין מה הוא עושה וזו לא המטרה.. רוצה אמתי, לך עד הסוף.. תלמד דברים שנראים לך שוליים כמו מטאורולוגיה ונווטות כולל מכשירים כמו VOR ו ADF ועוד.. אתה עוד תגלה עולם ומלואו שם..

בהצלחה

נ.ב.

יש מדריכים שהכנסתי לאתר שלי בקשר להטסת מטוסים גדולים..

כנס ל:

http://tomer.isra-sim.com/

תחת "טיסה מתקדמת"

פורסם
טוב אני רואה שאני צריך לעשות את העבודה בעצמי.....

ולקרוע את הראש לבד

בכל מיקרה תודה לכולם. :|

שבת שלום

זה לא שאנחנו לא רוצים לעזור

אתה פשוט לא יודע כלום וממש ממש כלום!!!

אתה יודע כמה זמן חרשתי על הפחחנוע הזה (צסנה 172) לפני שלקחתי בואינג לטיסה ראשונה?!?

כמה הקפות בב"ג בפיקוחו של איציק וכמה תרגולי ILS וכמה טיסות CVFR???

אין ספור

בוא נגיד ככה

איך שאתה תופס תעופה, שצסנה זה "מסריח" או איך שתקרא לזה, לא תגיע רחוק!

אתה פשוט מסרב ללמוד,

ועד עכשיו כל השאלות שלך בלי יוצא מן הכלל היו של כאלה שממריאים עם בואינג שומעים מושג V1 VREF וכו' ופשוט לא יודעים איך מחשבים את זה מזה לעזאזל אומר

נותנים F4 מגיעים ל200 קשר נותנים משיכה בסטיק יוק מה שלא יהיה זוית של טיל בליסטי LNAV VNAV GPS ואלוהים יודע מה וקוראים לעצמם טייסים ומתלהבים שאתם טסים בבואינג.

יש לי חדשות בשבילך יוני, אתה לא טס בבואינג, המחשב של הבואינג מטיס אותך, כי אם ילך לך הFMC אתה לא תוכל לא לבצע גישות ILS לא לבצע SID או STAR לא לחזור לשדה (כי הרי גם התמצאות מרחבית אין לך בלי הדפיות האלה).

בקיצור יוני, בלי לפגוע בך, אתה נשמע בן אדם טוב , רד לצסנה תתחיל לבצע יציאות IFR איתה ידני, גישות ILS ידני HOLDים ידני הכל הכל ידני

תתחיל לתרגל תתחיל לטוס CVFR תלמד איך לטוס ידני עם הפחחנוע הזה (שעד היום אני טס עליו למרות שאני גם מטיס קונקורד!) ותרד מהעץ וסליחה על הביטוי.

צ'סנה זה ממש ממש לא בושה

קיבלת פה עכשיו תרשימים מתומר, אני בספק אם תבין מה הם אומרים ולא כי אתה לא חכם, אלא כי אתה מסרב ללמוד איך המטוס טס ולמה התרשימים האלה נכונים!

בוא אלי למסנג'ר אחי תעשה טובה לעם ולמדינה ובוא תלמד איך לטוס בפחחנוע קודם, אני יעזור לך רק תפסיק לחשוב שצסנה זה מעפן.

עד כאן, בלי לפגוע בך, רק לעזור.

להת'

פורסם

פגעת בשמי הטוב :wink:

בכל מקרה מסכים לגמרי עם אור: הגישה שלך לא נכונה. ההתלהבות והזלזול שלך לא חופפים לקו הישר והסטנדרטי ללימוד. אתה מסרב להקשיב למי ש"קצת" יותר מנוסה ממך בתחום - המקצועיות בהתאם.

רק לתאר את העובדה שהעסק הזה הוא לא עוד "סתם משחק" שלומדים ביום יומיים - אני כבר בערך 10 שנים בתחום, ב-4 שנים האחרונות התחלתי ללמוד באופן רציני. עד היום לא ביצעתי טיסה אחת בבואינג ברשת, ולא בגלל שאני לא מתלהב מהם. (בימים האחרונים סיימתי ללמוד).

