עבור לתוכן

xenopus

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    209
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

xenopus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. רבותי, מי שאמר לכם שמדובר בביטוח פשוט הטעה ובכוונה. הסיבה היא פשוטה, נתב"ג נחשב איזור סגור מבחינה בטחונית וכניסה למתחמים סגורים מותרת רק לאחר בדיקת רקע וזה מחייב מספר זהות ולאו דווקא תעודת זהות. מספר זהות יש לכם מיום שנולדתם, הוא מופיע לכם בדרכון, לא נראה לי שאמורה להיות בעיה. בהצלחה
  2. טוב, אז שאני אתחיל אולי לספר פה בדיחות על השואה? רק מפני שזה חוש הומור אפל? כאשר כותבים במקום פומבי, צריך להתחשב ברגשות כלל הקוראים, כולל אולי כאלה שמישהו מבני משפחתם היה על המטוס הזה או על מטוס אחר שלא שפר גורלו. רן, אני מאד מתפלא על ההגנה שאתה מעניק להתבטאויות מאד שנויות במחלוקת.
  3. 113 איש נספו ואותך מעניין כמה כסף יעשו בנשיונל ג'אוגרפיק? נראה לי שהגזמת, קצת רגישות לא תזיק!!!!
  4. אני סתם תוהה, למה אתה חושב, אלון, שהמודל שלהם גרוע יותר מבדיחה של 1 באפריל. אתה מוכן לשתף? ובכלל, כל השאר, מה הטענות הספציפיות שלכם כנגד המודל? מישהו מכם רכש אותו, בחן אותו ומדבר מנסיון? אולי יסכים לשתף. בתודה ושבוע טוב
  5. קודם כל, בבקשה חברה, מספיק עם הישראליות הזאת. כל אחד פה מינימום צ'אק ייגר וקורא לטייס הספרדי "אידיוט", "נכנס להלם" ושאר מני דברים. זה לא רציני ולא נכון. שנית, נמל תעופה JFK הוא מן העמוסים בעולם והפקחים והבקרים שם ידועים בחוסר נחמדות, ציניות וכמות הבצל החי שהם מסוגלים לאכול. כעת לתחקיר: 1. הטייס הספרדי נחת על 4R ומתבקש לזרז את ירידתו מהמסלול למסלול ההסעה E (נקודה מס' 1 בציור). 2. הספרדי מתבקש H/S בצומת של E עם Y. (נקודה 2 בציור) 3. הפקח מגלה שהספרדי לא עצר אלא התקדם על Y (נקודה 3 בציור) 4. טיסת אמריקן שגם כן ירדה ממסלול 4R מתבקשת להסיע ולעצור לפני 4L על FB. אך בהמשך הפקח אומר לו מתי לעצור בדיוק ולהערכתי מהמשך ההשתלשלות, הוא עצר בנקודה מס' 4 בציור. 5. כעת הפקח מבקש מספר פעמים מהספרדי לעצור לפני 4L ב- FB (נקודה מס' 5) ומאחר והוא כבר עצבני וללא ספק הספרדי כבר טעה, הוא מנסה לודא קליטה באופן סופי מצד הספרדי מה שבהחלט סביר לדרוש. 6. כדי לא לעכב את טיסת אמריקן בדרכה לטרמינל (הספרדי יצר פקק) הפקח שולח את טיסת אמריקן שמאלה על Y (נקודה 6) ימינה על 31L (נקודה 7) להחזיק H/S לפני 4R (נקודה . זה הכל.
  6. xenopus

