עבור לתוכן
Doron_Angel

אירוע LLBG ל-LOWW

Recommended Posts

פורסם

במילה אחת: גדול!!!!

ובאנגלית: WOW

נהניתי להיות חלק מהחויה בה היה לנו מכל טוב:

מלא טייסים, כולל מהארץ, (חויה בלתי רגילה לראות את טרמינל 3 מפוצץ במטוסים, יחד עם Air Canada אשר עשה את החיים מעניינים :wink: ), בקרה (כמעט) לאורך כל הנתיב (כולל בקר רומני משועמם ומרדים :) ), מזג אויר עם ראות 0 (אפס) בשדה היעד ואפילו תקלה בבקרה האוסטרית אשר גרמה לאחדים מאיתנו לבצע מעגלי המתנה (HOLDING) במשך לפחות 10 דקות...

אני אפילו נסיתי לנחות ללא ILS מגובה 1000 רגל והגעתי ב-Overshoot, דבר שגרם לי ללכת סביב ולהצליח בפעם השניה...

השמים היו מלאים במטוסים וזה היה נ ה ד ר !!!

תודה לאלמוג וצוות אל-על על הארגון המוצלח, לכל הבקרים, הפקחים ועמיתי הטייסים אשר הפכתם אירוע זה לחוויה!!!

כן ירבו אירועים!

פורסם

אני לא טסתי (צריך עוד ניסיון :cry: ), אבל הקשבתי לפיקוח, היה מדהים, כל שניה מטוס נוחת ומטוס אחר כבר קורא מיוצב... מגיע לאוסטרים כל הכבוד על הארגון, היה באמת אירוע מדהים...

מקווה פעם הבאה לטוס עם כולם,

מתן. 8)

פורסם

עד כמעט 1 בלילה היתי ער בגלל הטיסה הזאת :!:

לא יודע מה אתך לי אישית היה לפכות חצי שעה הולד

היה אדיר, סנרי מדהים לראות את השירה ב SI ואת T3 מפוצץ נוסעים ו- (כן) איר קנדה שפשות גרם לי להתגלגל מצוק לאורך כול הדרך..... :lol: , איזה חמוד...

מחכה לאירוע הבא

ומסכנה אחת:

להבא תקחו בחשבון שיש מטוסים אחרונים שצריכים להגיע, לעשות את האירוע יותר מוקדם

היה אדיר, חבל ש2 פקחים הבריזו...אבל זה לא גורע מהכייף האדיר!

פורסם

אני לא יודע לאילו פקחים שהבריזו אתה מתכוון, אבל הערה זו אילצתני להגיב.

אני הייתי מיועד ל- EURE_FSS משעה 1800Z. עשיתי מאמץ והתחברתי חצי שעה מוקדם יותר כי האירוע היה פתוח מ-1300Z לכל טייסי ואטסים, והיתה תנועה ערה כולל ELY380 שיצא מוקדם. כפי שקורה בכל אירוע בעל השתתפות כבדה בעמדת FSS במרכז אירופה המכסה 1500NM רדיוס מכ"מ, ASRC התנתק לי מהשרת בערך בכל 3 דקות, בהתחלה פחות אך עם עליית כמות התעבורה ותחנות הבקרה באיזור התופעה החמירה. בנוסף, חלק מתחנות הבקרה באזורי עמם עלי לשתף פעולה בהעברת תעבורה לא הופיעו במערכת שלי. בהמשך ASRC נתקע, וחייב איתחול. לאחר איתחול כזה עלי לקרוא ל- 30 מטוסים שסביר כי עברו ליוניקום, לזהותם, ולטפל בהפרדתם, ולהעבירם הלאה לבקר הבא, בנוסף לכל המצטרפים החדשים.

זהו מצב מערכת בקרה לא תקין, שקשה מאוד לעבוד בו. תשאלו את איציק, שאצלו כנראה היתה בעייה קטנה יותר עקב פחות תעבורה כי הוא היה דרומה ומזרחה ממני.