אמנם אני די איטי בנוגע לעיכול, אבל אי אפשר להגיד שלא יסודי.

אולי אתה לא מעוניין לטוס כרגע ברשת, ומגדיר את עצמך כ"טייס מתחיל", אבל אתה לא יכול (לפי דעתי) לבוא ולשאול פה שאלות מתקדמות יחסית כשאין לך בסיס מתחת. זה כאילו אתה מטפס על פירמידת המידע ובמקרה פלא מדלג לפיסגה - זה לא עובד ולא יעזור!

פורסם

חברה,

אולי מספיק לתפוס תחת ולספר על איך אתם עשיתם דברים כשהייתם בפלמ"ח?

הבן אדם רוצה לטוב על בואינג, זה מה שיעשה לו טוב בחיים, הוא לא מנסה להעליב טייסי ססנה או נהגי פורמולה-1, הוא רוצה להטיס בואינג. שיעשה מה שכיף לו ותפסיקו להתנהג כאילו כולכם מדריכים בבי"ס לקברניטאות של אל על. הבחור רוצה עזרה, תנו לו.

שבת שלום.

פורסם
חברה,

אולי מספיק לתפוס תחת ולספר על איך אתם עשיתם דברים כשהייתם בפלמ"ח?

הבן אדם רוצה לטוב על בואינג, זה מה שיעשה לו טוב בחיים, הוא לא מנסה להעליב טייסי ססנה או נהגי פורמולה-1, הוא רוצה להטיס בואינג. שיעשה מה שכיף לו ותפסיקו להתנהג כאילו כולכם מדריכים בבי"ס לקברניטאות של אל על. הבחור רוצה עזרה, תנו לו.

שבת שלום.

אמן :mrgreen:

פורסם
חברה,

אולי מספיק לתפוס תחת ולספר על איך אתם עשיתם דברים כשהייתם בפלמ"ח?

הבן אדם רוצה לטוב על בואינג, זה מה שיעשה לו טוב בחיים, הוא לא מנסה להעליב טייסי ססנה או נהגי פורמולה-1, הוא רוצה להטיס בואינג. שיעשה מה שכיף לו ותפסיקו להתנהג כאילו כולכם מדריכים בבי"ס לקברניטאות של אל על. הבחור רוצה עזרה, תנו לו.

שבת שלום.

התגובה שלך מקוממת אותי.

אין שום כוונה לפגוע בבחור, גם אם כל החטיבה תעיר לו. אנחנו סה"כ מנסים להדריך אותו על סמך ניסיון עובדתי איך נהוג לעבוד בתחום הזה, בסופו של דבר ההחלטה היא שלו.

בכל מקרה לדעתי לא צריך לעזור למישהו שלא מוכן לעזור לעצמו - מה גם שלא קשה להגדיר לאיזה כיוון מקצועי אתה מעוניין ללכת, ומכאן גם אפשר לפנות לדברים מועילים קצת יותר כמו IFS ומקורות מידע אינסופיים ברשת, כמו רבים.

לשם מה ההערות העוקצניות האלה? מצאת לך טרף קל מדי? סה"כ באים במטרה טובה - לטובתו.

פורסם
חברה,

אולי מספיק לתפוס תחת ולספר על איך אתם עשיתם דברים כשהייתם בפלמ"ח?

הבן אדם רוצה לטוב על בואינג, זה מה שיעשה לו טוב בחיים, הוא לא מנסה להעליב טייסי ססנה או נהגי פורמולה-1, הוא רוצה להטיס בואינג. שיעשה מה שכיף לו ותפסיקו להתנהג כאילו כולכם מדריכים בבי"ס לקברניטאות של אל על. הבחור רוצה עזרה, תנו לו.

שבת שלום.

