עבור לתוכן
Izik Bakshi

משהו לחג - 33 דרכים לדעת שאתה טייס VATSIM.

Recommended Posts

פורסם

מצאתי את זה בפורום VATSIM, די מצחיק וכל כך נכון, להנהתכם.

Daily life

1. After a day of flight sim, you have walked outside and you were surprised about the nice cloud textures and the good FPS.

2. You spell everything in the "November Alpha Tango Oscar" alphabet.

3. When you don't understand something, you respond with "say again".

4. When your wife asks you to bring the garbage out, you say "wilco".

5. You can be woken up in the middle of the night and immediately recite stall speeds of your favorite aircraft, what the transition levels are etc.

6. You call grandma and ask for a radio check. When she doesn't respond, you suggest to change voice servers.

7. Watching airplanes in the sky, you always know under whose air traffic control they are at the moment.

8. You're worried that you might have to cancel your holiday trip, because there are no controllers on EUROBOOK for that particular day.

9. Being asked for the location of the restroom, you answer with "proceed direct whiskey charlie" or "turn left by 90 degrees after the door in front of you".

10. You answer a phone call with "Meier, read you five, go ahead".

11. At the end you say "thank you for your cooperation, good day".

Driving behaviour

12. You prepare a trip by studying METARs and TAFs.

13. In the wintertime, you search for the ANTI-ICE switch.

14. After starting the motor, you mutter to yourself "number one stable".

15. When you reach the highway, you speed up to 300 and switch the head lights off.

16. You try to dial in a controller's frequency at your car radio.

17. If you have a navigation system, you refer to it as "FMC".

Internet behaviour

18. You don't think it's unusual to post under your full name in internet forums.

When on a plane

19. At check-in, other people want window seats. You want 0A - front left!

20. When boarding, you're surprised you don't need your VATSIM ID and password.

21. Whatever happens - you comment ("gear up", "our pitch should be about 15 degrees now")

22. All alleged errors by the pilot are equally put under your scrutiny ("easy there!", "gosh, who intercepts with flaps five?")

23. During a flight, you reproduce ATC communication ("Lufthansa two-two-niner, winds are 240 degrees at 4 knots, cleared for takeoff, runway two-five-right")

24. And you're mildly offended if the pilot begins the takeoff roll while you're still citing your text.

25. You think it unnecessary that they're two pilots in the cockpit. After all, at home you can do it alone yourself.

26. After a soft landing, you don't clap. You just nod your head slightly.

27. After a hard landing, you're the only one not being happy to still be alive, but murmur "I could've done better".

28. When leaving the airplane then, you don't say "goodbye" to the pilot, but rather "retard", "go around", or "mayday, landing gear failure"!

29. During taxi, you're hugely surprised that the BoG has finally allowed follow-me cars.

If you're a real-life pilot

30. You insist that your radar controller has at least a CTR+ rating.

31. Overflying France, you're surprised about the high ATC coverage.

32. You ask which event is scheduled, because there was full ATC at origin, destination and enroute.

33. When you have a bad radio quality, you ask for "instructions via text please".

פורסם

מזכיר לי חנוכה :D או ראש השנה? או סוכות?

מתי זה היה שאלדר פתח טופיק כזה? :X

בכל מקרה חזק לגמרי, הכל נכון, רק שהוא שכח אחד. אתה לא תניע תאוטו אם לא כל הנוסעים עלו [אותי זה מעצבן]

ואותי גם מעצבן איך שבטיסות אנשים מדברים ככה חופשי בזמן המראה ונחיתה! צריך להתרכז! :|

פורסם

חחחחח ענקקקק!!!

בואו נמשיך את זה!D:

כשאתה בשיעור ורוצה לצאת לשירותים אתה מצביע ואומר למורה "המורה שלום כאן BAR מבקש מרשה יציאה לשירותים בנמוך"חחחח

ובחזרה אתה מבקש ווקטורים בגלל ריאות נמוכה

פורסם

אני אומר הדרך הקלה ביותר לדעת עד כמה אתה אוהב את המקצוע זה בבדיקה קלה :

במצב שעובר מטוס ואתה תמיד תביט בוא או בלי להביט לפי רעש המנוע

יכול להגיד איזה מטוס זה

אז אתה יכול להיות בטוח שאתה בפורום הנכון :lol:

פורסם

תוסיפו לרשימה וזה אמיתי לחלוטין.

