Nir Portal פורסם ינואר 22, 2006 דיווח פורסם ינואר 22, 2006 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3204376,00.html מוזר לי שאף אחד לא פתח על זה אשכול עד עכשיו... בכל אופן, הציפורים האלה, הן פשוט מכה תעופתית וגורמות את הכי הרבה בעיות בעולם התעופה בארץ ישראל. מעניין אם אחרי שיקימו את פארק איילון על מדרונות חירייה, כמויות הציפורים ירדו...
NoX פורסם ינואר 22, 2006 דיווח פורסם ינואר 22, 2006 כן, הציפורים האלה, בוא נהרוג את כולן ונאכל אותן! הציפורים האלה, היו פה הרבה לפני המטוסים.
Ido Rosenthal פורסם ינואר 22, 2006 דיווח פורסם ינואר 22, 2006 לא פתחו על זה שרשור בגלל שהובהר פה בעבר שלא כל נאד שקפטן באל על עושה מעניין את הקוראים בפורום
moti פורסם ינואר 22, 2006 דיווח פורסם ינואר 22, 2006 עדיין, אם כבר פתחו אז מדובר ב-767 4X-EAC (קרדיט לארז מהפורום בתפוז).
אבישי פורסם ינואר 22, 2006 דיווח פורסם ינואר 22, 2006 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3204376,00.htmlמוזר לי שאף אחד לא פתח על זה אשכול עד עכשיו... בכל אופן, הציפורים האלה, הן פשוט מכה תעופתית וגורמות את הכי הרבה בעיות בעולם התעופה בארץ ישראל. מעניין אם אחרי שיקימו את פארק איילון על מדרונות חירייה, כמויות הציפורים ירדו... הציפורים גורמות לבעיה?! :shock: אם לא היו ציפורים לא היינו טסים ולא היית יודע מזה מטוס,אם כבר אנחנו כאן הבעיה! :x
e_dor פורסם ינואר 22, 2006 דיווח פורסם ינואר 22, 2006 ברש"ת טוענים שמדובר בתקלה במנוע, באלעל טוענים שמדובר בפגיעת ציפור. לפי העובדה שלקח למטוס שעתיים לנחות מרגע ההמראה, אני מעריך שגרסת רש"ת היא הנכונה, אבל זו רק דעתי.
Ilan Jonas פורסם ינואר 22, 2006 דיווח פורסם ינואר 22, 2006 ברש"ת טוענים שמדובר בתקלה במנוע, באלעל טוענים שמדובר בפגיעת ציפור.לפי העובדה שלקח למטוס שעתיים לנחות מרגע ההמראה, אני מעריך שגרסת רש"ת היא הנכונה, אבל זו רק דעתי. לא רלוונטי, דלק צריך לשרוף בכל מקרה כדי לא לעבור את משקל הנחיתה המקסימלי...
e_dor פורסם ינואר 22, 2006 דיווח פורסם ינואר 22, 2006 ברש"ת טוענים שמדובר בתקלה במנוע, באלעל טוענים שמדובר בפגיעת ציפור.לפי העובדה שלקח למטוס שעתיים לנחות מרגע ההמראה, אני מעריך שגרסת רש"ת היא הנכונה, אבל זו רק דעתי. לא רלוונטי, דלק צריך לשרוף בכל מקרה כדי לא לעבור את משקל הנחיתה המקסימלי... זה תהליך של שעתיים ? לא אמור לקחת פחות משעה ?
E.Z פורסם ינואר 22, 2006 דיווח פורסם ינואר 22, 2006 ברש"ת טוענים שמדובר בתקלה במנוע, באלעל טוענים שמדובר בפגיעת ציפור.לפי העובדה שלקח למטוס שעתיים לנחות מרגע ההמראה, אני מעריך שגרסת רש"ת היא הנכונה, אבל זו רק דעתי. לא רלוונטי, דלק צריך לשרוף בכל מקרה כדי לא לעבור את משקל הנחיתה המקסימלי... זה תהליך של שעתיים ? לא אמור לקחת פחות משעה ? לפי ספר המטוס - לוקח כ- 45 דקות עד שעה לרוקן את רק את המיכל המרכזי
Baruch Spiegel פורסם ינואר 22, 2006 דיווח פורסם ינואר 22, 2006 אם רק היה אפשר להמיר את זה בחזרה לדולרים. הייתי יושב כל היום בסירה בנ.צ. של סירון או רימון ומחכה לגשם...
ifs2003 פורסם ינואר 22, 2006 דיווח פורסם ינואר 22, 2006 חברים במקרה יצא לי לראות זאת בשידור חי את כל הפגיע של הציפורים. ישבתי בדיוק במטוס ארקיע 757-200 4X-BAZ שעמד להמריא לעובדה בבוקר בשעה 0900. קו שאני עושה קבוע לבסיס עובדה ביום ראשון. אכן מטוס 767 פגע בהן או יותר נכון שאב מלהקה של 2 שהיו שם אם ראיתי טוב אחת מהן. בהתחלה לא ידעתי שהן פגעו במנוע, ראיתי משהוא עף מאוד מהר מאיזור המנועים ולא נתתי צומת לב מיוחדת ורק כאשר הטיסה שלנו התעכבה בכ 30 דקות והטייס הודיע על פגיעה בציפור של מטוס שהמריא לפניינו הבנתי שמדובר ב 767 שראיתי ממראי ממסלול 30. השאיבה התרחשה ממש ב 200 מטר הראשונים של תחילת ריצת ההמראה ומשם לא עכבתי אחרי המטוס. התפלאתי שדבר כה לא רלוונתי הגיע לאתרי החדשות כל כך מהר... לכן מהרתי לספר קצת ממה שראיתי.