איני רואה סיבה להתנצלות בפני אף אחד, אלה מגבלות המערכת כרגע ואני תקווה כי השרתים והלקוחות ישופרו בעתיד וניתן יהיה לקיים עבודת בקרה ראויה. החלטתי בעקבות התנסות זו כי לא אפקח באירועים באירופה בעמדת FSS עד הימצא פתרון סביר.

היה אדיר, חבל ש2 פקחים הבריזו...אבל זה לא גורע מהכייף האדיר!

פורסם
אני לא יודע לאילו פקחים שהבריזו אתה מתכוון, אבל הערה זו אילצתני להגיב.

אני הייתי מיועד ל- EURE_FSS משעה 1800Z. עשיתי מאמץ והתחברתי חצי שעה מוקדם יותר כי האירוע היה פתוח מ-1300Z לכל טייסי ואטסים, והיתה תנועה ערה כולל ELY380 שיצא מוקדם. כפי שקורה בכל אירוע בעל השתתפות כבדה בעמדת FSS במרכז אירופה המכסה 1500NM רדיוס מכ"מ, ASRC התנתק לי מהשרת בערך בכל 3 דקות, בהתחלה פחות אך עם עליית כמות התעבורה ותחנות הבקרה באיזור התופעה החמירה. בנוסף, חלק מתחנות הבקרה באזורי עמם עלי לשתף פעולה בהעברת תעבורה לא הופיעו במערכת שלי. בהמשך ASRC נתקע, וחייב איתחול. לאחר איתחול כזה עלי לקרוא ל- 30 מטוסים שסביר כי עברו ליוניקום, לזהותם, ולטפל בהפרדתם, ולהעבירם הלאה לבקר הבא, בנוסף לכל המצטרפים החדשים.

זהו מצב מערכת בקרה לא תקין, שקשה מאוד לעבוד בו. תשאלו את איציק, שאצלו כנראה היתה בעייה קטנה יותר עקב פחות תעבורה כי הוא היה דרומה ומזרחה ממני.

איני רואה סיבה להתנצלות בפני אף אחד, אלה מגבלות המערכת כרגע ואני תקווה כי השרתים והלקוחות ישופרו בעתיד וניתן יהיה לקיים עבודת בקרה ראויה. החלטתי בעקבות התנסות זו כי לא אפקח באירועים באירופה בעמדת FSS עד הימצא פתרון סביר.

היה אדיר, חבל ש2 פקחים הבריזו...אבל זה לא גורע מהכייף האדיר!

לא, חס וחלילה לא זאת היתה כוונת המשורר, אני הבנתי שהיו לך בעיות (אמרו משהו)

וגם ראיתי שהיתה מחובר לכמה זמן והתנתקה אז הנחתי שזה מה שקרא

הכוונה שלי היתה לפקח ניקוסיה שאני הבנתי שהבריז ופקח תורקיה שגם הוא לא הופיע...

מיד אחרי הפיקוח הנהדר של איציק היה לנו לג קצרצר בלי פיקוח ושמם כבר התחברנו לרומנים ומשם הלאה, רק ניקוסיה ותורקיה הבריזו זאת כוונתי.....

גם לפיקוח בווינה היו פשלות, אני מקווה שמודעים לזה למעלה והם מתכננים לעשות משהו בנידון...

יום טוב

פורסם

עופר, אם זכרוני אינו מטעני, זוהי אינה הפעם הראשונה בה אתה נתקל בקשיים בפיקוח, במיוחד כשצפויה כמות רצינית של תעבורה.

זה קרה באירוע של מצרים, בו נטשת את העמדה כי לא יכולת לעבוד בשל כמות המטוסים, ואילן עלה בלחץ ברגע האחרון והשתלט על המצב כאילו היו אלו 3 צסנות בהקפה בהרצליה, ולא 40 מטוסים השועטים ללא נתיבי אוויר.

גם אתמול, כשהיה קצת לחץ, לא הצלחת לעמוד במשימת הפיקוח, מהסיבות אותן ציינת, ואיציק בא להציל את המצב ועשה זאת כמו גדול.

אני מציע, שלהבא פשוט אל תתחייב ואל תסכים לבקשות לפקח באירועים, כי אירועים מטבעם הם עמוסים, ובשלושת המקרים האחרונים התוכנה קרסה לך ואז לא יכולת ליצור קשר עם המטוסים וכו' וכו'.

