Niv Malin פורסם מאי 5, 2006 דיווח פורסם מאי 5, 2006 גם בעיתון "ידיעות אחרונות" וגם באתרים שונים באינטרנט פורסמו ידיעות שמצביעות על הכוונה להזיז את שדה דוב לאי מלאכותי בתוך הים מול צומת גלילות, הכוונה היא שהשדה החדש יחליף לגמרי את השדה הקיים ובשטח של השדה הקיים תוקם "מיני עיר" שתכלול גורדי שחקים, מלונות יוקרה וכו'.... הנה הכתבה מאתר וואלה: http://news.walla.co.il/?w=//900900 אשמח אם מישהו יוכל לסרוק גם את הכתבה מהעיתון....
אורח פורסם מאי 5, 2006 דיווח פורסם מאי 5, 2006 זו תכנית עתיקה, פעם בכמה שנים היא צצה שוב. אני שניח שיעשו את זה מיד לאחר שייסיימו את הרכבת התחתית.
Niv Malin פורסם מאי 5, 2006 מחבר דיווח פורסם מאי 5, 2006 זו תכנית עתיקה, פעם בכמה שנים היא צצה שוב.אני שניח שיעשו את זה מיד לאחר שייסיימו את הרכבת התחתית. דווקא עכשיו זה נראה קרוב מתמיד (ז"א קרוב לתחילת העבודות), כתוב בעיתון שתוך חודשיים חותמים ומתחילים את העבודות....
Erez Savir פורסם מאי 5, 2006 דיווח פורסם מאי 5, 2006 זוכר נתב"ג 2000?באיזו שנה הטיסה הראשונה?4 שנים. אל תאמין עד שלא תראה...
אורח פורסם מאי 5, 2006 דיווח פורסם מאי 5, 2006 גם הרכבת התחתית נראית קרובה מתמיד... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3089407,00.html בחייך, כמה שנים לוקח בישראל לבנות אי בים עם נמל תעופה עליו? אני זוכר שבנו את המחלף בכניסה לפארק התעשיה בראש העין, עמדתי שם בפקק כל יום שעה במשך שנים והתסכלתי איך צ'אנג בונה לבדו את הגשר... הבנאדם הגיע לשם כל יום ופשוט בנה את זה לבד. במדינה נורמלית זה פרוייקט של חודש. במדינות שהן לא שיא הטכנולוגיה, כמו למשך הונגריה, בנו את המטרו לפני מאה שנה. כשזה יהיה מוכן אני אהיה מוכן להאמין... שים לב לניסוח ממש - על פי תוכנית, שצפויה לקבל אישור בחודשים הקרובים, יועתק שדה דב ממקומו לחוף הקאנטרי קלאב ובמקומו תוקם שכונת יוקרה זה "תוכנית שצפויה לקבל אישור". ייקח כמובן חודשים לאשר את זה. לא נראה לי כל כך קרוב...
Niv Malin פורסם מאי 5, 2006 מחבר דיווח פורסם מאי 5, 2006 זה "תוכנית שצפויה לקבל אישור". ייקח כמובן חודשים לאשר את זה. לא נראה לי כל כך קרוב... בעיתון כתוב שהחודשים האלה זה חודשיים.
SkyRaider פורסם מאי 5, 2006 דיווח פורסם מאי 5, 2006 זה לא נראה לי... הם לא יפתחו שדה חדש שם לפי דעתי... לדעתי בעתיד יסגרו כמו שסגרו את השדה בירושלים, לדעתי כרישי נדל"ן בעתיד ילכו על הרצליה ושדה דב.... :|
אורח פורסם מאי 5, 2006 דיווח פורסם מאי 5, 2006 זה "תוכנית שצפויה לקבל אישור". ייקח כמובן חודשים לאשר את זה. לא נראה לי כל כך קרוב... בעיתון כתוב שהחודשים האלה זה חודשיים. חודשיים זה לאישור (שאף אחד לא מבטיח שיהיה). ואז יש מכרז לקבלנים - חצי שנה. ואז תהיה עתירה של הירוקים - שנתיים בבית משפט (ובצדק, אין ספק שהדבר הזה ישפיע קשות על קו החוף של ת"א).
Niv Malin פורסם מאי 5, 2006 מחבר דיווח פורסם מאי 5, 2006 זה לא נראה לי...הם לא יפתחו שדה חדש שם לפי דעתי... לדעתי בעתיד יסגרו כמו שסגרו את השדה בירושלים, לדעתי כרישי נדל"ן בעתיד ילכו על הרצליה ושדה דב.... :| על שדה דוב זאתי התוכנית של "כרישי הנדל"ן", כמו שאמרתי קודם רוצים במקום השטח של שדה דוב להקים אזור בילויים ומגורים...
