עבור לתוכן

danb2000

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    998
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

כל דבר שפורסם על-ידי danb2000

  1. תשמע זה אולי LONGSHOT אבל שווה בדיקה. היתה לי גם בעיית קיזוז בסימ' שבאה לידי ביטוי בקיזוז מאד גס אפילו בלחיצה קצרה ובודדת. אצלי הבעיה היתה כללית ולא ספציפית למטוס מסויים. הפיתרון: במסך ההגדרות של הכפתורים / ג'ויסטיק יש להזיז לאמצע (בדיפולט הוא עד הסוף ימינה) את הסרגל שקובע רגישות / חזרות, בסעיף ה-TRIM (אל תתפוס אותי בהגדרה המדוייקת - אבל זה שם אתה תמצא את זה). אם אתה מכיר וניסית כבר, תתעלם - אם לא, כמו שאמרתי שווה ניסוי.
  2. אני חושב שמיקי צודק. באופן אישי לא לוקח ולא לקחתי מעולם כסף ממי שטס איתי. זה חיסכון שיכול לעלות ביוקר רב! לא מזה תתעשר ולא מזה תצליח להגיע ל-2000 שע"ט למסחרי..... אז בשביל מה? מקסימום הסכמתי שיזמינו אותי לנגב חומוס אחרי הטיסה ( בדגש על אחרי!!! אכילת קטניות לפני טיסה אסורה בתכלית האיסור, אם כי יכולה להוסיף קצת דחף לפחנועי הרצליה :) )
  3. יש לי משהו בשבילכם :!: האתגר "HEROES OFF THE HUMP" לביצוע בסימ' הופיע בגליון יוני 2006 (עמ' 10) של מגזין COMPUTER PILOT. יש לי את הגליון הזה אבל מטעמי הפרת זכויות יוצרים אני לא רוצה לסרוק ולהעלות לפה. בשביל 3$ אפשר להוריד את כל הגליון מהאתר שלהם, כאן: http://www.computerpilot.com/content.php?pid=4&mid=102
  4. תודה רבה נוריאל ורן. ובכ"ז אם יורשה לי - אני חושב ששווה "לשפצר" את הוראות החיפוש בפורום (או בדף החיפוש עצמו או אולי בדביק כלשהו) כי נראה לי שהמקום הראשון שחברי החטיבה (לפחות אלא שיודעים לאכול לבד) יחפשו בו צריך להיות מנוע החיפוש של הפורום.
  5. אני אולי יוצא פה טמבל אבל אני אשאל בכ"ז. מה למען השם אני אמור לרשום בשדה החיפוש אם אני רוצה לקבל תוצאות שמכילות גם FSINN וגם-VIP ולמען הסר ספק: רק תוצאות שמכילות את שתי המילים האלה :?: :?: :?: . עם כל הכבוד, ההוראות שיש בדף החיפוש לא ממש ברורות. ניסיתי כל מיני אופציות (סימוני+ לפני המילים, כתיבת AND בינהן וכו') - או שאני מקבל 2287 תוצאות #-o או.... שאני מקבל 0 תוצאות ](*,) אז שוב - יכול להיות שזה בייסיק ואני יוצא פה פיתה - אבל אני מוכן להתערב שאני לא היחיד. אולי אם זה יהיה טיפה'לה יותר ברור (לא רק זה ספציפית אלא בכלל כל הטריקים של איך ליעל את החיפוש) אז אנשים פה יטריחו עצמם קצת יותר לחפור בפורום לפני ששואלים שאלות שחוזרות ונשנות. אני מודה למי שיוכל לעזור בעניין. ***נ.ב. מנהלים - אם שייך לפורום תמיכה (או אחר) בבקשה להעביר***
  6. זה לא חדשות ממש טריות - ואם פורסם כאן בעבר עמכם הסליחה. בכל מקרה חשבתי שיעניין אתכם. אולי זה הורדת דירוג הבטיחות של ישראל, אולי זו כניסתו של גיורא רום לתפקיד ראש רת"א ומאמציו להעלות חזרה את הדירוג, כנראה שילוב של שניהם... בכל מקרה, מדינת ישראל מפסיקה להתנהג כמדינת עולם שלישי (בקטע הזה לפחות) ומיישרת קו עם מדינות עולם התעופה המודרני. באתר רת"א החדש ניתן לצפות ולהוריד את כל הפמ"ת לרבות כל הדפיות - כולל גם גרסת דפיות באנגלית ובתוכן דפיות RNAV ו-VISUAL שבעבר גם מינויי הפמ"ת בתשלום לא זכו לקבל. וזה הדבר האמיתי ללא חותמת FOR SIMULATION ONLY. כתובת דף הבית של האתר: http://caa.gov.il/ וכתובת ישירה לדף אינדקס הפמ"ת: '>http://caa.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=67&Itemid= שבת שלום