אם אתה יודע מראש שזה מה שקורה, אל תעלה על העמדות האלו.

יש מספיק עמדות מגדל וגישה פנויות.

פורסם

אפרופו פיקוח וינה, הערב בתוך 10 דקות ראיתי ב- LOWW שתי תאונות קרקע. אחת- שני מטוסים עלו על O בכיוונים מנוגדים ולא עצרו עד שנכנסו אחד בשני. השני- B747 נכנס לחניה הצמודה לשלי והוריד לי חצי כנף עם הכנף שלו, הכל תחת פיקוח. אני חניתי ב- GATE HEAVY עם B744. לחיים!!

במהלך האירוע אמש ראיתי באוסטריה רק שני בקרים בדרגת CTR, היתר כולם היו STU.

אני לא יודע לאילו פקחים שהבריזו אתה מתכוון, אבל הערה זו אילצתני להגיב.

אני הייתי מיועד ל- EURE_FSS משעה 1800Z. עשיתי מאמץ והתחברתי חצי שעה מוקדם יותר כי האירוע היה פתוח מ-1300Z לכל טייסי ואטסים, והיתה תנועה ערה כולל ELY380 שיצא מוקדם. כפי שקורה בכל אירוע בעל השתתפות כבדה בעמדת FSS במרכז אירופה המכסה 1500NM רדיוס מכ"מ, ASRC התנתק לי מהשרת בערך בכל 3 דקות, בהתחלה פחות אך עם עליית כמות התעבורה ותחנות הבקרה באיזור התופעה החמירה. בנוסף, חלק מתחנות הבקרה באזורי עמם עלי לשתף פעולה בהעברת תעבורה לא הופיעו במערכת שלי. בהמשך ASRC נתקע, וחייב איתחול. לאחר איתחול כזה עלי לקרוא ל- 30 מטוסים שסביר כי עברו ליוניקום, לזהותם, ולטפל בהפרדתם, ולהעבירם הלאה לבקר הבא, בנוסף לכל המצטרפים החדשים.

זהו מצב מערכת בקרה לא תקין, שקשה מאוד לעבוד בו. תשאלו את איציק, שאצלו כנראה היתה בעייה קטנה יותר עקב פחות תעבורה כי הוא היה דרומה ומזרחה ממני.

איני רואה סיבה להתנצלות בפני אף אחד, אלה מגבלות המערכת כרגע ואני תקווה כי השרתים והלקוחות ישופרו בעתיד וניתן יהיה לקיים עבודת בקרה ראויה. החלטתי בעקבות התנסות זו כי לא אפקח באירועים באירופה בעמדת FSS עד הימצא פתרון סביר.

היה אדיר, חבל ש2 פקחים הבריזו...אבל זה לא גורע מהכייף האדיר!

לא, חס וחלילה לא זאת היתה כוונת המשורר, אני הבנתי שהיו לך בעיות (אמרו משהו)

וגם ראיתי שהיתה מחובר לכמה זמן והתנתקה אז הנחתי שזה מה שקרא

הכוונה שלי היתה לפקח ניקוסיה שאני הבנתי שהבריז ופקח תורקיה שגם הוא לא הופיע...

מיד אחרי הפיקוח הנהדר של איציק היה לנו לג קצרצר בלי פיקוח ושמם כבר התחברנו לרומנים ומשם הלאה, רק ניקוסיה ותורקיה הבריזו זאת כוונתי.....

גם לפיקוח בווינה היו פשלות, אני מקווה שמודעים לזה למעלה והם מתכננים לעשות משהו בנידון...

יום טוב

פורסם
אני לא יודע לאילו פקחים שהבריזו אתה מתכוון, אבל הערה זו אילצתני להגיב.