ראם אדם פורסם מאי 5, 2006 דיווח פורסם מאי 5, 2006 תיראו כמו שנאמר כאן ליפני עד שלא רואים אי אפשר להאמין במדינה שלנו רק לקבל אישור בשביל לבנות גן ציבורי חדש או לסגור מרפסת בבנין :!: לוקח כמה חודשים טובים אז לא לפתח ציפיות :wink:
Amir Paz פורסם מאי 5, 2006 דיווח פורסם מאי 5, 2006 אבל הכי חשוב: שעוד שבוע וחצי יש טקס פתיחת מגדל שדה דב החדש! זה הכי חשוב
Niv Malin פורסם מאי 5, 2006 מחבר דיווח פורסם מאי 5, 2006 אבל הכי חשוב:שעוד שבוע וחצי יש טקס פתיחת מגדל שדה דב החדש! זה הכי חשוב באיזה יום זה? והאם הכניסה תיהיה חופשית לכל אחד?
Amir Paz פורסם מאי 5, 2006 דיווח פורסם מאי 5, 2006 אבל הכי חשוב:שעוד שבוע וחצי יש טקס פתיחת מגדל שדה דב החדש! זה הכי חשוב באיזה יום זה? והאם הכניסה תיהיה חופשית לכל אחד? א- לא יודע בדיוק. ב- ממש ממש לא טקס צבאי מלא לדעתי בנוכחות מח"א.
אורח פורסם מאי 5, 2006 דיווח פורסם מאי 5, 2006 בינינו, מי צריך את שדה דב בכלל? אין שום סיבה להחזיק שדה תעופה באמצע שטח מגורים, ובמקרה הזה כרישי הנדל"ן פשוט צודקים. נסיעה לנתב"ג היא 30 דקות, ומבחינת הטייסות הצבאיות בטח ובטח שאין שום סיבה אמיתית שהן ישבו במרכז העיר. אין גם שום סיבה לזהם את הים ולגמור את החופים. שילכו 60 קילומטר דרומה ויבנו שם נמל תעופה קטן, ליד אשדוד זה כבר מדבר... אוסיף שלא הייתי מציע להוריד או להזיז את שדה דב, אף לא משיקולם אופרטיביים או של נוחות התושבים או של האינטרסים הכלכליים של כרישי הנדל"נ - אלא פשוט בגלל חשיבותו ההיסטורית. יש לנו נטייה בארץ הזאת לזרוק כל מה שישן, ולאבד את העבר שלנו.
Niv Malin פורסם מאי 5, 2006 מחבר דיווח פורסם מאי 5, 2006 בינינו,מי צריך את שדה דב בכלל? אין שום סיבה להחזיק שדה תעופה באמצע שטח מגורים, ובמקרה הזה כרישי הנדל"ן פשוט צודקים. נסיעה לנתב"ג היא 30 דקות, ומבחינת הטייסות הצבאיות בטח ובטח שאין שום סיבה אמיתית שהן ישבו במרכז העיר. אין גם שום סיבה לזהם את הים ולגמור את החופים. שילכו 60 קילומטר דרומה ויבנו שם נמל תעופה קטן, ליד אשדוד זה כבר מדבר... אוסיף שלא הייתי מציע להוריד או להזיז את שדה דב, אף לא משיקולם אופרטיביים או של נוחות התושבים או של האינטרסים הכלכליים של כרישי הנדל"נ - אלא פשוט בגלל חשיבותו ההיסטורית. יש לנו נטייה בארץ הזאת לזרוק כל מה שישן, ולאבד את העבר שלנו. אז תגבש דעה עצמית שלך, אתה רוצה אותו או לא רוצה אותו?