היום אני שמח להגיד שחלק באמת מדריכים כאלה :wink: :mrgreen:

ואנחנו לא תופסים תחת

לתפוס תחת זה להגיד לו "יוני יא ט*** אני טייס יותר טוב ממך אני תותח אני גאון"

ולא לעזור לו

אנחנו לא אומרים את זה ומשתמשים במילה מנוסים

ורוצים לעזור לו! לעזור נטו!!!

הוא רוצה להטיס בואינג, סבבה אבל אם הוא לא יודע להטיס צ'סנה ושואל שאלות של מי שרק אתמול ראה מטוס בחיים שלו, אז שלא יתפלא שהתגובות כאלה.

פורסם
חברה,

אולי מספיק לתפוס תחת ולספר על איך אתם עשיתם דברים כשהייתם בפלמ"ח?

הבן אדם רוצה לטוב על בואינג, זה מה שיעשה לו טוב בחיים, הוא לא מנסה להעליב טייסי ססנה או נהגי פורמולה-1, הוא רוצה להטיס בואינג. שיעשה מה שכיף לו ותפסיקו להתנהג כאילו כולכם מדריכים בבי"ס לקברניטאות של אל על. הבחור רוצה עזרה, תנו לו.

שבת שלום.

אריאל,

אף אחד לא תופס פה תחת, יוני מעוניין ללמוד על הבויינגים אבל מה לעשות כדי להכיר משהו מסובך צריך להתחיל ממושגים פשוטים יותר.

בפיסיקה אתה לא מתחיל ללמוד ביום הראשון את תורת היחסות של איינשטיין נכון ? קודם כל יש את הבסיס - חוקי ניוטון ורק אח"כ מסבכים לך את העולם. במתמטיקה אתה לא מתחיל לגזור משוואות בכיתה א' כי אתה לא יודע את לוח הכפל עדיין.

שבת שלום.

פורסם
חברה,

אולי מספיק לתפוס תחת ולספר על איך אתם עשיתם דברים כשהייתם בפלמ"ח?

הבן אדם רוצה לטוב על בואינג, זה מה שיעשה לו טוב בחיים, הוא לא מנסה להעליב טייסי ססנה או נהגי פורמולה-1, הוא רוצה להטיס בואינג. שיעשה מה שכיף לו ותפסיקו להתנהג כאילו כולכם מדריכים בבי"ס לקברניטאות של אל על. הבחור רוצה עזרה, תנו לו.

שבת שלום.

אריאל,

אף אחד לא תופס פה תחת, יוני מעוניין ללמוד על הבויינגים אבל מה לעשות כדי להכיר משהו מסובך צריך להתחיל ממושגים פשוטים יותר.

בפיסיקה אתה לא מתחיל ללמוד ביום הראשון את תורת היחסות של איינשטיין נכון ? קודם כל יש את הבסיס - חוקי ניוטון ורק אח"כ מסבכים לך את העולם. במתמטיקה אתה לא מתחיל לגזור משוואות בכיתה א' כי אתה לא יודע את לוח הכפל עדיין.

שבת שלום.

אריאל אין לי בעיה השאלה שווה בערך לשאלה איך מטיסים מטוס? איך להפעיל FMC? הבן אדם שאל על טבלאות ואפילו הציג אחת- סבבה כיוון שלא היה לו את הבסיס הנדרש מעבר לעובדה שהוא לא ידע לקרוא אותם ומי שעם קצת נסיון ובסיס ידע לקרוא אפילו לא הבין את החשיבות של סוג המטוס( שאגב לא היה מצויין בטבלה) וזאת השאלה הראשונה שחברים כאן ניסו לברר.

בנוסף אלמנטים שונים של כיול מקזז הגה גובה טמפרטורה חיצונית בשילוב אם טמפרטורה משוערת לחישוב דחף מופחת...וכו.

לפני שנה הייתי במשמרת על תל אביב שני טייסים יצרו לי תקריץ מסובכת של מסלול התנגשות אנכית בגלל שנתנו למחשבי הטיסה שלהם להנמיך ללא אישור - וכל זה נבע בגלל חוזר ידע בסיס והתברר שהם בכלל סומכים על המחשב ולא ידעו דברים בסיסיים כמו ניווט רדיו, אחרי שהחבר'ה הבינו הם הלכו ולמדו את הנושא לעומק ואחד מהם גם היה שותף במחזור הראשון בפרוייקט עם אלעל. וכל זה אחרי שתיקן ורכש את הבסיס הנכון.

