asaf742 פורסם ינואר 3, 2006 דיווח פורסם ינואר 3, 2006 האם נזכה לראות עוד 738WL באלעל? הוא ישלח ב26 במרץ 2006, אגב, המטוס הוא של ILFC מוחכר כעת ל-Polynesian Airlines הנה תמונה שלו: http://www.airliners.net/open.file/854089/L/ הידיעה לקוחה מפורום חובבי תעופה בתפוז http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/ ... d=68871159 קרדיט ליוחאי
yuval_el פורסם ינואר 3, 2006 דיווח פורסם ינואר 3, 2006 באפריל האחרון אמר לי קברניט 747 באל על שה737 הולך להיות מטוס הדגל של אל על, כנראה שהוא צדק... תראו איזה דרך ארוכה הוא יעשה מאוסטרליה- Delivery flight LY1111 MEL-POM-MNL-UTP-BOM-ADD-TLV
alon_a פורסם ינואר 3, 2006 דיווח פורסם ינואר 3, 2006 yuval_el כתב: באפריל האחרון אמר לי קברניט 747 באל על שה737 הולך להיות מטוס הדגל של אל על, כנראה שהוא צדק...תראו איזה דרך ארוכה הוא יעשה מאוסטרליה- Delivery flight LY1111 MEL-POM-MNL-UTP-BOM-ADD-TLV הלוואי! לא יהיה מישהו יותר שמח ממני אם ה737 יהיה מטוס הדגל של אלעל :mrgreen:
Eldar Sella פורסם ינואר 3, 2006 דיווח פורסם ינואר 3, 2006 לא לא לאא :cry: שיקנו עוד 767 :| לא יהיה מישהו יותר עצוב ממני אם 737 יהיה הדגל של אלעל :cry:
Shai B פורסם ינואר 3, 2006 דיווח פורסם ינואר 3, 2006 Yaniv B כתב: לא לא לאא :cry: שיקנו עוד 767 :| לא יהיה מישהו יותר עצוב ממני אם 737 יהיה הדגל של אלעל :cry: מצטרף :?
Ben Cohen פורסם ינואר 3, 2006 דיווח פורסם ינואר 3, 2006 המטוס הכי קטן והכי זול בצי שלהם, אפשר להבין גם מסיבות כלכליות למה הם רוצים שהוא יהיה הדגל של החברה. הוא יכול להגיע כמעט לכל מקום באירופה ולרוסיה. הבעייה היחידה אם נקרא לה בעייה היא כמות הנוסעים, זאת הסיבה היחידה ששולחים את ה767 לאירופה ולפעמים גם את ה747 וחבל, בזמן שאפשר לעשות עוד טיסות למזרח הרחוק ולמשל ליעדים אחרים בארה"ב כמו לוס אנג'לס (שאת הסיוט הזה אני הולך לעבור במרץ) טיסה שפשוט מתייבשים בה. עוברים דרך קנדה, 17 שעות על מטוס צפוף, למה שלא ישלחו לשם את ה777 ואת ה747 שלהם? בהם יש לפחות PTV'sומושבים יותר נוחים! לא שיש לי בעייה עם 767 אבל הוא חביב לטיסות לאירופה ולא שנתקעים בו 17 שעות בלי שום אטרקציות מיוחדות שייחדו את הטיסה ושתמורתן משלמים 1000 דולר ויותר!
alon_a פורסם ינואר 3, 2006 דיווח פורסם ינואר 3, 2006 Co Pilot כתב: המטוס הכי קטן והכי זול בצי שלהם, אפשר להבין גם מסיבות כלכליות למה הם רוצים שהוא יהיה הדגל של החברה.הוא יכול להגיע כמעט לכל מקום באירופה ולרוסיה. הבעייה היחידה אם נקרא לה בעייה היא כמות הנוסעים, זאת הסיבה היחידה ששולחים את ה767 לאירופה ולפעמים גם את ה747 וחבל, בזמן שאפשר לעשות עוד טיסות למזרח הרחוק ולמשל ליעדים אחרים בארה"ב כמו לוס אנג'לס (שאת הסיוט הזה אני הולך לעבור במרץ) טיסה שפשוט מתייבשים בה. עוברים דרך קנדה, 17 שעות על מטוס צפוף, למה שלא ישלחו לשם את ה777 ואת ה747 שלהם? בהם יש לפחות PTV'sומושבים יותר נוחים! לא שיש לי בעייה עם 767 אבל הוא חביב לטיסות לאירופה ולא שנתקעים בו 17 שעות בלי שום אטרקציות מיוחדות שייחדו את הטיסה ושתמורתן משלמים 1000 דולר ויותר! קודם כל ה737 מגיע לכל מקום באירופה. ואתה צודק באמת לא יצא כלום מעוד 767 שהם בנתיים מתיישנים והם בעתיד הלא רחוק ירדו מפס היצור משום שה787 יחליף אותם. לעומת ה767 ה737 כבר סגר שבוע שעבר 6000 הזמנות. שיא ההזמנות אי פעם למטוס :wink: דרך אגב אלעל הזמינו עוד שני 777 ככה שאין מה להתבכיין. הדור הבא של ה737 יצא לפי הערכות ב2012 בנתיים נמשיך להנות ממנו לעוד מספיק זמן :mrgreen:
