עבור לתוכן
ifs2003

פרויקט 767-200 של ISDT + הלוגו החדש.

Recommended Posts

פורסם

התחלתי בפיתוח הפאנל למטוס ה767-200.

עד עכשיו הכל הולך טוב חוץ מכמה קשיים בעיצוב התמונה הראשית של הפאנל.

בשלב זה מוקדם עדיין להפיץ תמונות אבל מהתרשמות שלי זה נראה טוב...

עדכונים בהמשך...

פורסם

תמונה ראשונה של מה שהולך להיות הפאנל של חבילת ה767.

יש עדיין הרבה עבודה ותיקונים וחידוד הצבע של הפאנל אבל זו רק ההתחלה.

767p.jpg

פורסם

ניראה לא רע בכלל.

שם לב רק שב 762 יש ADI בתצורה ישנה כאשר ה FMA נמצא למטה ומחולק כך ששני צירים מימין והשלישי משמאל.

כמוכן אין לו SPEED TAPE אלה FAST SLOW ללא סימון מיקום באגים של המדפים וה VREF.

פורסם

הכנתי את ה FDE לפי התצורה הבאה :

הייתי רוצה לשמוע דעות רציניות ללא הגזמות ולהתבסס על המציאות...

מה דעתכם ?

מסמך תצורת 767-200 של ISD

משקל כולל להמראה : 175,540 קילו

משקל ריק : 76,566 קילו

דלק מירבי : 23,980 גלונים

טרם חושב טווח טיסה

--------------------------------------

חושב לפי משקל נוסע : 75 קילו

מחלקה רגילה : 138 נוסעים

מחלקת עסקים : 32 נוסעים

מחלקה ראשונה : 15 נוסעים

סה"כ 185 נוסעים

משקל מטען כולל 5500קילו

יוצא 30 קילו לאדם.

+ יש להתחשב במיכלי דלק מלאים מירבית

+ כמות נוסעים מלאה ב 3 מחלקות לפי בואינג 224 נוסעים, תצורת ISD רק 185 איש

+ המטוס מסיבות כאלה ואחרות לא מלא עד הסוף ב 224 איש

________________________________________________________

כל החישובים כאן הוכנוסו ל FDE של המטוס וטרם נוסו בסימולטור.

אם למישהוא יש מידע מבוסס על אחוז המצערת של המטוס בגובה 32,000 רגל

אשמח להתאים את הFDE לפי כך.

אשמח לשמוע דעות ועצות רציניות בלבד ללא המלצות מוגזמות...

כמו כן שימו לב שהמטוס בא לפי הFDE בתצורה לא מלאה עד הסוף בהתחשב בכמות דלק מלאה

עצות ? רעיונות ? המלצות ? ביקורת ?

אשמח לשמוע...

מקס.מ ISDT

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...