בגלל זה מניסיון-צר לי על תפיסת העכוז - אין צורך להגיע למצבים כאלה למה לא לרכוש את הבסיס המתאים ולאט לעלות. ווהדוגמא הנ"ל היא רק אחת מיני רבות, במקרה הזה הם ירו לעצמן ברגל אבל איפה המקרה שטייס נכנס בטייס אחר על המסלול כי לא ידע לבצע הליכה סביב כמו שצריך או שדורש ווקטורים במקום לבצע הליך סטנדרטי.

פורסם

שלום חברים.

אני אנסה לא לשפוך עוד שמן למדורה (עכשיו חנוכה לא ל"ג בעומר).

יוני ביקש מידע די נקודתי - טבלאות לחישוב מהירויות V - הוא לא ביקש קיצור דרך למשהו, ניתן להבין שהוא רוצה ללמוד ממשהו יותר רציני מסתם ניחושים.

מה לעשות, נראה לי שתגידו לו גם עוד 1000 פעם תטוס על ססנה, הוא עדיין ינסה להטיס בואינג. זאת זכותו ולפחות הוא מנסה ללמוד את זה. נקודה טובה לראייתי היא העובדה שהוא לא מתחיל ישר במשחק הFMC אלא מנסה להטיס לבד. האם הוא יודע איך לנווט באמצעות VOR וכו'? אני לא יודע מקווה שכן ואם לא אני מקווה שהוא ינסה ללמוד.

בקיצור לעניין זה, הצעתם פעם פעמיים את דרככם והוא לא רוצה, אל תתקעו אותו, תנו לו לפחות טיפ או פיתרון לשאלתו. עם הזמן והניסיון אם הוא ירצה הוא ילמד יותר לעומק. (בתקווה...)

ליוני, אני חייב להגיד - האנשים ש"מורידים" אותך לססנה - רוצים שתוכל בסוף לעלות ולרדת ולשייט נכון. אני חושב שגם אתה רוצה לטוס נכון, אז אל תשלול את המלצתם. וכמו שהרבה אמרו כאן, גם אני נהנה מאוד מטיסות עם קלים - CVFR וIFR בארץ - ניסית את זה? זה בטח יותר מעניין מלא לעשות כלום כמעט (אני מקווה שלא יהרגו אותי על זה :wink: ) בכבדים עם FMC.

שבוע טוב,

אריק

פורסם

אריאל ובן, אם כולם פה כל כך רעים ותופסי תחת, למה אתם לא טורחים לענות לשאלות של יוני?

אנשים טובים ומנוסים נתנו לו את העצה הנכונה, בנימוס ובנועם. אני מקווה שרק לא שמתם לב שזו השאלה ה-3000 של יוני מסוג השאלות הזה, ולא סתם שאלה מקרית.

יוני, את הPRC של ואטסים קראת כבר?

פורסם
אריאל ובן, אם כולם פה כל כך רעים ותופסי תחת, למה אתם לא טורחים לענות לשאלות של יוני?

אנשים טובים ומנוסים נתנו לו את העצה הנכונה, בנימוס ובנועם. אני מקווה שרק לא שמתם לב שזו השאלה ה-3000 של יוני מסוג השאלות הזה, ולא סתם שאלה מקרית.

יוני, את הPRC של ואטסים קראת כבר?

אילן... מתי בפעם אחרונה שאתה ישבת עם יוני בMSN בצ'ט קולי במשך שעה והסברת לו בעצמך על עקרונות הטיסה... ? ואללה, חשבתי ככה, כי אני עשיתי את זה אתמול ביום שישי. ואני עונה לו על שאלות בMSN כבר כשבוע... אז בבקשה על תזרוק הערות סתמיות כאלה.