נכנסים לאוטו :

מיקי: Preflight Check list

רן: Gear Pins

וככה מעבירים נסיעה שלמה...

בהמשך:

מיקי Descent App Check list

רן: Gear Pins

:lol:

במצב יותר גרוע, נוסעים עם הקלטה של המדריך באלעל עם כל הצק ליסט וה Call outs

אבל זה שלב לפני הכניסה לאשפוז בכפיה :roll:

פורסם
תוסיפו לרשימה וזה אמיתי לחלוטין.

נכנסים לאוטו :

מיקי: Preflight Check list

רן: Gear Pins

וככה מעבירים נסיעה שלמה...

בהמשך:

מיקי Descent App Check list

רן: Gear Pins

:lol:

במצב יותר גרוע, נוסעים עם הקלטה של המדריך באלעל עם כל הצק ליסט וה Call outs

אבל זה שלב לפני הכניסה לאשפוז בכפיה :roll:

הא אתה לא הקלטת מה שסודרי הקליט של הדלדלות של אלעל?

פורסם
תוסיפו לרשימה וזה אמיתי לחלוטין.

נכנסים לאוטו :

מיקי: Preflight Check list

רן: Gear Pins

וככה מעבירים נסיעה שלמה...

בהמשך:

מיקי Descent App Check list

רן: Gear Pins

:lol:

במצב יותר גרוע, נוסעים עם הקלטה של המדריך באלעל עם כל הצק ליסט וה Call outs

אבל זה שלב לפני הכניסה לאשפוז בכפיה :roll:

הא אתה לא הקלטת מה שסודרי הקליט של הדלדלות של אלעל?

מה שרן מדבר זה כבר יותר קיצוני.

אהבתי את זה עם צרפת...

פורסם

אני אהבתי במיוחד:

2. You spell everything in the "November Alpha Tango Oscar" alphabet.

איזה מצחיק זה, אני מתחיל לאיית מילים בשיעור (אנגלית ולפעמים את הגאימוטריה) בא"ב פונטי, רק אני מבין את זה.

7. Watching airplanes in the sky, you always know under whose air traffic control they are at the moment.

זה יש בן אדם שלא?!?

זה גם החברים כבר התרגלו, עוד לפני שהם מספיקים לשמוע אני כבר בדרך כלל נעלם וחוזר אחרי כמה דקות - הם כבר לא שואלים בדרך כלל :lol:

פורסם

יש לי עוד כמה דברים להוסיף ל "If you're a real-life pilot "

אמתי, הכל קרה:

- בבן גוריון על הקרקע, חיפשתי את CTRL S בשביל למצוא את K, U N 03....

- בתיקון לרוח בנתיב, לרגע התבוננתי בחלק העליון של החלון וחשבתי ללחוץ SHIFT Z ע"מ למצוא את הרוח...

- הפקח בהרצליה שמע את כל ה10 שניות האחרונות לפני נגיעה כי סך הכל רציתי לקזז ובבית אני מקזז מהסטיק

- לפעמים אני מחפש את SLEW

- אחרי טיסה כשאני סוגר את המטוס ופותח את הארנק, אני מעדיף לכבות את המחשב

יש עוד.. אבל בהחלט הסימולטור משבש לנו את החיים :)

אך אי אפשר בלעדיו

פורסם
יש לי עוד כמה דברים להוסיף ל "If you're a real-life pilot "

אמתי, הכל קרה:

- בבן גוריון על הקרקע, חיפשתי את CTRL S בשביל למצוא את K, U N 03....

- בתיקון לרוח בנתיב, לרגע התבוננתי בחלק העליון של החלון וחשבתי ללחוץ SHIFT Z ע"מ למצוא את הרוח...

- הפקח בהרצליה שמע את כל ה10 שניות האחרונות לפני נגיעה כי סך הכל רציתי לקזז ובבית אני מקזז מהסטיק

- לפעמים אני מחפש את SLEW

- אחרי טיסה כשאני סוגר את המטוס ופותח את הארנק, אני מעדיף לכבות את המחשב

יש עוד.. אבל בהחלט הסימולטור משבש לנו את החיים :)

אך אי אפשר בלעדיו

חח אהבתי :mrgreen:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...