  7. היה יופי של כנס :!: :!: :!: לי גם הייתה חוויה יוצאת מן הכלל לטוס לחיפה כי הנתיב פשוט יפיפה בעונה הזאת של השנה והטיסה בבוקר היתה באוויר חלק לגמרי ללא רוחות בכלל (בדרך חזרה קצת פחות אבל שטויות - לא מתלונן ) בנוסף, לנחות עם דריפטר בחיפה זה סוג של חוויה יוצאת דופן בשבילי (משהו כמו לנחות עם פייפר בנתב"ג או משהו כזה ) אז זה היה סוג של "דובדבן על הקצפת". אני יודע שהרשימה ארוכה ומכובדת וכדי לא לפגוע באף אחד אני פשוט שולח את תודותי לכל מי שתרם והוציא לפועל את הכנס. תודה וכל הכבוד :!: :!:
  8. מתי בפעם האחרונה הוציאו לכבודכם נוטאם :?: :?: :?: ....... טוב לא ממש נוטאם, אבל קבלו את זה: אהבתי את הקטע של החבלים אז זהו, טפו טפו טפו, חמסה חמסה חמסה , אם הכל יהיה בסדר ומז"א יאיר לי פנים, אני אגיע רכוב על המטאטא המעופף שלי. (שלא כמו שרשום למעלה) אני מתכנן לנחות בין 0900 ל-0930. אני לא מכיר את אפשרויות הספוטינג בש"ת חיפה אבל אני מאד אשמח ומאד אודה אם מישהו יוכל לתקתק עלי כמה תמונות ככה שיהיה למזכרת. תודה ולהתראות
  9. בחייך בנאדם :!: אתה באמת חושב שתקבל תשובה חותכת :?: :?: :?: זה יגיד שלי הכי נוח, ההוא יגיד שלו הכי נוח, אחר יגיד..... הבנת את הפרינציפ - לא :?: נותנים לך פה אני חושב פידבקים רבים על נתונים שאפשר לכמת, אבל נוחות... נו באמת.... הכי טוב לך תטיס עם CH ועם SAITEK ותחליט לבד. מבחינתי אתה מוזמן מתי שתרצה לנסות את ה-CH (בהנחה שתוך כמה ימים אני פותר את בעיות ההתקנה ומעמיד סימ' מבצעי :? ) שבת שלום
  10. לי יש סט מלא של CH (יוק, סטיק, פדלים, בנק מצערות, ומצערת בודדת). אני לא יודע אם אפשר לקרוא לזה טענות אבל בהחלט יש לי כמה הערות ששווה לך לתת את הדעת עליהן: 1. קודם כל מבחינת איכות בניה ואמינות אני מסכים שמדובר במוצרים משובחים אבל... 2. יש בעיה שהמוט המרכזי של היוק מתחכך במסילה שלו ולא זז חלק - ניסיתי כמה פתרונות של שימון בספריי סיליקון (זה מה שהומלץ בפורום שלהם - כך שאני גם יודע שאני לא היחיד עם הבעיה) וזה אכן משפר קצת את חופשיות התנועה אבל לא מחליק לגמרי וגם לא מחזיק לאורך זמן (מדובר על תופעה בשני יוקים שונים שהיו לי לאורך השנים כך שאני יודע שלא מדובר במוצר תקול בודד) 3. הפדלים מייצרים הרבה "רעש" ושולחים פקודות תנועה גם שאתה לא נוגע בהם - אני חושב שמויש מזרחי נתקל באותה בעיה ופרסם פה בפורום איך לפתור אותה אבל עוד לא הגעתי לזה. 4. כל נושא ה"קינפוג מתקדם" דרך תוכנת ה-CM בעיני מאד מסובך (מדגיש - התרשמות שלי, ייתכן שמי שיש לו טיפה גישה והבנה בתכנות בסיסי לא יתקשה בכלל) - ואני לא היצלחתי להגיע לקינפוג של כל הקונטרולרים שיעבדו בדיוק כמו שאני רוצה. בגדול, אני מנסה להגיע למצב שאני אוכל להחליף בלחיצת כפתור בין סטים שונים של קונטרולרים לפי סוג המטוס שאני מטיס בזמן נתון. אני כרגע בעיצומו של תהליך התקנת הסימ' מאפס ואני כבר יודע שאני הולך לאכול הרבה קש בכל הנושא הזה של קינפוג קונטרולרים. שוב - מבחינת איכות ואמינות המוצר (כלומר הבניה החומרים הרכיבים והעמידות) אני כן חושב שמדובר במוצרים טובים. אבל... בעקבות כל מה שתיארתי למעלה אני מודה שאם לא הייתי מושקע בכ"כ הרבה כסף ב-CH הייתי שוקל ברצינות מעבר לסאיטק (היה לי בתחילת דרכי בסימולטורים סטיק שלהם והוא היה מעולה), אבל כרגע אני לא מתכוון להוציא סכום נכבד על המעבר אז אני אתמודד שוב עם הבעיות ומקווה להצליח יותר הפעם. מקווה שזה נותן לך עןד פרספקטיבה ועוזר לך לקבל החלטה.
