zvi rodes פורסם פברואר 8, 2004 דיווח פורסם פברואר 8, 2004 אני מעונין לרכוש את הפדלים של חב' CH אני פונה לכל החברים שיש להם את הפדלים הללו (USBׂ ) ומבקש לדעת האם יש איזה שהם בעיות בתיפקודם. תודה לכל העונים.
hagay פורסם פברואר 8, 2004 דיווח פורסם פברואר 8, 2004 סליחה על הבורות אבל אם מדברים על פדלים אז חוץ מאשר להסיע על הקרקע ובהמראה ובגישה סופית עם רוח אז משתמשים בהגה כיוון.
Oren Geva פורסם פברואר 8, 2004 דיווח פורסם פברואר 8, 2004 בפניות אתה אמור לתת גם בהגא וגם בפדלים באותו כיוון, אחרת אתה עשוי (אין לי מושג מה המושגים העבריים) להיות בפניית Skid או slip (החלקה פנימית או חיצונית). המשמעות היא או שאתה כאילו "נכנס" עם האף לתוך הסיבוב או שאתה כביכול מחליק החוצה מהסיבוב. (במקרים של פיצוי מוגזם עם הפדלים או חוסר פיצוי בהתאמה). ביצוע פניה כזו עשוי להיות מאוד מסוכן ואף לגרום לסיחרור (תלוי במטוס). בסימולטור ברירת המחדל היא של AUTO RUDDER, מה שאומר שאתה שולט עם ההגא, והסימולטור נותן לך פיצוי בפדלים בעצמו. זה הרבה יותר קל, וגם יותר מעשי כשאין לך אמצעי שליטה על הRUDDER, אבל פחות ריאליסטי.
Ilan Jonas פורסם פברואר 8, 2004 דיווח פורסם פברואר 8, 2004 לפדלים משמעות גדולה מאד בטיסה - 1. יש להשתמש בהם בכל פניה לצורך פניה מתואמת (למי שאין פדלים אני מניח שהאפשרות "auto coordination" מסומנת בסימולטור, ואז FS מתאם את הפניה בעצמו). במטוסים הגדולים החשיבות פחותה, אבל עדיין קיימת. 2. אתה לא יכול לצאת מסחרור בלי RUDDER. 3. לפדלים יש גם TOE BRAKES לבלימה על הקרקע - זה מאפשר גם בלימה דיפרנציאלית. 4. אם הולך לך מנוע אתה חייב את הRUDDER כדי להתגבר על האסימטריה. בקיצור - זה אחד מהגאי המטוס, אי אפשר לוותר עליו בלי להפחית משמעותית מהריאליזם.
mickey lip פורסם פברואר 8, 2004 דיווח פורסם פברואר 8, 2004 אני לא יכול לדמיין איך טסים בסימולטור ללא פדלים מקווה שהבנת את התשובה מיקי נ.ב אני מקווה שיש לך כבר יוק אך אם לא אז או לקנות יוק קודם או לרכוש את שניהם ביחד אם יש לך אפשרות תהנה :wink: