עבור לתוכן
asaf742

4X-EKP במרץ 2006?

Recommended Posts

פורסם
  yuval_el כתב:
באפריל האחרון אמר לי קברניט 747 באל על שה737 הולך להיות מטוס הדגל של אל על, כנראה שהוא צדק...

תראו איזה דרך ארוכה הוא יעשה מאוסטרליה-

Delivery flight LY1111 MEL-POM-MNL-UTP-BOM-ADD-TLV

הלוואי! :D לא יהיה מישהו יותר שמח ממני אם ה737 יהיה מטוס הדגל של אלעל :mrgreen:

פורסם

המטוס הכי קטן והכי זול בצי שלהם, אפשר להבין גם מסיבות כלכליות למה הם רוצים שהוא יהיה הדגל של החברה.

הוא יכול להגיע כמעט לכל מקום באירופה ולרוסיה. הבעייה היחידה אם נקרא לה בעייה היא כמות הנוסעים, זאת הסיבה היחידה ששולחים את ה767 לאירופה ולפעמים גם את ה747 וחבל, בזמן שאפשר לעשות עוד טיסות למזרח הרחוק ולמשל ליעדים אחרים בארה"ב כמו לוס אנג'לס (שאת הסיוט הזה אני הולך לעבור במרץ) טיסה שפשוט מתייבשים בה. עוברים דרך קנדה, 17 שעות על מטוס צפוף, למה שלא ישלחו לשם את ה777 ואת ה747 שלהם? בהם יש לפחות PTV'sומושבים יותר נוחים! לא שיש לי בעייה עם 767 אבל הוא חביב לטיסות לאירופה ולא שנתקעים בו 17 שעות בלי שום אטרקציות מיוחדות שייחדו את הטיסה ושתמורתן משלמים 1000 דולר ויותר!

פורסם
  Co Pilot כתב:
המטוס הכי קטן והכי זול בצי שלהם, אפשר להבין גם מסיבות כלכליות למה הם רוצים שהוא יהיה הדגל של החברה.

הוא יכול להגיע כמעט לכל מקום באירופה ולרוסיה. הבעייה היחידה אם נקרא לה בעייה היא כמות הנוסעים, זאת הסיבה היחידה ששולחים את ה767 לאירופה ולפעמים גם את ה747 וחבל, בזמן שאפשר לעשות עוד טיסות למזרח הרחוק ולמשל ליעדים אחרים בארה"ב כמו לוס אנג'לס (שאת הסיוט הזה אני הולך לעבור במרץ) טיסה שפשוט מתייבשים בה. עוברים דרך קנדה, 17 שעות על מטוס צפוף, למה שלא ישלחו לשם את ה777 ואת ה747 שלהם? בהם יש לפחות PTV'sומושבים יותר נוחים! לא שיש לי בעייה עם 767 אבל הוא חביב לטיסות לאירופה ולא שנתקעים בו 17 שעות בלי שום אטרקציות מיוחדות שייחדו את הטיסה ושתמורתן משלמים 1000 דולר ויותר!

קודם כל ה737 מגיע לכל מקום באירופה. ואתה צודק באמת לא יצא כלום מעוד 767 שהם בנתיים מתיישנים והם בעתיד הלא רחוק ירדו מפס היצור משום שה787 יחליף אותם. לעומת ה767 ה737 כבר סגר שבוע שעבר 6000 הזמנות. שיא ההזמנות אי פעם למטוס :wink: דרך אגב אלעל הזמינו עוד שני 777 ככה שאין מה להתבכיין. הדור הבא של ה737 יצא לפי הערכות ב2012 בנתיים נמשיך להנות ממנו לעוד מספיק זמן :mrgreen:

פורסם
  alon_a כתב:
  Co Pilot כתב:
המטוס הכי קטן והכי זול בצי שלהם, אפשר להבין גם מסיבות כלכליות למה הם רוצים שהוא יהיה הדגל של החברה.

