עבור לתוכן
Oren Geva

טיסה בנתיבי תובלה נמוכים על פי כללי טיסת ראיה מבוקרת

Recommended Posts

פורסם

בפמ"ת, בחלק "טיסה בנתיבי תובלה נמוכים על פי כללי טיסת ראיה מבוקרת" בסעיף 13 מצויין כי ניתן לטוס בגבהים שונים מאילו המצויינים במפה, באישור היחידה המבקרת כמובן.

לא ראיתי אף פעם מישהו טס CVFR אונליין בגבהים שונים מהגבהים המצויינים במפות.

האם אנו מיישמים כלל זה כאן?

האם ניתן לבצע טיסת ראיה מהרצליה לראש פינה כאשר אחרי בצרה מטפסים ל-3500 ורק בכרי דשא מנמיכים לקראת ההגעה לראש פינה?

עד כמה נפוצות טיסות בגבהים שונים במציאות?

פורסם

אני דוקא חשבתי על טיסה בגובה גבוה יותר - שהרזולוציה של הסימולטור נראת טוב יותר!

בכל אופן, מבירור שאיציק עשה אתמול עם פקח אמיתי בפלוטו, מתברר:

באופן עקרוני צריך להגיש בקשה לטיסה אזרחית חריגה. הצבא יכול לאשר או לא, וצריך לברר שוב חצי שעה לפני עם מודיעים טיס.

אני מניח שרוב האנשים לא טסים בגבהים לא רגילים בגלל הצורך בבירוקרטיה. אבל האופציה קיימת.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...