חברה, מר יוני הוא בחור רציני שרוצה לדקדק בפרטים הקטנים ביותר. אחרי שהמלצתי לו הוא עשה את כל השיעורים של IFR שיש בFS על ססנה והוא שאל כאן שאלה לגיטימית לגמרי. הוא לא שאל כאן מה זה V1. V2... הוא שאל איך אפשר לחשב את זה מבלי להשתמש בFMC כי אין לו. הוא גם הסביר את עצמו.

ואתם ידעים מה? זה בהחלט אפשרי ללמוד לטוס IFR עם 737... מה אכפת לכם? הוא לא אוהב ססנה... אני לא אוהב מטוסי קרב ומסוקים... אור אוהב קונקורד, אני לא..

באמת אבל באמת הגזמתם... ואור, אני מת עלייך אבל הוא לא מדבר על כניסות ויציאות של IFR... בסך הכל איך לחשב את ה V SPEEDS.

פורסם
אריאל ובן, אם כולם פה כל כך רעים ותופסי תחת, למה אתם לא טורחים לענות לשאלות של יוני?

אנשים טובים ומנוסים נתנו לו את העצה הנכונה, בנימוס ובנועם. אני מקווה שרק לא שמתם לב שזו השאלה ה-3000 של יוני מסוג השאלות הזה, ולא סתם שאלה מקרית.

יוני, את הPRC של ואטסים קראת כבר?

אילן... מתי בפעם אחרונה שאתה ישבת עם יוני בMSN בצ'ט קולי במשך שעה והסברת לו בעצמך על עקרונות הטיסה... ? ואללה, חשבתי ככה, כי אני עשיתי את זה אתמול ביום שישי. ואני עונה לו על שאלות בMSN כבר כשבוע... אז בבקשה על תזרוק הערות סתמיות כאלה.

חברה, מר יוני הוא בחור רציני שרוצה לדקדק בפרטים הקטנים ביותר. אחרי שהמלצתי לו הוא עשה את כל השיעורים של IFR שיש בFS על ססנה והוא שאל כאן שאלה לגיטימית לגמרי. הוא לא שאל כאן מה זה V1. V2... הוא שאל איך אפשר לחשב את זה מבלי להשתמש בFMC כי אין לו. הוא גם הסביר את עצמו.

ואתם ידעים מה? זה בהחלט אפשרי ללמוד לטוס IFR עם 737... מה אכפת לכם? הוא לא אוהב ססנה... אני לא אוהב מטוסי קרב ומסוקים... אור אוהב קונקורד, אני לא..

באמת אבל באמת הגזמתם... ואור, אני מת עלייך אבל הוא לא מדבר על כניסות ויציאות של IFR... בסך הכל איך לחשב את ה V SPEEDS.

סוף סוף מישהו מבין !

חברים תודה על כל זה אני ממש לא שונא את סצנה !! למה להמציא שטויות

פשוט למדתי את זה מה אתם לא מבינים אני לא קופץ ישר לבואינג ! אולי עוד קצץ נייוטים אבל כעיקרון

למדתי עברתי וחרשתי כל שיעור בסימ עם הצסנה אני ממש אוהב את המטוס ולא רק פעם אחת

אור אני עושה הקפות כל יום אני ב Santa Monica אולי תבינו את זה כבר ...

יש לי את הרצון לילמוד !!! כל יום אחרי עבודה אני קופץ למחשב ומתחיל לילמוד אמא שלי כבר מישתגעת !!!

שוב אני אומר לכם יש לי רצון ..... ואני לא סתם קופץ בדרגות פשוט טסתי למדתי והבנתי את הדברים הבסייסים וממש אני לא טס בואינג עכשיו ביכלל !!! אל דו מנועי ואני רק בהתחלה !

אז סתם הייתי מעונין ל V speed אז שאלתי

תודה ושבוע טוב

פורסם

בן, בכל הכבוד ובלי להפחית מהערך של העזרה שנתת ליוני, אל תשווה בכלל בין הזמן שאתה משקיע לבין הזמן שאני משקיע והשקעתי עד היום.