    757 באופק

    http://forums.avsim.net/dcboard.php?az= ... &mode=full
  7. ברוך הבא ובהצלחה. תוכל למצוא הרבה חומר ולהתחיל ללמוד את הנושא בטרם תוכל לגשת מעשית לטיסה ברשת. אם יש לך שאלות ספציפיות אנא שאל. מומלץ לבקר באתר VATSIM.NET שם יש הסברים מפורטים, חוקים וכדומה. בנוגע לרמת טיסה, אם טרם הגעת לרמה בסיסית של שליטה במטוס, כולל המראות, נחיתות, שמירה על גובה, מהירות וכיוון וניווט מכשירים, רצוי שתתרגל ותתאמן על כך, ב FS2004 יש גם הדרכה וירטואלית וגם חומר הסבר. כדי שלא תדרוך לאיש על האצבעות פה :green: אנא התעדכן בחוקי הפורום והוסף את שמך המלא לפרופיל שלך כדי שיופיע בתחתית הודעותיך. למרות שהמילה משחק מתארת את FS2004 כמו את החיים בכלל, החברה פה קצת רגישים לעניין ה- 'משחק' וגם אבשלום קור היה מסכים לקרוא לזה סימולטור. כל טוב.
  8. יופי של אתר בו מרוכז מידע על כל הטיסות לארה"ב וממנה. הוא כולל את שמות הטיסות, סוגי המטוסים והנתיב האמיתי. http://flightaware.com כך למשל, אם אתם רוצים לראות באיזה נתיב טסה טיסת אל על 22 מניו יורק אז: http://flightaware.com/live/flight/ELY22 נראה לי דרך מצויינת לתכנן נתיבים.
  9. רבותיי שבוע טוב, אין לי כוח להתחיל ולצטט פה כל משפט שמישהו אמר. ככלל, נתקלתי פה בגישה הישראלית הטיפוסית שאומרת לא "בוא אני אעזור לך" אלא "בוא אני אסביר לך מה הכי טוב בשבילך". אילן, כמי שמסתובב בפורומים בחו"ל, קשה לי להאמין שנתקלת בתגובות כאלה כמו פה. אילן, אני לא מבין למה אתה מסיט את הויכוח לכיוון של "מי עוזר יותר למי" זה בכלל לא רלבנטי לגופו של עניין. הבחור שאל שאלה, הוא קיבל מעט עזרה אך בעיקר קיטונות של צעקות שיחזור מהר לססנה. אז כמו שאריק אמר, אם הבחור ירצה, הוא ימשיך לטוס על בואינג (ואני אגב לא חושב שאי אפשר ללמוד לטוס על בואינג משלב מוקדם אחרי שטסת באופן בסיסי בססנה) רוצים לעזור, תעזרו, לא רוצים? חושבים שהוא טועה? החרישו או תגידו לו בצורה יפה. קובי, אני חושב שסיכמת את זה באופן יפה. יוני, אני ממליץ לך לשקול את העצה של איציק ובכלל, אך אם בבואינג חשקה נפשך, אז כמו שקובי אמר, שב תלמד ואחרי זה אם יהיו שאלות, תשאל. זהו, באמת שבוע טוב לכולם וחג מולד שמח לחוגגים.
  10. חברה, אולי מספיק לתפוס תחת ולספר על איך אתם עשיתם דברים כשהייתם בפלמ"ח? הבן אדם רוצה לטוב על בואינג, זה מה שיעשה לו טוב בחיים, הוא לא מנסה להעליב טייסי ססנה או נהגי פורמולה-1, הוא רוצה להטיס בואינג. שיעשה מה שכיף לו ותפסיקו להתנהג כאילו כולכם מדריכים בבי"ס לקברניטאות של אל על. הבחור רוצה עזרה, תנו לו. שבת שלום.
  11. ניתן לעדכן את המטוס ולקבל לרגל חג המולד, fuel planner ו- Load manager. רק שימו לב, כנסו לאתר של PSS ותורידו שוב את הקובץ_Base_Setup אחרת תהיינה בעיות עם ה- SERIAL KEY. הנחיות ב: http://forums.avsim.net/dcboard.php?az= ... &mode=full
  12. כזכור, חברת גאוגרפקס, הוציאה בזמנו MESH של ניו זילנד ב-4 רמות רזולוציה שונות. שתיים מהן למכירה ושתיים חינמיות. מאחר והיה עומס רב על השרתים שלהם, הם הפסיקו לאפשר הורדה של החינמיות. אתמול בדקתי ומצאתי ששוב ניתן להוריד. אז למעוניינים: http://www.geographx.co.nz/downloads.html חג מולד שמח :x-mas:
  13. שלום לכולם, מזג אוויר רבותי!! ב- SB3 אף פעם לא יורד גשם וגם העננים בדרך כלל לא משהו. ב- FSINN יש יופי של מזג אוויר כולל גשם המתעדכן לבחירתך משרת של FSINN או מהשרת של VATSIM. בשבילי זו הסיבה העיקרית למעבר ל- FSINN כי מעבר לכך, הממשק של SB3 יותר ידידותי למשתמש לדעתי.
  14. http://www.precisionmanuals.com/downloa ... 8&iType=23
×
×
  • יצירת חדש...