אני הייתי מיועד ל- EURE_FSS משעה 1800Z. עשיתי מאמץ והתחברתי חצי שעה מוקדם יותר כי האירוע היה פתוח מ-1300Z לכל טייסי ואטסים, והיתה תנועה ערה כולל ELY380 שיצא מוקדם. כפי שקורה בכל אירוע בעל השתתפות כבדה בעמדת FSS במרכז אירופה המכסה 1500NM רדיוס מכ"מ, ASRC התנתק לי מהשרת בערך בכל 3 דקות, בהתחלה פחות אך עם עליית כמות התעבורה ותחנות הבקרה באיזור התופעה החמירה. בנוסף, חלק מתחנות הבקרה באזורי עמם עלי לשתף פעולה בהעברת תעבורה לא הופיעו במערכת שלי. בהמשך ASRC נתקע, וחייב איתחול. לאחר איתחול כזה עלי לקרוא ל- 30 מטוסים שסביר כי עברו ליוניקום, לזהותם, ולטפל בהפרדתם, ולהעבירם הלאה לבקר הבא, בנוסף לכל המצטרפים החדשים.

זהו מצב מערכת בקרה לא תקין, שקשה מאוד לעבוד בו. תשאלו את איציק, שאצלו כנראה היתה בעייה קטנה יותר עקב פחות תעבורה כי הוא היה דרומה ומזרחה ממני.

איני רואה סיבה להתנצלות בפני אף אחד, אלה מגבלות המערכת כרגע ואני תקווה כי השרתים והלקוחות ישופרו בעתיד וניתן יהיה לקיים עבודת בקרה ראויה. החלטתי בעקבות התנסות זו כי לא אפקח באירועים באירופה בעמדת FSS עד הימצא פתרון סביר.

היה אדיר, חבל ש2 פקחים הבריזו...אבל זה לא גורע מהכייף האדיר!

עופר שלום,

שים לב שבסיכום אני ציינתי שהיה לך בעיות ASRC ואני מצטער שנאלצת להתנתק קודם ואני אף מעריך מאוד את העזרה שלך !

חס וחלילה וחס ושלום שאני אומר שהברזת, ממש לא, ההפך !

פורסם

אלמוג תודה, קראתי את סיכומך, התייחסתי בדברי אלה לציטוט שלמטה. עיקר התייחסותי נועדה לגרום לאנשים הכותבים כך, לחשוב לפני שהם כותבים.

אני לא יודע לאילו פקחים שהבריזו אתה מתכוון, אבל הערה זו אילצתני להגיב.

אני הייתי מיועד ל- EURE_FSS משעה 1800Z. עשיתי מאמץ והתחברתי חצי שעה מוקדם יותר כי האירוע היה פתוח מ-1300Z לכל טייסי ואטסים, והיתה תנועה ערה כולל ELY380 שיצא מוקדם. כפי שקורה בכל אירוע בעל השתתפות כבדה בעמדת FSS במרכז אירופה המכסה 1500NM רדיוס מכ"מ, ASRC התנתק לי מהשרת בערך בכל 3 דקות, בהתחלה פחות אך עם עליית כמות התעבורה ותחנות הבקרה באיזור התופעה החמירה. בנוסף, חלק מתחנות הבקרה באזורי עמם עלי לשתף פעולה בהעברת תעבורה לא הופיעו במערכת שלי. בהמשך ASRC נתקע, וחייב איתחול. לאחר איתחול כזה עלי לקרוא ל- 30 מטוסים שסביר כי עברו ליוניקום, לזהותם, ולטפל בהפרדתם, ולהעבירם הלאה לבקר הבא, בנוסף לכל המצטרפים החדשים.

זהו מצב מערכת בקרה לא תקין, שקשה מאוד לעבוד בו. תשאלו את איציק, שאצלו כנראה היתה בעייה קטנה יותר עקב פחות תעבורה כי הוא היה דרומה ומזרחה ממני.

איני רואה סיבה להתנצלות בפני אף אחד, אלה מגבלות המערכת כרגע ואני תקווה כי השרתים והלקוחות ישופרו בעתיד וניתן יהיה לקיים עבודת בקרה ראויה. החלטתי בעקבות התנסות זו כי לא אפקח באירועים באירופה בעמדת FSS עד הימצא פתרון סביר.

היה אדיר, חבל ש2 פקחים הבריזו...אבל זה לא גורע מהכייף האדיר!

עופר שלום,

שים לב שבסיכום אני ציינתי שהיה לך בעיות ASRC ואני מצטער שנאלצת להתנתק קודם ואני אף מעריך מאוד את העזרה שלך !