Boeing744 פורסם ינואר 3, 2006 דיווח פורסם ינואר 3, 2006 alon_a כתב: Co Pilot כתב: המטוס הכי קטן והכי זול בצי שלהם, אפשר להבין גם מסיבות כלכליות למה הם רוצים שהוא יהיה הדגל של החברה.הוא יכול להגיע כמעט לכל מקום באירופה ולרוסיה. הבעייה היחידה אם נקרא לה בעייה היא כמות הנוסעים, זאת הסיבה היחידה ששולחים את ה767 לאירופה ולפעמים גם את ה747 וחבל, בזמן שאפשר לעשות עוד טיסות למזרח הרחוק ולמשל ליעדים אחרים בארה"ב כמו לוס אנג'לס (שאת הסיוט הזה אני הולך לעבור במרץ) טיסה שפשוט מתייבשים בה. עוברים דרך קנדה, 17 שעות על מטוס צפוף, למה שלא ישלחו לשם את ה777 ואת ה747 שלהם? בהם יש לפחות PTV'sומושבים יותר נוחים! לא שיש לי בעייה עם 767 אבל הוא חביב לטיסות לאירופה ולא שנתקעים בו 17 שעות בלי שום אטרקציות מיוחדות שייחדו את הטיסה ושתמורתן משלמים 1000 דולר ויותר! קודם כל ה737 מגיע לכל מקום באירופה. ואתה צודק באמת לא יצא כלום מעוד 767 שהם בנתיים מתיישנים והם בעתיד הלא רחוק ירדו מפס היצור משום שה787 יחליף אותם. לעומת ה767 ה737 כבר סגר שבוע שעבר 6000 הזמנות. שיא ההזמנות אי פעם למטוס :wink: דרך אגב אלעל הזמינו עוד שני 777 ככה שאין מה להתבכיין. הדור הבא של ה737 יצא לפי הערכות ב2012 בנתיים נמשיך להנות ממנו לעוד מספיק זמן :mrgreen: תרשה לי לתקן אותך, ה 767 כבר ירד מפס הייצור. ייצורו הופסק עוד לפני חודש נובמבר, כפי שנמסר לי מ-2 מהנדסים בכירים בחברה. ה-737 הוא מטוס מצוין לאירופה, ככה ייתווספו יותר טיסות לפראג למשל, ותהיה גמישות בטיסות של אלעל ליעד הזה למשל, במקום טיסות של פעמיים בשבוע לשמה. ככה ניתן יהיה לתת טיסות כל יום לפראג ולעוד מס' יעדים.
alon_a פורסם ינואר 4, 2006 דיווח פורסם ינואר 4, 2006 Boeing744 כתב: alon_a כתב: Co Pilot כתב: המטוס הכי קטן והכי זול בצי שלהם, אפשר להבין גם מסיבות כלכליות למה הם רוצים שהוא יהיה הדגל של החברה.הוא יכול להגיע כמעט לכל מקום באירופה ולרוסיה. הבעייה היחידה אם נקרא לה בעייה היא כמות הנוסעים, זאת הסיבה היחידה ששולחים את ה767 לאירופה ולפעמים גם את ה747 וחבל, בזמן שאפשר לעשות עוד טיסות למזרח הרחוק ולמשל ליעדים אחרים בארה"ב כמו לוס אנג'לס (שאת הסיוט הזה אני הולך לעבור במרץ) טיסה שפשוט מתייבשים בה. עוברים דרך קנדה, 17 שעות על מטוס צפוף, למה שלא ישלחו לשם את ה777 ואת ה747 שלהם? בהם יש לפחות PTV'sומושבים יותר נוחים! לא שיש לי בעייה עם 767 אבל הוא חביב לטיסות לאירופה ולא שנתקעים בו 17 שעות בלי שום אטרקציות מיוחדות שייחדו את הטיסה ושתמורתן משלמים 1000 דולר ויותר! קודם כל ה737 מגיע לכל מקום באירופה. ואתה צודק באמת לא יצא כלום מעוד 767 שהם בנתיים מתיישנים והם בעתיד הלא רחוק ירדו מפס היצור משום שה787 יחליף אותם. לעומת ה767 ה737 כבר סגר שבוע שעבר 6000 הזמנות. שיא ההזמנות אי פעם למטוס :wink: דרך אגב אלעל הזמינו עוד שני 777 ככה שאין מה להתבכיין. הדור הבא של ה737 יצא לפי הערכות ב2012 בנתיים נמשיך להנות ממנו לעוד מספיק זמן :mrgreen: תרשה לי לתקן אותך, ה 767 כבר ירד מפס הייצור. ייצורו הופסק עוד לפני חודש נובמבר, כפי שנמסר לי מ-2 מהנדסים בכירים בחברה. ה-737 הוא מטוס מצוין לאירופה, ככה ייתווספו יותר טיסות לפראג למשל, ותהיה גמישות בטיסות של אלעל ליעד הזה למשל, במקום טיסות של פעמיים בשבוע לשמה. ככה ניתן יהיה לתת טיסות כל יום לפראג ולעוד מס' יעדים. זה היה ה757 שירד מפס הייצור לפי נובמבר נכון לעכשיו עוד מייצרים את ה767.
