e_dor פורסם פברואר 14, 2006 דיווח פורסם פברואר 14, 2006 משום מה לא ברור למה החברה הזאת מתעקשת ללכת אחורה.כפי שעופר אמר, האחים בורוביץ' הינם בעלי חוש עסקי מצוין, אולם מה שזול היום, עלול לעלות ביוקר מאוחר יותר. תסמוך עליהם שהם בדקו את זה, "טיפה" יותר טוב ממך וממני.
Boeing744 פורסם פברואר 14, 2006 דיווח פורסם פברואר 14, 2006 משום מה לא ברור למה החברה הזאת מתעקשת ללכת אחורה.כפי שעופר אמר, האחים בורוביץ' הינם בעלי חוש עסקי מצוין, אולם מה שזול היום, עלול לעלות ביוקר מאוחר יותר. תסמוך עליהם שהם בדקו את זה, "טיפה" יותר טוב ממך וממני. הם מבינים בכסף, קשה לי להאמין שהם מבינים בשיתוכים וקורוזיה בפיטינגים ובמסמרות.
Opher Ben Peretz פורסם פברואר 14, 2006 דיווח פורסם פברואר 14, 2006 רן, האם הפאנל הוא זה שמשמאל למעלה בתמונה? אם כן, זה AUTO EPRL תצוגת ושליטת EPR, חלק מ- FFRATS. לחיצה על הכפתור באמצעו למטה מדליקה נורתו הירוקה המצביעה על שמירת מגבלת EPR לפי מצב בורר סובב EPR בפאנל רדיו, כך קובעים ושומרים בדגם זה מגבלות דחף TOD, CLB, CON, CRZ. מכמה תמונות שראיתי ב ANET, ה B743 מגיע עם שלושה טייסים אוטומטיים, מכשור פנל מהנדס טיסה שונה מעט מה -200.כמוכן בחלק יש FMC, חלק עם PMS משופר ממה שיש ב -200 וחלק מגיע עם ה INSים כמו של ה200 כולל PMS. באחד אפילו ראיתי שיש לו שעונים דיגיטלים ועוד מסך לידו עם נתונים, רק שלא כלכך ברור מה יש שם. השאלה איזה מטוס הם בוחנים שם ואיזה מהצוותים (400 או 200) יתאים להטיס אותו. וכן תשאירו את החישובים הכלכליים לאחים, הם לא סתם הגיעו לאן שהם הגיעו. רן.
אורח פורסם פברואר 14, 2006 דיווח פורסם פברואר 14, 2006 תודה עופר אבל לא למסך הזה התכוונתי, את אלה אני מכיר. http://www.airliners.net/open.file/0712554/L בתמונה זו רואים שני מסכים במקום כל השעונים. אני מתכוון למסך הימני מבין השנים. רן.
Opher Ben Peretz פורסם פברואר 14, 2006 דיווח פורסם פברואר 14, 2006 תא יפה אך קטן, הלוח לא מוכר, נראה כצג תקשורת (בסגנון ACARS) או משהו כזה. גם מחווני המנועים קטנים בהרבה מה- 200. תודה עופר אבל לא למסך הזה התכוונתי, את אלה אני מכיר.http://www.airliners.net/open.file/0712554/L בתמונה זו רואים שני מסכים במקום כל השעונים. אני מתכוון למסך הימני מבין השנים. רן.
אורח פורסם פברואר 15, 2006 דיווח פורסם פברואר 15, 2006 יש כל מיני קומבינציות, כולל FMC ממש, עם EADI: http://www.airliners.net/open.file/0656835/L אבל כאמור, זה הכל תוספות מאוחרות. מהמפעל המטוסים יצאו כמו 742...
Opher Ben Peretz פורסם פברואר 15, 2006 דיווח פורסם פברואר 15, 2006 בקו ייצור קיים תהליך דינאמי של עשרות הוראות שינוי הנדסיות מידי שנה, הנובעות מלקחי הפעלה של לקוחות, עדכון ושיפור תהליכי ייצור והרכבה במפעל ואצל אלפי ספקיו, שינויי תקינה, לקחי תאונות ותקריות והוראות רשות התעופה, קיום תחרות שוק, קידמה טכנולוגית ודרישות לקוחות. לא את כולם רואים בתא מיד, אך כולן משולבות בספר ההפעלה. בדרך כלל תמצא התייחסות אליהן בתחילת הספר המסופק עם המטוס הספציפי, ופרוט השינויים בפרקים הנוגעים. מהמפעל המטוסים יצאו כמו 742...
אורח פורסם פברואר 16, 2006 דיווח פורסם פברואר 16, 2006 בקו ייצור קיים תהליך דינאמי של עשרות הוראות שינוי הנדסיות מידי שנה, הנובעות מלקחי הפעלה של לקוחות, עדכון ושיפור תהליכי ייצור והרכבה במפעל ואצל אלפי ספקיו, שינויי תקינה, לקחי תאונות ותקריות והוראות רשות התעופה, קיום תחרות שוק, קידמה טכנולוגית ודרישות לקוחות. לא את כולם רואים בתא מיד, אך כולן משולבות בספר ההפעלה. בדרך כלל תמצא התייחסות אליהן בתחילת הספר המסופק עם המטוס הספציפי, ופרוט השינויים בפרקים הנוגעים.מהמפעל המטוסים יצאו כמו 742... מקובל. ובכל זאת, אף 743 לא יצא מהמפעל עם FMC, EADI, CRT או שאר ירקות היי-טק.