הוא יכול להגיע כמעט לכל מקום באירופה ולרוסיה. הבעייה היחידה אם נקרא לה בעייה היא כמות הנוסעים, זאת הסיבה היחידה ששולחים את ה767 לאירופה ולפעמים גם את ה747 וחבל, בזמן שאפשר לעשות עוד טיסות למזרח הרחוק ולמשל ליעדים אחרים בארה"ב כמו לוס אנג'לס (שאת הסיוט הזה אני הולך לעבור במרץ) טיסה שפשוט מתייבשים בה. עוברים דרך קנדה, 17 שעות על מטוס צפוף, למה שלא ישלחו לשם את ה777 ואת ה747 שלהם? בהם יש לפחות PTV'sומושבים יותר נוחים! לא שיש לי בעייה עם 767 אבל הוא חביב לטיסות לאירופה ולא שנתקעים בו 17 שעות בלי שום אטרקציות מיוחדות שייחדו את הטיסה ושתמורתן משלמים 1000 דולר ויותר!

קודם כל ה737 מגיע לכל מקום באירופה. ואתה צודק באמת לא יצא כלום מעוד 767 שהם בנתיים מתיישנים והם בעתיד הלא רחוק ירדו מפס היצור משום שה787 יחליף אותם. לעומת ה767 ה737 כבר סגר שבוע שעבר 6000 הזמנות. שיא ההזמנות אי פעם למטוס :wink: דרך אגב אלעל הזמינו עוד שני 777 ככה שאין מה להתבכיין. הדור הבא של ה737 יצא לפי הערכות ב2012 בנתיים נמשיך להנות ממנו לעוד מספיק זמן :mrgreen:

תרשה לי לתקן אותך, ה 767 כבר ירד מפס הייצור. ייצורו הופסק עוד לפני חודש נובמבר, כפי שנמסר לי מ-2 מהנדסים בכירים בחברה. ה-737 הוא מטוס מצוין לאירופה, ככה ייתווספו יותר טיסות לפראג למשל, ותהיה גמישות בטיסות של אלעל ליעד הזה למשל, במקום טיסות של פעמיים בשבוע לשמה. ככה ניתן יהיה לתת טיסות כל יום לפראג ולעוד מס' יעדים.

פורסם
  Boeing744 כתב:
  alon_a כתב:
  Co Pilot כתב:
המטוס הכי קטן והכי זול בצי שלהם, אפשר להבין גם מסיבות כלכליות למה הם רוצים שהוא יהיה הדגל של החברה.

הוא יכול להגיע כמעט לכל מקום באירופה ולרוסיה. הבעייה היחידה אם נקרא לה בעייה היא כמות הנוסעים, זאת הסיבה היחידה ששולחים את ה767 לאירופה ולפעמים גם את ה747 וחבל, בזמן שאפשר לעשות עוד טיסות למזרח הרחוק ולמשל ליעדים אחרים בארה"ב כמו לוס אנג'לס (שאת הסיוט הזה אני הולך לעבור במרץ) טיסה שפשוט מתייבשים בה. עוברים דרך קנדה, 17 שעות על מטוס צפוף, למה שלא ישלחו לשם את ה777 ואת ה747 שלהם? בהם יש לפחות PTV'sומושבים יותר נוחים! לא שיש לי בעייה עם 767 אבל הוא חביב לטיסות לאירופה ולא שנתקעים בו 17 שעות בלי שום אטרקציות מיוחדות שייחדו את הטיסה ושתמורתן משלמים 1000 דולר ויותר!

קודם כל ה737 מגיע לכל מקום באירופה. ואתה צודק באמת לא יצא כלום מעוד 767 שהם בנתיים מתיישנים והם בעתיד הלא רחוק ירדו מפס היצור משום שה787 יחליף אותם. לעומת ה767 ה737 כבר סגר שבוע שעבר 6000 הזמנות. שיא ההזמנות אי פעם למטוס :wink: דרך אגב אלעל הזמינו עוד שני 777 ככה שאין מה להתבכיין. הדור הבא של ה737 יצא לפי הערכות ב2012 בנתיים נמשיך להנות ממנו לעוד מספיק זמן :mrgreen:

תרשה לי לתקן אותך, ה 767 כבר ירד מפס הייצור. ייצורו הופסק עוד לפני חודש נובמבר, כפי שנמסר לי מ-2 מהנדסים בכירים בחברה. ה-737 הוא מטוס מצוין לאירופה, ככה ייתווספו יותר טיסות לפראג למשל, ותהיה גמישות בטיסות של אלעל ליעד הזה למשל, במקום טיסות של פעמיים בשבוע לשמה. ככה ניתן יהיה לתת טיסות כל יום לפראג ולעוד מס' יעדים.