אני מציע לך להיכנס לפרופיל של יוני ולקרוא את ההודעות שלו - וגם מה ענו לו.

ויוני - קרא רגע מה אתה כתבת:

חח מה אתה רוצה שאני יטוס ? סצנה ??

דיי מספיק פשוט שאלתי ל מהירויות אייך אתה מחשב בלי FMC כי לכולם יש את זה

זה לא שאלה שצירכה להורריד אותי עד כדיי כך

ועוד לסצנה ...

בסצנה לומדים דברים בסיסים .

מטוסי

737

767

747

אם זו הגישה שלך (ולשאלה שלי על הPRC לא ענית, וזה המקום הרציני ללמוד ממנו), אז אל תגיד לנו שבן הוא "סוף סוף אחד שמבין" אם ככה אתה מדבר אחרי שבוע איתו במסנג'ר...

אני רואה (וראיתי גם קודם) שאתה רוצה דווקא ללמוד, אבל צריך קצת סבלנות וצריך גם לעבור דברים פחות מעניינים. מאחר שאתה אחד שלומד, אני מאמין שעוד שנה ככה תכנס להודעות האלה שלך ותקרע מצחוק, כמו הרבה מאיתנו שרואים את ההודעות הראשונות שלהם :lol:

ולסיום - את הPRC בסוף קראת או לא?

פורסם
בן, בכל הכבוד ובלי להפחית מהערך של העזרה שנתת ליוני, אל תשווה בכלל בין הזמן שאתה משקיע לבין הזמן שאני משקיע והשקעתי עד היום.

אני מציע לך להיכנס לפרופיל של יוני ולקרוא את ההודעות שלו - וגם מה ענו לו.

ויוני - קרא רגע מה אתה כתבת:

חח מה אתה רוצה שאני יטוס ? סצנה ??

דיי מספיק פשוט שאלתי ל מהירויות אייך אתה מחשב בלי FMC כי לכולם יש את זה

זה לא שאלה שצירכה להורריד אותי עד כדיי כך

ועוד לסצנה ...

בסצנה לומדים דברים בסיסים .

מטוסי

737

767

747

אם זו הגישה שלך (ולשאלה שלי על הPRC לא ענית, וזה המקום הרציני ללמוד ממנו), אז אל תגיד לנו שבן הוא "סוף סוף אחד שמבין" אם ככה אתה מדבר אחרי שבוע איתו במסנג'ר...

אני רואה (וראיתי גם קודם) שאתה רוצה דווקא ללמוד, אבל צריך קצת סבלנות וצריך גם לעבור דברים פחות מעניינים. מאחר שאתה אחד שלומד, אני מאמין שעוד שנה ככה תכנס להודעות האלה שלך ותקרע מצחוק, כמו הרבה מאיתנו שרואים את ההודעות הראשונות שלהם

ולסיום - את הPRC בסוף קראת או לא? :lol:

בנוסף יוני סתם שתדע

כדי ללמוד לטוס במציאות צריך ללמוד מטורולוגיה, אוף זה יכול לשעמם, צריך לעשות תאוריות אוף זה משעמם יאללה תעלו אותי כבר על מטוס,

כדי להגיע לדובדבן בקצפת, צריך לאכול את ה"רע" בתחתית

פורסם

חברים להירגע,

אם יש מישהו שרוצה להחיל ללמוד מבואיניג, אז שיתחיל, מי שרוצה שיעזור לו, ויש לא מעט כאלו.

נכון שהמצב האידיאלי זה ללמוד הכל מ 0, כלומר צסנה.

אבל אם מישהו רוצה להנות ממשהו אחר, זה המקום, לכן זה תחביב.

אי אפשר לשייך רצון להתחיל מבואינג לחוסר רצינות.

אולי במקרה של יוני זה בהחלט כך, (ממבט חטוף על ההודעות שלך עד כה בפורום).