חס וחלילה וחס ושלום שאני אומר שהברזת, ממש לא, ההפך !

פורסם
עופר, אם זכרוני אינו מטעני, זוהי אינה הפעם הראשונה בה אתה נתקל בקשיים בפיקוח, במיוחד כשצפויה כמות רצינית של תעבורה.

זה קרה באירוע של מצרים, בו נטשת את העמדה כי לא יכולת לעבוד בשל כמות המטוסים, ואילן עלה בלחץ ברגע האחרון והשתלט על המצב כאילו היו אלו 3 צסנות בהקפה בהרצליה, ולא 40 מטוסים השועטים ללא נתיבי אוויר.

גם אתמול, כשהיה קצת לחץ, לא הצלחת לעמוד במשימת הפיקוח, מהסיבות אותן ציינת, ואיציק בא להציל את המצב ועשה זאת כמו גדול.

אני מציע, שלהבא פשוט אל תתחייב ואל תסכים לבקשות לפקח באירועים, כי אירועים מטבעם הם עמוסים, ובשלושת המקרים האחרונים התוכנה קרסה לך ואז לא יכולת ליצור קשר עם המטוסים וכו' וכו'.

אם אתה יודע מראש שזה מה שקורה, אל תעלה על העמדות האלו.

יש מספיק עמדות מגדל וגישה פנויות.

אה. מגניב.

הכי כיף ביקורת בונה.

חשוב לאללה!

[הולך הצידה להקיא]

פורסם

כמו שעופר אמר, בואו לשאול אותי ואני יגיד לכולם תשובה אחת: עופר צודק!

לי אישית זה היה סיוט לפקח ביורוקונטרול באירוע, לא בגלל הטייסים חלילה (כולם היו טובים!), אלה בגלל של-ASRC יש טווח של 1500 מייל כאשר מחוברים ב FSS, וזה הלך ככה, כל 2 דקות קורא מטוס מצד אחר, משמע פעם מצד איטליה ופעם מצד ישראל, כל פעם ההיתי צריך להזיז את המרכוז שלי לקפריסין אז ההיתי מקבל ניתוק, בגלל שחצי מהפקחים והמטוסים שראיתי נעלמו כי הם לא בטווח קליטה, וכל פעם שעברתי מערב בגלל מטוסים קראו שם ההיתי מקבל בום של פקחים ומטוסים שאני פתאום קולט, ובום שוב ניתוק, ככה זה היה כל 2-3 דקות וחזר על עצמו במשך 30מ פעם לפחות, בסוף ה ASRC נכנע ולא רצה לפעול, מזל שהיו כבר מעט תנועות של אל על בתחום שלי, על יורו - מזרח זה פי 5 יותר תנועות ולכן מתנתק כל חצי דקה, תקחו בחשבון שהמחשב של עופר יותר חלש משלי, דבר שמקשה עליו עוד יותר, כולי תקווה ש VRC תפתור את הבעיה הזו.

פורסם
כמו שעופר אמר, בואו לשאול אותי ואני יגיד לכולם תשובה אחת: עופר צודק!

לי אישית זה היה סיוט לפקח ביורוקונטרול באירוע, לא בגלל הטייסים חלילה (כולם היו טובים!), אלה בגלל של-ASRC יש טווח של 1500 מייל כאשר מחוברים ב FSS, וזה הלך ככה, כל 2 דקות קורא מטוס מצד אחר, משמע פעם מצד איטליה ופעם מצד ישראל, כל פעם ההיתי צריך להזיז את המרכוז שלי לקפריסין אז ההיתי מקבל ניתוק, בגלל שחצי מהפקחים והמטוסים שראיתי נעלמו כי הם לא בטווח קליטה, וכל פעם שעברתי מערב בגלל מטוסים קראו שם ההיתי מקבל בום של פקחים ומטוסים שאני פתאום קולט, ובום שוב ניתוק, ככה זה היה כל 2-3 דקות וחזר על עצמו במשך 30מ פעם לפחות, בסוף ה ASRC נכנע ולא רצה לפעול, מזל שהיו כבר מעט תנועות של אל על בתחום שלי, על יורו - מזרח זה פי 5 יותר תנועות ולכן מתנתק כל חצי דקה, תקחו בחשבון שהמחשב של עופר יותר חלש משלי, דבר שמקשה עליו עוד יותר, כולי תקווה ש VRC תפתור את הבעיה הזו.