Eldar Sella פורסם מאי 5, 2006 דיווח פורסם מאי 5, 2006 בינינו,מי צריך את שדה דב בכלל? אין שום סיבה להחזיק שדה תעופה באמצע שטח מגורים, ובמקרה הזה כרישי הנדל"ן פשוט צודקים. נסיעה לנתב"ג היא 30 דקות, ומבחינת הטייסות הצבאיות בטח ובטח שאין שום סיבה אמיתית שהן ישבו במרכז העיר. אין גם שום סיבה לזהם את הים ולגמור את החופים. שילכו 60 קילומטר דרומה ויבנו שם נמל תעופה קטן, ליד אשדוד זה כבר מדבר... אוסיף שלא הייתי מציע להוריד או להזיז את שדה דב, אף לא משיקולם אופרטיביים או של נוחות התושבים או של האינטרסים הכלכליים של כרישי הנדל"נ - אלא פשוט בגלל חשיבותו ההיסטורית. יש לנו נטייה בארץ הזאת לזרוק כל מה שישן, ולאבד את העבר שלנו. כל כך נכון.
ha5mvo פורסם מאי 5, 2006 דיווח פורסם מאי 5, 2006 אוסיף שלא הייתי מציע להוריד או להזיז את שדה דב, אף לא משיקולם אופרטיביים או של נוחות התושבים או של האינטרסים הכלכליים של כרישי הנדל"נ - אלא פשוט בגלל חשיבותו ההיסטורית.יש לנו נטייה בארץ הזאת לזרוק כל מה שישן, ולאבד את העבר שלנו its an airport Oren, not some cultural monument. If more than anything, it's a source of polution - then why not scrape it?
Ben Cohen פורסם מאי 5, 2006 דיווח פורסם מאי 5, 2006 אני עכשיו ממש ליד שדה דב, אצל סבתא שלי ופתאום ראיתי את ההודעה הזאת... שמעו בשבילי זה כיף לבוא לפה ולצלם מהמרפסת מטוסים... אבל לתושבים זה לא ממש כיף, למרות שאני מכיר פה גם חברים שלי שגרים על המסלול וגם את סבא וסבתא שלי אשר גרים צפונית-צפונית מזרחית ממנו וחיים עם זה כבר 10 שנים. יש עוד זמן, קודם שהתכנית תקבל אישור ואז נקבע טיעונים בעד ונגד.
Bar69 פורסם מאי 5, 2006 דיווח פורסם מאי 5, 2006 ואז שיעבירו את השדה יהיה מלא רעש של הפירוק וההריסה. ואז שיתחילו לבנות שם שכונה שלמה של גורדי שחקים,הם יתפללו לשמוע את המנועים של הATRים.
אורח פורסם מאי 5, 2006 דיווח פורסם מאי 5, 2006 its an airport Oren, not some cultural monument. If more than anything, it's a source of polution - then why not scrape it? באופן נורמלי הייתי נוטה להסכים איתך. אבל. http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7% ... 7%93%D7%91 הסיפור של השדה הזה שזור בסיפורה של תל אביב ושל מדינת ישראל. זה אכן מקור לזיהום ורעש - אבל אם תסלק משם את חיה"א ותפסיק את טיסות ארקיע וישראייר 95% מהבעיה נעלמת. בשטחים שיפונו ניתן לבנות מוזיאון או משהו מהסוג הזה. אם היו שמים שם את מוזיאון חיה"א במקום בחצרים אני בטוח שמצבו היה טוב הרבה יותר! בכל אופן, אם מסתכלים על שיקולים שאינם נוסטלגיים - צריך פשוט לסלק אותו משם. אין שום סיבה להנחתת טיסות צבאיות ומסחריות במרכז העיר.
Opher Ben Peretz פורסם מאי 5, 2006 דיווח פורסם מאי 5, 2006 מי צריך את שדה דב בכלל?אין שום סיבה להחזיק שדה תעופה באמצע שטח מגורים, ובמקרה הזה כרישי הנדל"ן פשוט צודקים. ש"ת קנדי נמצא במרכז מגורים צפוף מאוד בשכונת ג'מייקה שבניו-יורק. מי צריך אותו? יש 5 שדות בטווח יריקה ממנו. בא נראה איך פתאום צץ שדה באמצע שכונת מגורים: בונים שדה בשומקום, אחרי 20 שנה מתעורר יזם ומתחיל לבנות ואחריו עוד רבים, עד שאומרים להם זהו- התכנית לא מאושרת עקב העניין לציבור בשדה. והשכנים הסובלים מרעש? כשקנו שם ידעו בדיוק מה הם קונים ומי השכן. מאז הרעש קטן