danb2000 פורסם ינואר 22, 2006 דיווח פורסם ינואר 22, 2006 השאיבה התרחשהממש ב 200 מטר הראשונים של תחילת ריצת ההמראה. עכשיו נשאלת השאלה האם 76 מגיע ל-V1 אחרי 200 מטר :?: לא נראה לי. אז מעניין למה לא הפסיקו המראה :?: יכול להיות שלא שמו לב :?: :?: :?:
Yahav Barzilay פורסם ינואר 22, 2006 דיווח פורסם ינואר 22, 2006 השאיבה התרחשהממש ב 200 מטר הראשונים של תחילת ריצת ההמראה. עכשיו נשאלת השאלה האם 76 מגיע ל-V1 אחרי 200 מטר :?: לא נראה לי. אז מעניין למה לא הפסיקו המראה :?: יכול להיות שלא שמו לב :?: :?: :?: די הגיוני שלא הרגישו בפגיעה. השאלה היא איך הם גילו לאחר מכן שאחר פגעה ציפור במנוע..
אורח פורסם ינואר 22, 2006 דיווח פורסם ינואר 22, 2006 אם רק היה אפשר להמיר את זה בחזרה לדולרים. הייתי יושב כל היום בסירה בנ.צ. של סירון או רימון ומחכה לגשם... השאלה היותר חשובה, מה שמים אצלך בעבודה במקום סוכר אני פה על הריצפה, תמשיך ...
ifs2003 פורסם ינואר 22, 2006 דיווח פורסם ינואר 22, 2006 חבל שלא עקבתי אחרי המטוס. קצת ממה שראיתי... מטוס ה767 חוץ ממה שעף מהמנועים עשה רושם המשיך בהמראה אבל אחרי מה שאמר הקברניט על פגיעת המטוס "לפנינו" כי היינו ממש בעמדת חנייה בסמוך לתחילת מסלול30 התחלתי להביט מהחלון לכיוון מערב וראיתי בסוף המסלול עוד 767 מתיישר שהמריא ממסלול 12. כאן נשאלת השאלה האם המטוס אכן המראי כפי שמתפרסם או שהמטוס חש בפגיע ועצר את ההמראה בסוף המסלול ואז נבדקו מנועיו והוא המשיך כרגיל. האם אפשר לברר איפהשהוא לגבי תוכנית הטיסה של היום בשעות 0910~ ? ולגלות או שיש כאן תעות או שזה מטוס 767 אחר ? אני מנסה לחשוב שאולי ה 767 שהמריא מ12 היה המטוס שנפגע ולאחריו אישרו לנו המראה מ30.
danb2000 פורסם ינואר 22, 2006 דיווח פורסם ינואר 22, 2006 השאיבה התרחשהממש ב 200 מטר הראשונים של תחילת ריצת ההמראה. עכשיו נשאלת השאלה האם 76 מגיע ל-V1 אחרי 200 מטר :?: לא נראה לי. אז מעניין למה לא הפסיקו המראה :?: יכול להיות שלא שמו לב :?: :?: :?: די הגיוני שלא הרגישו בפגיעה. השאלה היא איך הם גילו לאחר מכן שאחר פגעה ציפור במנוע.. זה פחות תעלומה בעיני - יש בקוקפיט מספיק אינפורמציה שזורמת לצוות לגבי מצב המערכות של המטוס שלא לדבר על מנורות אדומות, צלצולים ואזעקות. רק שאני תמיד חשבתי שמשהו בגודל של ציפור (אפילו קטנה) שנשאב למנוע עושה רעש ורעידות שאי אפשר שלא להבחין בהם - כנראה שטעיתי.
OmriSoudry פורסם ינואר 22, 2006 דיווח פורסם ינואר 22, 2006 דודים של אבא שלי היו על הטיסה הזאת והם אמרו שהם הרגישו מכה...
Baruch Spiegel פורסם ינואר 22, 2006 דיווח פורסם ינואר 22, 2006 אם רק היה אפשר להמיר את זה בחזרה לדולרים. הייתי יושב כל היום בסירה בנ.צ. של סירון או רימון ומחכה לגשם... השאלה היותר חשובה, מה שמים אצלך בעבודה במקום סוכר אני פה על הריצפה, תמשיך ... עם עבודה כזאת לא צריך שום כימיה בשביל לצאת מחורפן.. אבל במחשבה שניה, אולי זה מסביר את דרך קבלת ההחלטות בחברה ההזויה הזו. לא מתקרב יותר בחיים לפינת קפה!
E.Z פורסם ינואר 22, 2006 דיווח פורסם ינואר 22, 2006 אם רק היה אפשר להמיר את זה בחזרה לדולרים. הייתי יושב כל היום בסירה בנ.צ. של סירון או רימון ומחכה לגשם... השאלה היותר חשובה, מה שמים אצלך בעבודה במקום סוכר אני פה על הריצפה, תמשיך ... הסיטואציה קצת מזכירה לי את הסוף של גבעת חלפון...........