עבור לתוכן

Asaf Brietbard

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    2,966
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    7

כל דבר שפורסם על-ידי Asaf Brietbard

  1. ערב טוב היום ליאב נפש ואני סיימנו את תהליך החפיפה על תפקיד מנהל ההדרכה בואטיל. אין לי ספק שליאב יצעיד את המחלקה לשיאים חדשים; מי שלא יודע לליאב יש רקע ארוך מאוד בהדרכה וירטואלית ואמיתית, ב IFS ובחיל האויר, ועכשיו גם בצוות החטיבה. ליאב הוא האיש הנכון במקום הנכון ואני מאחל לו המון הצלחה בהמשך הדרך. אני מסיים הערב את התפקיד בסיפוק, חושב שסה"כ לא הצלחתי לקלקל יותר מדי... כל מי שיצא לי לעבוד איתו- אני רוצה להודות לכם ולאחל הצלחה בהמשך. מי שיצא לי לעצבן אותו, או שעיצבן אותי - לא נורא, הכל ברוח טובה ומקווה לראותכם במהרה בימנו ברשת טסים ונהנים. אני רוצה להודות לצוות החטיבה, שמאחורי הקלעים עובד ומקדם למען רווחת כולנו. תודה לכולכם אסף
  2. ולמתקשים, מתוך ויקיפדיה: GNSS- Global Navigation Satellite System (GNSS) receivers, using the GPS, GLONASS, Galileo or Beidou system, are used in many applications. Aircraft navigation systems usually display a "moving map" and are often connected to the autopilot for en-route navigation. Cockpit-mounted GNSS receivers and glass cockpits are appearing in general aviation aircraft of all sizes, using technologies such as WAASor LAAS to increase accuracy. Many of these systems may be certified for instrument flight rules navigation, and some can also be used for final approach and landing operations. Glider pilots use GNSS Flight Recorders to log GNSS data verifying their arrival at turn points in gliding competitions. Flight computers installed in many gliders also use GNSS to compute wind speed aloft, and glide paths to waypoints such as alternate airports or mountain passes, to aid en route decision making for cross-country soaring. WAAS- The Wide Area Augmentation System (WAAS) is an air navigation aid developed by the Federal Aviation Administration to augment theGlobal Positioning System (GPS), with the goal of improving its accuracy, integrity, and availability. Essentially, WAAS is intended to enable aircraft to rely on GPS for all phases of flight, including precision approaches to any airport within its coverage area.[1] WAAS uses a network of ground-based reference stations, in North America and Hawaii, to measure small variations in the GPS satellites' signals in the western hemisphere. Measurements from the reference stations are routed to master stations, which queue the received Deviation Correction (DC) and send the correction messages to geostationary WAAS satellites in a timely manner (every 5 seconds or better). Those satellites broadcast the correction messages back to Earth, where WAAS-enabled GPS receivers use the corrections while computing their positions to improve accuracy.
  3. רואים ושומעים את הערוץ, לא שומעים אותך יוצא לשידור על ואטסים, רק את התשובות של הפקח.
  4. ברכות לאמיר, אמיר נכנס לתפקיד עמוס, אולי העמוס ביותר בואטיל בהיבט שעות השקעה. אני בטוח שיש לאמיר את כל הכישורים להוביל את תחום ההדרכה ולקדם אותו הלאה, ובהצטרפותו למחלקה לסייע להתקדמותה ושיפורה. בהצלחה!
  5. אני מניח שרובכם מתייחסים אלי... אז א. דברו איתי, לא צריך להיעלב פה. אם למישהו יש בעיה אני שמח לשמוע ולפתור ב. אף אחד לא ירד דרגה, לא נלקחה אף הסמכה, חלאס עם הדרמות ג. מנסים להקים מנגנון שיגרום לאנשים לפקח ולשמור על מס' שעות מינימלי כתרומה לחטיבה. על הדרך גם לוודא שהם עוד זוכרים איך לתת קלירנס, מה רע ? ד. כל אחד - אבל כל אחד - שרוצה עכשיו את ה vatil3 פלוס מחלקת הדרכה מוזמן לפנות אלי, היום בערב אני יורד מהעסק. מאשימים אותי במשחקי אגו, ההתייחסות שלכם מה היא אם לא משחק כזה בדיוק?