הייתי מציע לך לעבור ל-LLBG_E_GND. בעצם, LLBG_DEL יתאים יותר. בעצם עזוב אותך, קח את LLIB_GND. כנראה ש-FSS באירופה כנראה קצת גדול עליך.

;-)

פורסם
חח קטעים פה. :lol:

תמשיכו, ממש משעשע.

הכל בסדר? כדורים? הכל לקחתם? :D

מיקי בוא נקווה שאיזה משחק כדורגל יעזור להם..

אוחח כמה שאני מחכה לבוא לשחק איתכם :) (ולכל הכדורסלנים - תנסו אותי )

פורסם

דברים בלתי ראויים שיטופלו. רבותי חברי הפורום, אתם רשאים להגיב.

איפה מנהלי הפורום שאמורים לטפל בהטחת עלבון ובפגיעה ללא סיבה והצדקה? או שלא הבנתי את ההלצה?

עופר, אם זכרוני אינו מטעני, זוהי אינה הפעם הראשונה בה אתה נתקל בקשיים בפיקוח, במיוחד כשצפויה כמות רצינית של תעבורה.

זה קרה באירוע של מצרים, בו נטשת את העמדה כי לא יכולת לעבוד בשל כמות המטוסים, ואילן עלה בלחץ ברגע האחרון והשתלט על המצב כאילו היו אלו 3 צסנות בהקפה בהרצליה, ולא 40 מטוסים השועטים ללא נתיבי אוויר.

גם אתמול, כשהיה קצת לחץ, לא הצלחת לעמוד במשימת הפיקוח, מהסיבות אותן ציינת, ואיציק בא להציל את המצב ועשה זאת כמו גדול.

אני מציע, שלהבא פשוט אל תתחייב ואל תסכים לבקשות לפקח באירועים, כי אירועים מטבעם הם עמוסים, ובשלושת המקרים האחרונים התוכנה קרסה לך ואז לא יכולת ליצור קשר עם המטוסים וכו' וכו'.

אם אתה יודע מראש שזה מה שקורה, אל תעלה על העמדות האלו.

יש מספיק עמדות מגדל וגישה פנויות.

פורסם
דברים בלתי ראויים שיטופלו. רבותי חברי הפורום, אתם רשאים להגיב.

איפה מנהלי הפורום שאמורים לטפל בהטחת עלבון ובפגיעה ללא סיבה והצדקה? או שלא הבנתי את ההלצה?

עופר, אם זכרוני אינו מטעני, זוהי אינה הפעם הראשונה בה אתה נתקל בקשיים בפיקוח, במיוחד כשצפויה כמות רצינית של תעבורה.

זה קרה באירוע של מצרים, בו נטשת את העמדה כי לא יכולת לעבוד בשל כמות המטוסים, ואילן עלה בלחץ ברגע האחרון והשתלט על המצב כאילו היו אלו 3 צסנות בהקפה בהרצליה, ולא 40 מטוסים השועטים ללא נתיבי אוויר.

גם אתמול, כשהיה קצת לחץ, לא הצלחת לעמוד במשימת הפיקוח, מהסיבות אותן ציינת, ואיציק בא להציל את המצב ועשה זאת כמו גדול.

אני מציע, שלהבא פשוט אל תתחייב ואל תסכים לבקשות לפקח באירועים, כי אירועים מטבעם הם עמוסים, ובשלושת המקרים האחרונים התוכנה קרסה לך ואז לא יכולת ליצור קשר עם המטוסים וכו' וכו'.

אם אתה יודע מראש שזה מה שקורה, אל תעלה על העמדות האלו.

יש מספיק עמדות מגדל וגישה פנויות.

עופר,

הנושא נמצא בבירור כרגע לכן אני נאלץ לנעול את הדיון.

אפתח אותו אחרי שהתבהרו העניינים.

המשך יום טוב.

אורח
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • יצירת חדש...