עבור לתוכן
jambo7

נחיתה

Recommended Posts

פורסם

קראתי את הדיון שהעלה the smart ace

ונבעים מכך מספר שאלות

אני רואה שהרבה חברים נוחתים ידני ולא ברור לי ביאזה מטוסים

מה שאני רוצה לדעת מי נוחת ידני ובאיזה מטוס והאים ניתן לבצע נחיתה ידנית

במטוסים גדולים החל מ 737 והלאה

ואיך הם מצליחים לבצע כי אני ניסיתי וזה לא הולך

פורסם

מה זאת אומרת עם איזה מטוסים ?

כל מה שיש לו מנוע + כנפיים והוא ב FS וצריך לנחות, אני מנחית ידני.

לי למשל הכי קל להנחתה מה"גדולים", הוא ה 737-700 של PMDG.

היותר קשים לי לפחות הוא ה 747-400.

בדיון שם אפילו צרפתי תמונה של נחיתה שלי עם ה PMDG על 12 בנתב"ג.

רן.

פורסם

למה זה לא הולך, צביקה?

אתה מתרסק? קופץ? לא מצליח לכוון את עצמך למסלול?

בכל אופן זהדורש הרבה תרגול...

תתחיל במטוסים קטנים - דאש/ATR. הם הרבה יותר זריזים בתגובות שלהם ודומים יותר מטוסים הקלים, ועם זאת מגיעים לנחיתה במהירות נמוכה יותר.

אחרי שתשלוט בהם היטב - תעבור ל-737 - הקטן שבמטוסים ה"גדולים".

זה כבר מטוס סילון - הוא מגיע לנחיתה במהירות גבוהה יותר - כ-140 קשר, ועם זאת מגיב יותר בכבדות ממטוסי הטורבופרופ. לכן הוא זקוק למרחק גדול יותר להתיישרות והתייצבות לנחיתה.

את הגישה תנסה לבצע במהירות של כ-180 קשר, תוך כדי פתיחת מדפים ומעצורי אויר במידת הצורך, ותאיט עד לכ-140 קשר לקראת הנגיעה.

תנסה להתייחס לחיוויים ויזואליים לנחיתה או להשתמש ב-ILS. לא צריך להיות בעיה - רק תרגול.

אני יכול להגיד לך שעם קצת תרגול גם אישתי נוחתת ב-737 הדיפולטי, ולא מאוד רחוק מהמסלול!

פורסם

הצעה שלי,

קחו מרחק תתמקמו על ILS עם טייס אוטומט לאחר מכן תנתקו את האוטומט ותמשיכו בידני

תשאירו את המנהל טיסה עובד ותעבדו לפיו כשבמקביל תביטו החוצה לפעמים ותבינו איך עושים את שינויי הכיוון, אל תעשו שינויי כיוון חדים גם אם אנחנו קרובים מקסימום עושים סיבוב נוסף,

אני בטוח שאחרי מספר פעמים קטן שעושים את זה עם ריכוז אין בעיה לעשות את זה לאחר מכן גם בלי מנהל טיסה.

נ.ב.

אני עושה את זה גם בלי

ILS רק עם מבט חיצוני.

פורסם

גם אצלי ההגדרות של הסימולטור הן הכי "קשות" (אמיתיות יותר נכון) עם כל ההשפעות למיניהן על המטוס וכו'.

דבר אחד שניתקתי אבל לא משפיע על הטיסה עצמה זה התנגשויות עם מטוסים, אני טס רק און ליין ובגלל שהסקווק בוקס יוצר בעיות במיקום של המטוסים, קורה הרבה פעמים שאני מקבל הודעת התנגשות עם מטוס שרחוק ממני. קרה לי פעם אחת בארוע שהמתנתי בנקודת ההמתנה של מסלול 26 בזמן שארקיע מאילת היה בפיינל קצר לאותו מסלול, ברגע שהוא עבר אותי (והיה בגובה של 100 רגל להערכתי) קיבלתי הודעת התנגשות במטוס למרות שבפועל המרחק בינינו היה גדול.

בכל מקרה, נחיתות זה רק ענין של אימון ותרגול, לי למשל עד היום קשה להנחית 737 אחרי מאות טיסות על ה-747, המטוס פשוט קל לי מידי (מבחינת המשקל לא הרמה) והתגובות שלו מאוד מהירות בניגוד ל-747 שמאוד יציב.

פורסם

צביקה שלום ראיתי בסקר שאתה טס עם העכבר והמקלדת

נו אז מה הפלא שקשה לך בידני?

תנסה לעבור לגוייסטיק או יוק ואני בטוח שתוכל להנחית ידני די בקלות לאחר מספר תרגולים

אני מנחית תמיד אבל תמיד בידני אחרת אצטרך את הטלפון של החברה עם הדוקים :wink:

פורסם

צביקה שלום,

אני מטיס רק עם מקלדת וכמעט כל סוגי המטוסים.

תרגול ועוד תרגול,

אני משתמש במצב של SLEW ב-OFFLINE MODE וממקם את עצמי מעט רחוק מהמסלול ועל תדר ה-ILS. ומתחיל משם את התהליך.

תדע לך שהדבר הכי קשה לביצוע במציאות זה את שלב הנחיתה.

ישראל :)

פורסם
בארץ יש חוק אסור לנחות אוטומטי עם מטוסים גדולים וקטנים כאחד

אני מופתע זה דבר לא קל לביצוע כל סטיה של המפלצת הזאת [ b 747 ] עלולה להיות

מסוכנת

אתה אומר שהטייס כשהוא מתקרב לשדה הוא מנתק את הטייס האוטומטי ועובר לידני ?

ולמה אסור לנחות אוטומטית לא סומכים על המיכשור ?

מצאתי את הבעיה

אחרי הרבה נסיונות כושלים

1 המטוס שאני טס איתו הוא 747 axh ישן של אלעל

המטוס הזה מתאים לפלייט סימולטור 2000

צבעתי אותו והתאמתי אותו ל 2002

ולאחר מכן ל 2004

2 את הפנל של המטוס אני הרכבתי מכל מיני gauges של כל מיני מטוסים

מה שקרה הוא שבשביל להמריא אני הייתי צריך את כל המסלול והוא לא הספיק לי לנחיתות

שלא לדבר על נחיתה ידנית כל תנועה קלה בג'יסטיק היתה גורמת לתנועה גדולה בסימולטור

כך שלא הייתי יכול להתישר עם המסלול ולא היתה לי שליטה טובה על הגבהים

מה שעשיתי זה הרכבתי את הפנל שבניתי. ל- 400747 של הפלייט סים 2004

והצלחתי לנחות ב 3 מתוך 3 ניסיונות

המ שחסר לי עכשיו זה 747 ישן שמתאים התאמה מלאה ל סימולטור 2004

תודה על ההקשבה וההענות

_________________

יום טוב וגלישה מהנה

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...