  6. נראה לי שפשוט הרוח משתנה.... העובדות שציינת נכונות - לתקופה ההיא. כידוע אני מאוד תומך בעובדה שצריכה להיות נציגות מכובדת למגדלים הפנים ארציים, אבל אפשר גם וגם - ע"י תל אביב וגישה - לסגור גם את ה TMA יפה וגם את הפנים-ארצי. מדי פעם יש פלוטו וגם זה מוסיף מאוד. בקיצור, אין צורך "לסגור" מרחב אחד בשביל לפצות על השני, אפשר במקביל. אני מאמין שברגע שתהיה דרישה לפיקוח פנים ארצי (כפי שאני רואה בשרשור הזה) יותר פקחים יפתחו דווקא את המגדלים / מרחבים הצפוניים והדרומים.
  7. שלום חברים, מחר במסגרת האירוע השבועי, החל 20:00, תיערך בחינת מגדל הרצליה. כווווולם מוזמנים (ואפילו מתבקשים) לבוא ולעשות תנועה בשדה, בכדי לעזור להסמיך את הבחור בהצלחה ושבת שלום לכולם.
  8. שלום חברים מחר בערב - יום שלישי, אנחנו עולים לערב לצורך אימון פקחי מגדל, בדגש על מגדל ר"פ והרצליה. לצורך העמסת תנועות, כוווולם מוזמנים לבצע טיסות CVFR ו-IFR מהשדות הללו, גם ה-TMA יהיה פתוח כך שאפשר יהיה לתרגל מתארים שונים ומעניינים. טיסות מסוקים וחקלאי מוזמנות גם.... אז שווה לנקות את האבק מהטרקטורים למיניהם בואו לטוס ולדחוף קדימה את הפקחים החדשים! בוקי - 747 נוחת בר"פ? מצליח להקיף עם ההר ממערב? מעניין....
  9. עודכנה הרשימה. חבר'ה שמוגדרים לא כשירים - הדרך שלכם חזרה סלולה בשמחה - רק צרו איתי קשר ואדאג אישית לחזרתכם לכשירות. אנחנו נמשיך לעקוב אחרי נתוני הכשירות גם בחודשים הבאים, לידיעת כולם.
  10. היה כיף ונחמד מאוד, תודה לכל מי שהגיע. ככה צריכה להראות משמרת אמצע שבוע רגילה ראינו היום כולנו את חשיבות הכנסת ה BOOKING - פקחים, שימו לב להכניס את המשמרת כמה שיותר מוקדם מראש ואז התנועה מובטחת. טייסים, שימו לב להתעוררות, אנחנו רוצים לראות אתכם מגיעים בכל המתארים - פנים ארצי, בינלאומי, מסוקים וכדורים פורחים.
  11. מצטרף לבוקי - הערב משמרת ריענון לפקח גישה מהטובים שהיו כאן - בואו לאתגר וליצור תנועה. חברים עם השגחות - תפסו משגיחים להערב, ומי שלא - בואו לעשות תנועה.
  12. ערב טוב משמרות השגחה - עלו הרצליה, קרקע, מגדל וגישה ב"ג. בואו לטוס!
  13. אני דבק בזה שאשתו של בוקי קמה מהגזים (של בוקי).
  14. שלום לכולם הערב אירוע מרגש - שני מגדלים פנים ארציים אונליין. כולם מוזמנים לתרגל תהליכים ולחרוש את הנתיבים, גם ב CVFR וגם ב IFR. אנחנו נשתדל להיות לפחות עד 21:30 - בואו לטוס.... וגם לסייע להסמכת פקחים חדשים.
  15. מיקי מבין את מה שכתבת אבל צריך לעשות סדר בברדק, לפעמים יש גם כאלו שנפגעים. בכל מקרה - מי שמעוניין לחזור לפקח - יש לפנות אלי לרענון, אתה יודע את המייל.
  16. שלום עברו שבועיים מאז פרסום הרשימה. להלן שמות הפקחים שאינם כשירים, לפי סדר הופעתם ברשימה: 1. שגיא ינאי 2. אור פפיסמדוב 3. עידו לב 4. אביב קרבל 5. אלמוג עטר 6. אלעד זיירמן 7. מיקי ליפ 8. רן פינקלס לצערי למעט פקח בודד, אף אחד מהפקחים שסומנו באדום לא ביקשו להתרענן בשבועיים שחלפו.... מבחינתי הבנתי. מי שמעוניין לחזור לפקח - יש לפנות אלי לרענון. בהצלחה בעתיד.