זה היה ה757 שירד מפס הייצור לפי נובמבר נכון לעכשיו עוד מייצרים את ה767.

פורסם
  alon_a כתב:
  Boeing744 כתב:
  alon_a כתב:
  Co Pilot כתב:
המטוס הכי קטן והכי זול בצי שלהם, אפשר להבין גם מסיבות כלכליות למה הם רוצים שהוא יהיה הדגל של החברה.

הוא יכול להגיע כמעט לכל מקום באירופה ולרוסיה. הבעייה היחידה אם נקרא לה בעייה היא כמות הנוסעים, זאת הסיבה היחידה ששולחים את ה767 לאירופה ולפעמים גם את ה747 וחבל, בזמן שאפשר לעשות עוד טיסות למזרח הרחוק ולמשל ליעדים אחרים בארה"ב כמו לוס אנג'לס (שאת הסיוט הזה אני הולך לעבור במרץ) טיסה שפשוט מתייבשים בה. עוברים דרך קנדה, 17 שעות על מטוס צפוף, למה שלא ישלחו לשם את ה777 ואת ה747 שלהם? בהם יש לפחות PTV'sומושבים יותר נוחים! לא שיש לי בעייה עם 767 אבל הוא חביב לטיסות לאירופה ולא שנתקעים בו 17 שעות בלי שום אטרקציות מיוחדות שייחדו את הטיסה ושתמורתן משלמים 1000 דולר ויותר!

קודם כל ה737 מגיע לכל מקום באירופה. ואתה צודק באמת לא יצא כלום מעוד 767 שהם בנתיים מתיישנים והם בעתיד הלא רחוק ירדו מפס היצור משום שה787 יחליף אותם. לעומת ה767 ה737 כבר סגר שבוע שעבר 6000 הזמנות. שיא ההזמנות אי פעם למטוס :wink: דרך אגב אלעל הזמינו עוד שני 777 ככה שאין מה להתבכיין. הדור הבא של ה737 יצא לפי הערכות ב2012 בנתיים נמשיך להנות ממנו לעוד מספיק זמן :mrgreen:

תרשה לי לתקן אותך, ה 767 כבר ירד מפס הייצור. ייצורו הופסק עוד לפני חודש נובמבר, כפי שנמסר לי מ-2 מהנדסים בכירים בחברה. ה-737 הוא מטוס מצוין לאירופה, ככה ייתווספו יותר טיסות לפראג למשל, ותהיה גמישות בטיסות של אלעל ליעד הזה למשל, במקום טיסות של פעמיים בשבוע לשמה. ככה ניתן יהיה לתת טיסות כל יום לפראג ולעוד מס' יעדים.

זה היה ה757 שירד מפס הייצור לפי נובמבר נכון לעכשיו עוד מייצרים את ה767.

חבל על הויכוח אלון, תתקשר לבואינג ותשאל. זה נכון שסגרו את ה757, אבל בנובמבר עד כמה שידוע לי כבר לא היו הזמנות חדשות, ובאוינג סגרו את הקו. אם יש עוד מטוסים אחרונים שצריכים לצאת, יכול להיות, אבל לא יתחילו בשלב זה מטוסים חדשים.

פורסם
  opherben כתב:
  ראם אדם כתב:
לא יכול להיות שסגרו את פס הייצור של 757 :shock: אני פשוט חולה עלהמטוס הזה איך עושים דבר כזה :?: :cry:

ומה יגידו אילן ואורן על הדקוטה? :x

אהבתי עופר

עופר :1 ראם :0

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...