עבור לתוכן
Moshe Bensal

שאלה לגבי דרגות במציאות

Recommended Posts

פורסם

אי קיום הוראה אינו מעיד על ההוראה. הוא מעיד הרבה על איש הצוות, ועל הצורה בה סביבתו רואה חריגה זו. זוכר את קברניט HELIOS שנגמר מחוסר חמצן לפני פחות משנה?

אני באמת התקשיתי לוודא לגבי ה- A300. שוב, אפשר להוסיף בתא מרווח עוד עמדות, למשל עקב לחצי ועד עובדים לקבלת תוספות צוות אוויר וטיסה פעילה אפשר לצרף מחסנאי ותמיד תהיינה סיבות טובות לכך, למשל אם יתקלקל מנוע בקנדי ייקח לו פחות זמן מלכל יתר הצוות לאתר פתרון. מי שחושב שאני ממציא מדמיוני, שיבדוק כמה תחנות חו"ל ואיפה היו בשעתו לאל על, כמה אנשים הם איישו בתחנות אלה, למרות שהיתה טיסה בודדת בשבוע, לדוגמא יוהנסבורג. בעת שהותי בוושינגטון כנספח, אל על החזיקה שם משרד פעיל בראשות מנהל בכיר, בן דוד של מנהל ובת של סגן מנהל וכו', הכל מכספי האזרח. כמות הטיסות של אל על לוושינגטון ידועה, והקשרים עם המינהל והמימשל בארה"ב אינם קיימים, אך אפשר תמיד להמציא צורך כלשהו.

עופר, לגבי ההודעה הראשונה שלך

בטיסה של FLY AIR ב-A300 היה מהנדס טיסה [אל תתחילו עם הסטיגמות על FLY AIR היה שמה צוות נהדר].

וכשה-FO הלך לעשן עם הדיילות [ונתן לי את המשוב שלו 8) ] אף אחד לא היה חגור ושום מסיכת חמצן לא הייתה בחוץ

פורסם

אורן

אתה בעצמך טייס וירטואלי ,אתה צריך לזרום, כי יש גבול להגיע לריאליסטיות בטיסה וירטואלית.

נראה לך שלפי ההיגיון יתנו דרגות לטייסי חברה וירטואלית לאחר אלפי שעות טיסה,או ותק בהתאם, זה יהיה מצחיק, הטייס הוירטואלי יסיים צבא, יתחתן ויביא ילדים :) . הכוונה שלי הייתה שהם מנסים להגיע לרמה ריאליסטית לגבי הדרגות, זה יפה ,לא.

עופר

אין ספק שאתה מראה ידע בחוקי התעופה, ישר כח.

לעומת זאת לפי מה שאני יודע, ותק בחברת תעופה זה מקביל למ"ס שעות הטיסה שהטייס צובר בחברת תעופה

( דוגמא ) אני לא מאמין שיש טייס בחברת תעופה שטס פעם בשבוע ועובד 3 שנים והוא יעלה בדרגה יותר גבוהה מטייס שעובד שנתיים וטס כל יום, תקן אותי אם אני טועה, ואם אני טועה אני אבדוק יותר לעומק, זה ממש לא בעיה.

בכל אופן טייס יעלה דרגה לקברניט לאחר שיעבור בחינה לקברניטאות בחברה בה הוא עובד ולאחר שהוא צבר מספיק שעות טיסה וגם שיש לו הותק לכך.

יום טוב

אלדד רובין

פורסם

אלדד, אין לי שום בעיה עם זה. כל חברה וירטואלית רשאית לבנות מערכת קידום כראות עיניה.

אבל השאלה המקורית היתה על הדרגות במציאות, ואתה הבאת לינק לחברה שהמציאה לעצמה מערכת דרגות ומעולם לא התיימרה להיות קשורה באופן זה או אחר לחברת תעופה כזו או אחרת.

פורסם

אורן התותח,

תקרא מה הוא שאל:

( האם מישהו מכיר אתר שבו ניתן לראות, איך ניראות דרגות הטייסים במציאות? האם בכל החברות הסימון זהה? )

ומסיבה זו הפנתי אותו ללינק שראית, כי לפי דעתי הדרגות והסימונים דיי דומים למציאות.

אני לא יודע אם האתר הזה גם וירטואלי.

http://www.rafweb.org/ranks5.htm

ערב טוב אלדד.

פורסם

שלום אלדד,

נדבר על אל על, כל חברה וחוקיה אך העיקרון וההיגיון די דומים.

אל על מקבלת טייס בעל לפחות 1000 שעות כטייס מפקד ורישיון מסחרי עם הגדר מכשירים כמינימום. ברגע שהוסמך כטייס ראשון הוא תופס מקום אחרון ברשימת הבכירות. גם אם הגיע עם 20000 שעות טיסה וסיים מצטיין.

מכאן ואילך הוא טס במשרה מלאה כמו יתר הטייסים בחברה לפי לו"ז המתפרסם שבועיים מראש עבור כל חודש. אין מצב שטייס אחד טס בחודש 20 שעות ואחרים 65, החברה מאזנת וועד הטייסים ידאג לכך באם תימצא חריגה. במלים אחרות כל הטייסים צוברים ניסיון בקצב זהה.

בהיווצר צורך בחברה לתוספת קברניטים, היא מכשירה את הראשונים ברשימת הבכירות לעיל, ואינה יכולה בעיקרון לפעול אחרת. היו מצבים בודדים ביותר, בתקופות בהן הצי גדל מהר ולא היו מועמדי קידום בעלי ניסיון מספיק, שדילגו בהסכמת ועד הטייסים על כמה מועמדים וקידמו למשל טייס שהיה בעל 10,500 שעות טיסה מח"א על B707, היום הוא ראש מבצעי אוויר.

כלומר לדעתי אתה די צודק.

עופר

אין ספק שאתה מראה ידע בחוקי התעופה, ישר כח.

לעומת זאת לפי מה שאני יודע, ותק בחברת תעופה זה מקביל למ"ס שעות הטיסה שהטייס צובר בחברת תעופה

( דוגמא ) אני לא מאמין שיש טייס בחברת תעופה שטס פעם בשבוע ועובד 3 שנים והוא יעלה בדרגה יותר גבוהה מטייס שעובד שנתיים וטס כל יום, תקן אותי אם אני טועה, ואם אני טועה אני אבדוק יותר לעומק, זה ממש לא בעיה.

בכל אופן טייס יעלה דרגה לקברניט לאחר שיעבור בחינה לקברניטאות בחברה בה הוא עובד ולאחר שהוא צבר מספיק שעות טיסה וגם שיש לו הותק לכך.

יום טוב

אלדד רובין

פורסם

בקשר לדרגות.

אצלי בבנין יש דייל שיום אחד ראיתי אותו מוריד את התיק מהמונית אחרי טיסה והיו לו שלושה פסים על הכתף, והוא לא קצין ראשון אלא דייל, יותר נכון כלכל באלעל...

ואני זוכר באיזשהו סרטון של חבר החטיבה יש דייל שהוא עם פס אחד.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...