ראם אדם פורסם ינואר 4, 2006 דיווח פורסם ינואר 4, 2006 לא יכול להיות שסגרו את פס הייצור של 757 :shock: אני פשוט חולה עלהמטוס הזה איך עושים דבר כזה :?: :cry:
Opher Ben Peretz פורסם ינואר 4, 2006 דיווח פורסם ינואר 4, 2006 ראם אדם כתב: לא יכול להיות שסגרו את פס הייצור של 757 :shock: אני פשוט חולה עלהמטוס הזה איך עושים דבר כזה :?: :cry: ומה יגידו אילן ואורן על הדקוטה? :x
Boeing744 פורסם ינואר 4, 2006 דיווח פורסם ינואר 4, 2006 alon_a כתב: Boeing744 כתב: alon_a כתב: Co Pilot כתב: המטוס הכי קטן והכי זול בצי שלהם, אפשר להבין גם מסיבות כלכליות למה הם רוצים שהוא יהיה הדגל של החברה.הוא יכול להגיע כמעט לכל מקום באירופה ולרוסיה. הבעייה היחידה אם נקרא לה בעייה היא כמות הנוסעים, זאת הסיבה היחידה ששולחים את ה767 לאירופה ולפעמים גם את ה747 וחבל, בזמן שאפשר לעשות עוד טיסות למזרח הרחוק ולמשל ליעדים אחרים בארה"ב כמו לוס אנג'לס (שאת הסיוט הזה אני הולך לעבור במרץ) טיסה שפשוט מתייבשים בה. עוברים דרך קנדה, 17 שעות על מטוס צפוף, למה שלא ישלחו לשם את ה777 ואת ה747 שלהם? בהם יש לפחות PTV'sומושבים יותר נוחים! לא שיש לי בעייה עם 767 אבל הוא חביב לטיסות לאירופה ולא שנתקעים בו 17 שעות בלי שום אטרקציות מיוחדות שייחדו את הטיסה ושתמורתן משלמים 1000 דולר ויותר! קודם כל ה737 מגיע לכל מקום באירופה. ואתה צודק באמת לא יצא כלום מעוד 767 שהם בנתיים מתיישנים והם בעתיד הלא רחוק ירדו מפס היצור משום שה787 יחליף אותם. לעומת ה767 ה737 כבר סגר שבוע שעבר 6000 הזמנות. שיא ההזמנות אי פעם למטוס :wink: דרך אגב אלעל הזמינו עוד שני 777 ככה שאין מה להתבכיין. הדור הבא של ה737 יצא לפי הערכות ב2012 בנתיים נמשיך להנות ממנו לעוד מספיק זמן :mrgreen: תרשה לי לתקן אותך, ה 767 כבר ירד מפס הייצור. ייצורו הופסק עוד לפני חודש נובמבר, כפי שנמסר לי מ-2 מהנדסים בכירים בחברה. ה-737 הוא מטוס מצוין לאירופה, ככה ייתווספו יותר טיסות לפראג למשל, ותהיה גמישות בטיסות של אלעל ליעד הזה למשל, במקום טיסות של פעמיים בשבוע לשמה. ככה ניתן יהיה לתת טיסות כל יום לפראג ולעוד מס' יעדים. זה היה ה757 שירד מפס הייצור לפי נובמבר נכון לעכשיו עוד מייצרים את ה767. חבל על הויכוח אלון, תתקשר לבואינג ותשאל. זה נכון שסגרו את ה757, אבל בנובמבר עד כמה שידוע לי כבר לא היו הזמנות חדשות, ובאוינג סגרו את הקו. אם יש עוד מטוסים אחרונים שצריכים לצאת, יכול להיות, אבל לא יתחילו בשלב זה מטוסים חדשים.
Gal פורסם ינואר 4, 2006 דיווח פורסם ינואר 4, 2006 opherben כתב: ראם אדם כתב: לא יכול להיות שסגרו את פס הייצור של 757 :shock: אני פשוט חולה עלהמטוס הזה איך עושים דבר כזה :?: :cry: ומה יגידו אילן ואורן על הדקוטה? :x אהבתי עופר עופר :1 ראם :0