עבור לתוכן
BlackRaven

דלק בטיסה - מציאות וסימולטור

Recommended Posts

פורסם

שלום,

הרשו לי להמליץ לכם על פרוייקט מאוד מעניין ואין ספק שמאוד מועיל שנכתב ע"י אלעד מימון, ודן בנושא הקצת פחות "פופלרי" בתחום הסימולציה אך לא פחות חשוב או מעניין - דלק בטיסה, וכולל הסברים על חישובים אלו במציאות, איך ליישם אותם בסימולטור, איך לנהל את הטיסה תוך כדי התחשבות בדלק, טבלאות ביצועים ומחשבון דלק.

להלן מצורף לינק לדף הרלוונטי בו ניתן למצוא הסבר רחב יותר ואת הקישורים לדוקמנטציה: פרוייקט הדלק

פורסם

עם כל ההערכה לכוונה והמאמץ, כך לא נראה מחשב לתעופה. איך אתה מחשב דלק לטיסה, אם צריך להיות באוויר בכדי להזין אותו בנתונים? איך מובאים בחשבון כל המשתנים הפועלים על המטוס בטיסה והמשפיעים על צריכת הדלק? מדוע יש להשתמש בשתי יחידות כמות שונות לדלק בחישוב? אם פתאום השתנו המהירויות למטוס מסוים, שהביאו לעדכון זה, מה זה אומר על דיוק המוצר ועל אמינות חישוביו? ניסיתי כמה חישובים לדוגמא ואף אחד לא יצא עם תוצאות מלאות, תמיד משהו לא פעל כהלכה.

ואם כבר הנושא עלה למעלה בפורום..

אז הנה עידכון לפרויקט של אלעד, עם טיפה שינויים ותוספות:

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/ ... d=79271825

פורסם

שלום עופר,

לדעתי כדאי לך להפנות הערות אלו לאלעד(LLEM בפורום שבתפוז) מאשר למתן(Solly).

כמו כן, למרות שביקורת היא דבר שאינו פסול כלל ואפילו להפך, הייתי מציע לך לנסח מחדש בצורה "רכה" יותר עם הסבר מפורט יותר על הבעיות שאתה מציג פה בשאילת שאלות ואפילו לתת עצות כיצד לפתורם, ולאו דווקא כסדרה של תלונות. בכל זאת זכור שכל שברצנו של הבחור זה לתרום ולעזור ואינו בא להטעות בכוונה תחילה אף אחד, ומהכרות אישית שלי עם אלעד אין לי ספק שהוא השקיע מעצמו לא מעט ותרם מזמנו שבו יכל לעשות דברים אחרים, עבור מטרה זו. אם תוכל לתרום מהידע שלך לפרוייקט זה אני בטוח שלא תתקל בהתנגדות.

עם כל ההערכה לכוונה והמאמץ, כך לא נראה מחשב לתעופה. איך אתה מחשב דלק לטיסה, אם צריך להיות באוויר בכדי להזין אותו בנתונים? איך מובאים בחשבון כל המשתנים הפועלים על המטוס בטיסה והמשפיעים על צריכת הדלק? מדוע יש להשתמש בשתי יחידות כמות שונות לדלק בחישוב? אם פתאום השתנו המהירויות למטוס מסוים, שהביאו לעדכון זה, מה זה אומר על דיוק המוצר ועל אמינות חישוביו? ניסיתי כמה חישובים לדוגמא ואף אחד לא יצא עם תוצאות מלאות, תמיד משהו לא פעל כהלכה.
ואם כבר הנושא עלה למעלה בפורום..

אז הנה עידכון לפרויקט של אלעד, עם טיפה שינויים ותוספות:

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/ ... d=79271825

פורסם

כתבתי את דברי לאותו אדם שהמליץ על המחשב, כמו גם לאלה שעלולים לחשוב שהמחשב טוב ולהשתמש בו ל- AS REAL AS IT GETS, עם חוות דעתי שמסתייגת מההמלצה.

איני מכיר את אלעד, כתבתי כי אני מעריך את רצונו ומאמציו, איני קורא או כותב בפורומי תפו"ז גם אחרי הצעתך.

מי שדברי נראים לו קשים, שיתעלם מהם, וממי שנפגע אבקש סליחה ומחילה.

ט.ל.ח.

שלום עופר,

לדעתי כדאי לך להפנות הערות אלו לאלעד(LLEM בפורום שבתפוז) מאשר למתן(Solly).

כמו כן, למרות שביקורת היא דבר שאינו פסול כלל ואפילו להפך, הייתי מציע לך לנסח מחדש בצורה "רכה" יותר עם הסבר מפורט יותר על הבעיות שאתה מציג פה בשאילת שאלות ואפילו לתת עצות כיצד לפתורם, ולאו דווקא כסדרה של תלונות. בכל זאת זכור שכל שברצנו של הבחור זה לתרום ולעזור ואינו בא להטעות בכוונה תחילה אף אחד, ומהכרות אישית שלי עם אלעד אין לי ספק שהוא השקיע מעצמו לא מעט ותרם מזמנו שבו יכל לעשות דברים אחרים, עבור מטרה זו. אם תוכל לתרום מהידע שלך לפרוייקט זה אני בטוח שלא תתקל בהתנגדות.

עם כל ההערכה לכוונה והמאמץ, כך לא נראה מחשב לתעופה. איך אתה מחשב דלק לטיסה, אם צריך להיות באוויר בכדי להזין אותו בנתונים? איך מובאים בחשבון כל המשתנים הפועלים על המטוס בטיסה והמשפיעים על צריכת הדלק? מדוע יש להשתמש בשתי יחידות כמות שונות לדלק בחישוב? אם פתאום השתנו המהירויות למטוס מסוים, שהביאו לעדכון זה, מה זה אומר על דיוק המוצר ועל אמינות חישוביו? ניסיתי כמה חישובים לדוגמא ואף אחד לא יצא עם תוצאות מלאות, תמיד משהו לא פעל כהלכה.
ואם כבר הנושא עלה למעלה בפורום..

אז הנה עידכון לפרויקט של אלעד, עם טיפה שינויים ותוספות:

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/ ... d=79271825

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...