  11. ישראל האם שומע.... עבור. ישראל ישראל האם שומע.... עבור.
  12. צודק..... זה נעשה בעבר באדיקות רבה (TFC 1.0) ואיפהשהו במהלך הדרך זה התמוסס. היה לנו אתר (שהתארח אם אינני טועה על השרת של דודי מישה) שכלל תדריכים ותחקירים מצולמים ובנוסף כל משתתף שצילם היה מעלה את התמונות שלו לאלבום אישי של כל טיסה. היו שם חומרים מאד יפים. האתר הזה לצערי כבר לא פעיל ואני מקווה שיש גיבוי של החומרים שהיו עליו כדי שנוכל להנות מהם ביום מן הימים (לפחות ברמת הנוסטלגיה :oops: ) רן...? דודי...? האם זה אפשרי... :?:
  13. אכן כך - התקנתי גם התקנתי. יכול להיות אבל שעליתי על מקור הבעיה. ב-READ ME כתוב: הבעיה היא שהתיקייה הזאת שבעלי FSX צריכים להתקין VATJO-EXCLUDE-OJAQ-FSX כלל לא נמצאת. הורדתי את החבילה משני הקישורים שנתת אבל באף אחד מהם היא לא נמצאת. ניסיתי "לגגל" את שם התיקייה אבל לא קיבלתי שום תוצאות. אין לי מושג איפה אפשר להשיג את התיקייה החסרה הזאת. :cry: אני מוריד עכשיו את החבילה ישירות מאתר החטיבה הירדנית אבל לא נראה לי שמשם תצמח הישועה - לפי שם וגודל הקובץ זה אותה חבילה בדיוק. אם יהיו הפתעות אני אעדכן פה.
  14. האם גם אצלכם (הפניה למי שהתקין כבר כמובן) השדה בעקבה נראה כמו בלב הסוואנה הפראית באפריקה :?: תראו איך זה נראה אצלי: מדובר ב-FSX כמו שבוודאי שמתם כבר לב. איכשהו לא נראה לי שזה אמור להראות ככה :roll: התקנתי לפי הוראות ה-READ ME כולל התקנת העדכון - ספריית הסינרים שלי אחרי ההתקנה נראית כך: למישהו יש רעיון מה השתבש אצלי ואיך פותרים - או.... שמא אצל כולם זה ככה :?: תודה
  15. מקווה לחגוג חגיגה כפולה: גם סיום הקרקוע הוירטואלי (כמעט שנה ) וגם חזל"ש TFC. מירוץ נגד הזמן..... מקווה להספיק להתקין ולקנפג את כל מה שצריך עד ליום ה' בערב. תודה על התדריך ומקווה שנתראה ביום ה'.
  16. לפי הבנתי AEROSOFT היא זו שמפתחת את הסינרי, אפשר עוד פרטים כמו: -האם הוא יהיה רק לX או גם לFS9? -מה הוא תאריך השחרור המשוער? והאם קיימות תמונות של הליך העבודה עד עכשיו? וואלה - נתב"ג נהיה פופולרי :-) אם זה נכון מה שאתה אומר אז יהיה לנו גם חינמי גם AEROSOFT בתשלום וגם....... קבלו:
  17. אהלן. לצערי לא יכולתי להשתתף השנה בכנס. ידעתי מראש ע"פ נסיון השנים הקודמות והכרת הנפשות הפועלות שיהיה כנס מוצלח - ושאני מפסיד ובגדול, אבל.... מה לעשות יש אילוצים בחיים. אם אפשר - לטובת מי שלא יכול היה להגיע, הייתי שמח אם תוכלו לפרסם בכמה מילים מה ה"סקופים" שפורסמו השנה בכנס (ראיתי ששילה משירגל השתתף - האם אפשר לדעת באיזה הקשר? עוד שת"פ?). תודה.