על כל השאלות ששאלת קבורות תשובות בפורום, או במדריכים למתחילים שבוודאי לא קראת.

אם בחרת להתחיל מכיתה י"א אל תצפה לקבל את כל התשובות של כתה ב'.

שב ותקרא.

פורסם

יוני, אמרתי לך ב MSN וגם בשיחה הראשונה שלך איתי, שאני ממליץ להתחיל מהבסיס שזה ססנה, אז נכון אצלך זה קצת בעיה לתרגל CVFR שאין לך מפת CVFR, ךמרות שעם הסינרי של היום זה פשוט קלי קלות לזהות נקודות CVFR, ויש מדריך נהדר של שמוליק לטיסות CVFR.

אבל לתרגל IFR לא צריכה להיות בעיה.

אני אחרי 1500 שעות+ על המון עמדות פיקוח, פשוט מפחד לעלות על מטוס גדול יותר מברון 58, כי עוד לא הגעתי לשלב הזה, אם אתה אוהב כבדים אז קח אותם אבל תטוס ידני ותתרגל ידני ILS 12 ויציאות מב"ג באופן ידני, אם תראה שאתה מתקשה לשלוט באופן ידני על המטוס תנסה לעבור לסצנה ולראות אם יותר קל לך.

ושוב המלצה שהיא טובה לדעתי, קח סצנה (כן שוב) ותמריא משדה דוב ב IFR לכיוןן ב"ג לצורך הנכמות, אל תפסיק עד שלא תבצע זאת בצורה מושלמת, זה הנתיב: LLSD BGN2 ILS PRACTIS LLBG.

כל ההודעות שהאנשים רשמו לך היו למטרה לעזרה ולא שום דבר אחר.

פורסם

רבותיי שבוע טוב,

אין לי כוח להתחיל ולצטט פה כל משפט שמישהו אמר.

ככלל, נתקלתי פה בגישה הישראלית הטיפוסית שאומרת לא "בוא אני אעזור לך" אלא "בוא אני אסביר לך מה הכי טוב בשבילך".

אילן, כמי שמסתובב בפורומים בחו"ל, קשה לי להאמין שנתקלת בתגובות כאלה כמו פה.

אילן, אני לא מבין למה אתה מסיט את הויכוח לכיוון של "מי עוזר יותר למי" זה בכלל לא רלבנטי לגופו של עניין. הבחור שאל שאלה, הוא קיבל מעט עזרה אך בעיקר קיטונות של צעקות שיחזור מהר לססנה. אז כמו שאריק אמר, אם הבחור ירצה, הוא ימשיך לטוס על בואינג (ואני אגב לא חושב שאי אפשר ללמוד לטוס על בואינג משלב מוקדם אחרי שטסת באופן בסיסי בססנה)

רוצים לעזור, תעזרו, לא רוצים? חושבים שהוא טועה? החרישו או תגידו לו בצורה יפה.

קובי, אני חושב שסיכמת את זה באופן יפה.

יוני, אני ממליץ לך לשקול את העצה של איציק ובכלל, אך אם בבואינג חשקה נפשך, אז כמו שקובי אמר, שב תלמד ואחרי זה אם יהיו שאלות, תשאל.

זהו, באמת שבוע טוב לכולם וחג מולד שמח לחוגגים.

פורסם

"ציטוט של כולם "

אתם יודעים מה ... הינה אני יחזור שוב לציסנה ילמד קשה ולעומק

וזה לא רק ביגלל שאתם אומרים לי ... אני רוצה לילמוד באמת רציני בלי מישחקים

לדעת הכל ואני יקח את הזמן וישקיע...

כפי שאמרתם להתחיל מ 0

אני רק מבקש דבר אחד... בבקשה אם אתם מכירים עוד מדירכים לכל סוגי התעופה מצסנה ועד מסחר

כמה שיותר מדריכים טבלאות ו אינפורמצייה.... זה יהיה מתנת החג בישיבילי

תודה וכןןןןןןן אני נולד מחדש !!! :lol: :wink:

יוני

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...