  17. עריכה: רשימת הפקחים מעודכנת לתאריך 7.2.13 . מיילים נשלחו לכל הפקחים הלא כשירים לצורך חזרה מהירה לכשירות בשבועיים הקרובים. נצלו את הפעילות ברשת לחזרה לכשירות. אסף. שלום בהמשך להתפקדות הפקחים והבקרים, אני מפרסם רשימה של כל הפקחים והבקרים שהתפקדו כפקחים פעילים ברשת. הרשימה הנ"ל מרכזת את כל החברים שיכולים לפקח ברשת. מי שלא התפקד - אינו מאושר ע"י מחלקת ההדרכה כפקח כשיר. עם זאת, גם במסגרת אלו שהתפקדו קיימים מספר פקחים שלא ביצעו את שעות המינימום המוגדרות כשמירת כשירות ולכן גם הם אינם כשירים. אותם פקחים שמסומנים בצבע אדום מתבקשים לפנות אלי בהקדם האפשרי בכדי לבצע ריענון מקוצר וחזרה לכשירות. אלו שלא יפנו, ולא יפקחו ברשת במהלך השבועיים הקרובים, יוכרזו גם הם כלא כשירים ויאלצו לבצע ריענון מלא. מטרת הבקרה על כשירות הפקחים, היא לאפשר שירות טוב ומקצועי בסטנדרטים של VATSIM. אין כוונה לפגוע באף אחד, ולכן אנחנו נותנים שבועיים שבהם נקצה משאבים כדי לרענן את מי שלא פיקח הרבה זמן. מי שלא יפנה אלינו בתקופה הזו - כאמור יאלץ לבצע ריענון ארוך ומקיף ולא יקבל עדיפות על החניכים הקיימים. נצלו את התקופה הזו וחזרו לכשירות - אנחנו רוצים לראות את כולכם באירועים הקרובים וגם סתם במהלך השבוע. שבת שלום ותודה רשימת פקחים מעודכן.pdf
  18. לא קיבלתי, שלח בבקשה במייל אלי, בכדי שיהיה לי את המייל שלך גם. כמו כן אנא הוסף דרגה. תודה
  19. תודה לכל מי ששלח. מעתה יהיה מעקב רציף אחר זמני הפיקוח ורמת הכשירות של כל פקח ובקר. אני מבקש מכל אחד לבדוק בעצמו אם הוא עומד ברמות הכשירות שהוגדרו (הכל כתוב במסמך כשירות בדביק בפורום פיקוח), ובכל מקרה אצור קשר ישיר עם כל אחד שלא עומד בהגדרות שלנו. אני ממליץ לכל אחד, להצטרך לנבחרת הפקחים שמבצעים פיקוח מעניין ומאתגר במסגרת האירועים השבועיים, אז כמות התנועה גדלה מאוד. נהיה בקשר.
  20. vatil3@vatil.org.il . שלח לי בבקשה מסודר כדי שיהיה לי גם את המייל שלך (תוסיף גם דרגה) תודה
  21. אין בעיה: שחף יסעור ולאדי יגורקין אור באכתרי שלומי לוקסנבורג אמיר פרידלנד איליי בכר שגיא ינאי שמעון כהן אור פפיסמדוב בר לוי עידו לב עדו בוך אוהד שלו תומר אוסזלק טל פלג יובל ארז יובל שגב אביב קרבל אלמוג עטר
  22. ממך קיבלתי. זו הזדמנות טובה להקפיץ שוב את המודעה הזו - חברים יקרים - פקחים שלא ישלחו את המידע עד מחר (סופ"ש) בשעה 23:59, דרגתם תישלל והם יקבלו עדיפות סבירה אך לא עליונה בריענון וקבלת דרגה מחדש. אני ממליץ לכולם לעשות את המאמץ הכביר ולשלוח לי את המייל כדי לא להכנס לפינות אח"כ. סופ"ש נעים.
×
×
  • יצירת חדש...