  18. תומר - תודה רבה מיקי - בהצלחה רבה :!: :!: :!:
  19. מה אמרתי :? :?: אתה 100% ++. כל מה שרציתי לומר זה שמאז התדריכים המשגעים שלך אי-שם בין הקריביים ועוד, לא נהנתי כל כך, ובסה"כ אני די מתגעגע ללילות ההם. יפה לראות שיש לך "ממשיכי דרך" ושהרף שאתה קבעת בשעתו עדיין לא נשבר..... להשמע. דור הולך ודור בא אתה יודע...... דרכו של עולם ידידי, דרכו של עולם. אם כי יש לי כמה סקיצות במחברת לטיסות SPECIAL שאני מקווה לתדרך אותם מתישהו. כרגע לצערי אני השעתי את הטיסות בסימ' בגלל בעיות חומרה / תקציב מקווה שהעניינים יפתרו במהרה בימינו ואוכל להוציא את התכניות לפועל לפני TFC 4.0 :? בלי קשר לנ"ל באמת שמגיע לדורון ח"ח גדול על העבודה היפה שמשקיע מדי שבוע :!:
  20. לא מבין משהו. מה עניין מינימה לארוע נשוא הדיון? להבנתי (ומיטב ידיעתי) גובה מינימה להליכה סביב הינו תלוי תנאי ראות וק"ע (יש או אין) עם המסלול לנחיתה. במקרה הספציפי הזה תנאי הראות לא היו רלוונטיים (לא יודע זאת כעובדה, אולם ע"פ הסרטון נראה שלא היו מגבלות ראות / ק"ע). למעשה, (אם אינני טועה) אפשר ללכת סביב אפילו אחרי נגיעת הגלגלים במסלול (ואולי אפילו אחרי ריצה קצרה). זכור לי לא פעם ולא פעמיים ב-LLHZ international הקטן שלנו (בתקופה שעוד היה מותר ל-4 מטוסים להיות בהקפה) שממשיכים פיינל / פיינל קצר אפילו שמטוס לפניך לא פינה ולא נראה שיפנה לך בזמן לפני נגיעה ולמרות זאת עד שלא נשלחת סביב ע"י המגדל אתה ממשיך בגישה. על אחת כמה וכמה בשדה גדול ועמוס ש"נלחם בשיניים" לשמור על סיקוונס כדי שהתנועה תזרום, ושכל הליכה סביב משבשת את הסיקוונס הזה ויוצרת בעיות בהמשך. אני מניח שכל זמן שהקפטן חשב שלא נשקפת סכנה הוא לא רצה להיות זה ש"מקלקל" למגדל את הסיקוונס ולכן לא הלך סביב עד שלא התבקש לכך. ולכן אני שואל: האם יש "מינימה" מסויימת להליכה סביב שלא כתלות בתנאי ראות :?: ואם כן - כיצד מחושבת ואילו נתונים ומקדמי ביטחון משוקללים בחישוב מינימה שכזאת? וכמו כן, היכן מופיע תיעוד ל"מינימה" כזאת? (ספרות המטוס? נהלי חברה? טבלאות?)
  21. ניסים - הרבה מזל"ט וברכות לבביות :smilecolros: מנסיון - אין על תאומות - אושר גדול :lilangel: :lilangel: בהתחלה מאד קשה אבל אחרי זה - תענוג (שלי בנות 4 טפו טפו בשבוע הבא). ועם כל הקושי (שוב מנסיון) האמן לי החיים ממשיכים - אפשר עם קצת מאמץ ותכנון להמשיך לטוס בסימ', במציאות, לפקח, וכל מה שתרצה :!: (נ.ב: טיפ קטן - עכשיו לא הזמן לריב עם החותנת :wink:)
  22. ברכות דורון - כל הכבוד =D> =D> =D> =D> =D> אני בעד הגשמת חלומות :smilecolros:
×
×
  • יצירת חדש...