להפליא, כך שהטענות שלהם בג'מייקה ביי ושל תושבי תוכנית ל' ובית דגן מגוחכות. באשר להזזת השדה: ישנם HEATHROW, GATWICK STANSTED ועוד 3 גדולים סביב לונדון. קם חכם אחד ובנה לא מזמן את LONDON CITY, מה ההיגיון? פשוט מאוד, אנשי מטרופולין רוצים להגיע במהירות למטרופולינים אחרים, בונים בלב העיר שדה קטן ומשם אתה מגיע לפאריז, אמסטרדם, אדינבורו, וקופנהאגן בזמן סביר. גם אחרי 9/11, תוכל לעלות למטוס 30 דקות אחרי הגעה לשדות רבים ללא קושי, כך שהזמן מסביב לטיסה קצר. נסיעה לנתב"ג היא 30 דקות, ומבחינת הטייסות הצבאיות בטח ובטח שאין שום סיבה אמיתית שהן ישבו במרכז העיר. אין גם שום סיבה לזהם את הים ולגמור את החופים. שילכו 60 קילומטר דרומה ויבנו שם נמל תעופה קטן, ליד אשדוד זה כבר מדבר... את הצבאיות כבר הוחלט לההעביר לנבטים. להזיז את תל נוף וחצור (ביניהם מפרידה חצי דקת טיסה במטוס קרב) לטובת איזה שדה דב חדש, יהיה מעט יותר יקר. לגבי לו"ז העתקת שדה דב, לא הייתי מצפה לנסים. ב- 22.12.72 קיבלתי את הפיקוד על טייסת 125 בשדה דב. בקבוצת הפקודות הבסיסית הראשונה שלי, ישבנו כמה שעות על תכניות ושרטוטים עם מפקד יחידת הבינוי בכדי לבנות תכנית מיידית לסגירת החלק הצבאי של השדה. אך הכוונה מטרידה, ולא עקב ההיסטוריה או זכרו של דב הוז, אלא בדיוק עקב הסיבה לשמה קיים לונדון סיטי ומצליח כל כך. ערים שאין להם שדה מרכזי כזה פשוט חסרות כלי תחבורה ראשון במעלה, ממש כמו רכבת תחתית ורכבת פרברים יעילה, מה שמזכיר לי שכיום ברכבת ישראל להגיע לנתב"ג מכפר סבא דרוש זמן נסיעה בן שעה, לעומת 25 דקות ברכב.
אורח פורסם מאי 5, 2006 דיווח פורסם מאי 5, 2006 שדה דב אינו לונדון סיטי, עם כל הכבוד לתל אביב יפו. ארקיע וישראייר אף הפסיקו טיסות לקרית שמונה ולראש פינה לתקופות פשוט בגלל העדר ביקוש. כ-12 איש מגיעים אמנם מעין יהב מידי יום לביצוע עסקיהם במרכז ואני בטוח שזה שירות נפלא בשבילם, אבל מפת העיר השתנתה מאז 1937. JFK, עם זאת שהוא מוקף באזורי מגורים, הוא הכי בפריפריה שניתן בניו יורק. אם כבר, אז שדות התעופה של שיקאגו הם יותר מרכזיים. בכל אופן, ברגע שתסלק משם את הטיסות הצבאיות % מהפעילות המזהמת תעלם. למען האמת, אני אפילו לאילת לא טס מששדה דב. כן, זה חוסך לי 10 דקות נסיעה בהשוואה לנתב"ג. אבל 10 הדקות האלה מתקזזות מול 10 דקות הטיסה הנוספות. וחשוב יותר: בנתב"ג החניה נוחה יותר, ההמתנה לטיסה הרבה יותר סימפטית ואני יכול לצלם יותר מטוסים...
3Dvg פורסם מאי 5, 2006 דיווח פורסם מאי 5, 2006 10 שנים מעכשיו במקרה הטוב לדעתי... על שום מה ולמה? לא היתי ממהר לקפוץ למסכנות שאפילו אין אישור, ותחשוב על עיכובי בניה בקורים באופן טיבעי בכול העולם, על נתב"ג 2000 מדברים מאז שאני זוכר את עצמי והיה לו עיכוב של כמה שנים טובות טביעות כפי שכמה צינו כאן, לא היתי מהמר על שום נקודת זמן, בישראל כמו בישראל, הכול טוב ויפה, על שולחן הסירטוטים, חכה, היתי אפילו מוסיף ואומר שגם אחרי שהבולדוזר הראשון יתחיל לעבוד לא היתי מהמר על תכופת זמן וגם בקצב הזה 10 שנים זה מעט מדיי...... יום טוב
אורח פורסם מאי 5, 2006 דיווח פורסם מאי 5, 2006 אם בכלל יתיחל בולדוזר לעבוד, תהיה תביעת ענק של ארגוני איכות הסביבה שתעצור את זה לעוד כמה שנים. תחשבו על אי במבנה של מסלול נחיתה לאורף החוף של ת"א - זה יהרוג את כל החוף. ההשפעה של דבר כזה היא נוראית.